Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Trzeba się temu dokładnie przyglądać , dla przykładu z innej beczki w poprzednich latach INEA podniosła abo klientom o 5 zł , ale w jakiś tam na swój zdzierski sposób - niby było info ale też i nie było - UOKiK to dorwał i w kolejnym roku na łeb na szyje na email przychodziły pisma jak INEA ma oddać hajs za parę miesięcy od wykrycia babola . W zasadzie nawet jeśli abo podskoczy o przysłowiowe 5zł w CP będziecie korzystać z tej furtki ?? Są tacy  co np podpiszą umowę dopiero na święta a od stycznia ma ruszyć pełną gębą zapowiadana podwyżka 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem do polsatu o końcu nadawania cbs action i ewentualnym wypowiedzeniu umowy na co dostałem odp , że skoro to nadawca kończy emisję kanału to Polsat nie ponosi odpowiedzialności i nie koniecznie musi przyjąć wypowiedzenie. Trochę dziwne ?

Edytowane przez ronnie84
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ronnie84 napisał:

Pisałem do polsatu o końcu nadawania cbs action i ewentualnym wypowiedzeniu umowy na co dostałem odp , że skoro to nadawca kończy emisję kanału to Polsat nie ponosi odpowiedzialności i nie koniecznie musi przyjąć wypowiedzenie. Trochę dziwne ?

 

53 minuty temu, Pawop napisał:

Pierniczą

Dokładnie a po za tym to można by to nawet podłączyć pod świadome wprowadzanie klienta w błąd.

Prawidłowa odpowiedź powinna raczej tak wyglądać:

W chwili obecnej CP nie dysponuje wiedzą na wskazany temat, ale jeśli takowe się pojawią abonenci zostaną o tym poinformowani zgodnie z ustawą o....

a co za tym idzie będzie abonentom przysługiwało prawo do rozwiązania umowy bez żadnych konsekwencji prawnych.

To tak mniej więcej wyglądać powinno a nie wciskanie kitu jaki otrzymał @ronnie84

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@OlafS ,tak mi się skojarzyło i muszę to powiedzieć.Powinieneś zostać rzecznikiem CP :).

Ale to

18 minut temu, OlafS napisał:

a co za tym idzie będzie abonentom przysługiwało prawo do rozwiązania umowy bez żadnych konsekwencji prawnych.

działało by na niekorzyść firmy ,także dostałbyś naganę od szefów :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, OlafS napisał:

To tak mniej więcej wyglądać powinno a nie wciskanie kitu jaki otrzymał @ronnie84

Niekoniecznie, co delikatnie próbowałem wyjaśniać na Forum  jakiś miesiąc temu. Jeśli kanał znika z powodów leżących po stronie Nadawcy, to Operator nie ponosi żadnej winy.

 

Oczywiście wszystko jest kwestią interpretacji przez UKE i UOKiK. Może być różnie, bo gdzie 3 prawników tam 5 różnych interpretacji.

?

Na miejscu Polsatu  przyjmowałbym w godnością wszystkie wypowiedzenia, a potem zakazał DUK dzwonić do tych, co się załamali nerwowo po likwidacji CBS Action.

?

         

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Niekoniecznie, co delikatnie próbowałem wyjaśniać na Forum  jakiś miesiąc temu. Jeśli kanał znika z powodów leżących po stronie Nadawcy, to Operator nie ponosi żadnej winy

Oczywiście, że operator nie ponosi winy, ale w takiej sytuacji abonent ma prawo do wypowiedzenia umowy bez konsekwencji.

  • Popieram 2
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Max Taadjen napisał:

Niekoniecznie, co delikatnie próbowałem wyjaśniać na Forum  jakiś miesiąc temu. Jeśli kanał znika z powodów leżących po stronie Nadawcy, to Operator nie ponosi żadnej winy.

 

Oczywiście wszystko jest kwestią interpretacji przez UKE i UOKiK. Może być różnie, bo gdzie 3 prawników tam 5 różnych interpretacji.

?

Na miejscu Polsatu  przyjmowałbym w godnością wszystkie wypowiedzenia, a potem zakazał DUK dzwonić do tych, co się załamali nerwowo po likwidacji CBS Action.

?

         

Jaki honorowy. :D Po co brać pieniądze od niegrzecznych?! Z nimi się nie bawisz.

 

Operator ma możliwość zaznaczenia w umowie, że kanał nie jest gwarantowany. Nie ocenia się winy, ale wywiązywanie się z warunków zawartej umowy. To co piszesz nie ma logicznych podstaw. Równie dobrze bank abonenta może popełnić błąd i nie wykonać przelewu zleconego na rachunek Cyfrowego Polsatu. Abonent nie będzie winny, ale mu sygnał odetną, bo nie zapłacił, nie wywiązał się z umowy.

  • Popieram 2
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Max Taadjen

Sam zadzwonię do DUK w razie co choć telewizja to nie wszystko.

Można żyć bez telewizji.

Operator - w tym przypadku Cyfrowy Polsat ( w sumie i nie tylko on ) żyć - funkcjonować bez naszych pieniędzy już nie będzie mógł.

 

 

 

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, tweed77 napisał:

Można żyć bez telewizji.

Operator - w tym przypadku Cyfrowy Polsat ( w sumie i nie tylko on ) żyć - funkcjonować bez naszych pieniędzy już nie będzie mógł.

W ogólnej liczbie klientów CP,  liczba tych co maja CBS Action i jednocześnie będą mieli ochotę wypowiadać umowy - jest tak mała, że finansów CP nie zachwieje, ani nawet nikt w CP tego nie zauważy.

 

A bez telewizji nie da się żyć, podobnie jak bez netu, komórki czy samochodu.

?   

 

 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Max Taadjen napisał:

 

Masz rację, ale co zrobisz, kiedy DUK nie zadzwoni :?:  

?

Sam zadzwonię albo podpiszę nową umowę przy zwracaniu sprzętu z rabatem dla powracającego. Ewentualnie podpiszę jako nowy klient z jakąś fajną promocją. Nie bój się, poradzę sobie. CP mnie nie przechytrzy. ;) 

18 godzin temu, Max Taadjen napisał:

W ogólnej liczbie klientów CP,  liczba tych co maja CBS Action i jednocześnie będą mieli ochotę wypowiadać umowy - jest tak mała, że finansów CP nie zachwieje, ani nawet nikt w CP tego nie zauważy.

 

A bez telewizji nie da się żyć, podobnie jak bez netu, komórki czy samochodu.

?   

 

 

Bardzo się mylisz. Ci, którzy wypowiedzą umowy, będą prawdopodobnie mieli wysokie pakiety. Tacy klienci są ważni, a ich odejście zostanie od razu zauważone i zaboli. Nie da się żyć? Nie rozśmieszaj mnie. :D Mam TV tylko dla sportu na żywo, HBO GO w pakiecie i możliwości nagrywania sobie np. seriali lub programów, które mnie interesują. Częściej zaglądam na Netflixa niż patrzę w TV jak zombiak, na kolejny pakiet reklam CP przerywany jakimś programem lub filmem.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat, takich klientów którzy wypowiedzą umowę z powodu wycofania kanału jest garstka w porównaniu ze zwykłymi wypowiedzeniami. Nie oszukujmy się ale nie każdy kto ma TV siedzi na forum i wie, że z powodu wycofania kanału można rozwiązać umowę. Prędzej dowie się od pracownika APS jak ten będzie chciał mu dać nową umowę a wypowiedzieć starą, niż ze swojej umowy ?

Edytowane przez Nowy 123
  • Popieram 2
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...