roberttosat Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 Oczywiście, że mogą ale byłby to strzał w kolano ze strony CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 Oczywiście, że mogą, ale w zwuązku z tym, iż byłaby to zmiana warunków umowy można będzie bezkarnie rozwiązać umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konfidell Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 To pójdzie razem z likwidacją kanału... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 Trzeba się temu dokładnie przyglądać , dla przykładu z innej beczki w poprzednich latach INEA podniosła abo klientom o 5 zł , ale w jakiś tam na swój zdzierski sposób - niby było info ale też i nie było - UOKiK to dorwał i w kolejnym roku na łeb na szyje na email przychodziły pisma jak INEA ma oddać hajs za parę miesięcy od wykrycia babola . W zasadzie nawet jeśli abo podskoczy o przysłowiowe 5zł w CP będziecie korzystać z tej furtki ?? Są tacy co np podpiszą umowę dopiero na święta a od stycznia ma ruszyć pełną gębą zapowiadana podwyżka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BizzareX Opublikowano 9 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2019 Już wiem skąd te podwyżki. Właśnie zapuściłem Super Polsat, a tu leci "Nie ma mocnych". Prawa do emisji takich nowości kosztują, i ktoś na to musi sypnąć groszem. 3 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 (edytowane) Pisałem do polsatu o końcu nadawania cbs action i ewentualnym wypowiedzeniu umowy na co dostałem odp , że skoro to nadawca kończy emisję kanału to Polsat nie ponosi odpowiedzialności i nie koniecznie musi przyjąć wypowiedzenie. Trochę dziwne Edytowane 13 Listopada 2019 przez ronnie84 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 Pierniczą. Nie ważne z jakiego powodu, jeśli kanał znika u operatora, można wypowiedzieć umowę bez konsekwencji, oczywiście jeśli dany kanał jest gwarantowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 Nieważne czy kanały wycofuje nadawca czy operator. Kanały znikają z oferty i to jest przyczyny bezkarnego rozwiązania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 2 godziny temu, ronnie84 napisał: Pisałem do polsatu o końcu nadawania cbs action i ewentualnym wypowiedzeniu umowy na co dostałem odp , że skoro to nadawca kończy emisję kanału to Polsat nie ponosi odpowiedzialności i nie koniecznie musi przyjąć wypowiedzenie. Trochę dziwne 53 minuty temu, Pawop napisał: Pierniczą Dokładnie a po za tym to można by to nawet podłączyć pod świadome wprowadzanie klienta w błąd. Prawidłowa odpowiedź powinna raczej tak wyglądać: W chwili obecnej CP nie dysponuje wiedzą na wskazany temat, ale jeśli takowe się pojawią abonenci zostaną o tym poinformowani zgodnie z ustawą o.... a co za tym idzie będzie abonentom przysługiwało prawo do rozwiązania umowy bez żadnych konsekwencji prawnych. To tak mniej więcej wyglądać powinno a nie wciskanie kitu jaki otrzymał @ronnie84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 @OlafS ,tak mi się skojarzyło i muszę to powiedzieć.Powinieneś zostać rzecznikiem CP . Ale to 18 minut temu, OlafS napisał: a co za tym idzie będzie abonentom przysługiwało prawo do rozwiązania umowy bez żadnych konsekwencji prawnych. działało by na niekorzyść firmy ,także dostałbyś naganę od szefów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 @wuzelZapewniam że z CP napewno nie mam wspólnego więcej niż ty- czyli abonament a raczej umowa bo ta trwa a abonament od czasu do czasu trzeba im zapłacić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Taadjen Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 2 godziny temu, OlafS napisał: To tak mniej więcej wyglądać powinno a nie wciskanie kitu jaki otrzymał @ronnie84 Niekoniecznie, co delikatnie próbowałem wyjaśniać na Forum jakiś miesiąc temu. Jeśli kanał znika z powodów leżących po stronie Nadawcy, to Operator nie ponosi żadnej winy. Oczywiście wszystko jest kwestią interpretacji przez UKE i UOKiK. Może być różnie, bo gdzie 3 prawników tam 5 różnych interpretacji. Na miejscu Polsatu przyjmowałbym w godnością wszystkie wypowiedzenia, a potem zakazał DUK dzwonić do tych, co się załamali nerwowo po likwidacji CBS Action. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 Niekoniecznie, co delikatnie próbowałem wyjaśniać na Forum jakiś miesiąc temu. Jeśli kanał znika z powodów leżących po stronie Nadawcy, to Operator nie ponosi żadnej winy Oczywiście, że operator nie ponosi winy, ale w takiej sytuacji abonent ma prawo do wypowiedzenia umowy bez konsekwencji. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 13 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2019 4 godziny temu, Max Taadjen napisał: Niekoniecznie, co delikatnie próbowałem wyjaśniać na Forum jakiś miesiąc temu. Jeśli kanał znika z powodów leżących po stronie Nadawcy, to Operator nie ponosi żadnej winy. Oczywiście wszystko jest kwestią interpretacji przez UKE i UOKiK. Może być różnie, bo gdzie 3 prawników tam 5 różnych interpretacji. Na miejscu Polsatu przyjmowałbym w godnością wszystkie wypowiedzenia, a potem zakazał DUK dzwonić do tych, co się załamali nerwowo po likwidacji CBS Action. Jaki honorowy. Po co brać pieniądze od niegrzecznych?! Z nimi się nie bawisz. Operator ma możliwość zaznaczenia w umowie, że kanał nie jest gwarantowany. Nie ocenia się winy, ale wywiązywanie się z warunków zawartej umowy. To co piszesz nie ma logicznych podstaw. Równie dobrze bank abonenta może popełnić błąd i nie wykonać przelewu zleconego na rachunek Cyfrowego Polsatu. Abonent nie będzie winny, ale mu sygnał odetną, bo nie zapłacił, nie wywiązał się z umowy. 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Taadjen Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 (edytowane) W dniu 13.11.2019 o 22:15, the cable guy napisał: Jaki honorowy. Po co brać pieniądze od niegrzecznych?! Z nimi się nie bawisz. Masz rację, ale co zrobisz, kiedy DUK nie zadzwoni Edytowane 16 Listopada 2019 przez Max Taadjen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 (edytowane) @Max Taadjen Sam zadzwonię do DUK w razie co choć telewizja to nie wszystko. Można żyć bez telewizji. Operator - w tym przypadku Cyfrowy Polsat ( w sumie i nie tylko on ) żyć - funkcjonować bez naszych pieniędzy już nie będzie mógł. Edytowane 16 Listopada 2019 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max Taadjen Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 8 minut temu, tweed77 napisał: Można żyć bez telewizji. Operator - w tym przypadku Cyfrowy Polsat ( w sumie i nie tylko on ) żyć - funkcjonować bez naszych pieniędzy już nie będzie mógł. W ogólnej liczbie klientów CP, liczba tych co maja CBS Action i jednocześnie będą mieli ochotę wypowiadać umowy - jest tak mała, że finansów CP nie zachwieje, ani nawet nikt w CP tego nie zauważy. A bez telewizji nie da się żyć, podobnie jak bez netu, komórki czy samochodu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 16 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2019 Oczywiście, że się da. Są przecież serwisy streamingowe. Ludzie bez samochodów też sobie dają rade. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 17 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2019 18 godzin temu, Max Taadjen napisał: Masz rację, ale co zrobisz, kiedy DUK nie zadzwoni Sam zadzwonię albo podpiszę nową umowę przy zwracaniu sprzętu z rabatem dla powracającego. Ewentualnie podpiszę jako nowy klient z jakąś fajną promocją. Nie bój się, poradzę sobie. CP mnie nie przechytrzy. 18 godzin temu, Max Taadjen napisał: W ogólnej liczbie klientów CP, liczba tych co maja CBS Action i jednocześnie będą mieli ochotę wypowiadać umowy - jest tak mała, że finansów CP nie zachwieje, ani nawet nikt w CP tego nie zauważy. A bez telewizji nie da się żyć, podobnie jak bez netu, komórki czy samochodu. Bardzo się mylisz. Ci, którzy wypowiedzą umowy, będą prawdopodobnie mieli wysokie pakiety. Tacy klienci są ważni, a ich odejście zostanie od razu zauważone i zaboli. Nie da się żyć? Nie rozśmieszaj mnie. Mam TV tylko dla sportu na żywo, HBO GO w pakiecie i możliwości nagrywania sobie np. seriali lub programów, które mnie interesują. Częściej zaglądam na Netflixa niż patrzę w TV jak zombiak, na kolejny pakiet reklam CP przerywany jakimś programem lub filmem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 18 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 (edytowane) Akurat, takich klientów którzy wypowiedzą umowę z powodu wycofania kanału jest garstka w porównaniu ze zwykłymi wypowiedzeniami. Nie oszukujmy się ale nie każdy kto ma TV siedzi na forum i wie, że z powodu wycofania kanału można rozwiązać umowę. Prędzej dowie się od pracownika APS jak ten będzie chciał mu dać nową umowę a wypowiedzieć starą, niż ze swojej umowy Edytowane 18 Listopada 2019 przez Nowy 123 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Ciekawe czy rzeczywiście ten kanał CBS Action kończy nadawanie. Zaraz grudzień i brak info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Do końca tygodnia musi się pojawić info. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Poczekajcie do jutra to będę mógł ogłosić dobre wieści. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Czyli do północy ? Tyle czasu w niepewności . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMI2 Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 (edytowane) 53 minuty temu, Nowy 123 napisał: Poczekajcie do jutra to będę mógł ogłosić dobre wieści. Brzmi enigmatycznie ale obiecująco Czyżby CP miał jakąś extra niespodziankę Edytowane 24 Listopada 2019 przez TOMI2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.