Jump to content
Duro Hombre

Zmiany w ofercie (kanałach CP) - czy można wypowiedzieć umowę?

Recommended Posts

""Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby [...] O zmianach takich Abonenci będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu lub na kanale dla Abonentów""

 

Jak widzisz nie ma tutaj informacji o mailu, telefonie czy liście.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heh cwaniaki ... a taki zapis mozna jakoby podwazyc bo :

 

nikt nie oglada tv 24h 

scroll winien sie pojawiac tak samo jak info ze MULTIROOM zastanie zablokowany 

albo w ten sposob ze trzeba ZAAKCEPTOWAC dana info wtedy zniknie z ekranu - akceptacja odbijana jest do CP i wiadomo ze mesydz jest odczytany a abonent wie o co kaman 

Edited by patryszq

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minut temu, patryszq napisał:

heh cwaniaki ... a taki zapis mozna jakoby podwazyc bo :

 

nikt nie oglada tv 24h 

 

Skoro wypowiadamy umowy ze względu na zlikwidowanie naszego ulubionego kanału, to chociaż udawajmy, że go naprawdę oglądamy :)

 

29 minut temu, patryszq napisał:

albo w ten sposob ze trzeba ZAAKCEPTOWAC dana info wtedy zniknie z ekranu - akceptacja odbijana jest do CP i wiadomo ze mesydz jest odczytany a abonent wie o co kaman 

 

Ekhm, mój dekoder jest tylko odbiornikiem i niczego nie odbija do satelity. Masz jakiś ciekawszy model?

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, rsw napisał:

Skoro wypowiadamy umowy ze względu na zlikwidowanie naszego ulubionego kanału, to chociaż udawajmy, że go naprawdę oglądamy :)

Ja nie muszę udawać, ponieważ kilka miesięcy temu dzięki CBS Action mogłem ponownie obejrzeć sobie serial "Nieśmiertelny" kiedyś emitowany przez Tefaupe... RIP... :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co za bzdury tutaj się pojawiają o braku informacji. Przy ostatnim usunięciu kanału była wyraźna informacja na ICOK i wszędzie w internecie się pojawiała. Polsat niczego nie próbował ukryć. Niektórzy to by chyba chcieli żeby prezes do nich dzwonił z info, że jakiś kanał usuwają. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, fallout77 napisał:

No dobrze a co jeśli w zamian zaproponują inny kanał?

Mogą nawet dać 5 innych z Canal+ włącznie i nic prawa nie zmieni:mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja w pakiecie film hd. Mam cbs action promocyjnie. Ciekawe czy to konsul źle sprawdzil. Czy. Jestem wyjątkiem od reguły

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli masz możliwość w każdej chwili uruchomić pakiet Film HD to tak jakbyś ten pakiet posiadał na co dzień.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam takie oto pytanie:

czy wypowiadając umowę z powodu usunięcia kanału i zawierając nową (12/3) jest taka możliwość, aby przy tej nowej umowie został zniesiony czynsz za dekoder Evobox PVR? Przy pakiecie za 60 zł + 5 zł czynsz. Czy ten czynsz już zostaje na zawsze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stef63 Dopóki nie popiszesz nowej umowy z dekoderem bez czynszu to opłata będzie się za tobą wlokła niezależnie od wysokości zobowiązań

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda. Miałam nadzieję, że przy wypowiedzeniu umowy z powodu usunięcia kanału będzie inaczej.

W takim razie zrobiłam błąd biorąc umowę 15/1 i 5 zł czynsz za dekoder. Mogłam wziąć 29/4 i bez czynszu za dekoder. A że umowę zawierałam 3 września tego roku, to prawie minęłyby mi miesiące gratisowe i wysyłałabym wypowiedzenie z powodu usunięcie kanału (bo mam go gwarantowanego w umowie) i miałabym nową umowę.☹️

Ale i tak będzie nowa umowa i nowe gratisy.😜

Share this post


Link to post
Share on other sites

Więc jeśli kanał usuną to możesz to wszystko odkręcić- tę z w/w powodu zakończysz a podpiszesz zupełnie nową, twoje koszty to będzie tylko koszt aktywacji o ile będzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ja teraz nie rozumiem. Najpierw mi piszecie że czynsz będzie, a teraz że może go nie być. Przecież zawsze jak się wysyła wypowiedzenie zawiera się nową umowę z nowymi gratisami, a stara się skraca. A tutaj nie trzeba czekać tych 6 miesięcy do końca umowy, tylko CP usuwa kanał więc od razu można zawrzeć nową.

Dlatego chodziło mi o ten konkretny przypadek, kiedy to zawieramy nową umowę, bo CP usunął kanał.

Edited by stef63
niepotrzebne się

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, stef63 napisał:

Przecież zawsze jak się wysyła wypowiedzenie zawiera się nową umowę z nowymi gratisami,

NIE nie zawsze, rozmowa z DUK brzmi podobnie, ale jak już wszystko dogadacie pada pytanie od konsula "czy zgadzasz się na anulowanie wypowiedzenia i czy przyjmujesz warunki aneksu" i jeśli słowem TAK potwierdzisz to możesz zmienić pakiety, ale opłata cały czas pozostaje- czemu... nie wiem, ale zdjąć nie mogą. W twoim przypadku odrazu będziesz negocjował nową umowę z nowymi warunkami włącznie z bezpłatnym użyczeniem dekodera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OlafS, dzięki za oświecenie. Jak będę negocjować nową umowę z DUK (z powodu usunięcia kanału) to będę o tym pamiętać, aby nie zawrzeć aneksu, tylko nową umowę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stef63 aby anulować czynsz za dekoder musisz podnieść zobowiązanie do 70-80 zł miesięcznie na abonament w umowie na 24 lub 15 miesięcy i do tego wymienić dekoder na nowy. Nawet jak masz obecnie Evoboxa to musisz go wymienić na nowy , na ten sam model aby pozbyć się czynszu.Tak sobie to Polsat wykombinował.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja korzystam z systemu rotacji 15/3 - wypowiedzenie- aneks - umowa 12/3 . Obecnie posiadam umowę 12/3 - pakiet Premium. I pytanko,czy po wypowiedzeniu umowy z powodu usunięcia kanału mogę negocjować kolejne 12/3 czy muszę się zgodzić z automatu na 15/3?

Edited by Power

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, wuzel napisał:

Nawet jak masz obecnie Evoboxa to musisz go wymienić na nowy , na ten sam model aby pozbyć się czynszu.Tak sobie to Polsat wykombinował.

By wziąć powtórnie za aktywację 49 zł - tak myślę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, Power napisał:

I pytanko,czy po wypowiedzeniu umowy z powodu usunięcia kanału mogę negocjować kolejne 12/3

TAK- tylko będziesz musiał twardo naciskać bo zapewne będzie chciał ci 15 miesięcy wcisnąć a niewykluczone że zacznie od 29 :mrgreen:

-zapytaj czy chce szybko negocjacje zakończyć, jeśli tak to powiedz co chcesz i powinno zadzaiałać

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, g0nz0s napisał:

To jak to jest z tym wypowiedzeniem? Bedzie mozna? Kiedy?

Jeśli masz w umowie gwarantowany kanał CBS Action to od 1 stycznia 2020r do 31 stycznia 2020 będzie można wypowiedzieć umowę.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam 

Obecnie posiadam pakiet Familijny HD z HBO, odbieram CBS Action promocyjnie - tak stwierdził konsultant z BOK. Nie posiadam pakietu FILM. Czy w moim przypadku nie będzie możliwości złożenia wypowiedzenia ze względu na wycofanie tego kanału? Z góry dziękuje za odpowiedź.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...