Jump to content
Duro Hombre

Zmiany w ofercie (kanałach CP) - czy można wypowiedzieć umowę?

Recommended Posts

@_Artek_ zawsze możesz zadzwonić na infolinię z pytaniem czy wypowiedzenie wpłynęło ,czy zostało zarejestrowane i gdzie zwrócić i do kiedy sprzęt.Potem poproś o numer rozmowy w razie ewentualnej reklamacji. A ,że namieszałeś to już ina sprawa.

9 godzin temu, g0nz0s napisał:

"Uprzejmie informujemy, że oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy zostało skutecznie złożone."

 

czemu tylko ja nie mam przekazania do realizacji?

Co się dziwisz skoro ludzie wysyłają już po 2 wypowiedzenia i 3 w drodze. Lawina ruszyła.

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, _Artek_ napisał:
e:Okres podstawowy/wypowiedzenia umowy (27.11.2019)


Szanowny Panie

Dziękujemy za przesłaną wiadomość.

Uprzejmie informujemy, że Umowa zostanie rozwiązana dnia 28 listopada 2019 r.

Ponadto po dacie rozwiązania umowy (nie później niż w ciągu 30 dni) prosimy o zwrot sprzętu wraz z akcesoriami do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży lub odsyłając na poniżej wskazany adres:
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4A
03-878 Warszawa
Lista punktów znajduje się na stronie:
http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/multioferta/gdzie-kupic.cp



W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia.


Z poważaniem,



Brawo dla tego Pana ale i tak przejdę się do APS  i to samo wypowiedzenie złoże w punkcie bo z nimi to nigdy nic nie wiadomo........

Nie ma takiej potrzeby, aby ponownie składać wypowiedzenie, ale oczywiście wybór należy do Ciebie. W dniu jutrzejszym Twoja umowa zostanie rozwiązana. Pamiętaj o zwrocie sprzętu w przeciągu 30 dni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Wg info umowa miała być dzisiaj rozwiązania. Co robić?

Obowiązkowo oglądać :!::mrgreen:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie ma takiej potrzeby, aby ponownie składać wypowiedzenie, ale oczywiście wybór należy do Ciebie. W dniu jutrzejszym Twoja umowa zostanie rozwiązana. Pamiętaj o zwrocie sprzętu w przeciągu 30 dni. 


Złożyłem to samo pismo w punkcie z tą samą datą i treścią i mam potwierdzenie przyjęcia od konsultanta w punkcie
Niestety jakość obsługi jest żenująca ponieważ Pani próbowała mi udowodnić że „z dniem jutrzejszym to się nie da”

„A wie Pan że zostanie naliczona kara umowna”

Celowe wprowadzanie w błąd nie wiem czy mam wam podać adres punktu żebyście mogli zwolnić tą Panią czy to u was standard obsługi...
  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, _Artek_ napisał:

„z dniem jutrzejszym to się nie da”

„A wie Pan że zostanie naliczona kara umowna”

Jakież to CePunktowe😂:rofl:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, _Artek_ napisał:



Celowe wprowadzanie w błąd nie wiem czy mam wam podać adres punktu żebyście mogli zwolnić tą Panią czy to u was standard obsługi...

 

Zaraz tam zwolnić. Niektórym przydałoby się trochę empatii, bo tylko jak coś idzie nie do końca po ich myśli, to tylko by straszyli, składali skargi. Ty jak popełnisz w pracy błąd, to twój boss też cię od razu zwalnia?

Edited by Bloo411
  • Like 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@_Artek_ to już 3 wypowiedzenie :-D ?

 

22 godziny temu, simi napisał:

Wysyłałem wczoraj ok 17, dzisiaj po 12 dostałem informację, ze przekazano do realizacji.

 

6 godzin temu, simi napisał:

Też miałem info w icok że wypowiedzenie przekazano do realizacji. Dzisiaj rozpoczął się nowy okres rozliczeniowy, kasę pobrali i sygnał jest. Wg info umowa miała być dzisiaj rozwiązania. Co robić?

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Wychodzi na to ,że upłynął za krótki czas od wypowiedzenia do nowego okresu rozliczeniowego i system tego nie zdążył przetrawić. A że miałeś środki na koncie to je zassało na kolejny miesiąc. Także chyba jeszcze miesiąc pooglądasz ofertę Polsatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie był jej błąd ona mnie celiowo chciała wprowadzić w błąd żebym tylko nie wypowiadał umowy mimo że dokładnie przeczytała treść wypowiedzenia ja wiedziałem że mówi tak „bo musi” ale nie każdy ma taką świadomość swoich praw i obowiązków wynikających z umowy

[mention=36324]_Artek_[/mention] to już 3 wypowiedzenie :-D ?
 
Nie wiem które i szczerze mówiąc nie mój problem bylebym tylko jako ateista nie musiał się zacząć modlić żeby jedno z nich było skuteczne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam okres rozliczeniowy do 05.12 także poczekam z wypowiedzeniem do 06.12 jak raz może się załapie na jakieś świąteczne promocje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja powiem tylko tyle. To, że składa się wypowiedzenie w APS to nie znaczy, że umowa będzie rozwiązana następnego dnia. Osoba w APS przyjmuje tylko rezygnację a inny dział musi Ci tą rezygnację wprowadzić i rozliczyć Twoje konto i dopiero ta osoba wprowadza Ci wypowiedzenie z najbliższym okresem rozliczeniowym bądź z miesięcznym okresem wypowiedzenia zgodnie z tym co jest w piśmie. I to ta osoba weryfikuje czy masz kanał gwarantowany w umowie czy też nie a nie osoba w APS. Tylko zazwyczaj takie konto jest rozliczne po 4-7 dniach w zależności od ilości rezygnacji, tylko trzeba mieć na uwadze, ze przy zwykłym wypowiedzeniu jest jeden okres wypowiedzenia i czas na to żeby to wprowadzić a tutaj tego czasu nie ma. Wiec może warto poczekać zanim złoży się 5 pism o to samo bo to nie przyspieszy sprawy. A w ostateczności mogą Ci rozwiązać umowę kilka dni po terminie a rozwiązanie wprowadzą z datą wsteczna i będzie zdobiona korekta na abonament, który został pobrany więc po co się goraczkowac??  

@ravmc pewnie te same świąteczne co teraz 24/6 lub 12/3 a będziesz w plecy jeden abonament. 😉

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja się nie gorączkuje tylko pisze co mnie spotkało właśnie dzwonił do mnie pan z cp i chciał ze mną przedłużyć umowę wiec już mam pewność że wypowiedzenie jest „skuteczne”

Pierwsze pismo ro był mój błąd bo napisałem z końcem grudnia i tu się przyznaje pozostałe dwa wypowiedzenia to skutek braku kompetencji z aps a na to wpływu nie man.

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minut temu, _Artek_ napisał:

 


Złożyłem to samo pismo w punkcie z tą samą datą i treścią i mam potwierdzenie przyjęcia od konsultanta w punkcie
Niestety jakość obsługi jest żenująca ponieważ Pani próbowała mi udowodnić że „z dniem jutrzejszym to się nie da”

„A wie Pan że zostanie naliczona kara umowna”

Celowe wprowadzanie w błąd nie wiem czy mam wam podać adres punktu żebyście mogli zwolnić tą Panią czy to u was standard obsługi...

 

Zapewniam, że konsultant nie miał złych intencji. Aby w przyszłości, taka sytuacja nie miała miejsca proszę Cię, o opisanie swoich doświadczeń oraz podanie adresu punktu w wiadomości na adres: [email protected]

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ravmc Ja złożyłem wypowiedzenie wczoraj, a dzisiaj przed chwilą dzwonili z DUK i umowa przedłużona. Okres rozliczeniowy mam do 10 każdego miesiąca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uściślając. Jeżeli jestem na okresie promocyjnym do 11 lutego 2020r.  Kiedy można złożyć wypowiedzenie, aby jak " najwięcej " zyskać :) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie jak sprawa wygląda z tym komunikatem, wysyłają losowo info do iCOK a reszta dostanie listownie? Bo nie ma na ten temat oficjalnego komunikatu na stronie Cyfrowego Polsatu, a w iCOK się nie pojawiło?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może być tak że pojawia się tylko tym co mieli ten kanał gwarantowany ale nawet jak ci się nie pojawiło to możesz złożyć wypowiedzenie i zobaczyć co ci odpiszą:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam kanał gwarantowany bo pytałem na 100% a komunikatu brak, chyba dostanę listowne powiadomienie. Może dlatego, że w zgodach miałem odznaczone:  Dostarczanie informacji dot. zmian warunków umowy za pomocą środków porozumiewania się na odległość  . Kiedy dostaliście oficjalne info?

Edited by deejay_18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...