Jump to content
Duro Hombre

Zmiany w ofercie (kanałach CP) - czy można wypowiedzieć umowę?

Recommended Posts

Panowie (i Panie też :D) - podpowiecie, który ze wzorów wypowiedzenia jest najlepszy, czy może nie ma różnicy, wszystkie są ok ?

 

Informuję, że z dniem(jaki dzień tutaj wpisac? 02.03.2010 czy 02.04.2010 czy 02.05. 2010???) ………. rozwiązuję umowę zawartą w dniu ………... pomiędzy mną tj. (imię, nazwisko, dokładny adres )legitymującym się dowodem osobistym o nr ……….. PESEL: ……….., a Polsatem Cyfrowym z powodu wycofania z oferty Cyfrowego Polsatu kanału E! Entertainment.

 

czy może

 

miejscowosc

data

 

 

 

WYPOWIEDZENIE UMOWY

 

 

Informuję, że z dniem ………. rozwiązuję umowę zawartą w dniu ………... pomiędzy mną tj. (imię, nazwisko, dokładny adres )legitymującym się dowodem osobistym o nr ……….. PESEL: ……….., a Polsatem Cyfrowym z powodu wycofania z oferty Cyfrowego Polsatu kanału E! Entertainment.

 

 

Aktywna karta nr: ………….

Nr seryjny dekodera: ………………

Nr modułu CA: …………….

 

Z poważaniem

(Czytelny podpis)

 

 

Podstawa prawna:

Regulamin świadczenia usług Cyfrowego Polsatu

Rozdział 5.Warunki świadczenia Usług

§ 7

5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika lub poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany, lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia.

 

czy może macie jeszcze jakiś swój wzór ?

 

Sorry, że tak zalewam was pytaniami, ale ta możliwość wypowiedzenia umowy jest jak złapanie Pana Boga za nogi, w szczególności, że do końca umowy zostało mi 19 miesięcy, mam pakiet za 58 zł (na 29 m, też musiałem być "lekko"... :D), a w tej promocji w Cyfrze przy 13 miesiącach wychodzi średnio tylko o 10 zł drożej, a jeśli chodzi o piłkę nożną, a to mnie interesuje, to nie ma porównania... :D Żużel ten sam, a nawet więcej bo grand Prix, polska liga siatkówki w TV 4, do tego Euroliga... Aż mi się wydaje, że to jest zbyt piękne, żeby było prawdziwe... :D

 

ALE OBYM SIĘ MYLIŁ. :D :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

lisek88 obie formy są ok. tak jedna jak i druga skutkować będzie rozwiązaniem umowy. W moim przypadku wysłałem wersję nr 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to jutro wysyłam wypowiedzenie, mam nadzieję, że się uda. :D :D I dzięki wszystkim za pomoc, choć nie zapewniam, że jeszcze jakiegoś pytania tutaj nie umieszczę. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Równie dobrze możesz wziąc kawałek papiero tualetoego (WAŻNE nie pocieraj się nim) i napisac na nim Imie, Naziwsko, Adres, ESEL, nr abo oraz napisac że wypowiadasz umowe z powodu wyłączenia kanału E! Entertainment

Poczym na dole skrawka papieru się czytelnie podpisujesz

 

I pamiętajcie PODPISUJCIE SIĘ

 

Ja raz wysłalem wypowiedzenie ale na neta i nie podpisałem się zapomniałem a nie zadzwoniłem sprawdzić czy doszło. Po czym za jakiś czas zdiwiony ze mi net działa zadzwoiniłem i się dowiedziałem że nie podpisałem i mi nie uznali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wykorzystam sobie ten tekst ->

 

Informuję, że z dniem ……… rozwiązuję umowę zawartą w dniu ……… pomiędzy mną tj. (imię, nazwisko, dokładny adres ) legitymującym się dowodem osobistym o nr ……….. PESEL: ……….., a Polsatem Cyfrowym z powodu wycofania z oferty Cyfrowego Polsatu kanału E! Entertainment.

 

I teraz chodzi mi o fragment "Informuję, że z dniem" - mam wpisać jutrzejszą datę czy może najbliższą datę okresu rozliczeniowego ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalnie w myśl nowego regulaminu masz możliwość rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym bez żadnego okresu wypowiedzenia. Czyli z każdą datą byle byś zdążył wysłać w terminie 30 dni od zniknięcia kanału E! z ramówki CP tj. licząc od dnia 6 lutego 2010. Ja zaproponowałem im zakończenie umowy z końcem okresu rozliczeniowego. Na co CP przystał

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tzn., że z końcem okresu rozliczeniowego wyłączają Ci zasięg i jesteś wolny ? Bo max 1 marca chciałbym wziąć Cyfrę, a koniec okresu rozliczeniowego mam 28 lutego. I teraz jeśli oni otrzymują moje pismo powiedzmy 20 lutego, mają czas żeby sobie to "przyswoić", zadzwonić omówić co i jak i z dniem 28 lutego jest koniec porozumienia, to wpisałbym, że chcę się wycofać 28 lutego i 1 marca wziąłbym sobie Cyfrę. Ale jak oni dopiero od 28 marca zajmą się moim wypowiedzeniem, co może potrwać, to nie będę wiedział pierwszego marca czy już CP mam z głowy czy nie i nie wezmę w ciemno Cyfry a zależy mi, by ją 1 marca mieć.

 

Pomożesz ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

pisz polecony priorytet z potwierdzeniem odbioru (żółta zwrotka) Ja wysłałem 9 lutego a dzisiaj już dzwonili. Fakt dziś mi się kończył okres rozliczeniowy ale z uwagi na to że już im zapłaciłem wcześniej przystałem na to żeby rozwiązać umowę z dniem 15 marca. tyle w tej kwestii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Telefonowałem dzisiaj do CP w sprawie wypowiedzenia.Powiedziano mi iż nie mogę wypowiedzieć umowy gdyż obowiązuje mnie stary regulamin świadczenia usług.

Czy to możliwe że obowiązują obecnie dwa regulaminy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

obowiązuje Nas wszystkich nowy regulamin bez wyjątku. Pisz wypowiedzenie umowy. zresztą poczytaj ten cały wątek powinien Ci rozjaśnić co i jak w temacie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Telefonowałem dzisiaj do CP w sprawie wypowiedzenia.Powiedziano mi iż nie mogę wypowiedzieć umowy gdyż obowiązuje mnie stary regulamin świadczenia usług.

Czy to możliwe że obowiązują obecnie dwa regulaminy?

 

Cyfrowy Polsat twierdzi, że nowy regulamin obowiązuje dopiero po podpisaniu porozumienia na np dodatkowy pakiet, które było przysyłane razem z regulaminem. Jeśli masz umowę na czas określony i nie zaakceptujesz porozumienia, obowiązuje stary regulamin. Nie ma więc możliwości rezygnacji. Takie uzyskałem informacje od CP. Czy to jest zgodne z prawem? Czy CP celowo wprowadza w błąd? Nie wiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

iko mi też takie brednie CP mówił gdy do nich dzwoniłem. Jestem abonentem, który podpisywał umowę z nimi w październiku 2008 gdy obowiązywał stary regulamin w tym czasie owszem podpisywałem porozumienie na kanały HD ale też w czasie kiedy obowiązywał stary regulamin. Jednak postanowiłem napisać do nich wypowiedzenie i bez żadnych problemów CP uwzględnił mi to wypowiedzenie. Nie dajcie się robić CP w bambuko. od 1 listopada 2009 obowiązuje wszystkich nowy regulamin. A to że CP ma problem z jego dostarczeniem do wszystkich abonentów w krótkim czasie to inna sprawa. W mojej reklamacji, którą pisałem z wypowiedzeniem wytknąłem CP czas jaki upłynął od ogłoszenia nowego regulaminu a czasem jaki CP potrzebuje na dystrybucję nowego egzemplarza nowego regulaminu wszystkim abonentom. Przecież to już 3,5 miesiąca czasu a ja nadal nie mam nowego regulaminu. Udało mi się i jestem happy :jupi:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja także złożyłem wypowiedzenie i cyfrowy polsat owszem przyjął twierdząc tylko obowiązuje mnie 3 miesięczne wypowiedzenie :lol2: uśmiałem się tylko, na początku twierdzili że mam im oddać własny dekoder potem ze nie ma wypowiedzenia w systemie a na końcu ten termin 3 miesięcznego wypowiedzenia. podpisywałem umowę na początku na starym regulaminie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziś sprawdzałem na ICOK czy moje wypowiedzenie jest już wprowadzone do systemu. Narazie nie widzę zmian czyli. mam im płacić kolejny rachunek 15 marca. poczekam jeszcze tydzień. Jak nic się nie zmieni to zaatakuję ich jeszcze raz :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

w ICOK nic na razie nie mam w zakładce "historia kontaktu", ale konsultant je odnalazł po dluuugim przeszukiwaniu i kazał czekać na kontakt z ich strony :) zaznaczyl ze mam stary regulamin i 3 miechy mam czekać i opłacać ......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha Polsat przyjął nową taktykę..."zatrzymania [beep]ów choćby na 3 miesiące" :lol2:

Ja dziś niosę wypowiedzenie i nie mam zamiaru płacić ani miesiąca dłużej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przed chwilą pozwoliłem sobie zadzwonić do CP na ich wspaniały nr 0801... odbiera miła Pani i pytam ją co jest powodem tego że w dniu wczorajszym moje wypowiedzenie umowy do jednej z posiadanych umów stało się skuteczne i dlaczego dzisiaj nadal widnieje w icok w formatce płatności kolejna kwota płatności za następny miesiąc. Pani mówi że nie mam możliwości rozwiązania tej umowy bo była zawarta w chwili gdy obowiązywał mnie stary regulamin. :shock::shock::shock: SZOK!!! Pytam się czy jest tego pewna co mówi? Odpowiedziała że "Tak jestem tego pewna proszę Pana". I jak się tutaj nie wk... :censored: Na to ja jej mówię że wczoraj CP do mnie dzwonił i poinformowano mnie że ta umowa jest już rozwiązana. Pani mi nie wierzyła bo musiała z kimś skonsultować moje informacje w tym czasie słucham sobie muzyczki w słuchawce. Po czym łączy się ze mną i mówi: bardzo Pana przepraszam. Umowa została rozwiązana. Proszę oczekiwać w najbliższym czasie pisma w tej sprawie od CP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam już gotowe wypowiedzenie, ale teraz to już mam wode z mózgu...

 

Niech mi ktoś powie, umowę zawarłem dnia 31 marca 2009 r, na pakiet Familijny i Relax Mix, pierwsze 6 miesięcy miałem za darmo, teraz w lutym upływa 11 miesiąc umowy (czyli płacę 5 miesięcy) - nic nigdy nie dokupowałem, ani HD, ani żadnych innych pakietów. Czy przez te piep... :censored: regulaminy uda się doprowadzić sprawę do końca ? Dodam tylko, że dzwoniłem dziś do CP, podałem numer karty, adres itd, z zapytaniem, czy mogę rozwiązać umowę. Powiedziano mi, że nie. Nie pytałem dlaczego. Po czym wybrałem się do sklepu sieci na "A" gdzie zawierałem umowę. I tam gość mi powiedział, że jeśli wycofano E z CP, a nazwa tegoż kanału widnieje na umowie - a tak jest - to mam napisać wypowiedzenie, zrobić kserokopię pierwszej strony umowy i wysłać im do Warszawy. I mówił, że nie powodów, żeby miało się nie udać.

 

Ale teraz to ja już sam nie wiem... :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wysłane wypowiedzenie, polecony priorytet za potwierdzeniem odbioru.

Machina jak widać ruszyła, czekam aż dojdzie do nich.

Będzie trochę zabawy, bo mam dekoder na udostępnienie.

Dobrze, że nie robiłem jak to mam w zwyczaju nadpłaty.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mam już gotowe wypowiedzenie, ale teraz to już mam wode z mózgu...

 

Niech mi ktoś powie, umowę zawarłem dnia 31 marca 2009 r, na pakiet Familijny i Relax Mix, pierwsze 6 miesięcy miałem za darmo, teraz w lutym upływa 11 miesiąc umowy (czyli płacę 5 miesięcy) - nic nigdy nie dokupowałem, ani HD, ani żadnych innych pakietów. Czy przez te piep... :censored: regulaminy uda się doprowadzić sprawę do końca ? Dodam tylko, że dzwoniłem dziś do CP, podałem numer karty, adres itd, z zapytaniem, czy mogę rozwiązać umowę. Powiedziano mi, że nie. Nie pytałem dlaczego. Po czym wybrałem się do sklepu sieci na "A" gdzie zawierałem umowę. I tam gość mi powiedział, że jeśli wycofano E z CP, a nazwa tegoż kanału widnieje na umowie - a tak jest - to mam napisać wypowiedzenie, zrobić kserokopię pierwszej strony umowy i wysłać im do Warszawy. I mówił, że nie powodów, żeby miało się nie udać.

 

Ale teraz to ja już sam nie wiem... :?

 

Jak masz napisane wypowiedzenie to wyślij je czym prędzej do CP cała machina ruszy z chwilą gdy je otrzymają. Poza tym z tego co piszesz podpisałeś umowę tak jak ja przed 1 listopada 2009 więc na starych zasadach. A skoro od 1 listopada 2009 obowiązuje nowy regulamin to CP powinien Cię niezwłocznie powiadomić o tej zmianie przesyłając Ci aktualną treść regulaminu z dnia 1 listopada. Skoro tego nie zrobił do dzisiaj to oznacza że łamie prawo z premedytacją. Postrasz ich UOKiK, Rzecznikiem Praw Konsulenta i Sądem Konsumenckim zapewniam Cię że rura im zmięknie. :smile: Zobaczysz że rozwiążesz umowę. Trzymam za Was kciuki Panowie i Panie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No wszystko OK, tylko że jeszcze nie wiem, czym się różni ten stary regulamin od nowego. Że niby w starym mogłem rozwiązać umowę a w nowym nie, ale że nie dotarł do mnie nowy regulamin, to mam prawo korzystać ze starego ? Czy jak to jest ? Który regulamin jest bardziej na rękę abonentowi i co ma do tego fakt czy ktoś otrzymał nowy regulamin czy nie ?

 

I druga sprawa. W umowie mam podane przy rubryce "DEKODER CYFROWY" nad tym dłuższym kodem kreskowym dwa numery. I nie wiem który jest właściwy. Daję tutaj link do mojej umowy i jeśli ktoś wie czy to ten po lewo czy po prawo to niech mi napisze. Będę happy. :D

 

http://zapodaj.net/80ea8720335b.jpg.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

A masz treść starego regulaminu w domu? Jeśli tak to tutaj masz link do treści nowego regulaminu z dnia 1 listopada 2009 który jest na stronie CP http://www.cyfrowypolsat.pl/obrazki/rozne/regulamin_swiadczenia_uslug_cp_01-11-2009_03.pdf Ciebie powinien zainteresować rozdział 5 paragraf 7 punkt 5. To ten punkt regulaminu pozwala CI na rozwiązanie umowy. Zapewniam Cię, że w treści starego regulaminu takiego zapisu nie masz a oto treść starego regulaminu który obowiązywał Ciebie przy podpisywaniu umowy http://www.unimar.waw.pl/regulaminpolsat.pdf i bardzo niekorzystny dla abonenta zapis IV. Oferta i Opłata Abonamentowa. Pakiety Programów. §4 pkt 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

No OK. Mniej wiecej "chytam" o co biega. Wedle starego regulaminu, w którym nie ma punktu nt. możliwości rozwiązania umowy, nie mogę rozwiązać umowy z CP. A w nowym regulaminie, który obowiązuje od 1 listopada, jest możliwość rozwiązania umowy.

 

Tylko teraz najważniejsze pytanie - czy aktualnie obowiązuje mnie nowy regulamin czy ten stary, który obowiązywał w momencie zawierania przeze mnie umowy z CP ?

 

Chyba można powiedzieć, że jest to pytanie - klucz. Ostatnie, najważniejsze rozwiązanie w tej zagadce. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obowiązuje Cię regulamin z dnia 1 listopada 2009 zapewniam Cię. Nie może być tak że są w obiegu 2 rożne regulaminy. Nie chcę się już powtarzać ale powiem jeszcze że CP miał i ma obowiązek rozesłania treści nowego regulaminu do wszystkich abonentów a w szczególności do tych których umowa została zawarta w czasie gdy obowiązywał Cię stary - nieaktualny już regulamin. Ja też byłem w takiej samej sytuacji jak Ty i jakoś ze mną rozwiązali umowę więc nic nie stoi na przeszkodzie żeby i z Tobą rozwiązali :smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...