Gość Krzysiek11:) Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Teraz też są oba kanały za 3.99 zł miesięcznie dostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Te kanały są tak słabe, że dobrze, iż nie muszę za nie płacić. Kto chce, to sobie zamówi History HD i History 2 HD. Także takie argumenty jak podaje @jacekgothic są śmieszne. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 22 minuty temu, Wilk79 napisał: Zrezygnowałem z powodu LM. Po czasie okazało się niestety, że niepotrzebnie. Teraz ten błąd naprawiam. LM jest jeszcze w PSP jeden sezon, więc żeby potem znowu problemu nie było, jak się okaże, że jakiś DAZN kupi ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 22 minuty temu, Wilk79 napisał: A co ja poradzę, że CP ma problem z przestrzeganiem własnego regulaminu? Wyobraź sobie, że nie jesteś jedynym na tym forum potrafiącym czytać ze zrozumieniem. Wypowiedzenie napisałem prawidłowo, zgodnie z punktem 9.4 regulaminu. Okres rozliczeniowy jest opłacony. Tak więc osobiście wali mnie kiedy CP wyłączy mi sygnał, tym bardziej, że jutro mam zamiar podpisać umowę z C+. Swoją drogą niektórzy to chyba poczuwaja się na tym forum za rzeczników CP Przeczysz swoim słowom napisałeś: 21.01. nijak nie pasuje mi do regulaminu, a ta data właśnie jest zgodna z regulaminem. Skoro przestrzegasz regulaminu to dlaczego naciskałeś na wcześniejsze rozwiązanie umowy, które i tak nie dojdzie do skutku Raz jeszcze cytuje: W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Jak widzisz nie od daty wydanego komunikatu, lecz 30 dni od wyłączenia kanału CBS Action więc jeżeli twój okres rozliczeniowy wypada na 21 dzień każdego miesiąca, to logicznym ciągiem wydaje się rozwiązanie umowy z dniem 21.01.2020 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 1 minutę temu, Bloo411 napisał: Te kanały są tak słabe, że dobrze, iż nie muszę za nie płacić. To, że dla Ciebie słabe, nie oznacza, że inni ich nie oglądają. 7 minut temu, Krzysiek11:) napisał: Teraz też są oba kanały za 3.99 zł miesięcznie dostępne. Faktycznie, są po 2.99zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 4 minuty temu, deejay_18 napisał: Przeczysz swoim słowom napisałeś: 21.01. nijak nie pasuje mi do regulaminu, a ta data właśnie jest zgodna z regulaminem. Skoro przestrzegasz regulaminu to dlaczego naciskałeś na wcześniejsze rozwiązanie umowy, które i tak nie dojdzie do skutku Raz jeszcze cytuje: W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Jak widzisz nie od daty wydanego komunikatu, lecz 30 dni od wyłączenia kanału CBS Action więc jeżeli twój okres rozliczeniowy wypada na 21 dzień każdego miesiąca, to logicznym ciągiem wydaje się rozwiązanie umowy z dniem 21.01.2020 A Co w CP jest logiczne bo przez ostatnie 3 dni przekonałem się że raczej niewiele Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Do CP poszedłem 5 lat temu z powodów finansowych wtedy w cp miałem pięt za 65 teraz jest za 110. Jeśli ta podwyżka będzie rozkręcona to będą mieli spadek. Co do konsuli to ich wiedzą to mit. Za każdym razem jak rozmawiam to mam wrażenie że rozmawiam z botem. Dlatego należy ograniczyć kontakt z nimi z minimum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 (edytowane) 34 minuty temu, deejay_18 napisał: Jak widzisz nie od daty wydanego komunikatu, lecz 30 dni od wyłączenia kanału CBS Action więc jeżeli twój okres rozliczeniowy wypada na 21 dzień każdego miesiąca, to logicznym ciągiem wydaje się rozwiązanie umowy z dniem 21.01.2020 Nie zgodzę się z tym. U mnie okres rozliczeniowy wypada na 18 każdego miesiąca więc obecna umowa powinna zakończyć się 28.01.2020 tymczasem kończy się 18.12.2019. Jak to wytłumaczysz? Edytowane 28 Listopada 2019 przez sebap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi64 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 15 minut temu, bugmenot napisał: LM jest jeszcze w PSP jeden sezon, więc żeby potem znowu problemu nie było, jak się okaże, że jakiś DAZN kupi ;). Gorzej jak sie okaze ze w DAZN moze byc taniej niz w CP lub PC+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 (edytowane) Dobra Panie i Panowie kto chce wypowiada kto nie chce zostaje kto chce przedłuża i kto chce dziękuje za współpracę ważne że jest wybór.......... Edytowane 28 Listopada 2019 przez _Artek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Jak wyrwę to już nie wrócę ipla sport za dwie dyszki, a jedyny kanał który mne tu trzyma to golf Chanel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Już mi wyłączyli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gemi11 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 (edytowane) cześć, Dostałem taką odpowiedź na mój wniosek o wypowiedzenie umowy: "Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy zostało skutecznie złożone. W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia. Z poważaniem, " Rozumiem że powinienem dostać jeszcze jedną wiadomość że umowa ulegnie rozwiązaniu w dn. X i że muszę oddać sprzęt? Chciałbym być pewny że rozwiązałem umowę z CP aby podjąć działania z nową umową a powyższa wiadomość jest dosyć niejednoznaczna. Wysłałem poza tym do konsultanta odpowiedź na jego wiadomość z prośbą o doprecyzowanie ww. kwestii ale wiadomość mi zniknęła i nie widać jej w skrzynce dzięki za wyjaśnienie i pomoc z góry. Edytowane 28 Listopada 2019 przez gemi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 21 minut temu, _Artek_ napisał: Już mi wyłączyli A miales telefoniczne podwierdzenie/podsumowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Sam do nich zadzwoniłem :ażeby było szybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Kiedy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilk79 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 2 godziny temu, bugmenot napisał: LM jest jeszcze w PSP jeden sezon, więc żeby potem znowu problemu nie było, jak się okaże, że jakiś DAZN kupi . W C+ też, a tam jest też cała liga hiszpańska w przeciwieństwie do CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Jakieś 15 minut temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 A z ofertami ile razy dzwonili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Tylko dwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilk79 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 2 godziny temu, deejay_18 napisał: Przeczysz swoim słowom napisałeś: 21.01. nijak nie pasuje mi do regulaminu, a ta data właśnie jest zgodna z regulaminem. Skoro przestrzegasz regulaminu to dlaczego naciskałeś na wcześniejsze rozwiązanie umowy, które i tak nie dojdzie do skutku Raz jeszcze cytuje: W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Jak widzisz nie od daty wydanego komunikatu, lecz 30 dni od wyłączenia kanału CBS Action więc jeżeli twój okres rozliczeniowy wypada na 21 dzień każdego miesiąca, to logicznym ciągiem wydaje się rozwiązanie umowy z dniem 21.01.2020 Zdaje się, że kolega pouczał innych o czytaniu że zrozumieniem a okazuje się, że sam z tym kuleje. Tłumaczę więc po raz ostatni: Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania zmiany - NIE PÓŹNIEJ, ALE MOŻNA WCZEŚNIEJ. POLSAT O ZMIANIE POINFORMOWAŁ 25.11. I DOPUŚCIŁ SKŁADANIE WYPOWIEDZEŃ. i dalej - ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie abonenta o rozwiązaniu umowy abonenckiej - CZYLI JEŻELI OKRES KOŃCZYŁ MI SIĘ 21.12. TO WYPOWIEDZENIE JEST SKUTECZNE NA TĄ DATĘ. Mam nadzieję, że do kolegi dotarło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 12 minut temu, Wilk79 napisał: W C+ też, a tam jest też cała liga hiszpańska w przeciwieństwie do CP. Też prawa się kończą w następnym sezonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilk79 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Na koniec następnego sezonu, podobnie jak LM i włoska,tak więc idealnie. Biorąc teraz umowę na dwa lata przy jej końcu będę już wiedział gdzie jest to co mnie interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 (edytowane) No jeśli za koniec umowy uznamy ~6 miesięcy płacenia to rzeczywiście idealny timing ;). Edytowane 28 Listopada 2019 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilk79 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Koniec umowy będzie na koniec listopada. Prawa wyjaśnia się na koniec sierpnia. W moim świecie to 3 miesiące, ale nie każdy musi znać matematykę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.