wuzel Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 "Co Ty bredzisz ". Przeczytaj do kogo wyżej pisałem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Godzinę temu, _Artek_ napisał: e:Okres podstawowy/wypowiedzenia umowy (27.11.2019) Szanowny Panie Dziękujemy za przesłaną wiadomość. Uprzejmie informujemy, że Umowa zostanie rozwiązana dnia 28 listopada 2019 r. Ponadto po dacie rozwiązania umowy (nie później niż w ciągu 30 dni) prosimy o zwrot sprzętu wraz z akcesoriami do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży lub odsyłając na poniżej wskazany adres: Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4A 03-878 Warszawa Lista punktów znajduje się na stronie:http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/multioferta/gdzie-kupic.cp W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia. Z poważaniem, Brawo dla tego Pana ale i tak przejdę się do APS i to samo wypowiedzenie złoże w punkcie bo z nimi to nigdy nic nie wiadomo........ Nie ma takiej potrzeby, aby ponownie składać wypowiedzenie, ale oczywiście wybór należy do Ciebie. W dniu jutrzejszym Twoja umowa zostanie rozwiązana. Pamiętaj o zwrocie sprzętu w przeciągu 30 dni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 14 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Wg info umowa miała być dzisiaj rozwiązania. Co robić? Obowiązkowo oglądać 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomPure Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Przepraszam a skąd to poruszenie? Był jakiś oficjalny komunikat czy dostaliście indywidualne info od CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Obudź się człowieku... I zacznij czytać wcześniejsze posty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Nie ma takiej potrzeby, aby ponownie składać wypowiedzenie, ale oczywiście wybór należy do Ciebie. W dniu jutrzejszym Twoja umowa zostanie rozwiązana. Pamiętaj o zwrocie sprzętu w przeciągu 30 dni. Złożyłem to samo pismo w punkcie z tą samą datą i treścią i mam potwierdzenie przyjęcia od konsultanta w punkcieNiestety jakość obsługi jest żenująca ponieważ Pani próbowała mi udowodnić że „z dniem jutrzejszym to się nie da”„A wie Pan że zostanie naliczona kara umowna”Celowe wprowadzanie w błąd nie wiem czy mam wam podać adres punktu żebyście mogli zwolnić tą Panią czy to u was standard obsługi... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 3 minuty temu, _Artek_ napisał: „z dniem jutrzejszym to się nie da” „A wie Pan że zostanie naliczona kara umowna” Jakież to CePunktowe 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 (edytowane) 7 minut temu, _Artek_ napisał: Celowe wprowadzanie w błąd nie wiem czy mam wam podać adres punktu żebyście mogli zwolnić tą Panią czy to u was standard obsługi... Zaraz tam zwolnić. Niektórym przydałoby się trochę empatii, bo tylko jak coś idzie nie do końca po ich myśli, to tylko by straszyli, składali skargi. Ty jak popełnisz w pracy błąd, to twój boss też cię od razu zwalnia? Edytowane 27 Listopada 2019 przez Bloo411 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 @_Artek_ to już 3 wypowiedzenie ? 22 godziny temu, simi napisał: Wysyłałem wczoraj ok 17, dzisiaj po 12 dostałem informację, ze przekazano do realizacji. 6 godzin temu, simi napisał: Też miałem info w icok że wypowiedzenie przekazano do realizacji. Dzisiaj rozpoczął się nowy okres rozliczeniowy, kasę pobrali i sygnał jest. Wg info umowa miała być dzisiaj rozwiązania. Co robić? Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka Wychodzi na to ,że upłynął za krótki czas od wypowiedzenia do nowego okresu rozliczeniowego i system tego nie zdążył przetrawić. A że miałeś środki na koncie to je zassało na kolejny miesiąc. Także chyba jeszcze miesiąc pooglądasz ofertę Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 To nie był jej błąd ona mnie celiowo chciała wprowadzić w błąd żebym tylko nie wypowiadał umowy mimo że dokładnie przeczytała treść wypowiedzenia ja wiedziałem że mówi tak „bo musi” ale nie każdy ma taką świadomość swoich praw i obowiązków wynikających z umowy [mention=36324]_Artek_[/mention] to już 3 wypowiedzenie ? Nie wiem które i szczerze mówiąc nie mój problem bylebym tylko jako ateista nie musiał się zacząć modlić żeby jedno z nich było skuteczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravmc Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Ja mam okres rozliczeniowy do 05.12 także poczekam z wypowiedzeniem do 06.12 jak raz może się załapie na jakieś świąteczne promocje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Ja powiem tylko tyle. To, że składa się wypowiedzenie w APS to nie znaczy, że umowa będzie rozwiązana następnego dnia. Osoba w APS przyjmuje tylko rezygnację a inny dział musi Ci tą rezygnację wprowadzić i rozliczyć Twoje konto i dopiero ta osoba wprowadza Ci wypowiedzenie z najbliższym okresem rozliczeniowym bądź z miesięcznym okresem wypowiedzenia zgodnie z tym co jest w piśmie. I to ta osoba weryfikuje czy masz kanał gwarantowany w umowie czy też nie a nie osoba w APS. Tylko zazwyczaj takie konto jest rozliczne po 4-7 dniach w zależności od ilości rezygnacji, tylko trzeba mieć na uwadze, ze przy zwykłym wypowiedzeniu jest jeden okres wypowiedzenia i czas na to żeby to wprowadzić a tutaj tego czasu nie ma. Wiec może warto poczekać zanim złoży się 5 pism o to samo bo to nie przyspieszy sprawy. A w ostateczności mogą Ci rozwiązać umowę kilka dni po terminie a rozwiązanie wprowadzą z datą wsteczna i będzie zdobiona korekta na abonament, który został pobrany więc po co się goraczkowac?? @ravmc pewnie te same świąteczne co teraz 24/6 lub 12/3 a będziesz w plecy jeden abonament. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Ja się nie gorączkuje tylko pisze co mnie spotkało właśnie dzwonił do mnie pan z cp i chciał ze mną przedłużyć umowę wiec już mam pewność że wypowiedzenie jest „skuteczne” Pierwsze pismo ro był mój błąd bo napisałem z końcem grudnia i tu się przyznaje pozostałe dwa wypowiedzenia to skutek braku kompetencji z aps a na to wpływu nie man. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 51 minut temu, _Artek_ napisał: Złożyłem to samo pismo w punkcie z tą samą datą i treścią i mam potwierdzenie przyjęcia od konsultanta w punkcie Niestety jakość obsługi jest żenująca ponieważ Pani próbowała mi udowodnić że „z dniem jutrzejszym to się nie da” „A wie Pan że zostanie naliczona kara umowna” Celowe wprowadzanie w błąd nie wiem czy mam wam podać adres punktu żebyście mogli zwolnić tą Panią czy to u was standard obsługi... Zapewniam, że konsultant nie miał złych intencji. Aby w przyszłości, taka sytuacja nie miała miejsca proszę Cię, o opisanie swoich doświadczeń oraz podanie adresu punktu w wiadomości na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras1966 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 @ravmc Ja złożyłem wypowiedzenie wczoraj, a dzisiaj przed chwilą dzwonili z DUK i umowa przedłużona. Okres rozliczeniowy mam do 10 każdego miesiąca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Jak złożyłem wypowiedzienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flot Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Uściślając. Jeżeli jestem na okresie promocyjnym do 11 lutego 2020r. Kiedy można złożyć wypowiedzenie, aby jak " najwięcej " zyskać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Panowie jak sprawa wygląda z tym komunikatem, wysyłają losowo info do iCOK a reszta dostanie listownie? Bo nie ma na ten temat oficjalnego komunikatu na stronie Cyfrowego Polsatu, a w iCOK się nie pojawiło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Może być tak że pojawia się tylko tym co mieli ten kanał gwarantowany ale nawet jak ci się nie pojawiło to możesz złożyć wypowiedzenie i zobaczyć co ci odpiszą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 U mnie wisi na icok i kunsul powiedział że moge. Więc chyba coś w tym jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 (edytowane) Mam kanał gwarantowany bo pytałem na 100% a komunikatu brak, chyba dostanę listowne powiadomienie. Może dlatego, że w zgodach miałem odznaczone: Dostarczanie informacji dot. zmian warunków umowy za pomocą środków porozumiewania się na odległość . Kiedy dostaliście oficjalne info? Edytowane 27 Listopada 2019 przez deejay_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravmc Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 U mnie przyszło 25.11.2019 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 ok wszystko się wyjaśniło, jest oficjalny komunikat na stronie Cyfrowego Polsatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Gdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 proszę bardzo: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/zmiana-programowa-w-cyfrowym-polsacie-25-11-2019.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.