Jump to content
Duro Hombre

Zmiany w ofercie (kanałach CP) - czy można wypowiedzieć umowę?

Recommended Posts

Ciekawy jestem ile ludzi odejdzie "w imię zasad" za LM :D z resztą za ekstraklepkę na początku też  wołali" tylko aneks" 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie pytałem, nie kontynuowałem rozmowy. Powiedziałem tylko, że to efekt  tego jak potraktowali abonentów w temacie LM. 
I skończy się tak, że LM wyjdzie Polsatowi bokiem. No, ale za głupotę się płaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiem,m że roluję wontek ale własnie wszedłem na ICOK i doznałem szoku:

 

"jeżeli kanał CBS ACTION jest gwarantowany w Państwa Umowie lub Aneksie i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2019 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA. 

 

Oznacza to, że CP nie przestrzega sam regulaminu który podpisał z petentem -  w którym wyraźnie napisane mamy, ze z usług CP zrezygnować można po zaistnieniu przesłanki pozwalającej na rozwiązanie cyrografu :P a takim jest dopiero wyłaczenie kanału, co oznaczało by że wypowiedzenia zgodnie z regulaminem składać można w okresie 1 - 30.01.2020 a tu takie jaja

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Składając wypowiedzenie przez ICOK wystarczy tylko taka treść: 

"W związku ze zmianami w ofercie programowej Cyfrowego Polsatu i usunięciem z niej kanału CBS Action gwarantowanego w aneksie zawartym w dniu...
Wypowiadam umowę o świadczenie usługi telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. ze skutkiem na koniec kolejnego/bieżącego  okresu rozliczeniowego niniejszej umowy tj. z dniem ..." ,

i jak rozumiem mam czekać tylko na potwierdzenie przez ICOK i zdać sprzęt w najbliższym punkcie?.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, wojtek509 napisał:

w którym wyraźnie napisane mamy, ze z usług CP zrezygnować można po zaistnieniu przesłanki pozwalającej na rozwiązanie cyrografu

A kto bogatemu zabroni :?::rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzwoniłem na info i gość powiedział że wypo jest przetwarzane!. Czy to możliwe że dobę od realizacji jest jeszcze przetwarzane. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ludzie nie rozumiem was nawet jeżeli cp nie czyta regulaminu to na wasza korzyść bo możecie wypowiedzieć i albo zrezygnować albo przedłużyć na lepszych warunkach a wy „rozkładajcie G....na atomy” :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, _Artek_ napisał:

Ciekawy jestem ile ludzi odejdzie "w imię zasad" za LM :D z resztą za ekstraklepkę na początku też  wołali" tylko aneks" 

 Myślisz ,że dla piłki ludzie biorą tą platformę ?

 

56 minut temu, wojtek509 napisał:

wiem,m że roluję wontek ale własnie wszedłem na ICOK i doznałem szoku:

 

"jeżeli kanał CBS ACTION jest gwarantowany w Państwa Umowie lub Aneksie i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2019 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA. 

 

Oznacza to, że CP nie przestrzega sam regulaminu który podpisał z petentem -  w którym wyraźnie napisane mamy, ze z usług CP zrezygnować można po zaistnieniu przesłanki pozwalającej na rozwiązanie cyrografu :P a takim jest dopiero wyłaczenie kanału, co oznaczało by że wypowiedzenia zgodnie z regulaminem składać można w okresie 1 - 30.01.2020 a tu takie jaja

 

 

 

Pytanie do osób które dostały taki komunikat. Macie  kanał CBS Action gwarantowany ?

 

Na marginesie ten "wontek" bardzo krzyczy na czerwono w edytorze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Wilk79 napisał:

Zdaje się, że kolega pouczał innych o czytaniu że zrozumieniem a okazuje się, że sam z tym kuleje. Tłumaczę więc po raz ostatni:
Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania zmiany - NIE PÓŹNIEJ, ALE MOŻNA WCZEŚNIEJ. POLSAT O ZMIANIE POINFORMOWAŁ 25.11. I DOPUŚCIŁ SKŁADANIE WYPOWIEDZEŃ.
i dalej - ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie abonenta o rozwiązaniu umowy abonenckiej - CZYLI JEŻELI OKRES KOŃCZYŁ MI SIĘ 21.12. TO WYPOWIEDZENIE JEST SKUTECZNE NA TĄ DATĘ.
Mam nadzieję, że do kolegi dotarło.

Jak sam piszesz ( jednakże nie później niż 30 dni od dokonania zmiany - NIE PÓŹNIEJ, ALE MOŻNA WCZEŚNIEJ) tak więc uważasz, że możesz wcześniej? Więc pytam jaka jest podstawa wypowiedzenia umowy? Odpowiem z powodu wyłączenia kanału CBS Action, teraz masz ten kanał wyłączony? Jeżeli nie to oznacza że wypowiadasz umowę z powodu wyłączenia kanału, który nie został wyłączony i nadal jest w twojej ofercie. Natomiast co do drugiej kwestii Cyfrowy Polsat zgodnie z Regulaminem poinformował na swojej stronie, że: Informujemy, że z dniem 31.12.2019 r. kanał CBS ACTION, który dostępny jest na pozycji 199 zakończy nadawanie na terenie Polski. I tu podkreślam stanowczo jest to informacja/komunikat a nie zmiana tak jak piszesz. A najlepszy jest twój wcześniejszy tekst: Po potwierdzeniu, Pani przez 10 min uzgadniała z kierownikiem czy może wcześniej rozwiązać umowę i w końcu potwierdziła, że umowa rozwiąże się w ciągu i nawet nie będą czekać do końca okresu rozliczeniowego. Tu to się uśmiałem twierdzisz, że system cię potraktował jak szlachtę i rozwiązał ci umowę bez czekania do końca okresu rozliczeniowego😂 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, jacekgothic napisał:

Tak

O widzisz. U mnie brak informacji ale kanał mam niegwarantowany. Być może taką wiadomość dostają osoby uprawnione do rezygnacji. Może ktoś jeszcze to potwierdzi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to sobie tłumacz. Pisałem, że tłumaczę po raz ostatni. Mam potwierdzenie od Polsatu a Ty żyj w swoim świecie i wierz w co chcesz. Koniec tematu bo szkoda mi czasu.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ludzie jednak lubią sobie gmatwać sytuację.  Czy takim wielkim problemem jest zrozumieć,  że w oparciu o informację CP, już dzisiej mamy prawo złożyć wypowiedzenie że skutkiem prawnym na ostatni dzień okresie rozliczeniowego  przypadający  po wycofaniu kanały.  Jeżeli okres rozliczeniowy kończy nam się 5 stycznia, wypowiedzenie będzie skuteczne na dzień 6 stycznia, czyli na początek kolejnego okresu rozliczeniowego. Dodam tylko,  że jeżeli CP rozwiąże z nami umowę we wcześniejszym terminie ( jak czytałem takie sytuacje mają miejsce)  to jest to jego sprawa

Edited by dartman
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, dartman napisał:

Ludzie jednak lubią sobie gmatwać sytuację.  Czy takim wielkim problemem jest zrozumieć,  że w oparciu o informację CP, już dzisiej mamy prawo złożyć wypowiedzenie że skutkiem prawnym na ostatni dzień okresie rozliczeniowego  przypadający  po wycofaniu kanały.  Jeżeli okres riozliczeniowy kończy nam się 5 stycznia, wypowiedzenie będzie skuteczne na dzień 6 stycznia, czyli na początek kolejnego okresu rozliczeniowego.

Brawo, jednak są osoby które znają i rozumieją Regulamin, a przede wszystkim to co podpisują. Szacunek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, dartman napisał:

już dzisiej mamy prawo złożyć wypowiedzenie że skutkiem prawnym na ostatni dzień okresie rozliczeniowego  przypadający  po wycofaniu kanały

Nieprawda, na koniec następnego okresu rozliczeniowego po złożeniu wypowiedzenia czyli w moim przypadku to 18.12.2019 więc wszytkie dni, wcześniejsze od 26 listopada włącznie, także wchodzą w grę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oby zaraz nie było płaczu, że kary się posypały bo nie znałem Regulaminu który sam podpisałem, ale wtedy jak to powiadają mleko już się rozlało😉 Jak nie wierzysz mi to zapytaj radcę prawnego po krótkim zapoznaniu się z Regulaminem powie ci to samo co ja napisałem.

Edited by deejay_18
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, sebap napisał:

Nieprawda, na koniec następnego okresu rozliczeniowego po złożeniu wypowiedzenia czyli w moim przypadku to 18.12.2019 więc wszytkie dni, wcześniejsze od 26 listopada włącznie, także wchodzą w grę.

Pomijając aspekt prawny.Przyczyna i  skutek .  Kanały wycofany z dniem 1 styczniu, skuteczne,  bezproblemowe rozwiązanie  umowy po tym terminie. Logika. Termin złożenia wypowiedzenie to inna bajka.

Edited by dartman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy to pierwszy raz operator wycofując kanał z oferty wysyła informacje wcześniej i daje możliwość rozwiązania umowy?To co co jeden z drugim bijesz pianę i mącisz innym w głowach straszac jakimiś karami.Jak pamięć nie ta to poczytać historię odpowiednich wątków.

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@deejay_18, @dartman

Dlaczego nie chcecie przyjąć do siebie faktu, że nie macie racji? Wieje osób rozwiązało umowę, wiele osób przedłużylo z gratisowymi miesiącami (w tym ja).

Nawet jakby wypowiedzenie było złożone bezpodstawnie to CP wyśle powiadomienie, że nie przysługuje wypowiedzenie i czy nadal chcemy je podtrzymać a jeśli tak to zostanie nałożona kara.

Edited by sebap
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie twierdzę,  że ktokolwiek otrzyma karę, ale proszę podaj mi punkt w Regulaminie gdzie jest napisane, że  Cyfrowy Polsat musi wysłać powiadomienie o bezprawnym wypowiedzeniu i czy nadal chcesz je podtrzymać lub wycofać ponieważ w innym przypadku zostanie nałożona kara? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umowy można wypowiadać już teraz, po wysłaniu wypowiedzenia i przyjęciu do realizacji przez CP umowa zostanie rozwiązana z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego abonenta.

Edited by marekpolek

Share this post


Link to post
Share on other sites

To,  że operator już zgodził się na rozwiązanie umowy,  lub przedłuża umowy na korzystniejszych warunkach jest prawdą, ale przecież napisałem ci w swoim poście,  iż ma do tego prawo.Mówiąc kolokwialnie CP  ma  prawo obrazić się w takiej sytuacji na abonenta i  przystać na wcześniejsze rozwiązanie umowy.  I ja to też rozumiem.Kluczowym jest przyczyna rozwiązania zawarta w wypowiedzenie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, marekpolek napisał:

Umowy można wypowiadać już teraz, po wysłaniu wypowiedzenia i przyjęciu do realizacji przez CP umowa zostanie rozwiązana z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego abonenta.

Tak więc tego się trzymajmy, bo dalsza dyskusja jest zbędna.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...