Jump to content
Duro Hombre

Zmiany w ofercie (kanałach CP) - czy można wypowiedzieć umowę?

Recommended Posts

29 minut temu, sapcio7 napisał:

Do mnie po wypowiedzeniu ze względu na usunięcie kanału zadzwonili z DUK i poinformowali, że umowa zakończy się 27 stycznia a nie 27 grudnia

Mnie dzisiaj konsultant z DUK także poinformował, ze moja umowa zostanie rozwiązana 23 stycznia, a nie w grudniu jak niektórym forumowiczom już się udało. Ponadto na pytanie o wymianę dekodera 7000 PVR na Evobox PVR, stwierdził , że wymiana dekodera przy pakiecie Familijny Max + Sport + Film + Cinemax (60 zł/mc), jest możliwa jedynie z doliczaniem 5 zł czynszu miesięcznie. Jak to możliwe, że jedni mogą rozwiązać umowę w grudniu a innych się przymusza czekać do końca stycznia, oraz czynsz za Evobox PVR też jest doliczany, lub nie, według widzimisię konsultanta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, sapcio7 napisał:

Evobox pvr + evobox lite, mowa była o tv satelitarnej.

Dla telewizji satelitarnej przepustowość Internetu nie ma znaczenia. Dekodery muszą zostać podłączone do jednej sieć Wi-Fi, aby usługa Multiroom działała prawidłowo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, janek_wu napisał:

Mnie dzisiaj konsultant z DUK także poinformował, ze moja umowa zostanie rozwiązana 23 stycznia, a nie w grudniu jak niektórym forumowiczom już się udało. Ponadto na pytanie o wymianę dekodera 7000 PVR na Evobox PVR, stwierdził , że wymiana dekodera przy pakiecie Familijny Max + Sport + Film + Cinemax (60 zł/mc), jest możliwa jedynie z doliczaniem 5 zł czynszu miesięcznie. Jak to możliwe, że jedni mogą rozwiązać umowę w grudniu a innych się przymusza czekać do końca stycznia, oraz czynsz za Evobox PVR też jest doliczany, lub nie, według widzimisię konsultanta?

A widziałeś żeby ktoś tu na forum pisał, że przedłużal umowę i otrzymał pakiet za 60 zł zł i dekoder Evobox PVR HD bez czynszu?? Bo ja nie. A umowa na bank będzie rozwiązana w grudniu. 

Edited by Nowy 123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, tego nie wiedziałem, ale przy nowych umowach za 60 zł, z tego co widzę w ofercie sklepu internetowego, to czynszu nie ma. Konsul z DUK temu zaprzeczał, więc nie wiem gdzie jest prawda. Z kolei dowolność w ustalaniu końca wypowiedzenia (w grudniowym okresie rozliczeniowym lub styczniowym) to już jakaś paranoja. Chyba CP ma za dużo abonentów i stara się część z nich zniechęcić do pozostania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadzwoń gdzieś w poniedziałek na DUK jak już Twoje konto będzie rozliczone i zapytaj kiedy masz wprowadzone rozwiązanie umowy. Może być tak, że konsultant zasugierował się standardowym wypowiedzeniem i źle Ci podał. Ja obstawiam że będzie rozwiązana w grudniu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Czy ma ktoś nr telefonu do DUK bo na ogólnej infolinii po złożeniu wypowiedzenia ze względu na usunięcie kanału CBS Action dają słabe warunki przedłużeniowe?

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, janek_wu napisał:

Mnie dzisiaj konsultant z DUK także poinformował, ze moja umowa zostanie rozwiązana 23 stycznia, a nie w grudniu jak niektórym forumowiczom już się udało. Ponadto na pytanie o wymianę dekodera 7000 PVR na Evobox PVR, stwierdził , że wymiana dekodera przy pakiecie Familijny Max + Sport + Film + Cinemax (60 zł/mc), jest możliwa jedynie z doliczaniem 5 zł czynszu miesięcznie. Jak to możliwe, że jedni mogą rozwiązać umowę w grudniu a innych się przymusza czekać do końca stycznia, oraz czynsz za Evobox PVR też jest doliczany, lub nie, według widzimisię konsultanta?

Oferty są dobierane indywidualnie do potrzeb Klienta. Z poziomu forum nie mam dostępu do konta abonenckiego, dlatego też nie mogę przyjrzeć się sprawie. Dlatego proszę o zapisanie zgłoszenia przez ICOK zakładkę "Napisz do nas". Następnie prześlij mi numer karty z dekodera w wiadomości prywatnej, w celu przyśpieszenia realizacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Oferty są dobierane indywidualnie do potrzeb Klienta. Z poziomu forum nie mam dostępu do konta abonenckiego, dlatego też nie mogę przyjrzeć się sprawie. Dlatego proszę o zapisanie zgłoszenia przez ICOK zakładkę "Napisz do nas". Następnie prześlij mi numer karty z dekodera w wiadomości prywatnej, w celu przyśpieszenia realizacji.

Jeżeli są dobierane idywidualnie to dlaczego wszyscy mają tak samo ?

Chociaż ja jestem zadowolony - moją sprawę załatwiłeś na cacy .

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Może już było ale sytuacja jest dynamiczna. Czy w nowym przedłużeniu mogę zrezygnować z pakietu HBO?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@aroza możesz zrezygnować.

 

13 godzin temu, jonus14 napisał:

Można... emoji57.pngfd66fb8f88ebc1733957c8bd5100969f.jpg

 

W Rodzinnym HD  można już dobierać więcej niż jeden pakiet ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nowy 123 ale to działa już od tych pakietów promocyjnych Rodzinny za 5 zł ,Familijny Max -30 zł ? Czy musi być standardowa cena ?

To samo z Ekstraklasą ,musi być Familijny Max -50 zł czy może być za 30 zł ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Działa nawet przy Rodzinnym za 5 zł. Przy Familijnym Max początkowo trzeba było mieć cenę 50 zł żeby można było włączyć Ekstraklase, ale się to zmieniło i można włączyć nawet przy cenie 30 zł. 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy w dobrym temacie zadaję pytanie.

Czy orientuje się ktoś jaki jest proces zwrotu nadpłaty przez CP ?

Czy CP sam zwraca nadpłatę, czy może trzeba jakieś pismo do nich wysłać w tej sprawie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wysłałem pismo już 26 listopada odnośnie wypowiedzenia umowy i zwrotu kasy. Jak na razie do dzisiaj cisza :D A czasu im zostało już mało na ewentualne negocjacje umowy :E

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mają do 30 dni pismo możesz wysłać przez icok jak nie wyślesz nic to nadpłata powinna przyjść przekazem pocztowym :D.... ja też czekam 

Edited by _Artek_
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...