Jump to content

Zmiany w ofercie (kanałach CP) - czy można wypowiedzieć umowę?


Recommended Posts

31 minut temu, janek_wu napisał:

Wypowiedzenie złożyłem w środę przez ICOK, ale do tej pory nie było odzewu, ani nie ma śladu mojej wiadomości z wypowiedzeniem na ICOK.

Też tak mieliście? Może trzeba powtórzyć wypowiedzenie w APS?

Napisz wypowiedzenie prosząc o potwierdzenie że kanał jest gwarantowany i wprowadzony do systemu. Ja zszedlem z Premium do rodzinnego za 5zl 3 miechy za darmo. Kupię albo w player z canal plus 35zl chyba

1 minutę temu, ARTIPAPK napisał:

Ta oferta 12/3 wygląda dość ciekawie. 

Raz tak możesz na 3 aneksy

Link to post
Share on other sites

Akurat ok. grudnia/stycznia kończy mi się darmowy okres na abonament, więc warto byłoby skorzystać z możliwości i wypowiedzieć umowę ze względu na usunięcie kanału, a następnie przedłużyć. Obecną miałem 15/3.

Edited by ARTIPAPK
Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, kobi666 napisał:

Wszedłem dzisiaj na stronę CP sklep i widzę że w ofertach wiele kanałów ma gwiazdki a na dole pisze że: kanał promocyjny czyli nie gwarantowany.

A mnie to dziwi że polsat nie daje wszystkich kanałów niegwarantowanych. Uniknąłby wielu wypowiedzeń.

Link to post
Share on other sites

Witam, to do kiedy można składać maksymalnie wypowiedzenie w związku z usunięciem kanału CBS action. Pytam bo u mnie okres darmowy(6 miesięcy) kończy się 8 lutego i zastanawiam się czy można wypowiedzieć umowe w styczniu po 8 2020r.?? Dodam że kanał mam w umowie gwarantowany. W icoku napisali że tylko do 31.12.2019 można i zgłupiałem?? Proszę o pomoc :) :) 

Link to post
Share on other sites

Ja złożę dopiero 28 stycznia, termin graniczny to 30-ty, jak mogą pisać takie bzdury skoro kanał znika 01.01 :?: i prawidłowo od tego dnia włącznie mamy 30dni na wypowiedzenie.

Ja też jadę na darmowych.

Edited by OlafS
Link to post
Share on other sites

A to, że tak wygladaja/wyglądać będą przedłużenia teraz?

Np wpierw 12\3, potem 15\1 (nie ma opcji 12\3) dalej 24\6 i dopiero 12\3?

O ile międzyczasie coś nie wypadnie z gwarantowanych kanałów, wówczas idziemy od nowa od najkorzystniejszej oferty albo nie wymienimy dekodera... Wtedy zaczynamy od np. 15\1 lub 24\4.

Link to post
Share on other sites
31 minut temu, Konfidell napisał:

Nie możesz cały czas brać 3/15. następnym razem musisz 1/15 6/24. Dopiero jak zrobisz "kółko "możesz znowu wziac

Weź podaj info tego "njusa". Bo to ,ze nie można brać ciągle 12 miesięcy to od dawna wiadomo. 15 i 24 bez problemu jedna po drugiej. A ,że się zmieniły warunki czyli zamiast 15/3 jest 15/1 to już inna sprawa.

Link to post
Share on other sites
44 minuty temu, Konfidell napisał:

Nie możesz cały czas brać 3/15. następnym razem musisz 1/15 6/24. Dopiero jak zrobisz "kółko "możesz znowu wziac

Co drugą umowę można brać 12/3.

Natomiast jeśli wypowiadasz umowę z powodu wycofania kanału to jest dostępna opcja 12 /3 nawet jeśli miałeś taką opcję ostatnio. 

Link to post
Share on other sites

@Nowy 123 co tam najlepszego idzie wyhaczyć obecnie Premium Max+Eleven za 105 zł+MR moduł +dekoder?Żadna wymiana sprzętu nie wchodzi w grę tylko pakiet i cena mnie interesuje.Ewentualnie np fikołki na ile idzie ugrać za free?Osoba ma też bardzo bogaty pakiet w PC+ .

Edited by czerstwy
Link to post
Share on other sites

witam

mam do końca umowy 4 miesiące, korzystam ze  SmartDom,  telefon i TV rabatowana,  mam premium bez fikołków za 70 zł i evobox plus 3 MR, jak złożę wypowiedzenie ze względu na wyłączenie kanału gwarantowanego CBS ACTION mogę liczyć na ugranie 6/24 w tej samej cenie??

Edited by Mako
Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, OlafS napisał:

.... prawidłowo od tego dnia włącznie mamy 30dni na wypowiedzenie.

 

Dlaczego wprowadzasz użytkowników w błąd? Prawo daje możliwość wypowiedzenia umowy od dnia otrzymania informacji o planowanej zmianie, minimum do dnia wprowadzenia zmiany. Polsat w regulaminie "dorzucił" dodatkowe 30 dni. 

 Fragment ustawy prawo telekomunikacyjne:

.......z wyprzedzeniem co najmniej miesiąca przed wprowadzeniem tych zmian w życie. Okres ten może być krótszy, jeżeli publikacja aktu prawnego, z którego wynika konieczność wprowadzenia zmian, następuje z wyprzedzeniem krótszym niż miesiąc przed jego wejściem w życie lub okres taki wynika z decyzji Prezesa UKE. Jednocześnie abonent powinien zostać poinformowany o prawie wypowiedzenia umowy w przypadku braku akceptacji tych zmian, przy czym termin na realizację tego prawa nie może być krótszy niż do dnia wejścia tych zmian w życie.

Edited by simi
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

@simi Ja opieram się o Regulamin Usług Cyfrowego Polsatu i pozwolę sobie zacytować jego stosowny fragment"

 

Cytat

§ 9 SZCZEGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA
DLA USŁUG TELEWIZJI

/.../

4. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych
i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub
zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych,
technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do
nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów,
zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu
nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu
oglądalności. O zmianach takich Abonenci będą uprzednio informowani, w
szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie
odbiornika telewizyjnego Abonenta, poprzez emisję w trakcie odbioru
programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego
dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na
stronie internetowej Cyfrowego Polsatu lub na kanale dla Abonentów. W takim
przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej
bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od
dokonania takiej zmiany
, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w
którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy
Abonenckiej

Więc kolego z łaski swojej nie wprowadzaj innych w błąd, nie wiem jak ty, ale ja z CP podpisując umowę wzajemnie zatwierdziliśmy ten regulamin i ja się jego i jego postanowień będę trzymał.

Ps. wydaje mi się że nie bardzo zrozumiałeś pojęcie:

przy czym termin na realizację tego prawa nie może być krótszy niż do dnia... -bo to się tyczy INFORMACJI o zaistniałej rzeczy.

 

Więc kolego nie wprowadzaj w błąd.

 

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...