Jump to content
Duro Hombre

Zmiany w ofercie (kanałach CP) - czy można wypowiedzieć umowę?

Recommended Posts

Nie, bo to wiązało by się ze zmianą warunków obecnych umów. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście,  że mogą,  ale w zwuązku z tym,  iż byłaby to zmiana warunków umowy można będzie bezkarnie rozwiązać umowę. 

 

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba się temu dokładnie przyglądać , dla przykładu z innej beczki w poprzednich latach INEA podniosła abo klientom o 5 zł , ale w jakiś tam na swój zdzierski sposób - niby było info ale też i nie było - UOKiK to dorwał i w kolejnym roku na łeb na szyje na email przychodziły pisma jak INEA ma oddać hajs za parę miesięcy od wykrycia babola . W zasadzie nawet jeśli abo podskoczy o przysłowiowe 5zł w CP będziecie korzystać z tej furtki ?? Są tacy  co np podpiszą umowę dopiero na święta a od stycznia ma ruszyć pełną gębą zapowiadana podwyżka 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już wiem skąd te podwyżki.🤔 Właśnie zapuściłem Super Polsat, a tu leci "Nie ma mocnych".😐 Prawa do emisji takich nowości kosztują, i ktoś na to musi sypnąć groszem. 😆😉

  • Like 3
  • Haha 4
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisałem do polsatu o końcu nadawania cbs action i ewentualnym wypowiedzeniu umowy na co dostałem odp , że skoro to nadawca kończy emisję kanału to Polsat nie ponosi odpowiedzialności i nie koniecznie musi przyjąć wypowiedzenie. Trochę dziwne 😲

Edited by ronnie84
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pierniczą. Nie ważne z jakiego powodu, jeśli kanał znika u operatora, można wypowiedzieć umowę bez konsekwencji, oczywiście jeśli dany kanał jest gwarantowany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieważne czy kanały wycofuje nadawca czy operator.  Kanały znikają z oferty i  to jest przyczyny bezkarnego rozwiązania umowy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, ronnie84 napisał:

Pisałem do polsatu o końcu nadawania cbs action i ewentualnym wypowiedzeniu umowy na co dostałem odp , że skoro to nadawca kończy emisję kanału to Polsat nie ponosi odpowiedzialności i nie koniecznie musi przyjąć wypowiedzenie. Trochę dziwne 😲

 

53 minuty temu, Pawop napisał:

Pierniczą

Dokładnie a po za tym to można by to nawet podłączyć pod świadome wprowadzanie klienta w błąd.

Prawidłowa odpowiedź powinna raczej tak wyglądać:

W chwili obecnej CP nie dysponuje wiedzą na wskazany temat, ale jeśli takowe się pojawią abonenci zostaną o tym poinformowani zgodnie z ustawą o....

a co za tym idzie będzie abonentom przysługiwało prawo do rozwiązania umowy bez żadnych konsekwencji prawnych.

To tak mniej więcej wyglądać powinno a nie wciskanie kitu jaki otrzymał @ronnie84

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OlafS ,tak mi się skojarzyło i muszę to powiedzieć.Powinieneś zostać rzecznikiem CP :).

Ale to

18 minut temu, OlafS napisał:

a co za tym idzie będzie abonentom przysługiwało prawo do rozwiązania umowy bez żadnych konsekwencji prawnych.

działało by na niekorzyść firmy ,także dostałbyś naganę od szefów :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wuzelZapewniam że z CP napewno nie mam wspólnego więcej niż ty- czyli abonament a raczej umowa:read: bo ta trwa a abonament od czasu do czasu trzeba im zapłacić ;) :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, OlafS napisał:

To tak mniej więcej wyglądać powinno a nie wciskanie kitu jaki otrzymał @ronnie84

Niekoniecznie, co delikatnie próbowałem wyjaśniać na Forum  jakiś miesiąc temu. Jeśli kanał znika z powodów leżących po stronie Nadawcy, to Operator nie ponosi żadnej winy.

 

Oczywiście wszystko jest kwestią interpretacji przez UKE i UOKiK. Może być różnie, bo gdzie 3 prawników tam 5 różnych interpretacji.

😀

Na miejscu Polsatu  przyjmowałbym w godnością wszystkie wypowiedzenia, a potem zakazał DUK dzwonić do tych, co się załamali nerwowo po likwidacji CBS Action.

😀

         

  • Haha 1
  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites



Niekoniecznie, co delikatnie próbowałem wyjaśniać na Forum  jakiś miesiąc temu. Jeśli kanał znika z powodów leżących po stronie Nadawcy, to Operator nie ponosi żadnej winy

Oczywiście, że operator nie ponosi winy, ale w takiej sytuacji abonent ma prawo do wypowiedzenia umowy bez konsekwencji.

  • Like 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Max Taadjen napisał:

Niekoniecznie, co delikatnie próbowałem wyjaśniać na Forum  jakiś miesiąc temu. Jeśli kanał znika z powodów leżących po stronie Nadawcy, to Operator nie ponosi żadnej winy.

 

Oczywiście wszystko jest kwestią interpretacji przez UKE i UOKiK. Może być różnie, bo gdzie 3 prawników tam 5 różnych interpretacji.

😀

Na miejscu Polsatu  przyjmowałbym w godnością wszystkie wypowiedzenia, a potem zakazał DUK dzwonić do tych, co się załamali nerwowo po likwidacji CBS Action.

😀

         

Jaki honorowy. :D Po co brać pieniądze od niegrzecznych?! Z nimi się nie bawisz.

 

Operator ma możliwość zaznaczenia w umowie, że kanał nie jest gwarantowany. Nie ocenia się winy, ale wywiązywanie się z warunków zawartej umowy. To co piszesz nie ma logicznych podstaw. Równie dobrze bank abonenta może popełnić błąd i nie wykonać przelewu zleconego na rachunek Cyfrowego Polsatu. Abonent nie będzie winny, ale mu sygnał odetną, bo nie zapłacił, nie wywiązał się z umowy.

  • Like 1
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 13.11.2019 o 22:15, the cable guy napisał:

Jaki honorowy. :D Po co brać pieniądze od niegrzecznych?! Z nimi się nie bawisz. 

 

Masz rację, ale co zrobisz, kiedy DUK nie zadzwoni :?:  

😀

Edited by Max Taadjen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Max Taadjen

Sam zadzwonię do DUK w razie co choć telewizja to nie wszystko.

Można żyć bez telewizji.

Operator - w tym przypadku Cyfrowy Polsat ( w sumie i nie tylko on ) żyć - funkcjonować bez naszych pieniędzy już nie będzie mógł.

 

 

 

Edited by tweed77
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, tweed77 napisał:

Można żyć bez telewizji.

Operator - w tym przypadku Cyfrowy Polsat ( w sumie i nie tylko on ) żyć - funkcjonować bez naszych pieniędzy już nie będzie mógł.

W ogólnej liczbie klientów CP,  liczba tych co maja CBS Action i jednocześnie będą mieli ochotę wypowiadać umowy - jest tak mała, że finansów CP nie zachwieje, ani nawet nikt w CP tego nie zauważy.

 

A bez telewizji nie da się żyć, podobnie jak bez netu, komórki czy samochodu.

😀   

 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście, że się da. Są przecież serwisy streamingowe. Ludzie bez samochodów też sobie dają rade.

  • Haha 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, Max Taadjen napisał:

 

Masz rację, ale co zrobisz, kiedy DUK nie zadzwoni :?:  

😀

Sam zadzwonię albo podpiszę nową umowę przy zwracaniu sprzętu z rabatem dla powracającego. Ewentualnie podpiszę jako nowy klient z jakąś fajną promocją. Nie bój się, poradzę sobie. CP mnie nie przechytrzy. ;) 

18 godzin temu, Max Taadjen napisał:

W ogólnej liczbie klientów CP,  liczba tych co maja CBS Action i jednocześnie będą mieli ochotę wypowiadać umowy - jest tak mała, że finansów CP nie zachwieje, ani nawet nikt w CP tego nie zauważy.

 

A bez telewizji nie da się żyć, podobnie jak bez netu, komórki czy samochodu.

😀   

 

 

Bardzo się mylisz. Ci, którzy wypowiedzą umowy, będą prawdopodobnie mieli wysokie pakiety. Tacy klienci są ważni, a ich odejście zostanie od razu zauważone i zaboli. Nie da się żyć? Nie rozśmieszaj mnie. :D Mam TV tylko dla sportu na żywo, HBO GO w pakiecie i możliwości nagrywania sobie np. seriali lub programów, które mnie interesują. Częściej zaglądam na Netflixa niż patrzę w TV jak zombiak, na kolejny pakiet reklam CP przerywany jakimś programem lub filmem.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akurat, takich klientów którzy wypowiedzą umowę z powodu wycofania kanału jest garstka w porównaniu ze zwykłymi wypowiedzeniami. Nie oszukujmy się ale nie każdy kto ma TV siedzi na forum i wie, że z powodu wycofania kanału można rozwiązać umowę. Prędzej dowie się od pracownika APS jak ten będzie chciał mu dać nową umowę a wypowiedzieć starą, niż ze swojej umowy 😂

Edited by Nowy 123
  • Like 1
  • Haha 1
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...