Jump to content
Duro Hombre

Zmiany w ofercie (kanałach CP) - czy można wypowiedzieć umowę?

Recommended Posts

2 minuty temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Istnieje możliwość złożenia wypowiedzenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK). W pierwszej kolejności sugeruję jednak weryfikację, czy kanał CBS ACTION jest gwarantowany w posiadanej przez Ciebie ofercie.

Pytanie czy mogę składać już czy od 01.01.2020 r.??

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, _Artek_ napisał:

"z końcem okresu podstawowego

He he... kolejny babol po  terminie "do dnia  31.12.2019"

Przecież okres podstawowy to jest graniczna data do której została podpisana umowa a w tej informacji powinno być z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego.

@Nowy 123   @Specjalista Cyfrowy Polsat zgłoście gdzieś te błędy bo to już przegięcie :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Istnieje możliwość złożenia wypowiedzenia poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK). W pierwszej kolejności sugeruję jednak weryfikację, czy kanał CBS ACTION jest gwarantowany w posiadanej przez Ciebie ofercie.

No właśnie. Jak to zweryfikować żeby być pewnym na 100%?

W umowie tego nie mam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OlafS przecież jest napisane, że rozwiązanie nastąpi w okresie podstawowym a nie z końcem okresu podstawowego, więc co się nie zgadza? Jeśli ktoś ma np. jeszcze rok umowy i składa wypowiedzenie to rozwiązuje ją w okresie podstawowy o czym jest informacja w komunikacie. Dodatkowo jest informacja, że kara umowna nie zostanie naliczona. 

Edited by Nowy 123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie - jeśli złożę wypowiedzenie na początku grudnia to kiedy rozwiązuje się umowa - 31.12. czy 31.01?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja napisałem w piśmie że rozwiązuje z końcem kolejnego  okresu rozliczeniowego  tj z dniem 28,12 . 

W związku ze zmianami w ofercie programowej Cyfrowego Polsatu i usunięciem z niej kanału CBS Action gwarantowanego w aneksie zawartym w dniu.......
Wypowiadam umowę o świadczenie usługi telewizji satelitarnej pomiędzy mną a Cyfrowym Polsatem S.A. ze skutkiem na koniec kolejnego okresu rozliczeniowego niniejszej umowy tj z dniem 28.12.2019.

dla ortodoksów można napisać w związku ze zmianą regulaminu .  

Share this post


Link to post
Share on other sites

To chyba tak nie działa, jeżeli składasz oświadczenie w danym okresie rozliczeniowym, to umowa ulega rozwiązaniu z jego końcem. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wysłałem zobaczę co mi odpiszą i dam znać jak nic nie odpiszą to zmienię datę i zaniosę do punktu a może moje doświadczenie przyda się komuś na forum .   

Edited by _Artek_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie. Jeśli z powodu wycofania kanału to powinna się rozwiązać 28.11.19r. Natomiast jesli w wiadomości jest podany grudzień to pewnie będzie wprowadzone na grudzień zgodnie z tym co pisze klient. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Założyłem że potrafią czytać i że prawo do odstąpienia od umowy mam do 31. 12 włącznie i że to ja wypowiadam umowę i ja decyduje kiedy....... jeśli nie potrafią czytać to też wam o tym napisze :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli przypadku mam  okres rozliczeniowy dopiero od 5 grudnia do stycznia to wtedy wpisać 31 czy inaczej ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, _Artek_ napisał:

Założyłem że potrafią czytać i że prawo do odstąpienia od umowy mam do 31. 12 włącznie i że to ja wypowiadam umowę i ja decyduje kiedy....... jeśli nie potrafią czytać to też wam o tym napisze :D 

Ale Ty nie odstąpujesz od umowy tylko ją wypowiadasz. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry zaplątałem się oczywiście w nagłówku trzeba wpisać "wypowiedzenie umowy " 

Edited by _Artek_

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minut temu, Nowy 123 napisał:

@OlafS przecież jest napisane, że rozwiązanie nastąpi w okresie podstawowym a nie z końcem okresu podstawowego, więc co się nie zgadza? Jeśli ktoś ma np. jeszcze rok umowy i składa wypowiedzenie to rozwiązuje ją w okresie podstawowy o czym jest informacja w komunikacie. Dodatkowo jest informacja, że kara umowna nie zostanie naliczona. 

Sory, masz rację- zasugerowałem się cytowanym wpisem.

4 minuty temu, Jakub471 napisał:

Jeśli przypadku mam  okres rozliczeniowy dopiero od 5 grudnia do stycznia to wtedy wpisać 31 czy inaczej ?

Nie, nie pisz żadnych dat- napisz z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego- przecież CP wie do kiedy to masz

 

Ja mam okres rozliczeniowy 27,   aktualnie jestem na darmowych miesiącach, wypowiedzenie złożę dopiero po 27 stycznia tak by jeszcze luty załapać za free a potem to niech się konsule starają z ciekawą ofertą.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, kocik89 napisał:

Dwa pytania 

kiedy składać i co jest w nagłówku 


w Nagłówku piszesz wypowiedzenie powołujesz się na zmianę regulaminu i składasz w pierwszym dniu grudniowego okresu rozliczeniowego . 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, Nowy 123 napisał:

Idąc tym tokiem to klienci powinni dostawać informację o możliwości wypowiedzenia dopiero 31.12.19 r a jednak z jakiegoś powodu dostają już dziś. 

Niestety @OlafS nie ma racji bo Regulamin stanowi w kwestii wyłączenia gwarantowanego Umową kanału:

 

Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia."

 

Informację o wycofaniu kanału na 1 okres rozliczeniowy przed zmianą.Tu jak wiadomo dla każdego to inny dzień w miesiącu.

 

I dalej  par.16

1. W przypadku złożenia przez Abonenta oświadczenia o braku akceptacji podwyższenia cen w trybie, o którym mowa w § 8 ust. 7, bądź też oświadczenia o braku akceptacji zmian Umowy Abonenckiej lub Regulaminu w trybie, o którym mowa w § 15 ust. 1, Umowa Abonencka ulega rozwiązaniu ostatniego dnia Okresu Rozliczeniowego poprzedzającego zmianę Cennika, Umowy Abonenckiej lub Regulaminu.

 

Jak ktoś nie korzystał wcześniej z takiej formy rozwiązania Umowy to po otrzymaniu informacji z CP (lub powzięciu sprawdzonej wiedzy, ze usunięty będzie kanał, który jest gwarantowanym w jego Umowie)

wysyła oświadczenie o braku akceptacji zmian i prośbę o rozwiązanie Umowy. Datami (a będzie to koniec okresu rozliczeniowego) zajmie się operator.

 

Jakby tego nie czytać....czas na wysłanie oświadczenia to od teraz do 30.01.2020.

Edited by zuzik1111
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, _Artek_ napisał:


w Nagłówku piszesz wypowiedzenie powołujesz się na zmianę regulaminu i składasz w pierwszym dniu grudniowego okresu rozliczeniowego . 

No alo tu gość pisał że można składać od 1.01 do 30.01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...