Kristiano Rinaldo Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Wysłałem wczoraj koło 18.00 wypowiedzenie przez ICOK i zero odzewu czyżby był nawał z wypowiedzeniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 2 godziny temu, Wilk79 napisał: W tym wyśmiewanym przez Ciebie 4k transmitowane są m.in filmy jak i mecze ligi hiszpańskiej, obie rzeczy mnie interesujące Nie wyśmiewam 4K tylko ilość tego w C+ i że 4K to nie tylko C+, liga hiszpańska i nie tylko wisi mi i powiewa, Eleven4K wyjątkowością nie powala bo sporadyczni pokazuje coś czego nie ma na 3 pozostałych. A żebyś nie pomyślał że opisuję gruszki na wierzbie to do C+ mam dostęp z dwóch źródeł (jedno legalne,drugie pół ) Szczerze to rzadko zaglądam- najczęściej LM siatki, ręcznej sporadycznie film. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simi Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 33 minuty temu, Kristiano Rinaldo napisał: Wysłałem wczoraj koło 18.00 wypowiedzenie przez ICOK i zero odzewu czyżby był nawał z wypowiedzeniami. Wysyłałem wczoraj ok 17, dzisiaj po 12 dostałem informację, ze przekazano do realizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilk79 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 W dniu 26.11.2019 o 12:40, OlafS napisał: Nie wyśmiewam 4K tylko ilość tego w C+ i że 4K to nie tylko C+, liga hiszpańska i nie tylko wisi mi i powiewa, Eleven4K wyjątkowością nie powala bo sporadyczni pokazuje coś czego nie ma na 3 pozostałych. A żebyś nie pomyślał że opisuję gruszki na wierzbie to do C+ mam dostęp z dwóch źródeł (jedno legalne,drugie pół ) Szczerze to rzadko zaglądam- najczęściej LM siatki, ręcznej sporadycznie film. Rozumiem, ludzie mają różne zainteresowania. Z punktu widzenia moich C+ jest najlepszym wyborem. Od początku posiadania telewizji satelitarnej byłem w C+, do CP przyszedłem w 2018 z powodu LM. Niestety okazało się jak pisałem powyżej, że Polsat i tak daje każdemu a postępowanie względem klienta jest nienajlepsze delikatnie mówiąc. To dotyczy wszystkich, niezależnie od zainteresowań. Dlatego cieszę się, że CBŚ Action dał mi okazję do naprawienia błędu i powrotu do C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Poczytaj najpierw o problemach z Ultraboxem ADB, żeby nie było z przysłowiowego deszczu pod rynne ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 21 godzin temu, Nowy 123 napisał: @patryszq nie wiem co mówił Twój znajomy ale pracuje na DUK i już dziś przedłużalem umowy z powodu wycofania kanału i były wszystkie oferty utrzymaniowe. Czyli jakie oferty można otrzymać ? Mam obecnie Premuim Max w okresie na 24 miesiące w tym 6 w gratisie. Jestem jeszcze w tym darmowym okresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Możesz otrzymać drugi raz to samo czyli opcje 24/6 lub 12/3. Premium Max za 100 zł. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wacek4 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 4 minuty temu, Nowy 123 napisał: Możesz otrzymać drugi raz to samo czyli opcje 24/6 lub 12/3. Premium Max za 100 zł. A czy przy wymianie dekodera 12/3 skraca sie nadal do 12/1 ? (gdzies wczesniej czytałem że już nie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Przy wymianie to w ogóle nie masz opcji 12/1 tylko 15/1. Może czytałeś to że teraz przy umowie na 15 miesięcy masz 1 miesiąc gratis i nie ważne czy wymieniasz dekoder czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Po raz kolejny 2 umowy aneksowane dzięki koledze @Nowy 123 Czyli z 3 darmowych miesięcy z wcześniejszych aneksów na kolejne 3 darmowe w aktualnych umowach Oczywiście wypowiedzenia wysłane przez ICOK(dzisiaj) i już wszystko śmiga 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgothic Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 (edytowane) 2 godziny temu, LWIK napisał: Mam obecnie Premuim Max w okresie na 24 miesiące w tym 6 w gratisie. Jestem jeszcze w tym darmowym okresie. Mam dokładnie tak samo. Okres rozliczeniowy kończy się 4-go grudnia, więc dzień później można wysyłać wypowiedzenie. 2 godziny temu, Nowy 123 napisał: Możesz otrzymać drugi raz to samo czyli opcje 24/6 lub 12/3. Liczę na 24/6 1 godzinę temu, Ceberebek napisał: umowy aneksowane dzięki koledze @Nowy 123 Można pisać na PW do kolegi Nowy 123 w takich sprawach, oczywiście już po wysłaniu i zatwierdzeniu wypowiedzenia? Edytowane 26 Listopada 2019 przez jacekgothic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Ja mam w icok i na papierze także jakby co jestem podwójnie zabezpieczony i teraz czeka mnie miesiąc odbierania telefonów od cp w sprawie przedłużenia umowy...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Oj ty biedaku i będą miesiac cię męczyćSłyszał o czymś taki jak brak zgody na marketing?Zablokujesz i nie będą dzwonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinek5462 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Mam pytanko z innej beczki. Jak to jest przy wypowiedzeniu umowy z kasą która została na wolnych środkach. W jaki sposób mogę ja odzyskać. Zaznaczę że mieszkam za granicą A dokładnie w UK. Będę wdzięczny za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 A czy po wysłaniu wypowiedzenia, z powodu usunięcia kanału CBS Action i zawarciu nowej (z nowymi gratisami) można się pozbyć czynszu za dekoder Evobox PVR - 5 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Balzak311 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Nie ma opcji pozbycia się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Było pisane 1000 razy jak sie pozbyć czynszu za dekoder.Jeszcze za mało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 11 minut temu, czerstwy napisał: Oj ty biedaku i będą miesiac cię męczyćSłyszał o czymś taki jak brak zgody na marketing?Zablokujesz i nie będą dzwonić. Będą miesiąc SIĘ męczyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 5 minut temu, czerstwy napisał: Było pisane 1000 razy jak sie pozbyć czynszu za dekoder.Jeszcze za mało? Nie każdy śledzi wszystkie wątki na forum. Wiem, że czynszu za dekoder nie można pozbyć się przy normalnym przedłużeniu umowy, ale tutaj jest usuwany kanał i to wypowiedzenie umowy jest inne, więc powinna być taka możliwość. Już wiem, że jej nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 A dlaczego powinna być taka możliwość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 14 minut temu, stef63 napisał: A czy po wysłaniu wypowiedzenia, z powodu usunięcia kanału CBS Action i zawarciu nowej (z nowymi gratisami) można się pozbyć czynszu za dekoder Evobox PVR - 5 zł. Jeśli tę zakończysz a dogadasz nową umowę bez czynszu to się go pozbędziesz innej opcji nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 (edytowane) 4 minuty temu, czerstwy napisał: A dlaczego powinna być taka możliwość? Ponieważ usuwają kanał i powinni się bardziej starać aby zatrzymać klienta. Co innego jak się wypowiada umowę 6 miesięcy przed końcem umowy, to wiadomo, że chodzi o zawarcie nowej. A co innego jak można "odpłynąć" z CP od razu i to bez konsekwencji. Edytowane 26 Listopada 2019 przez stef63 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 (edytowane) Tak powinni przy wycofaniu kanału dawać umowę na 24 miesiące z czego 12 gratis.Są tacy co wypowiadają bo nie chca kontynuować umowy a nie sępią o miesiace gratis.Zasady przedłużana przy wycofaniu kanału raczej się nie zmieniają od lat. Edytowane 26 Listopada 2019 przez czerstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 33 minuty temu, marcinek5462 napisał: Mam pytanko z innej beczki. Jak to jest przy wypowiedzeniu umowy z kasą która została na wolnych środkach. W jaki sposób mogę ja odzyskać. Zaznaczę że mieszkam za granicą A dokładnie w UK. Będę wdzięczny za pomoc. Jeśli Twoja umowa nie została jeszcze rozwiązana, to prośbę o zwrot nadpłaty możesz wysłać, korzystając z zakładki Napisz do nas w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp w wiadomości zamieść swoje dane oraz numer rachunku, na który mają zostać zwrócone pieniądze. Jeśli umowa została już rozwiązana, to napisz w tej sprawie maila na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Kurde dostałem z apsu potwierdzenie przyjęcia wypowiedzenia ale facet nie oddał mi oryginału treści wypowiedzenia i co teraz? Składać jeszcze raz? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.