Jump to content
Duro Hombre

Zmiany w ofercie (kanałach CP) - czy można wypowiedzieć umowę?

Recommended Posts

Operator nie może jednostronnie zmieniać zasad w Regulaminie nawet na korzyść Abonenta bez zmiany i zawiadomienia o tej zmianie Abonenta. A co jak CP zmienilby zdanie i naliczyl kare to do kogo byłyby pretensje? To że konsultanci się nie znają to już wiadomo ale mądrzy prawnicy takiego bubla odwalili. CP to kolos na glinianych nogach

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie idzie przedłużenie z darmowymi miesiącami, ale... Konsultant mnie poinformował przy pierwszej rozmowie, że umowa zostałaby rozwiązana 17 stycznia, a nie 17 grudnia. Co znaczy, że umowa by się rozwiązała z okresem rozliczeniowym przypadającym już po zmianie programowej. Mnie to zdziwiło, ale może rzeczywiście umowy się będą rozwiązywać dopiero od styczniowych okresów rozliczeniowych.

Także pisanie "mam potwierdzenie od Polsatu" jest komiczne. Jakie potwierdzenie, że się umowa rozwiązała? Słowa konsultantki przez tel mają być potwierdzeniem rozwiązania? Już prędzej uwierzę w stosowanie się do regulaminu, i to że umowy system przepuści do rozwiązania od stycznia. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teoretycznie jest możliwość rozwiązania Umów za zgodą obu stron bezkarnie  z zachowaniem lub bez okresu wypowiedzenia ale są to przypadki szczególne na które obie strony przystają np. brak możliwości świadczenia usług ze względów technicznych. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich.
Ja troszkę z innej beczki... Czy obecnie w pakiecie Rodzinny HD jest dostępny kanał TVP SPORT oraz TVN24?
Ogólnie zamierzam zejść do W/W pakietu z MAX HD+SPORT+FILM, w ramach akcji z CBS Action

Share this post


Link to post
Share on other sites
U mnie idzie przedłużenie z darmowymi miesiącami, ale... Konsultant mnie poinformował przy pierwszej rozmowie, że umowa zostałaby rozwiązana 17 stycznia, a nie 17 grudnia. Co znaczy, że umowa by się rozwiązała z okresem rozliczeniowym przypadającym już po zmianie programowej. Mnie to zdziwiło, ale może rzeczywiście umowy się będą rozwiązywać dopiero od styczniowych okresów rozliczeniowych.
Także pisanie "mam potwierdzenie od Polsatu" jest komiczne. Jakie potwierdzenie, że się umowa rozwiązała? Słowa konsultantki przez tel mają być potwierdzeniem rozwiązania? Już prędzej uwierzę w stosowanie się do regulaminu, i to że umowy system przepuści do rozwiązania od stycznia. 


Ja mam 1 potwierdzenie wypowiedzenia
2 potwierdzenie konsultantki
3 mój icok już nie działa
4 karta w dekoderze wywala błąd
5 nie działa cp go
Więcej potwierdzeń mi nie potrzeba :D
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, _Artek_ napisał:

 


Ja mam 1 potwierdzenie wypowiedzenia
2 potwierdzenie konsultantki
3 mój icok już nie działa
4 karta w dekoderze wywala błąd
5 nie działa cp go
Więcej potwierdzeń mi nie potrzeba :D

 

I teraz jeszcze dostaniesz za jakiś czas rachunek za wcześniejsze zerwanie umowy.Nie ma to jak czlowiek ktory pewnie wierzy też w super promocje w Black Friday w Polsce.

  • Like 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

to co miałem w ogóle nie wypowiadać "bo kocham" cyfrowy polsat? po prostu wykorzystuje okazje kiedyś w podobny sposób wypowiedziałem Panu Zygmuntowi abonament w plusie "bo mogłem" i jakoś do tej pory żadna kara mnie za to nie spotkała a to było z 5 lat temu.....
Jak chcesz to siedź sobie w swojej "uczciwości" i poczekaj aż Pan Zygmunt  zrobi Cie w..... wprowadzając kolejną podwyżkę albo wymuszając na Tobie  aneks do aneksu za kolejne prawa sportowe ale nie wprowadzaj ludzi w błąd że nie można wypowiedzieć umowy......
W Canal+ zapłacę za pierwszą umowę trochę więcej ale jak śledziłem forum to przy przedłużeniu ceny są prawie identyczne z tym że C+ jak coś wprowadza to daje albo za darmo do najwyższego pakietu albo pozwala włączyć za dopłatą bez aneksu..... a to zasadnicza różnica o 4k nie mówię bo nie każdy ma TV 4k

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak napisał@czerstwy ani to pierwsza ani druga taka sytuacja, ale niektórzy są tak oburzeni, że ktoś porzuca ich ukochany Polsat, że wypisują tu swoje mądrości

  • Haha 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może to zakamuflowani pracownicy CP... jak ten Pan któy po usłyszeniu że nie jestem zainteresowany przedłużeniem rzucił coś w stylu" to zostanie Pan z samą anteną i się rozłączył":) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na jakiej podstawie ma dostać karę? CP zgodnie z prawem poinformował (min. 30 dni) o zmianie oferty dając czas na brak akceptacji tej zmiany do 31.12.2019 r. (również zgodnie z prawem telekomunikacyjnym). W komunikacie nie określono od kiedy można składać wypowiedzenia, więc wypowiedzenia złożone po udostępnieniu komunikatu skutkują na koniec okresu rozliczeniowego w którym zostały złożone. Aby składać oświadczenia o braku akceptacji zmiany, dany kanał nie musi być "fizycznie" usunięty. CP przyjął takie oświadczenie i rozwiązał umowę bez okresu wypowiedzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może kolega po prostu nie ma tego kanału gwarantowanego i z rozpaczy wprowadza ludzi w błąd:D

A ja gdyby nie to że potrzrbuje multiroomu to w ogóle wyrzuciłbym antenę i wykupił przez iple i playera tylko kanały sportowe i to by była najlepsza opcja . 

Edited by _Artek_
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, fallout77 napisał:

 

Nie ma to jak czlowiek ktory pewnie wierzy też w super promocje w Black Friday w Polsce.

A co ma piernik do wiatraka?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, simi napisał:

Na jakiej podstawie ma dostać karę? CP zgodnie z prawem poinformował (min. 30 dni) o zmianie oferty dając czas na brak akceptacji tej zmiany do 31.12.2019 r. (również zgodnie z prawem telekomunikacyjnym). W komunikacie nie określono od kiedy można składać wypowiedzenia, więc wypowiedzenia złożone po udostępnieniu komunikatu skutkują na koniec okresu rozliczeniowego w którym zostały złożone. Aby składać oświadczenia o braku akceptacji zmiany, dany kanał nie musi być "fizycznie" usunięty. CP przyjął takie oświadczenie i rozwiązał umowę bez okresu wypowiedzenia.

Zachęcam do zapoznania się z Regulaminem tam jest precyzyjnie określone kiedy można złożyć wypowiedzenie. Cyfrowy Polsat zresztą jak sam słusznie zauważyłeś poinformował o zmianie oferty, tej która ma dopiero nastąpić natomiast jeszcze nie nastąpiła, oczywiście mam tu na myśli wyłączenie kanału CBS Action.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minut temu, _Artek_ napisał:

kiedyś w podobny sposób wypowiedziałem Panu Zygmuntowi abonament w plusie "bo mogłem" i jakoś do tej pory żadna kara mnie za to nie spotkała

Czekali na kumulację:rofl:

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, deejay_18 napisał:

Zachęcam do zapoznania się z Regulaminem tam jest precyzyjnie określone kiedy można złożyć wypowiedzenie. Cyfrowy Polsat zresztą jak sam słusznie zauważyłeś poinformował o zmianie oferty, tej która ma dopiero nastąpić natomiast jeszcze nie nastąpiła, oczywiście mam tu na myśli wyłączenie kanału CBS Action.

Poczytaj prawo telekomunikacyjne (bodajże art. 60a), jest nad regulaminem

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, lukimann napisał:

A co ma piernik do wiatraka?

 

To ma piernik do wiatraka że się nie czyta regulaminów a potem się płacze,tak samo wierzy się w dobre ceny w BF.Ja złozyłem wypowiedzenie zaznaczajac że ma nastąpić w pierwszym okresie rozliczeniowym po wycofaniu CBS Action.I powiedzcie mi jaka jest róznica miedzy wypowiedzeniem teraz a w styczniu.Może teraz zaplace o 1 miesiąc dłużej ,trudno ale bedę spal spokojnie bo wiem że jest to zgodne z regulaminem i zaden prawnik Polsatu się nie przyczepi.Zakupilem kolejna telewizję u konkurencji i nawet jesli zapłacę podwojny rachunek choć często sa promocje ze 1 lub 3 m -ce gratis ale mam spokoj.Po co ta gów.. burza i polactwo że zawsze to ja mam racje.Kazdy interpretuje na swoj sposob i kazdy jest dorosly i wie co robi ja tylko poddaję w watpliwosc natychmiastowe rozwiazywanie rozmowy dopoki kanal jeszcze nadaje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, fallout77 napisał:

I teraz jeszcze dostaniesz za jakiś czas rachunek za wcześniejsze zerwanie umowy.Nie ma to jak czlowiek ktory pewnie wierzy też w super promocje w Black Friday w Polsce.

to wtedy będzie Black Monday, jak listonosz przyniesie list polecony a tam zonk! A jego nazwa będzie brzmiała: kara umowna😊

  • Confused 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, deejay_18 napisał:

Zachęcam do zapoznania się z Regulaminem tam jest precyzyjnie określone kiedy można złożyć wypowiedzenie. Cyfrowy Polsat zresztą jak sam słusznie zauważyłeś poinformował o zmianie oferty, tej która ma dopiero nastąpić natomiast jeszcze nie nastąpiła, oczywiście mam tu na myśli wyłączenie kanału CBS Action.


Jeszcze raz ale z mojej strony ostatni..... nawet  jeśli masz racje to fizycznie niemożliwe byłoby przyjąć wszystkie wypowiedzenia w 30 dni a po 2 nawet cyfrowy polsat nie zna tak dobrze swojego regulaminu jak Ty a jeśli CP myli się na moją korzyść to nie będę go wyprowadzał z błędu.
Poza tym CP ma w treści mojego wypowiedzenia przyczynę, jeśli z jakiegokolwiek  powodu  CP nie zgadza się z podstawą mojego wypowiedzenia to po prostu go nie przyjmuje........   

Edited by _Artek_
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Było by możliwe przyjąć wypowiedzenia ale nie rozpatrzyć je na bieżąco. Czyli pojawiły by się pytania ,czemu DUK nie dzwoni lub co z moim wypowiedzeniem.

10 godzin temu, jonus14 napisał:

Witam wszystkich.
Ja troszkę z innej beczki... Czy obecnie w pakiecie Rodzinny HD jest dostępny kanał TVP SPORT oraz TVN24?
Ogólnie zamierzam zejść do W/W pakietu z MAX HD+SPORT+FILM, w ramach akcji z CBS Action

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
 

 TVP Sport jest już dostępny od pakietu Darmowy HD a TVN 24 od Familijny HD. Pakiet Familijny HD możesz mieć w takiej samej cenie jak Rodzinny HD 20 zł ,przy przedłużeniu umowy w opcji 24/3.

 

7 godzin temu, _Artek_ napisał:

 


Ja mam 1 potwierdzenie wypowiedzenia
2 potwierdzenie konsultantki
3 mój icok już nie działa
4 karta w dekoderze wywala błąd
5 nie działa cp go
Więcej potwierdzeń mi nie potrzeba :D

 

 To brakuje Ci jeszcze potwierdzenia zdania sprzętu do pełni szczęścia :-D.

 

33 minuty temu, _Artek_ napisał:

Może kolega po prostu nie ma tego kanału gwarantowanego i z rozpaczy wprowadza ludzi w błąd:D

A ja gdyby nie to że potrzrbuje multiroomu to w ogóle wyrzuciłbym antenę i wykupił przez iple i playera tylko kanały sportowe i to by była najlepsza opcja . 

Przecież możesz dobrać multiroom tutaj ,nawet miałeś okazję teraz. Pamiętaj ,że Ipla też jest Made in Polsat :-D.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uprzejmie informujemy, że Umowa Abonencka zostanie rozwiązana z dniem 4 grudnia 2019 r. Nadmieniamy, ze sprzęt należy zwrócić w terminie do 30 dni do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży lub odesłać na adres Cyfrowego Polsatu wskazany poniżej. 
 

wypowiedzenie złożone 25 listopada przez ICOK.

DZIĘKUJĘ 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wypowiedzenie złożone przez ICOK, potwierdzenie już też dostałem. Próbuję się dodzwonić do DUK (piątek, godz. 15.00) ale włącza się automat z informacją o godzinach pracy infolinii i następuje rozłączenie. Ktoś próbował może ostatnio do nich dzwonić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przed chwilą do nich dzwoniłem. Za pierwszym razem rzeczywiście włącza się automat. Pewnie mają sporo wypowiedzeń po usunięciu kanału CBS Action i stąd DUK mocno zapracowany.  Za drugim razem połączenie z konsultantem i bez problemu dostałem nową umowę 24/6. Wypowiedzenie złożyłem wczoraj przez ICOK.  Mój okres rozliczeniowy kończy się 17 grudnia i po tym terminie wchodzi nowa umowa z darmowymi miesiącami. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, miras00001 napisał:

włącza się automat z informacją o godzinach pracy infolinii i następuje rozłączenie.

Też się kiedyś z tym spotkałem, kolejne połączenie i wszystko było ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie wypo było w aps w środę. I na icok jednak coś widać. Bo do spłaty 0, a dopiero dziś poszło z banku. Przy panelu modyfikacji usługi jest. Trwa przedwarzanie zmian. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...