Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

29 minut temu, patryszq napisał:

heh cwaniaki ... a taki zapis mozna jakoby podwazyc bo :

 

nikt nie oglada tv 24h 

 

Skoro wypowiadamy umowy ze względu na zlikwidowanie naszego ulubionego kanału, to chociaż udawajmy, że go naprawdę oglądamy :)

 

29 minut temu, patryszq napisał:

albo w ten sposob ze trzeba ZAAKCEPTOWAC dana info wtedy zniknie z ekranu - akceptacja odbijana jest do CP i wiadomo ze mesydz jest odczytany a abonent wie o co kaman 

 

Ekhm, mój dekoder jest tylko odbiornikiem i niczego nie odbija do satelity. Masz jakiś ciekawszy model?

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, rsw napisał:

Skoro wypowiadamy umowy ze względu na zlikwidowanie naszego ulubionego kanału, to chociaż udawajmy, że go naprawdę oglądamy :)

Ja nie muszę udawać, ponieważ kilka miesięcy temu dzięki CBS Action mogłem ponownie obejrzeć sobie serial "Nieśmiertelny" kiedyś emitowany przez Tefaupe... RIP... :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za bzdury tutaj się pojawiają o braku informacji. Przy ostatnim usunięciu kanału była wyraźna informacja na ICOK i wszędzie w internecie się pojawiała. Polsat niczego nie próbował ukryć. Niektórzy to by chyba chcieli żeby prezes do nich dzwonił z info, że jakiś kanał usuwają. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda. Miałam nadzieję, że przy wypowiedzeniu umowy z powodu usunięcia kanału będzie inaczej.

W takim razie zrobiłam błąd biorąc umowę 15/1 i 5 zł czynsz za dekoder. Mogłam wziąć 29/4 i bez czynszu za dekoder. A że umowę zawierałam 3 września tego roku, to prawie minęłyby mi miesiące gratisowe i wysyłałabym wypowiedzenie z powodu usunięcie kanału (bo mam go gwarantowanego w umowie) i miałabym nową umowę.☹️

Ale i tak będzie nowa umowa i nowe gratisy.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja teraz nie rozumiem. Najpierw mi piszecie że czynsz będzie, a teraz że może go nie być. Przecież zawsze jak się wysyła wypowiedzenie zawiera się nową umowę z nowymi gratisami, a stara się skraca. A tutaj nie trzeba czekać tych 6 miesięcy do końca umowy, tylko CP usuwa kanał więc od razu można zawrzeć nową.

Dlatego chodziło mi o ten konkretny przypadek, kiedy to zawieramy nową umowę, bo CP usunął kanał.

Edytowane przez stef63
niepotrzebne się
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, stef63 napisał:

Przecież zawsze jak się wysyła wypowiedzenie zawiera się nową umowę z nowymi gratisami,

NIE nie zawsze, rozmowa z DUK brzmi podobnie, ale jak już wszystko dogadacie pada pytanie od konsula "czy zgadzasz się na anulowanie wypowiedzenia i czy przyjmujesz warunki aneksu" i jeśli słowem TAK potwierdzisz to możesz zmienić pakiety, ale opłata cały czas pozostaje- czemu... nie wiem, ale zdjąć nie mogą. W twoim przypadku odrazu będziesz negocjował nową umowę z nowymi warunkami włącznie z bezpłatnym użyczeniem dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@stef63 aby anulować czynsz za dekoder musisz podnieść zobowiązanie do 70-80 zł miesięcznie na abonament w umowie na 24 lub 15 miesięcy i do tego wymienić dekoder na nowy. Nawet jak masz obecnie Evoboxa to musisz go wymienić na nowy , na ten sam model aby pozbyć się czynszu.Tak sobie to Polsat wykombinował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja korzystam z systemu rotacji 15/3 - wypowiedzenie- aneks - umowa 12/3 . Obecnie posiadam umowę 12/3 - pakiet Premium. I pytanko,czy po wypowiedzeniu umowy z powodu usunięcia kanału mogę negocjować kolejne 12/3 czy muszę się zgodzić z automatu na 15/3?

Edytowane przez Power
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Power napisał:

I pytanko,czy po wypowiedzeniu umowy z powodu usunięcia kanału mogę negocjować kolejne 12/3

TAK- tylko będziesz musiał twardo naciskać bo zapewne będzie chciał ci 15 miesięcy wcisnąć a niewykluczone że zacznie od 29 :mrgreen:

-zapytaj czy chce szybko negocjacje zakończyć, jeśli tak to powiedz co chcesz i powinno zadzaiałać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 

Obecnie posiadam pakiet Familijny HD z HBO, odbieram CBS Action promocyjnie - tak stwierdził konsultant z BOK. Nie posiadam pakietu FILM. Czy w moim przypadku nie będzie możliwości złożenia wypowiedzenia ze względu na wycofanie tego kanału? Z góry dziękuje za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wypowiedzi konsultantów nie ma co patrzeć.  Umowa w dłoń i czytamy: jakie pakietu posiadamy,  jakie  kanały wchodzą  w skład posiadanych pakietów. Jezeli mamy pakiet Film i  w wykazie pakietów  ujęty jest cbs Action po pierwszym stycznia składamy wypowiedzenie I :  kończymy umowę,  lub negocjujemy jej nowe warunki.  Prawda,  że proste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...