Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

27 minut temu, zuzik1111 napisał:

Niestety @OlafS nie ma racji bo Regulamin stanowi w kwestii wyłączenia gwarantowanego Umową kanału:

 

Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego

A mógłbyś mi kolego wytłumaczyć niczym chłop krowie na miedzy w którym miejscu nie mam racji :?: 

bo później rozwijasz fragment regulaminu i tam wszystko potwierdza moje zdanie- szczególnie:

"od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego"

A na koniec  potwierdzasz rzeczą najważniejszą:

31 minut temu, zuzik1111 napisał:

Jakby tego nie czytać....czas na wysłanie oświadczenia to od teraz do 30.01.2020.

Ja składam 28.01 :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, OlafS napisał:

I to jest prawidłowa informacja- skutek musi mieć przyczynę a wypowiedzenie będzie skutkiem tego że  CP zakończy nadawanie kanału więc wypowiadać można gdy zaistnieje przyczyna a nie gdy ona wydarzyć się może.

To 1. bzdura. Pan nieco manipuluje przytaczając pół zdania z Regulaminu. Całe zdanie potwierdziłoby, że nie trzeba czekać do 1.01 jak to mówiła konsultantka co to niby miała rację.

Podstawą jest Regulamin i pismo z CP, które sprawy dotyczy.

Nie trzeba czekać na skutek po 31.12. bo CP daje możliwość wysłania oświadczenia JUŻ.

Na dobrą sprawę jak ktoś ma okres rozliczeniowy np. 2.12. to juz za tydzień może pozbyć się Umowy.

Po 2. podnieśliście  alarm o błędach w piśmie CP nie czytąjac go ze zrozumieniem

Tam gdzie była mowa o Okresie podstawowym chodziło o coś zupełnie innego....Wy widzieliście tam babola (pomyłka Podstawowy/rozliczeniowy)

Edytowane przez zuzik1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może taka podpowiedź dla osób, które się zastanawiają czy mają dostępny kanał jako gwarantowany czy nie gwarantowany. Jeśli umowa była zawarta między 7.11.18r a 11.10.2019r to 100% pewności, że kanał jest gwarantowany. Liczy się data zawarcia umowy a nie wejścia w życie. Regulamin dla każdego w tym okresie był taki sam niezależnie czy posiadasz abonament za 60 zł czy za 100 zł. Oczywiście pod warunkiem że odbierasz lub możesz odbierać pakiet Film HD. Jeśli umowa była zawarta wcześniej również kanał może być gwarantowany ale trzeba już weryfikować bo był okres kiedy był nadawany promocyjnie. 

  • Dzięki 1
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Nowy 123 napisał:

Może taka podpowiedź dla osób, które się zastanawiają czy mają dostępny kanał jako gwarantowany czy nie gwarantowany. Jeśli umowa była zawarta między 7.11.18r a 11.10.2019r to 100% pewności, że kanał jest gwarantowany. 

O taką odpowiedź chodziło ?.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.10.2019 o 22:09, tweed77 napisał:

@Burito

Ja napisałem wypowiedzenie przez ICOK - Trzeba wybrać:

Napisz do nas - Telewizja - Numer umowy - Warunki umowy - Okres podstawowy/wypowiedzenia umowy - Wypełnij formularz kontaktowy.

Napisałem w formularzu kontaktowym wiadomość że wypowiadam i tak dalej.

Zarejestrowali w ciągu kilku dni i następnie przedłużyłem.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Nowy 123 napisał:

Może taka podpowiedź dla osób, które się zastanawiają czy mają dostępny kanał jako gwarantowany czy nie gwarantowany. Jeśli umowa była zawarta między 7.11.18r a 11.10.2019r to 100% pewności, że kanał jest gwarantowany. Liczy się data zawarcia umowy a nie wejścia w życie. Regulamin dla każdego w tym okresie był taki sam niezależnie czy posiadasz abonament za 60 zł czy za 100 zł. Oczywiście pod warunkiem że odbierasz lub możesz odbierać pakiet Film HD. Jeśli umowa była zawarta wcześniej również kanał może być gwarantowany ale trzeba już weryfikować bo był okres kiedy był nadawany promocyjnie. 

Tu się kolego mylisz, świadomie lub nie wprowadzasz ludzi w błąd jednocześnie narażając na karę. Moja umowa została zawarta dokładnie 26.11.2018 r. i nie mam w wykazie kanałów gwarantowanych CBS Action. Oczywiście mam wysoki pakiet w którym jest FILM HD. Pozdrawiam.

Edytowane przez deejay_18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@deejay_18 co najmniej dziwne ale do sprawdzenia. I nie narażam nikogo na karę, bo jeśli nawet złożysz wypowiedzenie i nie będzie przysługiwało rozwiązanie bez kary to CP, Ci umowy nie rozwiąże tylko poinformuję, Cię że rozwiązanie z powodu wycofania kanału nie przysługuje i że możesz rozwiązać umowę z naliczeniem kary umownej lub kontynuować ją na obecnych warunkach. Dodatkowo żeby podjął decyzję w ciągu 14 dni a jeśli tego nie zrobisz to umowa będzie kontynuowana a wypowiedzenie anulowane. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdź na ICOK nastepnie wejdź na  kontakt z cyfrowym Polsatem i napisz do nas. Następnie wybierz usługę telewizja następnie wyskoczy Ci numer karty dalej wybierz temat warunki umowy A następnie wybierz okres pidstawowy/wypowiedzenie umowy i napisz do nich zapytanie czy kanał CBS Action jest kanałem gwarantowany na twojej umowie

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a pamietacie sytuacje kiedy UNIVERSAL CHANNEL znikal z rynku , tez byl do 31.12 , od 1.1. nie bylo go juz nigdzie i tez byla identyczna sytuacja ze trzeba bylo wyslac wypowiedzenie 

 

 

Wtedy na leb na szyje musialem wyslac /zostawic w punkcie takowe rozwiązanie do konca grudnia w NC+  . Od 1 stycznia  nie bylem juz z nc+ , nie mialem uprawnien i sprzet musialem zdac do 14 stycznia , abonament musialem oplacic do 15 grudnia za caly grudzien  , w CP jest to widze niejasne dla wielu z racji roznych terminow platnosci co uwazam za totalna patole :) ale coz widocznie kazdy musi sie indywidualnie dowiedziec co kiedy i jak 

 

Wg mnie skoro kanal nadaje do konca grudnia - CP informuje nas 30 dni wczesniej  ze tak sie stanie , i mamy 30 dni zdecydowac poki kanal jeszcze nadaje czy to akceptujemy i spadamy z CP , a nie 30 dni od zakonczenia nadawania kanalu czyli do 31 stycznia . jak dzis pamietam jak w 4 punktach NC+ pytalem czy do konca stycznia mam dac wypowiedzenie czy do konca grudnia - i kazdy kazal do konca grudnia . gdybym zrobil to w styczniu bylo by po ptokach i oznaczalo to ze akceptuje to ze kanal znika i jestem dalej z nimi ale jak bym dal z tego tytulu wypowiedzenie w styczniu to by je odrzucili i naliczyli kare za zerwanie warunkow umowy ...

 

@Specjalista Cyfrowy Polsat    moze doprecyzuje tu to oficjalnie bo wielu juz pod jezyk nitrogliceryne bierze taki chaos tu panuje !!! :)

Edytowane przez patryszq
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powinno wszystko wyjaśnić do kiedy można składać wypowiedzenie ze względu na wycofanie cbs action:

 

Cytat

Jeżeli kanał CBS ACTION jest gwarantowany w Państwa Umowie lub Aneksie i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2019 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. ,bez zachowania okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec cyklu rozliczeniowego , na podstawie Regulaminu Świadczeń Usług Cyfrowego Polsatu - wyłączenie z oferty kanału CBS Action.

 

Wysłałem właśnie taką treść wypowiedzenia przez ICOK.Zobaczymy co odpisza ??

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...