Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

22 minuty temu, Wilk79 napisał:

Zrezygnowałem z powodu LM. Po czasie okazało się niestety, że niepotrzebnie. Teraz ten błąd naprawiam.
 

 

LM jest jeszcze w PSP jeden sezon, więc żeby potem znowu problemu nie było, jak się okaże, że jakiś DAZN kupi ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Wilk79 napisał:

A co ja poradzę, że CP ma problem z przestrzeganiem własnego regulaminu? Wyobraź sobie, że nie jesteś jedynym na tym forum potrafiącym czytać ze zrozumieniem. Wypowiedzenie napisałem prawidłowo, zgodnie z punktem 9.4 regulaminu. Okres rozliczeniowy jest opłacony. Tak więc osobiście wali mnie kiedy CP wyłączy mi sygnał, tym bardziej, że jutro mam zamiar podpisać umowę z C+.
Swoją drogą niektórzy to chyba poczuwaja się na tym forum za rzeczników CP emoji23.png

Przeczysz swoim słowom napisałeś: 21.01. nijak nie pasuje mi do regulaminu, a ta data właśnie jest zgodna z regulaminem. Skoro przestrzegasz regulaminu to dlaczego naciskałeś na wcześniejsze rozwiązanie umowy, które i tak nie dojdzie do skutku?  Raz jeszcze cytuje: W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Jak widzisz nie od daty wydanego komunikatu, lecz 30 dni od wyłączenia kanału CBS Action więc jeżeli twój okres rozliczeniowy wypada na 21 dzień każdego miesiąca, to logicznym ciągiem wydaje się rozwiązanie umowy z dniem 21.01.2020

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Bloo411 napisał:

Te kanały są tak słabe, że dobrze, iż nie muszę za nie płacić.

To, że dla Ciebie słabe, nie oznacza, że inni ich nie oglądają.

 

7 minut temu, Krzysiek11:) napisał:

Teraz też są oba kanały za 3.99 zł miesięcznie dostępne. 

Faktycznie, są po 2.99zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, deejay_18 napisał:

Przeczysz swoim słowom napisałeś: 21.01. nijak nie pasuje mi do regulaminu, a ta data właśnie jest zgodna z regulaminem. Skoro przestrzegasz regulaminu to dlaczego naciskałeś na wcześniejsze rozwiązanie umowy, które i tak nie dojdzie do skutku?  Raz jeszcze cytuje: W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Jak widzisz nie od daty wydanego komunikatu, lecz 30 dni od wyłączenia kanału CBS Action więc jeżeli twój okres rozliczeniowy wypada na 21 dzień każdego miesiąca, to logicznym ciągiem wydaje się rozwiązanie umowy z dniem 21.01.2020


A Co w CP jest logiczne bo przez ostatnie 3 dni przekonałem się że raczej niewiele :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do CP poszedłem 5 lat temu z powodów finansowych wtedy w cp miałem pięt za 65 teraz jest za 110. Jeśli ta podwyżka będzie rozkręcona to będą mieli spadek. Co do konsuli to ich wiedzą to mit.  Za każdym razem jak rozmawiam to mam wrażenie że rozmawiam z botem. Dlatego należy ograniczyć kontakt z nimi z minimum 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, deejay_18 napisał:

Jak widzisz nie od daty wydanego komunikatu, lecz 30 dni od wyłączenia kanału CBS Action więc jeżeli twój okres rozliczeniowy wypada na 21 dzień każdego miesiąca, to logicznym ciągiem wydaje się rozwiązanie umowy z dniem 21.01.2020

Nie zgodzę się z tym. U mnie okres rozliczeniowy wypada na 18 każdego miesiąca więc obecna umowa powinna zakończyć się 28.01.2020 tymczasem kończy się 18.12.2019. Jak to wytłumaczysz?

Edytowane przez sebap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć,

Dostałem taką odpowiedź na mój wniosek o wypowiedzenie umowy:

 

"Szanowny Panie

Uprzejmie informujemy, że oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy zostało skutecznie złożone.

W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia.

Z poważaniem, "

 

Rozumiem że powinienem dostać jeszcze jedną wiadomość że umowa ulegnie rozwiązaniu w dn. X i że muszę oddać sprzęt? Chciałbym być pewny że rozwiązałem umowę z CP aby podjąć działania z nową umową a powyższa wiadomość jest dosyć niejednoznaczna. Wysłałem poza tym do konsultanta odpowiedź na jego wiadomość z prośbą o doprecyzowanie ww. kwestii ale wiadomość mi zniknęła i nie widać jej w skrzynce :D

 

dzięki za wyjaśnienie i pomoc z góry.

Edytowane przez gemi11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, deejay_18 napisał:
Przeczysz swoim słowom napisałeś: 21.01. nijak nie pasuje mi do regulaminu, a ta data właśnie jest zgodna z regulaminem. Skoro przestrzegasz regulaminu to dlaczego naciskałeś na wcześniejsze rozwiązanie umowy, które i tak nie dojdzie do skutku  Raz jeszcze cytuje: W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Jak widzisz nie od daty wydanego komunikatu, lecz 30 dni od wyłączenia kanału CBS Action więc jeżeli twój okres rozliczeniowy wypada na 21 dzień każdego miesiąca, to logicznym ciągiem wydaje się rozwiązanie umowy z dniem 21.01.2020

Zdaje się, że kolega pouczał innych o czytaniu że zrozumieniem a okazuje się, że sam z tym kuleje. Tłumaczę więc po raz ostatni:
Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania zmiany - NIE PÓŹNIEJ, ALE MOŻNA WCZEŚNIEJ. POLSAT O ZMIANIE POINFORMOWAŁ 25.11. I DOPUŚCIŁ SKŁADANIE WYPOWIEDZEŃ.
i dalej - ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie abonenta o rozwiązaniu umowy abonenckiej - CZYLI JEŻELI OKRES KOŃCZYŁ MI SIĘ 21.12. TO WYPOWIEDZENIE JEST SKUTECZNE NA TĄ DATĘ.
Mam nadzieję, że do kolegi dotarło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...