Jump to content
Duro Hombre

Zmiany w ofercie (kanałach CP) - czy można wypowiedzieć umowę?

Recommended Posts

33 minuty temu, marcinek5462 napisał:

Mam pytanko z innej beczki.

Jak to jest przy wypowiedzeniu umowy z kasą która została na wolnych środkach.

W jaki sposób mogę ja odzyskać. 

Zaznaczę że mieszkam za granicą A dokładnie w UK.

Będę wdzięczny za pomoc.

Jeśli Twoja umowa nie została jeszcze rozwiązana, to prośbę o zwrot nadpłaty możesz wysłać, korzystając z zakładki Napisz do nas w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp w wiadomości zamieść swoje dane oraz numer rachunku, na który mają zostać zwrócone pieniądze. Jeśli umowa została już rozwiązana, to napisz w tej sprawie maila na adres: [email protected] 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurde dostałem z apsu potwierdzenie przyjęcia wypowiedzenia ale facet nie oddał mi oryginału treści wypowiedzenia i co teraz? Składać jeszcze raz?

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla tych co mają "problem" z treścią wypowiedzenia:D

Moje wysłane przez ICOK brzmiało tak:

Cytat

Proszę o rozwiązanie umowy bez okresu wypowiedzenia z najbliższym okresem rozliczeniowym z tytułu wycofania kanału CBS Action.

I wystarczyło🤭

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Nowy 123 napisał:

Przy wymianie to w ogóle nie masz opcji 12/1 tylko 15/1. Może czytałeś to że teraz przy umowie na 15 miesięcy masz 1 miesiąc gratis i nie ważne czy wymieniasz dekoder czy nie. 

A wariant 24/6 ? Można go wybrać przy wymianie dekodera? Jeżeli tak to nadal zostaje 24/6 czy zmniejsza sie do 24/4 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, _Artek_ napisał:

Kurde dostałem z apsu potwierdzenie przyjęcia wypowiedzenia ale facet nie oddał mi oryginału treści wypowiedzenia i co teraz? Składać jeszcze raz?

Witam,
jeśli dostałeś potwierdzenie, to wszystko powinno być w  porządku i nie ma konieczności ponownego składania dokumentów. Jeżeli jednak masz wątpliwości, to możesz napisać w tej sprawie wiadomość przy pomocy Internetowego Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzwoniłem na infolinie i konsultant mi powiedział że nie ma zarejestrowanego nowego wypowiedzenia a na dole strony potwierdzenia przyjęcia wypowiedzenia jest napisane że potwierdzenie jest ważne tylko w przypadku przedstawienia oryginału wypowiedzenia.

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, wacek4 napisał:

A wariant 24/6 ? Można go wybrać przy wymianie dekodera? Jeżeli tak to nadal zostaje 24/6 czy zmniejsza sie do 24/4 ?

Zmniejsza się do 24/4.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, Nowy 123 napisał:

Zmniejsza się do 24/4.

Posiadam 4 dekodery (1 główny + 3 MR). Chciałbym wymienić je na  Evobox HD + 3x EVOBOX LITE. W tym przypadku, aktywacja przy wymianie wyniesie mnie 116zł (29zł x4) czy 88zł (1zł+29zł x3) ? Pytam bo przy podpisywaniu nowej umowy, aktywacja dekodera głównego kosztuje tylko 1zł

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 25.11.2019 o 20:28, _Artek_ napisał:

szanowny Panie

 

Dziękujemy za przesłaną wiadomość.

 

Uprzejmie informujemy, że wypowiedzenie zostało przekazane do realizacji.

 

Informacja z icok rozumiem że nie muszę już składać wypowiedzenia w APS

 

Niestety jednak nie dostałem informacji odnośnie daty zwrotu sprzętu mimo że o nie prosiłem.

 

 

2 godziny temu, _Artek_ napisał:

Kurde dostałem z apsu potwierdzenie przyjęcia wypowiedzenia ale facet nie oddał mi oryginału treści wypowiedzenia i co teraz? Składać jeszcze raz?

To ile tych wypowiedzeń wysłałeś :shock::-D ?

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Uprzejmie informujemy, że oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy zostało skutecznie złożone."

 

czemu tylko ja nie mam przekazania do realizacji?

Edited by g0nz0s

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Posiadam pakiet Fam Max Hd+ FIlm + Sport + Cinemax + Eleveny + PSP + Dekoder Evo PVR. Place 85 zl miesiecznie. DO konca umowy zostalo 22 miesiace. Jesli zloze wypowiedzenie, to na jaka najlepsza oferte moge liczyc?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też miałem info w icok że wypowiedzenie przekazano do realizacji. Dzisiaj rozpoczął się nowy okres rozliczeniowy, kasę pobrali i sygnał jest. Wg info umowa miała być dzisiaj rozwiązania. Co robić?

Share this post


Link to post
Share on other sites
To ile tych wypowiedzeń wysłałeś :shock::-D ?


Jedno przez icok drugie w aps a jutro zmienię datę i pójdę złożyć trzecie bo 28 11 kończy mi się okres rozliczeniowy, złożyłem dwa póki co żadne z nich nie jest skuteczne.....cały cyfrowy Polsat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, paw98 napisał:

 

 

Posiadam pakiet Fam Max Hd+ FIlm + Sport + Cinemax + Eleveny + PSP + Dekoder Evo PVR. Place 85 zl miesiecznie. DO konca umowy zostalo 22 miesiace. Jesli zloze wypowiedzenie, to na jaka najlepsza oferte moge liczyc?

 

Najlepsza to 24 6 gratis i dalej 85 z zachowaniem obecnego pakietu 

Share this post


Link to post
Share on other sites
e:Okres podstawowy/wypowiedzenia umowy (27.11.2019)


Szanowny Panie

Dziękujemy za przesłaną wiadomość.

Uprzejmie informujemy, że Umowa zostanie rozwiązana dnia 28 listopada 2019 r.

Ponadto po dacie rozwiązania umowy (nie później niż w ciągu 30 dni) prosimy o zwrot sprzętu wraz z akcesoriami do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży lub odsyłając na poniżej wskazany adres:
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4A
03-878 Warszawa
Lista punktów znajduje się na stronie:
http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/multioferta/gdzie-kupic.cp



W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia.


Z poważaniem,



Brawo dla tego Pana ale i tak przejdę się do APS  i to samo wypowiedzenie złoże w punkcie bo z nimi to nigdy nic nie wiadomo........
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Nowy 123 napisał:

@wacek4 napisz dokładnie jaki masz abonament bo od tego zależy aktywacja dekodera głównego. I czy będziesz chciał Evoboxa PVR HD czy Evoboxa HD? 

Familijny MAX HD+Sport+Film+Cienmax+3xMR

Teraz płacę 80zł. 

 

Wystarczy mi Evobox HD

 

P.S. napisalem też do Ciebie na priv

Edited by wacek4

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minut temu, _Artek_ napisał:
e:Okres podstawowy/wypowiedzenia umowy (27.11.2019)


Szanowny Panie

Dziękujemy za przesłaną wiadomość.

Uprzejmie informujemy, że Umowa zostanie rozwiązana dnia 28 listopada 2019 r.

Ponadto po dacie rozwiązania umowy (nie później niż w ciągu 30 dni) prosimy o zwrot sprzętu wraz z akcesoriami do najbliższego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży lub odsyłając na poniżej wskazany adres:
Cyfrowy Polsat S.A.
ul. Łubinowa 4A
03-878 Warszawa
Lista punktów znajduje się na stronie:
http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/multioferta/gdzie-kupic.cp



W przypadku kontynuowania przedmiotowej sprawy prosimy nie usuwać treści poprzednich wiadomości. Zachowanie pełnej korespondencji przyśpieszy analizę zgłoszenia.


Z poważaniem,



Brawo dla tego Pana ale i tak przejdę się do APS  i to samo wypowiedzenie złoże w punkcie bo z nimi to nigdy nic nie wiadomo........



I wiadomość już zniknęła z icok Ot "twój multimedialny Dom :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, simi napisał:

Też miałem info w icok że wypowiedzenie przekazano do realizacji. Dzisiaj rozpoczął się nowy okres rozliczeniowy, kasę pobrali i sygnał jest. Wg info umowa miała być dzisiaj rozwiązania. Co robić?

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Witaj.  W tej sprawie zapisz zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Aby to zrobić, kliknij w zakładkę "Napisz do nas", następnie wskaż właściwy numer karty oraz wybierz odpowiedni temat. Później podaj mi w wiadomości numer karty, postaram się przyspieszyć realizację zgłoszenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...