Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, janek_wu napisał:

Mnie dzisiaj konsultant z DUK także poinformował, ze moja umowa zostanie rozwiązana 23 stycznia, a nie w grudniu jak niektórym forumowiczom już się udało. Ponadto na pytanie o wymianę dekodera 7000 PVR na Evobox PVR, stwierdził , że wymiana dekodera przy pakiecie Familijny Max + Sport + Film + Cinemax (60 zł/mc), jest możliwa jedynie z doliczaniem 5 zł czynszu miesięcznie. Jak to możliwe, że jedni mogą rozwiązać umowę w grudniu a innych się przymusza czekać do końca stycznia, oraz czynsz za Evobox PVR też jest doliczany, lub nie, według widzimisię konsultanta?

A widziałeś żeby ktoś tu na forum pisał, że przedłużal umowę i otrzymał pakiet za 60 zł zł i dekoder Evobox PVR HD bez czynszu?? Bo ja nie. A umowa na bank będzie rozwiązana w grudniu. 

Edytowane przez Nowy 123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, tego nie wiedziałem, ale przy nowych umowach za 60 zł, z tego co widzę w ofercie sklepu internetowego, to czynszu nie ma. Konsul z DUK temu zaprzeczał, więc nie wiem gdzie jest prawda. Z kolei dowolność w ustalaniu końca wypowiedzenia (w grudniowym okresie rozliczeniowym lub styczniowym) to już jakaś paranoja. Chyba CP ma za dużo abonentów i stara się część z nich zniechęcić do pozostania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, janek_wu napisał:

Mnie dzisiaj konsultant z DUK także poinformował, ze moja umowa zostanie rozwiązana 23 stycznia, a nie w grudniu jak niektórym forumowiczom już się udało. Ponadto na pytanie o wymianę dekodera 7000 PVR na Evobox PVR, stwierdził , że wymiana dekodera przy pakiecie Familijny Max + Sport + Film + Cinemax (60 zł/mc), jest możliwa jedynie z doliczaniem 5 zł czynszu miesięcznie. Jak to możliwe, że jedni mogą rozwiązać umowę w grudniu a innych się przymusza czekać do końca stycznia, oraz czynsz za Evobox PVR też jest doliczany, lub nie, według widzimisię konsultanta?

Oferty są dobierane indywidualnie do potrzeb Klienta. Z poziomu forum nie mam dostępu do konta abonenckiego, dlatego też nie mogę przyjrzeć się sprawie. Dlatego proszę o zapisanie zgłoszenia przez ICOK zakładkę "Napisz do nas". Następnie prześlij mi numer karty z dekodera w wiadomości prywatnej, w celu przyśpieszenia realizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Oferty są dobierane indywidualnie do potrzeb Klienta. Z poziomu forum nie mam dostępu do konta abonenckiego, dlatego też nie mogę przyjrzeć się sprawie. Dlatego proszę o zapisanie zgłoszenia przez ICOK zakładkę "Napisz do nas". Następnie prześlij mi numer karty z dekodera w wiadomości prywatnej, w celu przyśpieszenia realizacji.

Jeżeli są dobierane idywidualnie to dlaczego wszyscy mają tak samo ?

Chociaż ja jestem zadowolony - moją sprawę załatwiłeś na cacy .

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.12.2019 o 07:42, OlafS napisał:

Ciekawe- ja mam umowę z tego samego dnia i kanał CBS Action mam gwarantowany, ktoś chyba twojego kumpla wprowadził w błąd

Czy miałeś tego dnia przedłużenie umowy, czy jako nowy klient? Pytam się, bo kolega miał podpisaną umowę jako nowy klient.

Edytowane przez masbach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Vaniliovsky napisał:

Ja wysłałem pismo już 26 listopada odnośnie wypowiedzenia umowy i zwrotu kasy. Jak na razie do dzisiaj cisza :D A czasu im zostało już mało na ewentualne negocjacje umowy :E

Spróbuję przyspieszyć zwrot środków i mogę pomóc w dopasowaniu oferty, jeżeli podasz mi numer karty w wiadomości prywatnej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, a gdzie mogę odszukać wykaz kanałów gwarantowanych w mojej umowie?. W papierach nic nie ma, w icok też próżno szukać. Mam pakiet Familijny max hd + Pakiet Cinemax HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Opcja ON THE GO, Pakiet VOD, Pakiet Film HD, Pakiet Sport HD, Katalog treści online . Umowa z 25.07.2019. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...