Jump to content
Duro Hombre

Zmiany w ofercie (kanałach CP) - czy można wypowiedzieć umowę?

Recommended Posts

3 minuty temu, simi napisał:

Nie będę więcej komentował Twoich teorii, tkwij w swojej nieświadomości.

Człowieku- regulamin CP to moja teoria :?:  jesteś nie do podrobienia:brawo:

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli mam okres promocyjny do 11.02.2020r. to kiedy mogę ( muszę ) wysłać wypowiedzenie, aby zmienić warunki obecnej umowy ? Ale proszę o konkrety, a nie w kółko wałkować regulaminy itp....:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli łapiesz się na wypowiedzenie po usunięciu kanału to złóż po 11 stycznia

Ps. regulaminy to są konkrety :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też tak  myślę, ale to jest kopia z mojego ICOK:

" Jeżeli kanał CBS ACTION jest gwarantowany w Państwa Umowie lub Aneksie i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2019 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA"

Zastanawia mnie data 31.12.2019r.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, flot napisał:

Zastanawia mnie data 31.12.2019r.

To jest błąd, który już na samym początku wspominał @Nowy 123

patrz pkt. regulaminu, który przytoczyłem na poprzedniej stronie.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, czy wypowiedzenie może mieć taką treść ?

 

W nawiązaniu do pisma otrzymanego za pośrednictwem ICOK w dniu 25.11.2019r. mówiącego o zaprzestaniu emisji kanału CBS Action informuję, że nie akceptuję powyższych zmian programowych i wypowiadam umowę abonencką na świadczenie usługi telewizyjnej (ID kontraktu xxxxxxxxx) ze skutkiem na koniec obecnego cyklu rozliczeniowego.

 

Okres rozliczeniowy mam 22 grudnia.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzyn, poczytaj moje wcześniejsze posty w tym temacie - ja dla bezpieczeństwa w wypowiedzeniu napisałem, że ostatnim dniem świadczenia usługi będzie 13 styczeń (to już po zmianie programowej)- bo 14 stycznia rozpoczyna mi się nowy okres rozliczeniowy. Telefonicznie zawarłem nowy aneks (sam zadzwoniłem) i nowy aneks wchodzi w życie 14.12.2019r.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, dzyn napisał:

Witam, czy wypowiedzenie może mieć taką treść ?

 

W nawiązaniu do pisma otrzymanego za pośrednictwem ICOK w dniu 25.11.2019r. mówiącego o zaprzestaniu emisji kanału CBS Action informuję, że nie akceptuję powyższych zmian programowych i wypowiadam umowę abonencką na świadczenie usługi telewizyjnej (ID kontraktu xxxxxxxxx) ze skutkiem na koniec obecnego cyklu rozliczeniowego.

 

Okres rozliczeniowy mam 22 grudnia.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

 

Tak ja bym wskazał datę czyli tak: ....ze skutkiem na koniec obecnego cyklu rozliczeniowego tj. z dniem ...

 

Pamiętam, że możesz wysłać to poprzez ICOK, bez chodzenia na pocztę i od razu zarejestrowane w CP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od razu rejestrowane jest w APS. W ICOK trzeba odczekać kilka/kilkanaście godzin.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wypowiedzenie wysłałem w czwartek przez iCOK, dziś kontakt z DUK i nowa umowa na 24/6 na: Familijny MAX HD+Sport HD+Film HD+Cinemax HD+Elaven Sports HD+Polsat Sport Premium+Pakiet Ekstraklasa+OTG i do tego VOD (na 6 miesięcy), HBO+HBO GO (1 miesiąc) i Rozrywka HD (1 miesiąc). Umowa klepnięta, promo już aktywne i gitara! :D

 

Edited by SatExpert
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wypowiedzenie wysłane przez ICOK termin rozwiązania umowy najpóźniej 17.01.2020 gdyż tego dnia kończy mi się pierwszy okres rozliczeniowy po wycofaniu Cbs Action. Miesiąc dłużej nie zrobi mi różnicy, a przynajmniej nikt się nie doczepi, że za wcześnie lub nie zgodnie  z regulaminem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minut temu, SatExpert napisał:

 nowa umowa na 24/6 na: Familijny MAX HD+Sport HD+Film HD+Cinemax HD+Elaven Sports HD+Polsat Sport Premium+Pakiet Ekstraklasa+OTG i do tego VOD (na 6 miesięcy), HBO+HBO GO (1 miesiąc) i Rozrywka HD (1 miesiąc)

 

Ile Ci wyszło za ten pakiet po darmowych 6-ciu miesiącach?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.12.2019 o 12:20, janek_wu napisał:

Wypowiedzenie złożyłem w środę przez ICOK, ale do tej pory nie było odzewu, ani nie ma śladu mojej wiadomości z wypowiedzeniem na ICOK.

Też tak mieliście? Może trzeba powtórzyć wypowiedzenie w APS?


Witam. Proszę, podaj mi numer karty do dekodera w wiadomości prywatnej, a przyśpieszę realizację Twojego zgłoszenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 godziny temu, Mako napisał:

witam

mam do końca umowy 4 miesiące, korzystam ze  SmartDom,  telefon i TV rabatowana,  mam premium bez fikołków za 70 zł i evobox plus 3 MR, jak złożę wypowiedzenie ze względu na wyłączenie kanału gwarantowanego CBS ACTION mogę liczyć na ugranie 6/24 w tej samej cenie??

pytam raz jeszcze...

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Witam. Proszę, podaj mi numer karty do dekodera w wiadomości prywatnej, a przyśpieszę realizację Twojego zgłoszenia.

Dzwoniłem do biura obsługi, ale nie ma śladu po moim wypowiedzeniu w systemie. W związku z tym wyślę je ponownie,

lecz tym razem mailem a nie przez formularz kontaktowy, będę więc miał potwierdzenie.

Dziękuję za chęć pomocy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, przez kontakt - napisz do nas, itd. Ale to już bez znaczenia skoro zniknęło bez śladu. Wysyłam ponownie mailem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, jacekgothic napisał:

Ile Ci wyszło za ten pakiet po darmowych 6-ciu miesiącach?

100 zł, więc szału nie ma, ale nadpłata+darmowe miesiące sprawią, że miesięczna opłata znacznie mi zmaleje. ;)

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja przez icok wysłałem tak:

W związku z wycofaniem z dniem 31.12.2019 r. kanału CBS ACTION wypowiadam umowę o abonament po zaprzestaniu emisji tego kanału. 

W icok jest odpowiedź że przekazano do realizacji i chyba wczoraj dzwonili z 22...... 

Chyba jednak odpuszczę CP bo płacę ok.120 zł + internet u dostawcy 50 (światłowód) to 170 zł. 

A u dostawcy internetu mam ofertę: internet , Jambox Wielotematyczny z Eleven 1-4 na 4 dekodery za 135 zł. i jakieś rabaty jeszcze. Dokupię za resztę C+ i jest full a wyjdzie ta sama cena. 

Okres rozliczeniowy mam od 1 stycznia czyli idealnie po zakończeniu 31 grudnia emisji CBS Action.

Edited by kobi666

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, sebap napisał:

Od razu rejestrowane jest w APS. W ICOK trzeba odczekać kilka/kilkanaście godzin.

 

Wczoraj po godz. 12 wysłałem wypowiedzenie przez ICOK, zadzwoniłem chwilę później do DUK. Kumaty konsul powiedział, że jak tylko zarejestrują zgłoszenie, to do mnie oddzwoni. Zadzwonił o 15.30, więc wszystko trwało 3,5 godz. Dostałem to co miałem 12/3 - Fam Max HD, Cinemax, Sport, Film, evobox, multiroom  za 75zł (poprzednia również 12/3).

Prosił, aby w przypadku nieodebrania przeze mnie telefonu nie oddzwaniać na nr DUK, i że on sam będzie dzwonił aż do skutku - wspomniał, że mu na tym zależy, plany itd. Powiedziałem, że rozumiem o co chodzi - on był szczery i ja i każdy z nas jest zadowolony. Cała rozmowa trwała dosłownie 2 minuty. Wspomniał jeszcze że za niedługo będą podwyżki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

×
×
  • Create New...