Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wiem,m że roluję wontek ale własnie wszedłem na ICOK i doznałem szoku:

 

"jeżeli kanał CBS ACTION jest gwarantowany w Państwa Umowie lub Aneksie i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2019 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA. 

 

Oznacza to, że CP nie przestrzega sam regulaminu który podpisał z petentem -  w którym wyraźnie napisane mamy, ze z usług CP zrezygnować można po zaistnieniu przesłanki pozwalającej na rozwiązanie cyrografu :P a takim jest dopiero wyłaczenie kanału, co oznaczało by że wypowiedzenia zgodnie z regulaminem składać można w okresie 1 - 30.01.2020 a tu takie jaja

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Składając wypowiedzenie przez ICOK wystarczy tylko taka treść: 

"W związku ze zmianami w ofercie programowej Cyfrowego Polsatu i usunięciem z niej kanału CBS Action gwarantowanego w aneksie zawartym w dniu...
Wypowiadam umowę o świadczenie usługi telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. ze skutkiem na koniec kolejnego/bieżącego  okresu rozliczeniowego niniejszej umowy tj. z dniem ..." ,

i jak rozumiem mam czekać tylko na potwierdzenie przez ICOK i zdać sprzęt w najbliższym punkcie?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, _Artek_ napisał:

Ciekawy jestem ile ludzi odejdzie "w imię zasad" za LM :D z resztą za ekstraklepkę na początku też  wołali" tylko aneks" 

 Myślisz ,że dla piłki ludzie biorą tą platformę ?

 

56 minut temu, wojtek509 napisał:

wiem,m że roluję wontek ale własnie wszedłem na ICOK i doznałem szoku:

 

"jeżeli kanał CBS ACTION jest gwarantowany w Państwa Umowie lub Aneksie i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2019 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA. 

 

Oznacza to, że CP nie przestrzega sam regulaminu który podpisał z petentem -  w którym wyraźnie napisane mamy, ze z usług CP zrezygnować można po zaistnieniu przesłanki pozwalającej na rozwiązanie cyrografu :P a takim jest dopiero wyłaczenie kanału, co oznaczało by że wypowiedzenia zgodnie z regulaminem składać można w okresie 1 - 30.01.2020 a tu takie jaja

 

 

 

Pytanie do osób które dostały taki komunikat. Macie  kanał CBS Action gwarantowany ?

 

Na marginesie ten "wontek" bardzo krzyczy na czerwono w edytorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Wilk79 napisał:

Zdaje się, że kolega pouczał innych o czytaniu że zrozumieniem a okazuje się, że sam z tym kuleje. Tłumaczę więc po raz ostatni:
Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania zmiany - NIE PÓŹNIEJ, ALE MOŻNA WCZEŚNIEJ. POLSAT O ZMIANIE POINFORMOWAŁ 25.11. I DOPUŚCIŁ SKŁADANIE WYPOWIEDZEŃ.
i dalej - ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie abonenta o rozwiązaniu umowy abonenckiej - CZYLI JEŻELI OKRES KOŃCZYŁ MI SIĘ 21.12. TO WYPOWIEDZENIE JEST SKUTECZNE NA TĄ DATĘ.
Mam nadzieję, że do kolegi dotarło.

Jak sam piszesz ( jednakże nie później niż 30 dni od dokonania zmiany - NIE PÓŹNIEJ, ALE MOŻNA WCZEŚNIEJ) tak więc uważasz, że możesz wcześniej? Więc pytam jaka jest podstawa wypowiedzenia umowy? Odpowiem z powodu wyłączenia kanału CBS Action, teraz masz ten kanał wyłączony? Jeżeli nie to oznacza że wypowiadasz umowę z powodu wyłączenia kanału, który nie został wyłączony i nadal jest w twojej ofercie. Natomiast co do drugiej kwestii Cyfrowy Polsat zgodnie z Regulaminem poinformował na swojej stronie, że: Informujemy, że z dniem 31.12.2019 r. kanał CBS ACTION, który dostępny jest na pozycji 199 zakończy nadawanie na terenie Polski. I tu podkreślam stanowczo jest to informacja/komunikat a nie zmiana tak jak piszesz. A najlepszy jest twój wcześniejszy tekst: Po potwierdzeniu, Pani przez 10 min uzgadniała z kierownikiem czy może wcześniej rozwiązać umowę i w końcu potwierdziła, że umowa rozwiąże się w ciągu i nawet nie będą czekać do końca okresu rozliczeniowego. Tu to się uśmiałem twierdzisz, że system cię potraktował jak szlachtę i rozwiązał ci umowę bez czekania do końca okresu rozliczeniowego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie jednak lubią sobie gmatwać sytuację.  Czy takim wielkim problemem jest zrozumieć,  że w oparciu o informację CP, już dzisiej mamy prawo złożyć wypowiedzenie że skutkiem prawnym na ostatni dzień okresie rozliczeniowego  przypadający  po wycofaniu kanały.  Jeżeli okres rozliczeniowy kończy nam się 5 stycznia, wypowiedzenie będzie skuteczne na dzień 6 stycznia, czyli na początek kolejnego okresu rozliczeniowego. Dodam tylko,  że jeżeli CP rozwiąże z nami umowę we wcześniejszym terminie ( jak czytałem takie sytuacje mają miejsce)  to jest to jego sprawa

Edytowane przez dartman
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, dartman napisał:

Ludzie jednak lubią sobie gmatwać sytuację.  Czy takim wielkim problemem jest zrozumieć,  że w oparciu o informację CP, już dzisiej mamy prawo złożyć wypowiedzenie że skutkiem prawnym na ostatni dzień okresie rozliczeniowego  przypadający  po wycofaniu kanały.  Jeżeli okres riozliczeniowy kończy nam się 5 stycznia, wypowiedzenie będzie skuteczne na dzień 6 stycznia, czyli na początek kolejnego okresu rozliczeniowego.

Brawo, jednak są osoby które znają i rozumieją Regulamin, a przede wszystkim to co podpisują. Szacunek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, dartman napisał:

już dzisiej mamy prawo złożyć wypowiedzenie że skutkiem prawnym na ostatni dzień okresie rozliczeniowego  przypadający  po wycofaniu kanały

Nieprawda, na koniec następnego okresu rozliczeniowego po złożeniu wypowiedzenia czyli w moim przypadku to 18.12.2019 więc wszytkie dni, wcześniejsze od 26 listopada włącznie, także wchodzą w grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oby zaraz nie było płaczu, że kary się posypały bo nie znałem Regulaminu który sam podpisałem, ale wtedy jak to powiadają mleko już się rozlało? Jak nie wierzysz mi to zapytaj radcę prawnego po krótkim zapoznaniu się z Regulaminem powie ci to samo co ja napisałem.

Edytowane przez deejay_18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, sebap napisał:

Nieprawda, na koniec następnego okresu rozliczeniowego po złożeniu wypowiedzenia czyli w moim przypadku to 18.12.2019 więc wszytkie dni, wcześniejsze od 26 listopada włącznie, także wchodzą w grę.

Pomijając aspekt prawny.Przyczyna i  skutek .  Kanały wycofany z dniem 1 styczniu, skuteczne,  bezproblemowe rozwiązanie  umowy po tym terminie. Logika. Termin złożenia wypowiedzenie to inna bajka.

Edytowane przez dartman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@deejay_18, @dartman

Dlaczego nie chcecie przyjąć do siebie faktu, że nie macie racji? Wieje osób rozwiązało umowę, wiele osób przedłużylo z gratisowymi miesiącami (w tym ja).

Nawet jakby wypowiedzenie było złożone bezpodstawnie to CP wyśle powiadomienie, że nie przysługuje wypowiedzenie i czy nadal chcemy je podtrzymać a jeśli tak to zostanie nałożona kara.

Edytowane przez sebap
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marekpolek

Umowy można wypowiadać już teraz, po wysłaniu wypowiedzenia i przyjęciu do realizacji przez CP umowa zostanie rozwiązana z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego abonenta.

Edytowane przez marekpolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To,  że operator już zgodził się na rozwiązanie umowy,  lub przedłuża umowy na korzystniejszych warunkach jest prawdą, ale przecież napisałem ci w swoim poście,  iż ma do tego prawo.Mówiąc kolokwialnie CP  ma  prawo obrazić się w takiej sytuacji na abonenta i  przystać na wcześniejsze rozwiązanie umowy.  I ja to też rozumiem.Kluczowym jest przyczyna rozwiązania zawarta w wypowiedzenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Operator nie może jednostronnie zmieniać zasad w Regulaminie nawet na korzyść Abonenta bez zmiany i zawiadomienia o tej zmianie Abonenta. A co jak CP zmienilby zdanie i naliczyl kare to do kogo byłyby pretensje? To że konsultanci się nie znają to już wiadomo ale mądrzy prawnicy takiego bubla odwalili. CP to kolos na glinianych nogach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie idzie przedłużenie z darmowymi miesiącami, ale... Konsultant mnie poinformował przy pierwszej rozmowie, że umowa zostałaby rozwiązana 17 stycznia, a nie 17 grudnia. Co znaczy, że umowa by się rozwiązała z okresem rozliczeniowym przypadającym już po zmianie programowej. Mnie to zdziwiło, ale może rzeczywiście umowy się będą rozwiązywać dopiero od styczniowych okresów rozliczeniowych.

Także pisanie "mam potwierdzenie od Polsatu" jest komiczne. Jakie potwierdzenie, że się umowa rozwiązała? Słowa konsultantki przez tel mają być potwierdzeniem rozwiązania? Już prędzej uwierzę w stosowanie się do regulaminu, i to że umowy system przepuści do rozwiązania od stycznia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...