Ceberebek Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Tak - najlepiej jeszcze z 5 razy... "Świeżaki"... Cofnijcie się chociaż 10 stron wstecz i poczytajcie dokładnie posty... Będziecie wiedzieli co i jak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 24/6 free 12/3 free 15/1 free Póki co takie kombinacje można wyczarować 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Ta oferta 12/3 wygląda dość ciekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 31 minut temu, janek_wu napisał: Wypowiedzenie złożyłem w środę przez ICOK, ale do tej pory nie było odzewu, ani nie ma śladu mojej wiadomości z wypowiedzeniem na ICOK. Też tak mieliście? Może trzeba powtórzyć wypowiedzenie w APS? Napisz wypowiedzenie prosząc o potwierdzenie że kanał jest gwarantowany i wprowadzony do systemu. Ja zszedlem z Premium do rodzinnego za 5zl 3 miechy za darmo. Kupię albo w player z canal plus 35zl chyba 1 minutę temu, ARTIPAPK napisał: Ta oferta 12/3 wygląda dość ciekawie. Raz tak możesz na 3 aneksy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 (edytowane) Akurat ok. grudnia/stycznia kończy mi się darmowy okres na abonament, więc warto byłoby skorzystać z możliwości i wypowiedzieć umowę ze względu na usunięcie kanału, a następnie przedłużyć. Obecną miałem 15/3. Edytowane 1 Grudnia 2019 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 3 godziny temu, kobi666 napisał: Wszedłem dzisiaj na stronę CP sklep i widzę że w ofertach wiele kanałów ma gwiazdki a na dole pisze że: kanał promocyjny czyli nie gwarantowany. A mnie to dziwi że polsat nie daje wszystkich kanałów niegwarantowanych. Uniknąłby wielu wypowiedzeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Jak już pokazał przykład UPC, nie da się tak ;). https://www.telepolis.pl/wiadomosci/prawo-finanse-statystyki/uokik-nalozyl-kare-dla-upc-za-klauzule-niedozwolone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacor Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Witam, to do kiedy można składać maksymalnie wypowiedzenie w związku z usunięciem kanału CBS action. Pytam bo u mnie okres darmowy(6 miesięcy) kończy się 8 lutego i zastanawiam się czy można wypowiedzieć umowe w styczniu po 8 2020r.?? Dodam że kanał mam w umowie gwarantowany. W icoku napisali że tylko do 31.12.2019 można i zgłupiałem?? Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 (edytowane) Ja złożę dopiero 28 stycznia, termin graniczny to 30-ty, jak mogą pisać takie bzdury skoro kanał znika 01.01 i prawidłowo od tego dnia włącznie mamy 30dni na wypowiedzenie. Ja też jadę na darmowych. Edytowane 1 Grudnia 2019 przez OlafS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 4 godziny temu, ARTIPAPK napisał: Ta oferta 12/3 wygląda dość ciekawie. 4 godziny temu, Konfidell napisał: Raz tak możesz na 3 aneksy @Konfidell weź rozwiń Twoją wypowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Nie możesz cały czas brać 3/15. następnym razem musisz 1/15 6/24. Dopiero jak zrobisz "kółko "możesz znowu wziac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonus14 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 A to, że tak wygladaja/wyglądać będą przedłużenia teraz? Np wpierw 12\3, potem 15\1 (nie ma opcji 12\3) dalej 24\6 i dopiero 12\3? O ile międzyczasie coś nie wypadnie z gwarantowanych kanałów, wówczas idziemy od nowa od najkorzystniejszej oferty albo nie wymienimy dekodera... Wtedy zaczynamy od np. 15\1 lub 24\4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 (edytowane) Co drugą umowę można brać 12/3 i 15/1 ale 15/1 jest nieopłacalne. 56 minut temu, sebap napisał: Edytowane 1 Grudnia 2019 przez sebap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 31 minut temu, Konfidell napisał: Nie możesz cały czas brać 3/15. następnym razem musisz 1/15 6/24. Dopiero jak zrobisz "kółko "możesz znowu wziac Weź podaj info tego "njusa". Bo to ,ze nie można brać ciągle 12 miesięcy to od dawna wiadomo. 15 i 24 bez problemu jedna po drugiej. A ,że się zmieniły warunki czyli zamiast 15/3 jest 15/1 to już inna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 44 minuty temu, Konfidell napisał: Nie możesz cały czas brać 3/15. następnym razem musisz 1/15 6/24. Dopiero jak zrobisz "kółko "możesz znowu wziac Co drugą umowę można brać 12/3. Natomiast jeśli wypowiadasz umowę z powodu wycofania kanału to jest dostępna opcja 12 /3 nawet jeśli miałeś taką opcję ostatnio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 (edytowane) @Nowy 123 co tam najlepszego idzie wyhaczyć obecnie Premium Max+Eleven za 105 zł+MR moduł +dekoder?Żadna wymiana sprzętu nie wchodzi w grę tylko pakiet i cena mnie interesuje.Ewentualnie np fikołki na ile idzie ugrać za free?Osoba ma też bardzo bogaty pakiet w PC+ . Edytowane 1 Grudnia 2019 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 @czerstwy standardowo 12/3 lub 24/6 Premium Max na dwa dekodery za 105 zł. Rozrywka maksymalnie na jeden pełny miesiąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Tak jak myślałem niestety że z ceny nic się nie ugra.Ale myślałem że Rozrywke może się wyhaczy na 3 miechy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mako Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 (edytowane) witam mam do końca umowy 4 miesiące, korzystam ze SmartDom, telefon i TV rabatowana, mam premium bez fikołków za 70 zł i evobox plus 3 MR, jak złożę wypowiedzenie ze względu na wyłączenie kanału gwarantowanego CBS ACTION mogę liczyć na ugranie 6/24 w tej samej cenie?? Edytowane 1 Grudnia 2019 przez Mako Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simi Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 (edytowane) 16 godzin temu, OlafS napisał: .... prawidłowo od tego dnia włącznie mamy 30dni na wypowiedzenie. Dlaczego wprowadzasz użytkowników w błąd? Prawo daje możliwość wypowiedzenia umowy od dnia otrzymania informacji o planowanej zmianie, minimum do dnia wprowadzenia zmiany. Polsat w regulaminie "dorzucił" dodatkowe 30 dni. Fragment ustawy prawo telekomunikacyjne: .......z wyprzedzeniem co najmniej miesiąca przed wprowadzeniem tych zmian w życie. Okres ten może być krótszy, jeżeli publikacja aktu prawnego, z którego wynika konieczność wprowadzenia zmian, następuje z wyprzedzeniem krótszym niż miesiąc przed jego wejściem w życie lub okres taki wynika z decyzji Prezesa UKE. Jednocześnie abonent powinien zostać poinformowany o prawie wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji tych zmian, przy czym termin na realizację tego prawa nie może być krótszy niż do dnia wejścia tych zmian w życie. Edytowane 2 Grudnia 2019 przez simi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 @simi Ja opieram się o Regulamin Usług Cyfrowego Polsatu i pozwolę sobie zacytować jego stosowny fragment" Cytat § 9 SZCZEGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA DLA USŁUG TELEWIZJI /.../ 4. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu lub na kanale dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni oddokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej Więc kolego z łaski swojej nie wprowadzaj innych w błąd, nie wiem jak ty, ale ja z CP podpisując umowę wzajemnie zatwierdziliśmy ten regulamin i ja się jego i jego postanowień będę trzymał. Ps. wydaje mi się że nie bardzo zrozumiałeś pojęcie: przy czym termin na realizację tego prawa nie może być krótszy niż do dnia... -bo to się tyczy INFORMACJI o zaistniałej rzeczy. Więc kolego nie wprowadzaj w błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simi Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Nie będę więcej komentował Twoich teorii, tkwij w swojej nieświadomości. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 3 minuty temu, simi napisał: Nie będę więcej komentował Twoich teorii, tkwij w swojej nieświadomości. Człowieku- regulamin CP to moja teoria jesteś nie do podrobienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flot Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Jeżeli mam okres promocyjny do 11.02.2020r. to kiedy mogę ( muszę ) wysłać wypowiedzenie, aby zmienić warunki obecnej umowy ? Ale proszę o konkrety, a nie w kółko wałkować regulaminy itp....:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Jeśli łapiesz się na wypowiedzenie po usunięciu kanału to złóż po 11 stycznia Ps. regulaminy to są konkrety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.