Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Też tak  myślę, ale to jest kopia z mojego ICOK:

" Jeżeli kanał CBS ACTION jest gwarantowany w Państwa Umowie lub Aneksie i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2019 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA"

Zastanawia mnie data 31.12.2019r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy wypowiedzenie może mieć taką treść ?

 

W nawiązaniu do pisma otrzymanego za pośrednictwem ICOK w dniu 25.11.2019r. mówiącego o zaprzestaniu emisji kanału CBS Action informuję, że nie akceptuję powyższych zmian programowych i wypowiadam umowę abonencką na świadczenie usługi telewizyjnej (ID kontraktu xxxxxxxxx) ze skutkiem na koniec obecnego cyklu rozliczeniowego.

 

Okres rozliczeniowy mam 22 grudnia.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzyn, poczytaj moje wcześniejsze posty w tym temacie - ja dla bezpieczeństwa w wypowiedzeniu napisałem, że ostatnim dniem świadczenia usługi będzie 13 styczeń (to już po zmianie programowej)- bo 14 stycznia rozpoczyna mi się nowy okres rozliczeniowy. Telefonicznie zawarłem nowy aneks (sam zadzwoniłem) i nowy aneks wchodzi w życie 14.12.2019r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dzyn napisał:

Witam, czy wypowiedzenie może mieć taką treść ?

 

W nawiązaniu do pisma otrzymanego za pośrednictwem ICOK w dniu 25.11.2019r. mówiącego o zaprzestaniu emisji kanału CBS Action informuję, że nie akceptuję powyższych zmian programowych i wypowiadam umowę abonencką na świadczenie usługi telewizyjnej (ID kontraktu xxxxxxxxx) ze skutkiem na koniec obecnego cyklu rozliczeniowego.

 

Okres rozliczeniowy mam 22 grudnia.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

 

Tak ja bym wskazał datę czyli tak: ....ze skutkiem na koniec obecnego cyklu rozliczeniowego tj. z dniem ...

 

Pamiętam, że możesz wysłać to poprzez ICOK, bez chodzenia na pocztę i od razu zarejestrowane w CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wypowiedzenie wysłałem w czwartek przez iCOK, dziś kontakt z DUK i nowa umowa na 24/6 na: Familijny MAX HD+Sport HD+Film HD+Cinemax HD+Elaven Sports HD+Polsat Sport Premium+Pakiet Ekstraklasa+OTG i do tego VOD (na 6 miesięcy), HBO+HBO GO (1 miesiąc) i Rozrywka HD (1 miesiąc). Umowa klepnięta, promo już aktywne i gitara! :D

 

Edytowane przez SatExpert
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie wysłane przez ICOK termin rozwiązania umowy najpóźniej 17.01.2020 gdyż tego dnia kończy mi się pierwszy okres rozliczeniowy po wycofaniu Cbs Action. Miesiąc dłużej nie zrobi mi różnicy, a przynajmniej nikt się nie doczepi, że za wcześnie lub nie zgodnie  z regulaminem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, SatExpert napisał:

 nowa umowa na 24/6 na: Familijny MAX HD+Sport HD+Film HD+Cinemax HD+Elaven Sports HD+Polsat Sport Premium+Pakiet Ekstraklasa+OTG i do tego VOD (na 6 miesięcy), HBO+HBO GO (1 miesiąc) i Rozrywka HD (1 miesiąc)

 

Ile Ci wyszło za ten pakiet po darmowych 6-ciu miesiącach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.12.2019 o 12:20, janek_wu napisał:

Wypowiedzenie złożyłem w środę przez ICOK, ale do tej pory nie było odzewu, ani nie ma śladu mojej wiadomości z wypowiedzeniem na ICOK.

Też tak mieliście? Może trzeba powtórzyć wypowiedzenie w APS?


Witam. Proszę, podaj mi numer karty do dekodera w wiadomości prywatnej, a przyśpieszę realizację Twojego zgłoszenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Mako napisał:

witam

mam do końca umowy 4 miesiące, korzystam ze  SmartDom,  telefon i TV rabatowana,  mam premium bez fikołków za 70 zł i evobox plus 3 MR, jak złożę wypowiedzenie ze względu na wyłączenie kanału gwarantowanego CBS ACTION mogę liczyć na ugranie 6/24 w tej samej cenie??

pytam raz jeszcze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Witam. Proszę, podaj mi numer karty do dekodera w wiadomości prywatnej, a przyśpieszę realizację Twojego zgłoszenia.

Dzwoniłem do biura obsługi, ale nie ma śladu po moim wypowiedzeniu w systemie. W związku z tym wyślę je ponownie,

lecz tym razem mailem a nie przez formularz kontaktowy, będę więc miał potwierdzenie.

Dziękuję za chęć pomocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przez icok wysłałem tak:

W związku z wycofaniem z dniem 31.12.2019 r. kanału CBS ACTION wypowiadam umowę o abonament po zaprzestaniu emisji tego kanału. 

W icok jest odpowiedź że przekazano do realizacji i chyba wczoraj dzwonili z 22...... 

Chyba jednak odpuszczę CP bo płacę ok.120 zł + internet u dostawcy 50 (światłowód) to 170 zł. 

A u dostawcy internetu mam ofertę: internet , Jambox Wielotematyczny z Eleven 1-4 na 4 dekodery za 135 zł. i jakieś rabaty jeszcze. Dokupię za resztę C+ i jest full a wyjdzie ta sama cena. 

Okres rozliczeniowy mam od 1 stycznia czyli idealnie po zakończeniu 31 grudnia emisji CBS Action.

Edytowane przez kobi666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, sebap napisał:

Od razu rejestrowane jest w APS. W ICOK trzeba odczekać kilka/kilkanaście godzin.

 

Wczoraj po godz. 12 wysłałem wypowiedzenie przez ICOK, zadzwoniłem chwilę później do DUK. Kumaty konsul powiedział, że jak tylko zarejestrują zgłoszenie, to do mnie oddzwoni. Zadzwonił o 15.30, więc wszystko trwało 3,5 godz. Dostałem to co miałem 12/3 - Fam Max HD, Cinemax, Sport, Film, evobox, multiroom  za 75zł (poprzednia również 12/3).

Prosił, aby w przypadku nieodebrania przeze mnie telefonu nie oddzwaniać na nr DUK, i że on sam będzie dzwonił aż do skutku - wspomniał, że mu na tym zależy, plany itd. Powiedziałem, że rozumiem o co chodzi - on był szczery i ja i każdy z nas jest zadowolony. Cała rozmowa trwała dosłownie 2 minuty. Wspomniał jeszcze że za niedługo będą podwyżki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj złożone wypowiedzenie w związku z wycofaniem CBS Action z oferty programowej w salonie CP i PLUS w małym Powiatowym Miasteczku w Łódzkim :D 

Była to nielada przeprawa - wielkie oczy pracownika APS, informacja o nieuchronności uiszczenia kary umownej, brak kompetencji i umiejętności czytania ze zrozumieniem treści wypowiedzenia, brak chęci przyjęcia do systemu roszczenia klienta:(

Informacja o tym, że dekoder dostarczyć mam z końcem kolejnego okresu rozliczeniowego i że działam na swoją niekorzyść, choć postanowienia umowy w tym przypadku stanowią inaczej.

Jakiekolwiek próby "uświadomienia" pracownicy kończyły się fochem i brakiem chęci kontynuacji dialogu - pomimo dyplomatycznego nastawienia, wielu form grzecznościowych i merytorycznych argumentów.

PS Zaraz po wyjściu z APS telefon do DUK CP i nowa umowa 24/6 :D 

 

Edytowane przez wojtek509
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, wojtek509 napisał:

Była to nielada przeprawa - wielkie oczy pracownika APS...

Ja to się zastanawiam czy im na szko0leniach do łbów właśnie takich zachowań nie wbijają- przecież to to praktycznie nierealne żeby praktycznie wszyscy pracownicy ze wszystkich środowisk, z różnych rejonów byli przypadkowo tak oporni na wiedzę:facepalm: a jeszcze bardziej na przyswajanie informacji jakich mogą im dostarczyć (przypadkowo) bardziej ogarnięci od nich. :/

Ja choć mogę inaczej, ale w styczniu specjalnie pójdę z kolejnym:mrgreen: wypowiedzeniem do APS by znów zobaczyć te twarzyczki pełne obaw o moją polsatowską przyszłość- ostatecznie dla mnie stało się to całkiem zabawne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.11.2019 o 12:58, Power napisał:

W umowie na 15 miesięcy jest tylko 1 miesiąc bezpłatny - the cable guy   zaktualizuj dane :)

 

Ja dziś zawarłem nowy aneks. Poprzednio umowa 12/3 pakiet Premium. Wypowiedzenie wysłane przez ICOK w związku z usunięciem CBS Action. Dziś zadzwoniłem do DUKu i poprosiłem o kolejną umowę 12/3 za Premium ( w tym 3 miesiące VOD za darmo, Polsat GO za 5 złociszy, 2 multiroomy) - po wyłączeniu po 3 miesiącach VOD - 100 zł/ miesiąc.

Od kiedy? Miałem propozycje 12/3 i 15/3 i 24/6. Jeden miesiąc to jest przy wymianie dekodera głównego np. na Evoboxa.

Chyba, że Ci chodzi o nowe umowy, to wtedy może, ale nie o tym jest ten temat. ;) 

Co to w ogóle za pakiet "Premium"? Wiem, że jest "Premium Max", bo taki mam, ale jest coś niżej z Premium w nazwie? Też mam 2 multiroomy i za Premium Max płacę 110 zł po odłączeniu VOD. Ty 10 zł mniej, ale jakiegoś pakietu nie masz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...