Jump to content
Duro Hombre

Zmiany w ofercie (kanałach CP) - czy można wypowiedzieć umowę?

Recommended Posts

Wczoraj złożone wypowiedzenie w związku z wycofaniem CBS Action z oferty programowej w salonie CP i PLUS w małym Powiatowym Miasteczku w Łódzkim :D 

Była to nielada przeprawa - wielkie oczy pracownika APS, informacja o nieuchronności uiszczenia kary umownej, brak kompetencji i umiejętności czytania ze zrozumieniem treści wypowiedzenia, brak chęci przyjęcia do systemu roszczenia klienta:(

Informacja o tym, że dekoder dostarczyć mam z końcem kolejnego okresu rozliczeniowego i że działam na swoją niekorzyść, choć postanowienia umowy w tym przypadku stanowią inaczej.

Jakiekolwiek próby "uświadomienia" pracownicy kończyły się fochem i brakiem chęci kontynuacji dialogu - pomimo dyplomatycznego nastawienia, wielu form grzecznościowych i merytorycznych argumentów.

PS Zaraz po wyjściu z APS telefon do DUK CP i nowa umowa 24/6 :D 

 

Edited by wojtek509
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minuty temu, wojtek509 napisał:

Była to nielada przeprawa - wielkie oczy pracownika APS...

Ja to się zastanawiam czy im na szko0leniach do łbów właśnie takich zachowań nie wbijają- przecież to to praktycznie nierealne żeby praktycznie wszyscy pracownicy ze wszystkich środowisk, z różnych rejonów byli przypadkowo tak oporni na wiedzę:facepalm: a jeszcze bardziej na przyswajanie informacji jakich mogą im dostarczyć (przypadkowo) bardziej ogarnięci od nich. :/

Ja choć mogę inaczej, ale w styczniu specjalnie pójdę z kolejnym:mrgreen: wypowiedzeniem do APS by znów zobaczyć te twarzyczki pełne obaw o moją polsatowską przyszłość- ostatecznie dla mnie stało się to całkiem zabawne

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 30.11.2019 o 12:58, Power napisał:

W umowie na 15 miesięcy jest tylko 1 miesiąc bezpłatny - the cable guy   zaktualizuj dane :)

 

Ja dziś zawarłem nowy aneks. Poprzednio umowa 12/3 pakiet Premium. Wypowiedzenie wysłane przez ICOK w związku z usunięciem CBS Action. Dziś zadzwoniłem do DUKu i poprosiłem o kolejną umowę 12/3 za Premium ( w tym 3 miesiące VOD za darmo, Polsat GO za 5 złociszy, 2 multiroomy) - po wyłączeniu po 3 miesiącach VOD - 100 zł/ miesiąc.

Od kiedy? Miałem propozycje 12/3 i 15/3 i 24/6. Jeden miesiąc to jest przy wymianie dekodera głównego np. na Evoboxa.

Chyba, że Ci chodzi o nowe umowy, to wtedy może, ale nie o tym jest ten temat. ;) 

Co to w ogóle za pakiet "Premium"? Wiem, że jest "Premium Max", bo taki mam, ale jest coś niżej z Premium w nazwie? Też mam 2 multiroomy i za Premium Max płacę 110 zł po odłączeniu VOD. Ty 10 zł mniej, ale jakiegoś pakietu nie masz?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, the cable guy napisał:

 Od kiedy? Miałem propozycje 12/3 i 15/3 i 24/6

Od 14 listopada jest 15/1, 29/3 a z tych lepszych ofert 12/3 i 24/6.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@the cable guyDokładnie tak jak piszą koledzy od 14.11. 19r jest 15/1 i 29/3. Nie ważne czy wymieniasz dekoder czy nie, jest ten sam okres promocji. Jest pakiet Premium HD oraz Premium Max HD - ten pierwszy nie zawiera w sobie kanałów Eleven Sport i jest o 10 zł tańszy od Premium Max-a. 

Edited by Nowy 123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy kanał CBS ACTION był gwarantowany na dzień 2018-07-27? Podpisywałem umowę w APS Cyfrowego Polsatu i oczywiście nie wydano mi do umowy załącznika z gwarantowanymi kanałami na ten okres czasu. Nie chcę pisać do CP bo znając życie prawdy mi nie powiedzą...

Edited by wally79

Share this post


Link to post
Share on other sites

W umowie masz link do strony internetowej i kod dostępu. Tam będziesz mógł pobrać ten załącznik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wally79 to była zupełnie nowa umowa podpisana czy przedłużenie? 

Edit. Sprawdziłem i jeśli podpisałes 27.07.2018r to kanał był gwarantowany zarówno dla nowych jak i przedłużanych umów. Więc masz na 100% gwarantowany. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!Czy ktoś posiada informację od kiedy kanał CBS Action nie jest gwarantowany?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja przedłużałem umowę 26.08.2019 z pakietem Familijny max+Sport+Cinemax+Film i mam kanał CBS Action gwarantowany, a kolega kupił 30.08.2019 nowy pakiet Premium HD+Film+Cinemax+Sport+HBO i poinformowali go w ICOK, że nie ma gwarantowanego kanału. Tak wiec chyba w tym czasie była zmiana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wypowiedzenie zaakceptowane złożone przez ICOK. Zaznaczyłem jednak że ma nastąpić najpóźniej do 17.01.2020 gdyż tego dnia kończy mi się pierwszy okres rozliczeniowy po usunięciu cbs. Teraz czekam na tel co mi powiedzą

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale mnie ktoś zrobił w ...

Wysłałem wypowiedzenie, że umowa ma się kończyć z kolejnym okresem rozliczeniowym a rozwiązali z obecnym.

Miałem jeszcze darmowe miesiąca, więc chciałem przedłużyć dopiero od 4 stycznia 2020 a tu wałek, dziś mi sygnał wyłączyli.

Próbuje to jakoś odkręcić, dzwoniłem do ICOK ale kobieta mi powiedziała, że muszę to pisemnie załatwiać.

Porażka

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, masbach napisał:

30.08.2019 nowy pakiet Premium HD+Film+Cinemax+Sport+HBO i poinformowali go w ICOK, że nie ma gwarantowanego kanału. Tak wiec chyba w tym czasie była zmiana.

Ciekawe- ja mam umowę z tego samego dnia i kanał CBS Action mam gwarantowany, ktoś chyba twojego kumpla wprowadził w błąd, a swoją drogą to po co kumpel angażuje ICOK :?: przecież chyba dostał na maila czy wersję papierową umowy i tam ma wymienione kanały.

 

 

@jacekgothic

Tak w sumie to takim poparzonym należą się takie niespodzianki- gdzie ci się spieszyło z tym wypowiedzeniem:?:, szczególnie że i tak za free oglądałeś
 

Edited by OlafS

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, jacekgothic napisał:

Ale mnie ktoś zrobił w ...

Wysłałem wypowiedzenie, że umowa ma się kończyć z kolejnym okresem rozliczeniowym a rozwiązali z obecnym.

Miałem jeszcze darmowe miesiąca, więc chciałem przedłużyć dopiero od 4 stycznia 2020 a tu wałek, dziś mi sygnał wyłączyli.

Próbuje to jakoś odkręcić, dzwoniłem do ICOK ale kobieta mi powiedziała, że muszę to pisemnie załatwiać.

Porażka

Umowa podlega rozwiązaniu na koniec bieżącego okresu rozliczeniowego jak ktoś wypowiada umowę ze względu usunięcia kanału tak mi powiedzieli w DUK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zaznaczyłem jak wypowiadałem że rozwiązuję umowę ze względu na .......... po wyłączeniu tego kanału a nie tylko samo że rozwiązuję. Wczoraj miła Pani zadzwoniła i od razu sama zaproponowała 12/3.

Edited by kobi666

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie jeśli od jutra mi wchodzi nowy okres rozliczeniowy od 5 grudnia do 5 stycznia, jeśli bym jutro wysłał wypowiedzenie to wtedy umowa rozwiąże się 5 czy jak to będzie żeby wtedy uniknąć płacenia kar umowy

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, OlafS napisał:

...przecież chyba dostał na maila czy wersję papierową umowy i tam ma wymienione kanały.

Sęk w tym, że w wersji papierowej nie dostał takiego wykazu. :--( 

Właśnie złożył prośbę do ICOK o wersję elektroniczną umowy wraz z regulaminem. Ciekawe co przyślą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam okres rozliczeniowy do 30 kazdego miesiąca, wypowiedzenie poszło 1 grudnia, 2 grudnia aneks 24/6 i została skasowana oplata za okres grudniowy, kanały w gratisie (hbo) w sumie będą działać 2 miesiące (cały grudzień i styczeń) bo nowa umowa wchodzi w życie z dniem 31.12.2019r. więc wychodzi 7 miesięcy za darmo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, masbach napisał:

Sęk w tym, że w wersji papierowej nie dostał takiego wykazu

Nic nie szkodzi- ja też zgodziłem się na wersję elektroniczną, która przyszła po chwili jak się dogadaliśmy

 

21 minut temu, ramzi84 napisał:

nowa umowa wchodzi w życie z dniem 31.12.2019r. więc wychodzi 7 miesięcy za darmo


I tak się to robi:brawo:

Edited by OlafS

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ramzi84 jak może Ci wyjść 7 miesięcy za darmo skoro w umowie masz 6? 😉Opłata grudniowa jest skasowana bo od 31 grudnia wchodzi umowa a płatność jest z góry więc za okres rozliczeniowy 30.11 do 31.12 zapłaciłes w listopadzie. Co do HBO dobre rozegranie. 😉

Edited by Nowy 123

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 4.12.2019 o 07:49, Kristiano Rinaldo napisał:
Umowa podlega rozwiązaniu na koniec bieżącego okresu rozliczeniowego jak ktoś wypowiada umowę ze względu usunięcia kanału tak mi powiedzieli w DUK.

Do mnie po wypowiedzeniu ze względu na usunięcie kanału zadzwonili z DUK i poinformowali, że umowa zakończy się 27 stycznia a nie 27 grudnia więc chyba zależy kto rozpatruje wypowiedzenie. Ale bardziej zdziwiło mnie jak zapytałem o wymiane dekoderów na te z multiroomem po wifi i usłyszałem, że jak najbardziej nie ma z tym problemu ale do prawidłowego działania tego multiroomu muszę mieć internet min. 8MB...Coś się zmieniło? bo myślałem, że internet nie ma znaczenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobierałem Evoboxy Lite do mojego Evoboxa PVR i nic nie było mowy o szybkości łącza. Nawet było info, że wystarczy połączenie po sieci bez połączenia internetowego. Więc chyba nic się nie zmieniło i internet się nie liczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...