kocik89 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Ale jak wypowiedzenie nie zostanie potwierdzone to nie wejdzie wejdzie w życie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Dostałeś potwierdzenie że jest zarejstrowane w systemie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 @kocik89 ostatni raz napiszę.Wypowiedzenie masz już w systemie. Nic mu się już nie stanie. Teraz pozostaje Ci czekać. Faktycznie może być tak ,że zapłacisz jeszcze za jeden miesiąc. Ale tego nie przyspieszysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Jak zapłaci?Regulamin mówi jasno kiedy taka umowa się rozwiązuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Liczy się chyba data złożenia nawet jak będzie musiał zapłacić ro powinni mu zwrócić. Właśnie teraz zobaczyłem że według icok mam kolejny rachunek do zapłaty mimo tego ze moje wypowiedzenie podobno jutro wchodzi w życie..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 15 minut temu, czerstwy napisał: Jak zapłaci?Regulamin mówi jasno kiedy taka umowa się rozwiązuje. Przyjąłem założenie ,że @kocik89 ,chce przedłużyć umowę na lepszych warunkach,ale masz rację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Ale jakie to ma znaczenie co on chce?Operator powinien stosować sie do swojego regulaminu i nie ma obowiązku nawet dzwonić z ofertami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 (edytowane) Czyli nawet jak umowa będzie rozwiązana po 1.12 to zwrócą mi hajs wysłany w dniu 1. 12 Edytowane 27 Listopada 2019 przez kocik89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Godzinę temu, czerstwy napisał: Czy ty czytasz co tu się pisze ?Bo mam wrażenie że to dla ciebie za bardzo skomplikowane.Masz wypowiedzenie umowa rozwiązana z najbliższym okresem rozliczeniowym.Chyba że wcześniej się dogadasz z operatorem. 15 minut temu, czerstwy napisał: Ale jakie to ma znaczenie co on chce?Operator powinien stosować się do swojego regulaminu i nie ma obowiązku nawet dzwonić z ofertami. Trochę sobie zaprzeczasz w tych postach ale w jednym i drugim masz rację. Odnośnie drugiego postu ,gdyby tak było faktycznie ,to ile by tych wypowiedzeń wpłynęło.Kilkanaście ,kilkadziesiąt ,wyłącznie od osób które chcą definitywnie skończyć współpracę.Reszta by czekała do końca umowy z nadzieją na lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Godzinę temu, _Artek_ napisał: Liczy się chyba data złożenia nawet jak będzie musiał zapłacić ro powinni mu zwrócić. Właśnie teraz zobaczyłem że według icok mam kolejny rachunek do zapłaty mimo tego ze moje wypowiedzenie podobno jutro wchodzi w życie..... ICOK nie widzi rezygnacji tylko pokazuje, Ci płatności zgodnie z Twoją umową. Jeśli jutro będzie rozwiązana to już nie płacisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Godzinę temu, wuzel napisał: Trochę sobie zaprzeczasz w tych postach ale w jednym i drugim masz rację. Odnośnie drugiego postu ,gdyby tak było faktycznie ,to ile by tych wypowiedzeń wpłynęło.Kilkanaście ,kilkadziesiąt ,wyłącznie od osób które chcą definitywnie skończyć współpracę.Reszta by czekała do końca umowy z nadzieją na lepsze. W czym niby zaprzeczam? umowa będzie rozwiązan z najbliższym okresem rozliczeniowym chyba że wcześniej się dogadasz z operatorem(zgodzisz się na nową umowę zaproponowaną przez DUK). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 (edytowane) 9 godzin temu, Nowy 123 napisał: ICOK nie widzi rezygnacji tylko pokazuje, Ci płatności zgodnie z Twoją umową. Jeśli jutro będzie rozwiązana to już nie płacisz. A będzie? jest 8:30 a ja sygnał jeszcze mam ale może to się liczy od 0:01 29.11 Edytowane 28 Listopada 2019 przez _Artek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Z tego co wiem to właśnie od północy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilk79 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 CP potwierdza, że rezygnacja z ich usług i powrót do C+ to dobra decyzja. Najpierw zadzwonił do mnie Pan konsultant i już lekko obrażonym tonem zapytał czy chce nową umowę. Gdy grzecznie odpowiedzialem, że nie specjalnie to już w pełni urażonym wyrzucił szybko jakiś tekst, z którego zrozumiałem tylko, że umowa rozwiązuje się w styczniu a następnie bez pożegnania po [beep]ku rozłączył się. Dziś w takim układzie zadzwoniłem na infolinię z pytaniem kiedy w końcu ta umowa się rozwiązuje bo 21.01. nijak nie pasuje mi do regulaminu. Pani potwierdziła mi ten termin, więc w odpowiedzi zacytowałem jej punkt z regulaminu. Na co Pani rozbrajająco zapytała a to Panu chodzi o CBS Action? Pewnie w wypowiedzeniu pisałem o tym dla żartu Po potwierdzeniu, Pani przez 10 min uzgadniała z kierownikiem czy może wcześniej rozwiązać umowę i w końcu potwierdziła, że umowa rozwiąże się w ciągu i nawet nie będą czekać do końca okresu rozliczeniowego. Ciężka współpraca i cieszę się, że po półtorej roku w CP mogę wrócić do C+. Też nie jest to platforma idealna, ale przez 10 lat spędzonych wcześniej w C+ nie miałem nawet 20% tych problemów co przez półtora roku w CP. Także w przeciwieństwie do kolegi Artka nie lubię i nie polecam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 (edytowane) Twierdzisz, że nie musisz czekać do końca obecnego okresu rozliczeniowego rozwiązując umowę, bez przedłużania? To jest zupełna nowość z podobną sytuacją się wcześniej nie spotkałem, a Cyfrowy Polsat mam wiele lat. Życzę powodzenie jak dziś ci wyłączą sygnał Pamiętaj, że obecny okres rozliczeniowy masz opłacony z góry i nikt ci wcześniej sygnału nie wyłączy, jedyna opcja to kara umowna. Polecam ze zrozumieniem przeczytać § 9 pkt. 4 Regulamin świadczenia usługi telekomunikacyjnej. Edytowane 28 Listopada 2019 przez deejay_18 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 15 minut temu, Wilk79 napisał: CP potwierdza, że rezygnacja z ich usług i powrót do C+ to dobra decyzja. Najpierw zadzwonił do mnie Pan konsultant i już lekko obrażonym tonem zapytał czy chce nową umowę. Gdy grzecznie odpowiedzialem, że nie specjalnie to już w pełni urażonym wyrzucił szybko jakiś tekst, z którego zrozumiałem tylko, że umowa rozwiązuje się w styczniu a następnie bez pożegnania po [beep]ku rozłączył się. Dziś w takim układzie zadzwoniłem na infolinię z pytaniem kiedy w końcu ta umowa się rozwiązuje bo 21.01. nijak nie pasuje mi do regulaminu. Pani potwierdziła mi ten termin, więc w odpowiedzi zacytowałem jej punkt z regulaminu. Na co Pani rozbrajająco zapytała a to Panu chodzi o CBS Action? Pewnie w wypowiedzeniu pisałem o tym dla żartu Po potwierdzeniu, Pani przez 10 min uzgadniała z kierownikiem czy może wcześniej rozwiązać umowę i w końcu potwierdziła, że umowa rozwiąże się w ciągu i nawet nie będą czekać do końca okresu rozliczeniowego. Ciężka współpraca i cieszę się, że po półtorej roku w CP mogę wrócić do C+. Też nie jest to platforma idealna, ale przez 10 lat spędzonych wcześniej w C+ nie miałem nawet 20% tych problemów co przez półtora roku w CP. Także w przeciwieństwie do kolegi Artka nie lubię i nie polecam. Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka Też miałem taką sytuacje Pan wczoraj rzucił słuchawką i powiedział "to zostanie Pan bez telewizji z samą anteną nie zdążyłem nawet na to odpowiedzieć bo rzucił słuchawką..... po twoim . poście zadzwoniłem do Pani z duk zapytać czy wypowiedzenie napewno z dniem dzisiejszym wchodzi w życie oczywiście również musiałem ponownie podać podstawę wypowiedzenia i odczekać 20 minut....... do tego dochodzi cała historia opisana kilka stron wczesnej no ale to CP więc nie ma co się dziwić.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Podajcie treść wypowiedzenia jaki należy wysłać na okoliczność wyłączenia cbs action. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Bo całemu Cyfrowemu Polsatowi potrzebny jest takim wstrząs jaki byl kiedyś udziałem nc+ z buntem abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 (edytowane) 6 minut temu, ronnie84 napisał: Podajcie treść wypowiedzenia jaki należy wysłać na okoliczność wyłączenia cbs action. Dzięki. W związku ze zmianami w ofercie programowej Cyfrowego Polsatu i usunięciem z niej kanału CBS Action gwarantowanego w aneksie zawartym w dniu Wypowiadam umowę o świadczenie usługi telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. ze skutkiem na koniec kolejnego/bieżącego okresu rozliczeniowego niniejszej umowy tj. z dniem . wystarczy powstawiać daty Edytowane 28 Listopada 2019 przez _Artek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Tak, bo w C+ to jest BOK z prywatnym concierge... Poczytajcie temat o wymianie kart ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilk79 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 3 godziny temu, deejay_18 napisał: Twierdzisz, że nie musisz czekać do końca obecnego okresu rozliczeniowego rozwiązując umowę, bez przedłużania? To jest zupełna nowość z podobną sytuacją się wcześniej nie spotkałem, a Cyfrowy Polsat mam wiele lat. Życzę powodzenie jak dziś ci wyłączą sygnał Pamiętaj, że obecny okres rozliczeniowy masz opłacony z góry i nikt ci wcześniej sygnału nie wyłączy, jedyna opcja to kara umowna. Polecam ze zrozumieniem przeczytać § 9 pkt. 4 Regulamin świadczenia usługi telekomunikacyjnej. A co ja poradzę, że CP ma problem z przestrzeganiem własnego regulaminu? Wyobraź sobie, że nie jesteś jedynym na tym forum potrafiącym czytać ze zrozumieniem. Wypowiedzenie napisałem prawidłowo, zgodnie z punktem 9.4 regulaminu. Okres rozliczeniowy jest opłacony. Tak więc osobiście wali mnie kiedy CP wyłączy mi sygnał, tym bardziej, że jutro mam zamiar podpisać umowę z C+. Swoją drogą niektórzy to chyba poczuwaja się na tym forum za rzeczników CP 2 godziny temu, bugmenot napisał: Tak, bo w C+ to jest BOK z prywatnym concierge... Poczytajcie temat o wymianie kart . Nie, ale miałem z nimi doczynienia przez 10 lat i nie miałem problemów. O półtora rocznym pobycie w CP powiedzieć tego nie mogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Skoro NC+ była taka bezproblemowa to po co z niej rezygnowałeś? Ja miałem przez ostatnie 15 lat między innymi NC+, Nkę, Vectrę, Orange, UPC i choc to ile razy się kontaktowałem z BOK przez ten czas mogę policzyć na palcach jednej ręki to i tak praktycznie za każdym razem byłem obsługiwany jak przez "robota". Tak to po prostu działa i nie tylko w tej branży. Jak już podpiszesz lojalkę w dużej firmie to jesteś tylko kolejnym numerkiem ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilk79 Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Zrezygnowałem z powodu LM. Po czasie okazało się niestety, że niepotrzebnie. Teraz ten błąd naprawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 (edytowane) Wielu tak zrobiło a potem CP udostępnił prawa do LM NC+ mało tego w dziwnej gierce internetowej można było wygrać kod który dawał dostęp do pakietu LM w ipli na sezon za free a aneksy już były przedłużone bo CP napisał że nie będzie innej możliwości dostępu do pakietu niż przez aneksowanie obecnej umowy.. Nie ma idealnej platformy ale chodzi o pewną uczciwość......... Edytowane 28 Listopada 2019 przez _Artek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 28 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2019 Również chciałem wrócić do C+ po 3 latach w CP, ale jak zobaczyłem ile teraz sobie liczą za dwa kanały History, to zrezygnowałem. Chyba tam kogoś nieźle ***, że upchali je w pakiet z innymi i po 20zł wciskają, kiedyś dodatkowo płatne, chyba, po ~ 2 zł były... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.