Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, _Artek_ napisał:
e:Okres podstawowy/wypowiedzenia umowy (27.11.2019)


Szanowny Panie

Dziękujemy za przesłaną wiadomość.

Uprzejmie informujemy, że Umowa zostanie rozwiązana dnia 28 listopada 2019 r.

Ponadto po dacie rozwiązania umowy (nie później niż w ciągu 30 dni) prosimy o zwrot sprzętu wraz z akcesoriami do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży lub odsyłając na poniżej wskazany adres:
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4A
03-878 Warszawa
Lista punktów znajduje się na stronie:
http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/multioferta/gdzie-kupic.cp



W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia.


Z poważaniem,



Brawo dla tego Pana ale i tak przejdę się do APS  i to samo wypowiedzenie złoże w punkcie bo z nimi to nigdy nic nie wiadomo........

Nie ma takiej potrzeby, aby ponownie składać wypowiedzenie, ale oczywiście wybór należy do Ciebie. W dniu jutrzejszym Twoja umowa zostanie rozwiązana. Pamiętaj o zwrocie sprzętu w przeciągu 30 dni. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma takiej potrzeby, aby ponownie składać wypowiedzenie, ale oczywiście wybór należy do Ciebie. W dniu jutrzejszym Twoja umowa zostanie rozwiązana. Pamiętaj o zwrocie sprzętu w przeciągu 30 dni. 


Złożyłem to samo pismo w punkcie z tą samą datą i treścią i mam potwierdzenie przyjęcia od konsultanta w punkcie
Niestety jakość obsługi jest żenująca ponieważ Pani próbowała mi udowodnić że „z dniem jutrzejszym to się nie da”

„A wie Pan że zostanie naliczona kara umowna”

Celowe wprowadzanie w błąd nie wiem czy mam wam podać adres punktu żebyście mogli zwolnić tą Panią czy to u was standard obsługi...
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, _Artek_ napisał:



Celowe wprowadzanie w błąd nie wiem czy mam wam podać adres punktu żebyście mogli zwolnić tą Panią czy to u was standard obsługi...

 

Zaraz tam zwolnić. Niektórym przydałoby się trochę empatii, bo tylko jak coś idzie nie do końca po ich myśli, to tylko by straszyli, składali skargi. Ty jak popełnisz w pracy błąd, to twój boss też cię od razu zwalnia?

Edytowane przez Bloo411
  • Popieram 1
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@_Artek_ to już 3 wypowiedzenie :-D ?

 

22 godziny temu, simi napisał:

Wysyłałem wczoraj ok 17, dzisiaj po 12 dostałem informację, ze przekazano do realizacji.

 

6 godzin temu, simi napisał:

Też miałem info w icok że wypowiedzenie przekazano do realizacji. Dzisiaj rozpoczął się nowy okres rozliczeniowy, kasę pobrali i sygnał jest. Wg info umowa miała być dzisiaj rozwiązania. Co robić?

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Wychodzi na to ,że upłynął za krótki czas od wypowiedzenia do nowego okresu rozliczeniowego i system tego nie zdążył przetrawić. A że miałeś środki na koncie to je zassało na kolejny miesiąc. Także chyba jeszcze miesiąc pooglądasz ofertę Polsatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie był jej błąd ona mnie celiowo chciała wprowadzić w błąd żebym tylko nie wypowiadał umowy mimo że dokładnie przeczytała treść wypowiedzenia ja wiedziałem że mówi tak „bo musi” ale nie każdy ma taką świadomość swoich praw i obowiązków wynikających z umowy

[mention=36324]_Artek_[/mention] to już 3 wypowiedzenie :-D ?
 
Nie wiem które i szczerze mówiąc nie mój problem bylebym tylko jako ateista nie musiał się zacząć modlić żeby jedno z nich było skuteczne.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tylko tyle. To, że składa się wypowiedzenie w APS to nie znaczy, że umowa będzie rozwiązana następnego dnia. Osoba w APS przyjmuje tylko rezygnację a inny dział musi Ci tą rezygnację wprowadzić i rozliczyć Twoje konto i dopiero ta osoba wprowadza Ci wypowiedzenie z najbliższym okresem rozliczeniowym bądź z miesięcznym okresem wypowiedzenia zgodnie z tym co jest w piśmie. I to ta osoba weryfikuje czy masz kanał gwarantowany w umowie czy też nie a nie osoba w APS. Tylko zazwyczaj takie konto jest rozliczne po 4-7 dniach w zależności od ilości rezygnacji, tylko trzeba mieć na uwadze, ze przy zwykłym wypowiedzeniu jest jeden okres wypowiedzenia i czas na to żeby to wprowadzić a tutaj tego czasu nie ma. Wiec może warto poczekać zanim złoży się 5 pism o to samo bo to nie przyspieszy sprawy. A w ostateczności mogą Ci rozwiązać umowę kilka dni po terminie a rozwiązanie wprowadzą z datą wsteczna i będzie zdobiona korekta na abonament, który został pobrany więc po co się goraczkowac??  

@ravmc pewnie te same świąteczne co teraz 24/6 lub 12/3 a będziesz w plecy jeden abonament. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się nie gorączkuje tylko pisze co mnie spotkało właśnie dzwonił do mnie pan z cp i chciał ze mną przedłużyć umowę wiec już mam pewność że wypowiedzenie jest „skuteczne”

Pierwsze pismo ro był mój błąd bo napisałem z końcem grudnia i tu się przyznaje pozostałe dwa wypowiedzenia to skutek braku kompetencji z aps a na to wpływu nie man.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, _Artek_ napisał:

 


Złożyłem to samo pismo w punkcie z tą samą datą i treścią i mam potwierdzenie przyjęcia od konsultanta w punkcie
Niestety jakość obsługi jest żenująca ponieważ Pani próbowała mi udowodnić że „z dniem jutrzejszym to się nie da”

„A wie Pan że zostanie naliczona kara umowna”

Celowe wprowadzanie w błąd nie wiem czy mam wam podać adres punktu żebyście mogli zwolnić tą Panią czy to u was standard obsługi...

 

Zapewniam, że konsultant nie miał złych intencji. Aby w przyszłości, taka sytuacja nie miała miejsca proszę Cię, o opisanie swoich doświadczeń oraz podanie adresu punktu w wiadomości na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kanał gwarantowany bo pytałem na 100% a komunikatu brak, chyba dostanę listowne powiadomienie. Może dlatego, że w zgodach miałem odznaczone:  Dostarczanie informacji dot. zmian warunków umowy za pomocą środków porozumiewania się na odległość  . Kiedy dostaliście oficjalne info?

Edytowane przez deejay_18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...