Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Wilk79 napisał:

W tym wyśmiewanym przez Ciebie 4k transmitowane są m.in filmy jak i mecze ligi hiszpańskiej, obie rzeczy mnie interesujące

Nie wyśmiewam 4K tylko ilość tego w C+ i że  4K to nie tylko C+, liga hiszpańska i nie tylko wisi mi i powiewa, Eleven4K wyjątkowością nie powala bo sporadyczni pokazuje coś czego nie ma na 3 pozostałych. A żebyś nie pomyślał że opisuję gruszki na wierzbie to do C+ mam dostęp z dwóch źródeł (jedno legalne,drugie pół ;) )

Szczerze to rzadko zaglądam- najczęściej LM siatki, ręcznej sporadycznie film.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.11.2019 o 12:40, OlafS napisał:
Nie wyśmiewam 4K tylko ilość tego w C+ i że  4K to nie tylko C+, liga hiszpańska i nie tylko wisi mi i powiewa, Eleven4K wyjątkowością nie powala bo sporadyczni pokazuje coś czego nie ma na 3 pozostałych. A żebyś nie pomyślał że opisuję gruszki na wierzbie to do C+ mam dostęp z dwóch źródeł (jedno legalne,drugie pół )
Szczerze to rzadko zaglądam- najczęściej LM siatki, ręcznej sporadycznie film.

Rozumiem, ludzie mają różne zainteresowania. Z punktu widzenia moich C+ jest najlepszym wyborem. Od początku posiadania telewizji satelitarnej byłem w C+, do CP przyszedłem w 2018 z powodu LM. Niestety okazało się jak pisałem powyżej, że Polsat i tak daje każdemu a postępowanie względem klienta jest nienajlepsze delikatnie mówiąc. To dotyczy wszystkich, niezależnie od zainteresowań. Dlatego cieszę się, że CBŚ Action dał mi okazję do naprawienia błędu i powrotu do C+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Nowy 123 napisał:

@patryszq nie wiem co mówił Twój znajomy ale pracuje na DUK i już dziś przedłużalem umowy z powodu wycofania kanału i były wszystkie oferty utrzymaniowe. ?

Czyli jakie oferty można otrzymać ? Mam obecnie Premuim Max w okresie na 24 miesiące w tym 6 w gratisie. Jestem jeszcze w tym darmowym okresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, LWIK napisał:

Mam obecnie Premuim Max w okresie na 24 miesiące w tym 6 w gratisie. Jestem jeszcze w tym darmowym okresie.

Mam dokładnie tak samo. Okres rozliczeniowy kończy się 4-go grudnia, więc dzień później można wysyłać wypowiedzenie.

 

2 godziny temu, Nowy 123 napisał:

Możesz otrzymać drugi raz to samo czyli opcje 24/6 lub 12/3.

Liczę na 24/6

 

1 godzinę temu, Ceberebek napisał:

umowy aneksowane dzięki koledze @Nowy 123

Można pisać na PW do kolegi Nowy 123 w takich sprawach, oczywiście już po wysłaniu i zatwierdzeniu wypowiedzenia?

Edytowane przez jacekgothic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, czerstwy napisał:

Było pisane 1000 razy jak sie pozbyć czynszu za dekoder.Jeszcze za mało?

Nie każdy śledzi wszystkie wątki na forum.

Wiem, że czynszu za dekoder nie można pozbyć się przy normalnym przedłużeniu umowy, ale tutaj jest usuwany kanał i to wypowiedzenie umowy jest inne, więc powinna być taka możliwość.

Już wiem, że jej nie ma. ☹️

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, stef63 napisał:

A czy po wysłaniu wypowiedzenia, z powodu usunięcia kanału CBS Action i zawarciu nowej (z nowymi gratisami) można się pozbyć czynszu za dekoder Evobox PVR - 5 zł.

Jeśli tę zakończysz a dogadasz nową umowę bez czynszu to się go pozbędziesz innej opcji nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, czerstwy napisał:

A dlaczego powinna być taka możliwość?

Ponieważ usuwają kanał i powinni się bardziej starać aby zatrzymać klienta.

Co innego jak się wypowiada umowę 6 miesięcy przed końcem umowy, to wiadomo, że chodzi o zawarcie nowej. A co innego jak można "odpłynąć" z CP od razu i to bez konsekwencji.

Edytowane przez stef63
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak powinni przy wycofaniu kanału  dawać umowę na 24 miesiące z czego 12 gratis.?Są tacy co wypowiadają bo nie chca kontynuować umowy a nie sępią o miesiace gratis.Zasady przedłużana przy wycofaniu kanału raczej się nie zmieniają od lat.

Edytowane przez czerstwy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, marcinek5462 napisał:

Mam pytanko z innej beczki.

Jak to jest przy wypowiedzeniu umowy z kasą która została na wolnych środkach.

W jaki sposób mogę ja odzyskać. 

Zaznaczę że mieszkam za granicą A dokładnie w UK.

Będę wdzięczny za pomoc.

Jeśli Twoja umowa nie została jeszcze rozwiązana, to prośbę o zwrot nadpłaty możesz wysłać, korzystając z zakładki Napisz do nas w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp w wiadomości zamieść swoje dane oraz numer rachunku, na który mają zostać zwrócone pieniądze. Jeśli umowa została już rozwiązana, to napisz w tej sprawie maila na adres: kontakt@cyfrowypolsat.pl 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...