OlafS Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 27 minut temu, zuzik1111 napisał: Niestety @OlafS nie ma racji bo Regulamin stanowi w kwestii wyłączenia gwarantowanego Umową kanału: Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego A mógłbyś mi kolego wytłumaczyć niczym chłop krowie na miedzy w którym miejscu nie mam racji bo później rozwijasz fragment regulaminu i tam wszystko potwierdza moje zdanie- szczególnie: "od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego" A na koniec potwierdzasz rzeczą najważniejszą: 31 minut temu, zuzik1111 napisał: Jakby tego nie czytać....czas na wysłanie oświadczenia to od teraz do 30.01.2020. Ja składam 28.01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuzik1111 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 (edytowane) 6 godzin temu, OlafS napisał: I to jest prawidłowa informacja- skutek musi mieć przyczynę a wypowiedzenie będzie skutkiem tego że CP zakończy nadawanie kanału więc wypowiadać można gdy zaistnieje przyczyna a nie gdy ona wydarzyć się może. To 1. bzdura. Pan nieco manipuluje przytaczając pół zdania z Regulaminu. Całe zdanie potwierdziłoby, że nie trzeba czekać do 1.01 jak to mówiła konsultantka co to niby miała rację. Podstawą jest Regulamin i pismo z CP, które sprawy dotyczy. Nie trzeba czekać na skutek po 31.12. bo CP daje możliwość wysłania oświadczenia JUŻ. Na dobrą sprawę jak ktoś ma okres rozliczeniowy np. 2.12. to juz za tydzień może pozbyć się Umowy. Po 2. podnieśliście alarm o błędach w piśmie CP nie czytąjac go ze zrozumieniem Tam gdzie była mowa o Okresie podstawowym chodziło o coś zupełnie innego....Wy widzieliście tam babola (pomyłka Podstawowy/rozliczeniowy) Edytowane 25 Listopada 2019 przez zuzik1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Ale po co kłócić się o takie szczegóły ważne że można wypowiedzieć umowę i w zależności od potrzeb wynegocjować nowe warunki lub trzymać się od Pana Zygmunta i jego aneksów do aneksów z daleka....:) 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Może taka podpowiedź dla osób, które się zastanawiają czy mają dostępny kanał jako gwarantowany czy nie gwarantowany. Jeśli umowa była zawarta między 7.11.18r a 11.10.2019r to 100% pewności, że kanał jest gwarantowany. Liczy się data zawarcia umowy a nie wejścia w życie. Regulamin dla każdego w tym okresie był taki sam niezależnie czy posiadasz abonament za 60 zł czy za 100 zł. Oczywiście pod warunkiem że odbierasz lub możesz odbierać pakiet Film HD. Jeśli umowa była zawarta wcześniej również kanał może być gwarantowany ale trzeba już weryfikować bo był okres kiedy był nadawany promocyjnie. 1 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 ja mam go w aneksie w pakiecie film HD czyli gwarantowany . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 21 minut temu, Nowy 123 napisał: Może taka podpowiedź dla osób, które się zastanawiają czy mają dostępny kanał jako gwarantowany czy nie gwarantowany. Jeśli umowa była zawarta między 7.11.18r a 11.10.2019r to 100% pewności, że kanał jest gwarantowany. O taką odpowiedź chodziło . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaras1966 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Jak wysłać wypowiedzenie przez ICOK, nie mogę znaleźć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 W dniu 20.10.2019 o 22:09, tweed77 napisał: @Burito Ja napisałem wypowiedzenie przez ICOK - Trzeba wybrać: Napisz do nas - Telewizja - Numer umowy - Warunki umowy - Okres podstawowy/wypowiedzenia umowy - Wypełnij formularz kontaktowy. Napisałem w formularzu kontaktowym wiadomość że wypowiadam i tak dalej. Zarejestrowali w ciągu kilku dni i następnie przedłużyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, Nowy 123 napisał: Może taka podpowiedź dla osób, które się zastanawiają czy mają dostępny kanał jako gwarantowany czy nie gwarantowany. Jeśli umowa była zawarta między 7.11.18r a 11.10.2019r to 100% pewności, że kanał jest gwarantowany. Liczy się data zawarcia umowy a nie wejścia w życie. Regulamin dla każdego w tym okresie był taki sam niezależnie czy posiadasz abonament za 60 zł czy za 100 zł. Oczywiście pod warunkiem że odbierasz lub możesz odbierać pakiet Film HD. Jeśli umowa była zawarta wcześniej również kanał może być gwarantowany ale trzeba już weryfikować bo był okres kiedy był nadawany promocyjnie. Tu się kolego mylisz, świadomie lub nie wprowadzasz ludzi w błąd jednocześnie narażając na karę. Moja umowa została zawarta dokładnie 26.11.2018 r. i nie mam w wykazie kanałów gwarantowanych CBS Action. Oczywiście mam wysoki pakiet w którym jest FILM HD. Pozdrawiam. Edytowane 25 Listopada 2019 przez deejay_18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Wyślij nr karty dekodera do Nowego. Mi spr i mam ten kanał gwarantowany. Polecam tego pana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 @deejay_18 co najmniej dziwne ale do sprawdzenia. I nie narażam nikogo na karę, bo jeśli nawet złożysz wypowiedzenie i nie będzie przysługiwało rozwiązanie bez kary to CP, Ci umowy nie rozwiąże tylko poinformuję, Cię że rozwiązanie z powodu wycofania kanału nie przysługuje i że możesz rozwiązać umowę z naliczeniem kary umownej lub kontynuować ją na obecnych warunkach. Dodatkowo żeby podjął decyzję w ciągu 14 dni a jeśli tego nie zrobisz to umowa będzie kontynuowana a wypowiedzenie anulowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 W jaki sposób mogę to sprawdzić? Pisałem do iCOK i cisza. Puki co brak komunikatu w iCOK bynajmniej u mnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinek5462 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Ja pisałem do ICOK i mi odpisali po około 2 godziny że mam ten kanał gwarantowany. Pytanie tylko kiedy mam złożyć wypowiedzenie. Okres rozliczeniowy do 4 tego każdego miesiąca? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 @marcinek5462, jak dokładnie i gdzie w ICOK napisałeś oyranue o ten kanał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinek5462 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Wejdź na ICOK nastepnie wejdź na kontakt z cyfrowym Polsatem i napisz do nas. Następnie wybierz usługę telewizja następnie wyskoczy Ci numer karty dalej wybierz temat warunki umowy A następnie wybierz okres pidstawowy/wypowiedzenie umowy i napisz do nich zapytanie czy kanał CBS Action jest kanałem gwarantowany na twojej umowie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 (edytowane) a pamietacie sytuacje kiedy UNIVERSAL CHANNEL znikal z rynku , tez byl do 31.12 , od 1.1. nie bylo go juz nigdzie i tez byla identyczna sytuacja ze trzeba bylo wyslac wypowiedzenie Wtedy na leb na szyje musialem wyslac /zostawic w punkcie takowe rozwiązanie do konca grudnia w NC+ . Od 1 stycznia nie bylem juz z nc+ , nie mialem uprawnien i sprzet musialem zdac do 14 stycznia , abonament musialem oplacic do 15 grudnia za caly grudzien , w CP jest to widze niejasne dla wielu z racji roznych terminow platnosci co uwazam za totalna patole ale coz widocznie kazdy musi sie indywidualnie dowiedziec co kiedy i jak Wg mnie skoro kanal nadaje do konca grudnia - CP informuje nas 30 dni wczesniej ze tak sie stanie , i mamy 30 dni zdecydowac poki kanal jeszcze nadaje czy to akceptujemy i spadamy z CP , a nie 30 dni od zakonczenia nadawania kanalu czyli do 31 stycznia . jak dzis pamietam jak w 4 punktach NC+ pytalem czy do konca stycznia mam dac wypowiedzenie czy do konca grudnia - i kazdy kazal do konca grudnia . gdybym zrobil to w styczniu bylo by po ptokach i oznaczalo to ze akceptuje to ze kanal znika i jestem dalej z nimi ale jak bym dal z tego tytulu wypowiedzenie w styczniu to by je odrzucili i naliczyli kare za zerwanie warunkow umowy ... @Specjalista Cyfrowy Polsat moze doprecyzuje tu to oficjalnie bo wielu juz pod jezyk nitrogliceryne bierze taki chaos tu panuje !!! Edytowane 25 Listopada 2019 przez patryszq 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucky Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Ja szczęśliwie złożyłem wypowiedzenie przez icok i przyszło mi właśnie potwierdzenie przyjęcia wypowiedzenia. Aneks miałem datowany na 04.2019 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azar Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 To powinno wszystko wyjaśnić do kiedy można składać wypowiedzenie ze względu na wycofanie cbs action: Cytat Jeżeli kanał CBS ACTION jest gwarantowany w Państwa Umowie lub Aneksie i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2019 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA, ul. Łubinowa 4a, 03-878 Warszawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 8 minut temu, patryszq napisał: w CP jest to widze niejasne dla wielu z racji roznych terminow platnosci Dla abonenta, który posiada ten kanał jest ważne by wypowiedzenie złożyć DO 30 stycznia 2020r to do kiedy masz okres rozliczeniowy nie ma żadnego znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Ja to wiem , ale wielu tu się jakby martwi i pyta skoro ma od tego do tego rozliczenia , stąd całe zamieszanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 I po raz kolejny CP nie przestrzega własnego regulaminu który mówi wyraźnie ze Abonent moze wypowiedzieć umowe do 30 dni od dokonania zmiany wiec do 30.01.2020 a nie końca roku. To samo [beep]stwo było z Universal Channel 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miras00001 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Ktoś już może dostał jakąś ofertę z DUK po złożeniu wypowiedzenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 @rotalplus przecież Universal Channel można było wypowiadać jeszcze cały styczeń. @miras00001 można już wypowiadać i są dostępne wszystkie oferty utrzymanie. Więc jeśli ktoś chcesz już przedłużać to potwierdzam że są dostępne oferty DUK po złożeniu pisma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinek5462 Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Wypowiadam umowę o świadczenie usług telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. ,bez zachowania okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec cyklu rozliczeniowego , na podstawie Regulaminu Świadczeń Usług Cyfrowego Polsatu - wyłączenie z oferty kanału CBS Action. Wysłałem właśnie taką treść wypowiedzenia przez ICOK.Zobaczymy co odpisza ?? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Myślę , że zbyt wcześnie na oferty - wiadomość na konto CP przyszła dziś rano wiec infolinia potrzebuje stoperanu by to ogarnąć - znajomy mówi ze jest tam gorąco na infolinii . Poki co szykuja sie na sporo zakonczen umow ale tez na powrot nowych tych samych osob !! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.