flot Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Też tak myślę, ale to jest kopia z mojego ICOK: " Jeżeli kanał CBS ACTION jest gwarantowany w Państwa Umowie lub Aneksie i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2019 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA" Zastanawia mnie data 31.12.2019r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 1 minutę temu, flot napisał: Zastanawia mnie data 31.12.2019r. To jest błąd, który już na samym początku wspominał @Nowy 123 patrz pkt. regulaminu, który przytoczyłem na poprzedniej stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 @Specjalista Cyfrowy Polsat ile się czeka na zwrot nadpłaty na konto? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Zwrot środków zostanie zrealizowany w ciągu 30 dni od momentu otrzymania dyspozycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzyn Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Witam, czy wypowiedzenie może mieć taką treść ? W nawiązaniu do pisma otrzymanego za pośrednictwem ICOK w dniu 25.11.2019r. mówiącego o zaprzestaniu emisji kanału CBS Action informuję, że nie akceptuję powyższych zmian programowych i wypowiadam umowę abonencką na świadczenie usługi telewizyjnej (ID kontraktu xxxxxxxxx) ze skutkiem na koniec obecnego cyklu rozliczeniowego. Okres rozliczeniowy mam 22 grudnia. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Power Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Dzyn, poczytaj moje wcześniejsze posty w tym temacie - ja dla bezpieczeństwa w wypowiedzeniu napisałem, że ostatnim dniem świadczenia usługi będzie 13 styczeń (to już po zmianie programowej)- bo 14 stycznia rozpoczyna mi się nowy okres rozliczeniowy. Telefonicznie zawarłem nowy aneks (sam zadzwoniłem) i nowy aneks wchodzi w życie 14.12.2019r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 2 godziny temu, dzyn napisał: Witam, czy wypowiedzenie może mieć taką treść ? W nawiązaniu do pisma otrzymanego za pośrednictwem ICOK w dniu 25.11.2019r. mówiącego o zaprzestaniu emisji kanału CBS Action informuję, że nie akceptuję powyższych zmian programowych i wypowiadam umowę abonencką na świadczenie usługi telewizyjnej (ID kontraktu xxxxxxxxx) ze skutkiem na koniec obecnego cyklu rozliczeniowego. Okres rozliczeniowy mam 22 grudnia. Z góry dziękuję za odpowiedzi. Tak ja bym wskazał datę czyli tak: ....ze skutkiem na koniec obecnego cyklu rozliczeniowego tj. z dniem ... Pamiętam, że możesz wysłać to poprzez ICOK, bez chodzenia na pocztę i od razu zarejestrowane w CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Od razu rejestrowane jest w APS. W ICOK trzeba odczekać kilka/kilkanaście godzin. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Dokładnie tak jak piszę @sebap. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 (edytowane) Ja wypowiedzenie wysłałem w czwartek przez iCOK, dziś kontakt z DUK i nowa umowa na 24/6 na: Familijny MAX HD+Sport HD+Film HD+Cinemax HD+Elaven Sports HD+Polsat Sport Premium+Pakiet Ekstraklasa+OTG i do tego VOD (na 6 miesięcy), HBO+HBO GO (1 miesiąc) i Rozrywka HD (1 miesiąc). Umowa klepnięta, promo już aktywne i gitara! Edytowane 2 Grudnia 2019 przez SatExpert 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Wypowiedzenie wysłane przez ICOK termin rozwiązania umowy najpóźniej 17.01.2020 gdyż tego dnia kończy mi się pierwszy okres rozliczeniowy po wycofaniu Cbs Action. Miesiąc dłużej nie zrobi mi różnicy, a przynajmniej nikt się nie doczepi, że za wcześnie lub nie zgodnie z regulaminem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 50 minut temu, SatExpert napisał: nowa umowa na 24/6 na: Familijny MAX HD+Sport HD+Film HD+Cinemax HD+Elaven Sports HD+Polsat Sport Premium+Pakiet Ekstraklasa+OTG i do tego VOD (na 6 miesięcy), HBO+HBO GO (1 miesiąc) i Rozrywka HD (1 miesiąc) Ile Ci wyszło za ten pakiet po darmowych 6-ciu miesiącach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 W dniu 1.12.2019 o 12:20, janek_wu napisał: Wypowiedzenie złożyłem w środę przez ICOK, ale do tej pory nie było odzewu, ani nie ma śladu mojej wiadomości z wypowiedzeniem na ICOK. Też tak mieliście? Może trzeba powtórzyć wypowiedzenie w APS? Witam. Proszę, podaj mi numer karty do dekodera w wiadomości prywatnej, a przyśpieszę realizację Twojego zgłoszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 22 godziny temu, Mako napisał: witam mam do końca umowy 4 miesiące, korzystam ze SmartDom, telefon i TV rabatowana, mam premium bez fikołków za 70 zł i evobox plus 3 MR, jak złożę wypowiedzenie ze względu na wyłączenie kanału gwarantowanego CBS ACTION mogę liczyć na ugranie 6/24 w tej samej cenie?? pytam raz jeszcze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janek_wu Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 4 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Witam. Proszę, podaj mi numer karty do dekodera w wiadomości prywatnej, a przyśpieszę realizację Twojego zgłoszenia. Dzwoniłem do biura obsługi, ale nie ma śladu po moim wypowiedzeniu w systemie. W związku z tym wyślę je ponownie, lecz tym razem mailem a nie przez formularz kontaktowy, będę więc miał potwierdzenie. Dziękuję za chęć pomocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 @janek_wu Wypowiedzenie wysłałeś przez ICOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janek_wu Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Tak, przez kontakt - napisz do nas, itd. Ale to już bez znaczenia skoro zniknęło bez śladu. Wysyłam ponownie mailem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Godzinę temu, Mako napisał: pytam raz jeszcze... Witaj. Z tego poziomu nie jestem w stanie zaproponować Ci oferty. Napisz do mnie w wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 6 godzin temu, jacekgothic napisał: Ile Ci wyszło za ten pakiet po darmowych 6-ciu miesiącach? 100 zł, więc szału nie ma, ale nadpłata+darmowe miesiące sprawią, że miesięczna opłata znacznie mi zmaleje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 (edytowane) Ja przez icok wysłałem tak: W związku z wycofaniem z dniem 31.12.2019 r. kanału CBS ACTION wypowiadam umowę o abonament po zaprzestaniu emisji tego kanału. W icok jest odpowiedź że przekazano do realizacji i chyba wczoraj dzwonili z 22...... Chyba jednak odpuszczę CP bo płacę ok.120 zł + internet u dostawcy 50 (światłowód) to 170 zł. A u dostawcy internetu mam ofertę: internet , Jambox Wielotematyczny z Eleven 1-4 na 4 dekodery za 135 zł. i jakieś rabaty jeszcze. Dokupię za resztę C+ i jest full a wyjdzie ta sama cena. Okres rozliczeniowy mam od 1 stycznia czyli idealnie po zakończeniu 31 grudnia emisji CBS Action. Edytowane 3 Grudnia 2019 przez kobi666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzyn Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 18 godzin temu, sebap napisał: Od razu rejestrowane jest w APS. W ICOK trzeba odczekać kilka/kilkanaście godzin. Wczoraj po godz. 12 wysłałem wypowiedzenie przez ICOK, zadzwoniłem chwilę później do DUK. Kumaty konsul powiedział, że jak tylko zarejestrują zgłoszenie, to do mnie oddzwoni. Zadzwonił o 15.30, więc wszystko trwało 3,5 godz. Dostałem to co miałem 12/3 - Fam Max HD, Cinemax, Sport, Film, evobox, multiroom za 75zł (poprzednia również 12/3). Prosił, aby w przypadku nieodebrania przeze mnie telefonu nie oddzwaniać na nr DUK, i że on sam będzie dzwonił aż do skutku - wspomniał, że mu na tym zależy, plany itd. Powiedziałem, że rozumiem o co chodzi - on był szczery i ja i każdy z nas jest zadowolony. Cała rozmowa trwała dosłownie 2 minuty. Wspomniał jeszcze że za niedługo będą podwyżki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzi84 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Jak będą podwyżki to umowa na 24/6 wygląda bardziej korzystnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 (edytowane) Wczoraj złożone wypowiedzenie w związku z wycofaniem CBS Action z oferty programowej w salonie CP i PLUS w małym Powiatowym Miasteczku w Łódzkim Była to nielada przeprawa - wielkie oczy pracownika APS, informacja o nieuchronności uiszczenia kary umownej, brak kompetencji i umiejętności czytania ze zrozumieniem treści wypowiedzenia, brak chęci przyjęcia do systemu roszczenia klienta Informacja o tym, że dekoder dostarczyć mam z końcem kolejnego okresu rozliczeniowego i że działam na swoją niekorzyść, choć postanowienia umowy w tym przypadku stanowią inaczej. Jakiekolwiek próby "uświadomienia" pracownicy kończyły się fochem i brakiem chęci kontynuacji dialogu - pomimo dyplomatycznego nastawienia, wielu form grzecznościowych i merytorycznych argumentów. PS Zaraz po wyjściu z APS telefon do DUK CP i nowa umowa 24/6 Edytowane 3 Grudnia 2019 przez wojtek509 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 43 minuty temu, wojtek509 napisał: Była to nielada przeprawa - wielkie oczy pracownika APS... Ja to się zastanawiam czy im na szko0leniach do łbów właśnie takich zachowań nie wbijają- przecież to to praktycznie nierealne żeby praktycznie wszyscy pracownicy ze wszystkich środowisk, z różnych rejonów byli przypadkowo tak oporni na wiedzę a jeszcze bardziej na przyswajanie informacji jakich mogą im dostarczyć (przypadkowo) bardziej ogarnięci od nich. Ja choć mogę inaczej, ale w styczniu specjalnie pójdę z kolejnym wypowiedzeniem do APS by znów zobaczyć te twarzyczki pełne obaw o moją polsatowską przyszłość- ostatecznie dla mnie stało się to całkiem zabawne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 W dniu 30.11.2019 o 12:58, Power napisał: W umowie na 15 miesięcy jest tylko 1 miesiąc bezpłatny - the cable guy zaktualizuj dane Ja dziś zawarłem nowy aneks. Poprzednio umowa 12/3 pakiet Premium. Wypowiedzenie wysłane przez ICOK w związku z usunięciem CBS Action. Dziś zadzwoniłem do DUKu i poprosiłem o kolejną umowę 12/3 za Premium ( w tym 3 miesiące VOD za darmo, Polsat GO za 5 złociszy, 2 multiroomy) - po wyłączeniu po 3 miesiącach VOD - 100 zł/ miesiąc. Od kiedy? Miałem propozycje 12/3 i 15/3 i 24/6. Jeden miesiąc to jest przy wymianie dekodera głównego np. na Evoboxa. Chyba, że Ci chodzi o nowe umowy, to wtedy może, ale nie o tym jest ten temat. Co to w ogóle za pakiet "Premium"? Wiem, że jest "Premium Max", bo taki mam, ale jest coś niżej z Premium w nazwie? Też mam 2 multiroomy i za Premium Max płacę 110 zł po odłączeniu VOD. Ty 10 zł mniej, ale jakiegoś pakietu nie masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.