Jump to content
Duro Hombre

Zmiany w ofercie (kanałach CP) - czy można wypowiedzieć umowę?

Recommended Posts

17 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:
Jeśli Twoja umowa nie została jeszcze rozwiązana, to prośbę o zwrot nadpłaty możesz wysłać, korzystając z zakładki Napisz do nas w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp w wiadomości zamieść swoje dane oraz numer rachunku, na który mają zostać zwrócone pieniądze. Jeśli umowa została już rozwiązana, to napisz w tej sprawie maila na adres: [email protected] 

 Napisałem w ICOK i po 15 minutach już nie było pieniędzy które nadpłaciłem. Ale pozostała kasa  po programie "Bonus Plus Bank". 😡

Edited by szunaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli w grudniu wyśle wypowiedzenie że względu na kanał, to na pewno nie zapłacę jakieś kary umownej ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli ma być zgodnie z Regulaminem to w styczniu (W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej) i to zależy czy chcesz przedłużyć czy rozwiązać umowę, w drugim przypadku bezpieczniej będzie w styczniu.

Edited by deejay_18

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, Jakub471 napisał:

Jeśli w grudniu wyśle wypowiedzenie że względu na kanał, to na pewno nie zapłacę jakieś kary umownej ?

Ja mam z tego powodu już nową umowę od wczoraj więc nie musisz czekać do grudnia.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regulamin jest jasny co do tej kwestii. Zacytowałem część Regulaminu i chyba rozwiałem wszelkie wątpliwości ( jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej) istotne jest tu 30 dni od wyłączenia CBS Action. Oczywiście to jest moje zdanie, każdy może mieć inne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, kocik89 napisał:

No to jak, mogę wyjść z cp jeszcze w grudniu bez kary? 

Możesz dziś wysłać wypowiedzenie i "wyjść" z CP na koniec okresu rozliczeniowego bez żadnej kary.

Edited by sebap

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, kocik89 napisał:

No to jak, mogę wyjść z cp jeszcze w grudniu bez kary? 


Jest to doświatczenie trudne psychicznie  ale można mi już jutro wyłączają kanały . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli wypowiedzenie idzie  DUK dzwoni i proponuja " kontynuacje umowy " ale z gratisowymi miesiacami ?? 

 

Ktos cos juz ugrał ?? 24/6 free 12/3free 36/9free ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

z ostatnim dniem okresu rozliczeniowego w którym złożyłeś wypowiedzenie a że u mnie to wypada jutro to trochę się nabiegałem....efekt zobaczę jutro rano pierwszy raz będę się cieszył z planszy "tego kanału nie ma w twoim abonamencie":D 

1 minutę temu, patryszq napisał:

Czyli wypowiedzenie idzie  DUK dzwoni i proponuja " kontynuacje umowy " ale z gratisowymi miesiacami ?? 

 

Ktos cos juz ugrał ?? 24/6 free 12/3free 36/9free ??


Tak ja nie zdążyłem wyjść z APS a już miałem telefon od CP oferty nie znam bo nie byłem nią zainteresowany...... Za wieczne aneksy do aneksów i w imię zasad to zrobiłem.....aczkolwiek jak ktoś nie ogląda sportu to CP jak najbardziej polecam . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie będzie tak samo okes mam od 1 do 31 więc kiedy nie będę już cepem? Wypo. Poszło przed chwilą w punkcie. I czy potwierdzenie będę miał na icok czy trzeba dzwonić?

Edited by kocik89

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeśli złożysz wypowiedzenie teraz i trafisz na ogarniętych ludzi to od 1.12 "tego kanału nie będzie już w twoim abonamencie":D powodzenia

 

Edited by _Artek_

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minut temu, _Artek_ napisał:

z ostatnim dniem okresu rozliczeniowego w którym złożyłeś wypowiedzenie a że u mnie to wypada jutro to trochę się nabiegałem....efekt zobaczę jutro rano pierwszy raz będę się cieszył z planszy "tego kanału nie ma w twoim abonamencie":D 


Tak ja nie zdążyłem wyjść z APS a już miałem telefon od CP oferty nie znam bo nie byłem nią zainteresowany...... Za wieczne aneksy do aneksów i w imię zasad to zrobiłem.....aczkolwiek jak ktoś nie ogląda sportu to CP jak najbardziej polecam . 

Tylko ,że to nie dotyczyło Twojego dzisiejszego wypowiedzenia tylko wcześniejszego ,podejrzewam ,że tego wysłanego przez ICOK.

 

5 godzin temu, _Artek_ napisał:

 


Złożyłem to samo pismo w punkcie z tą samą datą i treścią i mam potwierdzenie przyjęcia od konsultanta w punkcie
Niestety jakość obsługi jest żenująca ponieważ Pani próbowała mi udowodnić że „z dniem jutrzejszym to się nie da”

„A wie Pan że zostanie naliczona kara umowna”

Celowe wprowadzanie w błąd nie wiem czy mam wam podać adres punktu żebyście mogli zwolnić tą Panią czy to u was standard obsługi...

 

 

4 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Zapewniam, że konsultant nie miał złych intencji. Aby w przyszłości, taka sytuacja nie miała miejsca proszę Cię, o opisanie swoich doświadczeń oraz podanie adresu punktu w wiadomości na adres: [email protected]

@_Artek_ widzisz co narobiłeś. Teraz pani dostanie przez Ciebie naganę :read::(.

 

Na marginesie takiego młynu to tu dawno nie było :popcorn::).

Edited by wuzel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej. Jak przez icoka wysłać wypowiedzenie? A może lepiej mailowo.
Zawiodłem się na CP tym że rozdają swoje pakiety za pół darmo innym a my musimy płacić jak za zboże. Prosiłbym też o treść wtedy żegnamy CP i cześć

Share this post


Link to post
Share on other sites

Terminy mnie goniły stad to zamieszanie :D Pani nagany nie dostanie bo poza brakiem kompetencji bardzo mi się podoba ;d

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dobrze a jak te wasze wypowiedzenia mają się do tego że kanał nadal funkcjonuje i dopiero wg mnie od stycznia mozna rozwiazać umowę,nie wcześniej.Owszem wypowiedzenie można wysłać ale w wypowiedzeniu należy napisać ze żegnamy się z CP w pierwszym okresie rozliczeniowym po wyłączeni CBS Action, czyli w moim przypadku 06.01 żegnam się z CP.Jak specjalisci uważacie?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, fallout77 napisał:

No dobrze a jak te wasze wypowiedzenia mają się do tego że kanał nadal funkcjonuje i dopiero wg mnie od stycznia mozna rozwiazać umowę,nie wcześniej.

Obfita dyskusja pokazuje, że twa "racja"  tyle warta co zeszłoroczny śnieg.  Ci co za rację uważają dobrze zrozumianyregulamin juz rozwiązali umowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...