Jump to content
Duro Hombre

Zmiany w ofercie (kanałach CP) - czy można wypowiedzieć umowę?

Recommended Posts

50 minut temu, Jakub471 napisał:

umowę przedłużałęm w czerwcu 2019 

Ja mam sprzed miesiąca i nadal w gwarantowanych:brawo:

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, TOMI2 napisał:

 

Wszystko jest jasne jak słońce, jeżeli masz pakiet Mini, Rodzinny, czy Familijny to nie masz go gwarantowanego.

Skorzystać mogą tylko ci, co mają dostęp do pakietu FILM, bo tylko tam jest gwarantowany.

7.11.2018 prawdopodobnie wypadł ten kanał z jakiegoś standardowego pakietu (typu Familijny lub Familijny Max) i wylądował w pakiecie FILM, dlatego tak to określają.

Podobna sytuacja jest np. z kanałem Polsat Sport News, nie jest gwarantowany w żadnym z głównych pakietów tylko w pakiecie SPORT. Jednak promocyjnie (z gwiazdką *) mają go abonenci z Familijnego Max i też oni przez całą umowę mogą go oglądać bez pakietu SPORT.

 

Tylko że zawsze można włączyć opcję pakiet Film HD sobie w trakcie kontraktu na 1 albo 2 miesiące.

Pakiet Film HD jest częścią umowy. Zawartość kanałów w pakiecie jest gwarantowana.

A to już zmienia postać rzeczy.

 

Czysto teoretycznie podpisałem umowę na Familijny Max HD żeby sobie co 2 - 3 miesiące włączać pakiet Film HD i oglądać CBS Action.

Polsat wycofuje CBS Action z pakietu Film HD więc zmienia zawartość kanałów gwarantowanych i warunki umowy.

 

Edited by tweed77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko nie każdy ma możliwość zmiany pakietu na pakiet Film HD bo jeśli ktoś ma opcje na sam Familijny Max HD bez możliwości uruchomienia pakietu Film HD to z tej opcji nie skorzysta. 

A co do reszty to każdy kto ma ten kanał gwarantowany w pakiecie Film HD i ma ten pakiet w umowie będzie mógł wypowiedzieć umowę bez dwóch zdań. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy jakiś przepis ustawy nakazuje im powiadomienie każdego abonenta o przysługującym prawie odstąpienia od umowy ze względu na wycofanie kanału gwarantowanego? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak do konca listopada maja czas by powiadomic Nas o sytuacji na pismie , do konca grudnia macie czas by wyslac wypowiedzenie pismo lub w punktach CP  , identycznie bylo jak mialem NCP+  sytuacja z kanalem universal channel ktory nadawal do konca roku , w listopadzie dostalem list , wypowiedzenie zanioslem osobiscie do punktu na poczatku grudnia , od 1 stycznia nie bylem dojna krowa dla NCP+ , do 14 stycznia musialem oddac dekodery :D 

Edited by patryszq

Share this post


Link to post
Share on other sites

To bardzo dobrze. Będzie okazja do powrotu do C+. Pierwszy i ostatni raz dałem się nabrać na Cyfrowy Polsat. Wszystko przez LM.
 

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krótko mówiąc, w umowie trzeba mieć minimum, pakiet Familijny Max HD z możliwością włączenia pakietu FILM HD.

Wszystko co poniżej, nie da możliwości wypowiedzenia ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja pakiet z Familijny Max mam od ok 2 lat. Zostało mi 9 miesięcy, z racji przedłużenia poprzedniej umowy. Czyli łapie się na to rozwiązanie? Nie ukrywam że już mi nie "po drodze" z CP i Plus, choć miałam SD i 5 umów. Ale jeżeli ktoś mnie olewa, a mam też PC+..... To siła rzeczy wezmę Multiroom i innego operatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, patryszq napisał:

tak do konca listopada maja czas by powiadomic Nas o sytuacji na pismie , do konca grudnia macie czas by wyslac wypowiedzenie pismo lub w punktach CP  , identycznie bylo jak mialem NCP+  sytuacja z kanalem universal channel ktory nadawal do konca roku , w listopadzie dostalem list , wypowiedzenie zanioslem osobiscie do punktu na poczatku grudnia , od 1 stycznia nie bylem dojna krowa dla NCP+ , do 14 stycznia musialem oddac dekodery :D 

Zgodnie z umową masz 30 dni na złożenie wypowiedzenia od momentu wycofania kanału. Więc jeśli zostanie wycofany 1.01.20r to spokojnie do końca stycznia będzie można wypowiadać umowy. 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

... przecież jest napisane ze 31.12 to ostatni dzien nadawania tefo szrota , wiec do konca grudnia Ci co chca wiać z CP winni pisac wypowiedzenia , to identyczna sytuacja jaka opisalem wyzej z ncp+

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ewentualne wypowiedzenia będzie można składać od 1 stycznia do 31 stycznia 2020 r...:chair::doh:

  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

@patryszq piszesz że tylko do końca grudnia będzie można składać wypowiedzenia a będzie tak jak pisze @Ceberebek, czyli od 1.01 do 31.01.2020r. Skoro w umowie masz, że abonentowi przysługuje 30 dni na złożenie wypowiedzenia od momentu zmiany w umowie to liczysz od kiedy ten kanał zakończy nadawanie a nie od kiedy się o tym dowiedziałes. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale się gorączkujecie... 

1. Polsat poinformuje abonentów o możliwości wypowiedzenia.

2. Wypowiedzenie się składa po zaprzestaniu nadawania. Więc logiczne, że najwcześniej 01.01.2020. 

 

Dalsza dyskusja w tym temacie jest zaśmiecaniem wątku, który wiele osób ma w subskrypcji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na umowie jest punkt pod koniec.

Skład pakietów:

Pakiet Film HD: AXN White, AXN Black, AXN Spin HD, FilmBox Premium HD, FilmBox Family, FilmBox Extra HD, Fox Comedy HD, CBS Europa HD, FilmBox
Action, Sundance HD, CBS Action, Romance TV HD, FilmBox Arthouse, TNT HD, 13 Ulica HD, AMC HD, SciFi HD, Epic Drama HD.

To raczej gwarantowany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dobrze Panowie.Musi być coś na rzeczy i kombinują jak wybrnąć z sytuacji bo odkad temat CBS Action pojawił się na forum to nikt z CP się nie wypowiada.Mimo że mam ten kanał w pakiecie Film to konsultant upiera się ze jest promocyjny.Mysle że sciemnia.A druga spraw z tymi pismami o mozliwosci rezygnacji tez pewnie będa kombinować żeby jak najpóźniej ludxie dostawli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma znaczenia co mówi konsultant liczy się to co jest na papierze i tyle.

Edited by 1982misiek
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fallout77 a co tu się wypowiadać? Skoro kanał jest w umowie to prawo przysługuje do rozwiązania i kropka. A klientów i tak będą musieli poinformować o wycofaniu kanału pisemnie/elektronicznie ewentualnie komunikatem na dekoderze na danym kanale. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minut temu, fallout77 napisał:

No dobrze a co jeśli w zamian zaproponują inny kanał?

To że jedna strony umowy przedstawi propozycje innego ( nawet bardzo podobnego kanalu) też nic nie znaczy.  Tak jak we wszystkich umowach druga strona tę propozycję musi zaakceptować.

 

Edited by dartman

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Nowy 123 napisał:

A klientów i tak będą musieli poinformować o wycofaniu kanału pisemnie/elektronicznie ewentualnie komunikatem na dekoderze na danym kanale.

Nie pamiętam żeby do tej pory informowali o usunięciu kanału/-ów...

Choć mają OBOWIĄZEK poinformować...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nigdy nie informują abonentów o wycofaniu kanałów. Ja zawsze wiedziałem z satkuriera a nigdy ze strony CP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...