wojtek509 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 wiem,m że roluję wontek ale własnie wszedłem na ICOK i doznałem szoku: "jeżeli kanał CBS ACTION jest gwarantowany w Państwa Umowie lub Aneksie i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2019 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA. Oznacza to, że CP nie przestrzega sam regulaminu który podpisał z petentem - w którym wyraźnie napisane mamy, ze z usług CP zrezygnować można po zaistnieniu przesłanki pozwalającej na rozwiązanie cyrografu a takim jest dopiero wyłaczenie kanału, co oznaczało by że wypowiedzenia zgodnie z regulaminem składać można w okresie 1 - 30.01.2020 a tu takie jaja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
casual Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Składając wypowiedzenie przez ICOK wystarczy tylko taka treść: "W związku ze zmianami w ofercie programowej Cyfrowego Polsatu i usunięciem z niej kanału CBS Action gwarantowanego w aneksie zawartym w dniu...Wypowiadam umowę o świadczenie usługi telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. ze skutkiem na koniec kolejnego/bieżącego okresu rozliczeniowego niniejszej umowy tj. z dniem ..." , i jak rozumiem mam czekać tylko na potwierdzenie przez ICOK i zdać sprzęt w najbliższym punkcie?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 9 minut temu, wojtek509 napisał: w którym wyraźnie napisane mamy, ze z usług CP zrezygnować można po zaistnieniu przesłanki pozwalającej na rozwiązanie cyrografu A kto bogatemu zabroni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Dzwoniłem na info i gość powiedział że wypo jest przetwarzane!. Czy to możliwe że dobę od realizacji jest jeszcze przetwarzane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Ludzie nie rozumiem was nawet jeżeli cp nie czyta regulaminu to na wasza korzyść bo możecie wypowiedzieć i albo zrezygnować albo przedłużyć na lepszych warunkach a wy „rozkładajcie G....na atomy” Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 1 godzinę temu, _Artek_ napisał: Ciekawy jestem ile ludzi odejdzie "w imię zasad" za LM z resztą za ekstraklepkę na początku też wołali" tylko aneks" Myślisz ,że dla piłki ludzie biorą tą platformę ? 56 minut temu, wojtek509 napisał: wiem,m że roluję wontek ale własnie wszedłem na ICOK i doznałem szoku: "jeżeli kanał CBS ACTION jest gwarantowany w Państwa Umowie lub Aneksie i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2019 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA. Oznacza to, że CP nie przestrzega sam regulaminu który podpisał z petentem - w którym wyraźnie napisane mamy, ze z usług CP zrezygnować można po zaistnieniu przesłanki pozwalającej na rozwiązanie cyrografu a takim jest dopiero wyłaczenie kanału, co oznaczało by że wypowiedzenia zgodnie z regulaminem składać można w okresie 1 - 30.01.2020 a tu takie jaja Pytanie do osób które dostały taki komunikat. Macie kanał CBS Action gwarantowany ? Na marginesie ten "wontek" bardzo krzyczy na czerwono w edytorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 6 minut temu, wuzel napisał: Macie kanał CBS Action gwarantowany ? Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 4 godziny temu, Wilk79 napisał: Zdaje się, że kolega pouczał innych o czytaniu że zrozumieniem a okazuje się, że sam z tym kuleje. Tłumaczę więc po raz ostatni: Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania zmiany - NIE PÓŹNIEJ, ALE MOŻNA WCZEŚNIEJ. POLSAT O ZMIANIE POINFORMOWAŁ 25.11. I DOPUŚCIŁ SKŁADANIE WYPOWIEDZEŃ. i dalej - ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie abonenta o rozwiązaniu umowy abonenckiej - CZYLI JEŻELI OKRES KOŃCZYŁ MI SIĘ 21.12. TO WYPOWIEDZENIE JEST SKUTECZNE NA TĄ DATĘ. Mam nadzieję, że do kolegi dotarło. Jak sam piszesz ( jednakże nie później niż 30 dni od dokonania zmiany - NIE PÓŹNIEJ, ALE MOŻNA WCZEŚNIEJ) tak więc uważasz, że możesz wcześniej? Więc pytam jaka jest podstawa wypowiedzenia umowy? Odpowiem z powodu wyłączenia kanału CBS Action, teraz masz ten kanał wyłączony? Jeżeli nie to oznacza że wypowiadasz umowę z powodu wyłączenia kanału, który nie został wyłączony i nadal jest w twojej ofercie. Natomiast co do drugiej kwestii Cyfrowy Polsat zgodnie z Regulaminem poinformował na swojej stronie, że: Informujemy, że z dniem 31.12.2019 r. kanał CBS ACTION, który dostępny jest na pozycji 199 zakończy nadawanie na terenie Polski. I tu podkreślam stanowczo jest to informacja/komunikat a nie zmiana tak jak piszesz. A najlepszy jest twój wcześniejszy tekst: Po potwierdzeniu, Pani przez 10 min uzgadniała z kierownikiem czy może wcześniej rozwiązać umowę i w końcu potwierdziła, że umowa rozwiąże się w ciągu i nawet nie będą czekać do końca okresu rozliczeniowego. Tu to się uśmiałem twierdzisz, że system cię potraktował jak szlachtę i rozwiązał ci umowę bez czekania do końca okresu rozliczeniowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilk79 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Nie zrozumiałeś, trudno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem. Przykro mi bo to ty nie zrozumiałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 4 minuty temu, jacekgothic napisał: Tak O widzisz. U mnie brak informacji ale kanał mam niegwarantowany. Być może taką wiadomość dostają osoby uprawnione do rezygnacji. Może ktoś jeszcze to potwierdzi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilk79 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Tak to sobie tłumacz. Pisałem, że tłumaczę po raz ostatni. Mam potwierdzenie od Polsatu a Ty żyj w swoim świecie i wierz w co chcesz. Koniec tematu bo szkoda mi czasu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 (edytowane) Ludzie jednak lubią sobie gmatwać sytuację. Czy takim wielkim problemem jest zrozumieć, że w oparciu o informację CP, już dzisiej mamy prawo złożyć wypowiedzenie że skutkiem prawnym na ostatni dzień okresie rozliczeniowego przypadający po wycofaniu kanały. Jeżeli okres rozliczeniowy kończy nam się 5 stycznia, wypowiedzenie będzie skuteczne na dzień 6 stycznia, czyli na początek kolejnego okresu rozliczeniowego. Dodam tylko, że jeżeli CP rozwiąże z nami umowę we wcześniejszym terminie ( jak czytałem takie sytuacje mają miejsce) to jest to jego sprawa Edytowane 28 Listopada 2019 przez dartman 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 1 minutę temu, dartman napisał: Ludzie jednak lubią sobie gmatwać sytuację. Czy takim wielkim problemem jest zrozumieć, że w oparciu o informację CP, już dzisiej mamy prawo złożyć wypowiedzenie że skutkiem prawnym na ostatni dzień okresie rozliczeniowego przypadający po wycofaniu kanały. Jeżeli okres riozliczeniowy kończy nam się 5 stycznia, wypowiedzenie będzie skuteczne na dzień 6 stycznia, czyli na początek kolejnego okresu rozliczeniowego. Brawo, jednak są osoby które znają i rozumieją Regulamin, a przede wszystkim to co podpisują. Szacunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 1 minutę temu, dartman napisał: już dzisiej mamy prawo złożyć wypowiedzenie że skutkiem prawnym na ostatni dzień okresie rozliczeniowego przypadający po wycofaniu kanały Nieprawda, na koniec następnego okresu rozliczeniowego po złożeniu wypowiedzenia czyli w moim przypadku to 18.12.2019 więc wszytkie dni, wcześniejsze od 26 listopada włącznie, także wchodzą w grę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 (edytowane) Oby zaraz nie było płaczu, że kary się posypały bo nie znałem Regulaminu który sam podpisałem, ale wtedy jak to powiadają mleko już się rozlało Jak nie wierzysz mi to zapytaj radcę prawnego po krótkim zapoznaniu się z Regulaminem powie ci to samo co ja napisałem. Edytowane 28 Listopada 2019 przez deejay_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 (edytowane) 7 minut temu, sebap napisał: Nieprawda, na koniec następnego okresu rozliczeniowego po złożeniu wypowiedzenia czyli w moim przypadku to 18.12.2019 więc wszytkie dni, wcześniejsze od 26 listopada włącznie, także wchodzą w grę. Pomijając aspekt prawny.Przyczyna i skutek . Kanały wycofany z dniem 1 styczniu, skuteczne, bezproblemowe rozwiązanie umowy po tym terminie. Logika. Termin złożenia wypowiedzenie to inna bajka. Edytowane 28 Listopada 2019 przez dartman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Czy to pierwszy raz operator wycofując kanał z oferty wysyła informacje wcześniej i daje możliwość rozwiązania umowy?To co co jeden z drugim bijesz pianę i mącisz innym w głowach straszac jakimiś karami.Jak pamięć nie ta to poczytać historię odpowiednich wątków. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 (edytowane) @deejay_18, @dartman Dlaczego nie chcecie przyjąć do siebie faktu, że nie macie racji? Wieje osób rozwiązało umowę, wiele osób przedłużylo z gratisowymi miesiącami (w tym ja). Nawet jakby wypowiedzenie było złożone bezpodstawnie to CP wyśle powiadomienie, że nie przysługuje wypowiedzenie i czy nadal chcemy je podtrzymać a jeśli tak to zostanie nałożona kara. Edytowane 28 Listopada 2019 przez sebap 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Nie twierdzę, że ktokolwiek otrzyma karę, ale proszę podaj mi punkt w Regulaminie gdzie jest napisane, że Cyfrowy Polsat musi wysłać powiadomienie o bezprawnym wypowiedzeniu i czy nadal chcesz je podtrzymać lub wycofać ponieważ w innym przypadku zostanie nałożona kara? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 (edytowane) Umowy można wypowiadać już teraz, po wysłaniu wypowiedzenia i przyjęciu do realizacji przez CP umowa zostanie rozwiązana z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego abonenta. Edytowane 28 Listopada 2019 przez marekpolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 To, że operator już zgodził się na rozwiązanie umowy, lub przedłuża umowy na korzystniejszych warunkach jest prawdą, ale przecież napisałem ci w swoim poście, iż ma do tego prawo.Mówiąc kolokwialnie CP ma prawo obrazić się w takiej sytuacji na abonenta i przystać na wcześniejsze rozwiązanie umowy. I ja to też rozumiem.Kluczowym jest przyczyna rozwiązania zawarta w wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Teraz, marekpolek napisał: Umowy można wypowiadać już teraz, po wysłaniu wypowiedzenia i przyjęciu do realizacji przez CP umowa zostanie rozwiązana z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego abonenta. Tak więc tego się trzymajmy, bo dalsza dyskusja jest zbędna. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Operator nie może jednostronnie zmieniać zasad w Regulaminie nawet na korzyść Abonenta bez zmiany i zawiadomienia o tej zmianie Abonenta. A co jak CP zmienilby zdanie i naliczyl kare to do kogo byłyby pretensje? To że konsultanci się nie znają to już wiadomo ale mądrzy prawnicy takiego bubla odwalili. CP to kolos na glinianych nogach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 U mnie idzie przedłużenie z darmowymi miesiącami, ale... Konsultant mnie poinformował przy pierwszej rozmowie, że umowa zostałaby rozwiązana 17 stycznia, a nie 17 grudnia. Co znaczy, że umowa by się rozwiązała z okresem rozliczeniowym przypadającym już po zmianie programowej. Mnie to zdziwiło, ale może rzeczywiście umowy się będą rozwiązywać dopiero od styczniowych okresów rozliczeniowych. Także pisanie "mam potwierdzenie od Polsatu" jest komiczne. Jakie potwierdzenie, że się umowa rozwiązała? Słowa konsultantki przez tel mają być potwierdzeniem rozwiązania? Już prędzej uwierzę w stosowanie się do regulaminu, i to że umowy system przepuści do rozwiązania od stycznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.