Nowy 123 Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Tylko nie każdy ma możliwość zmiany pakietu na pakiet Film HD bo jeśli ktoś ma opcje na sam Familijny Max HD bez możliwości uruchomienia pakietu Film HD to z tej opcji nie skorzysta. A co do reszty to każdy kto ma ten kanał gwarantowany w pakiecie Film HD i ma ten pakiet w umowie będzie mógł wypowiedzieć umowę bez dwóch zdań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi1280 Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Czy jakiś przepis ustawy nakazuje im powiadomienie każdego abonenta o przysługującym prawie odstąpienia od umowy ze względu na wycofanie kanału gwarantowanego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 (edytowane) tak do konca listopada maja czas by powiadomic Nas o sytuacji na pismie , do konca grudnia macie czas by wyslac wypowiedzenie pismo lub w punktach CP , identycznie bylo jak mialem NCP+ sytuacja z kanalem universal channel ktory nadawal do konca roku , w listopadzie dostalem list , wypowiedzenie zanioslem osobiscie do punktu na poczatku grudnia , od 1 stycznia nie bylem dojna krowa dla NCP+ , do 14 stycznia musialem oddac dekodery Edytowane 14 Października 2019 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wilk79 Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 To bardzo dobrze. Będzie okazja do powrotu do C+. Pierwszy i ostatni raz dałem się nabrać na Cyfrowy Polsat. Wszystko przez LM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMI2 Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Krótko mówiąc, w umowie trzeba mieć minimum, pakiet Familijny Max HD z możliwością włączenia pakietu FILM HD. Wszystko co poniżej, nie da możliwości wypowiedzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Ja pakiet z Familijny Max mam od ok 2 lat. Zostało mi 9 miesięcy, z racji przedłużenia poprzedniej umowy. Czyli łapie się na to rozwiązanie? Nie ukrywam że już mi nie "po drodze" z CP i Plus, choć miałam SD i 5 umów. Ale jeżeli ktoś mnie olewa, a mam też PC+..... To siła rzeczy wezmę Multiroom i innego operatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 12 godzin temu, patryszq napisał: tak do konca listopada maja czas by powiadomic Nas o sytuacji na pismie , do konca grudnia macie czas by wyslac wypowiedzenie pismo lub w punktach CP , identycznie bylo jak mialem NCP+ sytuacja z kanalem universal channel ktory nadawal do konca roku , w listopadzie dostalem list , wypowiedzenie zanioslem osobiscie do punktu na poczatku grudnia , od 1 stycznia nie bylem dojna krowa dla NCP+ , do 14 stycznia musialem oddac dekodery Zgodnie z umową masz 30 dni na złożenie wypowiedzenia od momentu wycofania kanału. Więc jeśli zostanie wycofany 1.01.20r to spokojnie do końca stycznia będzie można wypowiadać umowy. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 ... przecież jest napisane ze 31.12 to ostatni dzien nadawania tefo szrota , wiec do konca grudnia Ci co chca wiać z CP winni pisac wypowiedzenia , to identyczna sytuacja jaka opisalem wyzej z ncp+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Ewentualne wypowiedzenia będzie można składać od 1 stycznia do 31 stycznia 2020 r... 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 @patryszq piszesz że tylko do końca grudnia będzie można składać wypowiedzenia a będzie tak jak pisze @Ceberebek, czyli od 1.01 do 31.01.2020r. Skoro w umowie masz, że abonentowi przysługuje 30 dni na złożenie wypowiedzenia od momentu zmiany w umowie to liczysz od kiedy ten kanał zakończy nadawanie a nie od kiedy się o tym dowiedziałes. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 Ale się gorączkujecie... 1. Polsat poinformuje abonentów o możliwości wypowiedzenia. 2. Wypowiedzenie się składa po zaprzestaniu nadawania. Więc logiczne, że najwcześniej 01.01.2020. Dalsza dyskusja w tym temacie jest zaśmiecaniem wątku, który wiele osób ma w subskrypcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Na umowie jest punkt pod koniec. Skład pakietów: Pakiet Film HD: AXN White, AXN Black, AXN Spin HD, FilmBox Premium HD, FilmBox Family, FilmBox Extra HD, Fox Comedy HD, CBS Europa HD, FilmBox Action, Sundance HD, CBS Action, Romance TV HD, FilmBox Arthouse, TNT HD, 13 Ulica HD, AMC HD, SciFi HD, Epic Drama HD. To raczej gwarantowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fallout77 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 No dobrze Panowie.Musi być coś na rzeczy i kombinują jak wybrnąć z sytuacji bo odkad temat CBS Action pojawił się na forum to nikt z CP się nie wypowiada.Mimo że mam ten kanał w pakiecie Film to konsultant upiera się ze jest promocyjny.Mysle że sciemnia.A druga spraw z tymi pismami o mozliwosci rezygnacji tez pewnie będa kombinować żeby jak najpóźniej ludxie dostawli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1982misiek Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 (edytowane) Nie ma znaczenia co mówi konsultant liczy się to co jest na papierze i tyle. Edytowane 16 Października 2019 przez 1982misiek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 @fallout77 a co tu się wypowiadać? Skoro kanał jest w umowie to prawo przysługuje do rozwiązania i kropka. A klientów i tak będą musieli poinformować o wycofaniu kanału pisemnie/elektronicznie ewentualnie komunikatem na dekoderze na danym kanale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fallout77 Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 (edytowane) No dobrze a co jeśli w zamian zaproponują inny kanał? Edytowane 16 Października 2019 przez fallout77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurek Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Nie ma znaczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 (edytowane) 48 minut temu, fallout77 napisał: No dobrze a co jeśli w zamian zaproponują inny kanał? To że jedna strony umowy przedstawi propozycje innego ( nawet bardzo podobnego kanalu) też nic nie znaczy. Tak jak we wszystkich umowach druga strona tę propozycję musi zaakceptować. Edytowane 16 Października 2019 przez dartman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 1 godzinę temu, Nowy 123 napisał: A klientów i tak będą musieli poinformować o wycofaniu kanału pisemnie/elektronicznie ewentualnie komunikatem na dekoderze na danym kanale. Nie pamiętam żeby do tej pory informowali o usunięciu kanału/-ów... Choć mają OBOWIĄZEK poinformować... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vaniliovsky Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Nigdy nie informują abonentów o wycofaniu kanałów. Ja zawsze wiedziałem z satkuriera a nigdy ze strony CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 Napisałem to powyżej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 47 minut temu, Ceberebek napisał: Nie pamiętam żeby do tej pory informowali o usunięciu kanału/-ów... Choć mają OBOWIĄZEK poinformować... Ja pamiętam ;). http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/nowe-programy-w-cp-20-01-2011.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 I dostałeś na mejla/telefon/listownie jakąś informację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 ""Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby [...] O zmianach takich Abonenci będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu lub na kanale dla Abonentów"" Jak widzisz nie ma tutaj informacji o mailu, telefonie czy liście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 16 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2019 (edytowane) heh cwaniaki ... a taki zapis mozna jakoby podwazyc bo : nikt nie oglada tv 24h scroll winien sie pojawiac tak samo jak info ze MULTIROOM zastanie zablokowany albo w ten sposob ze trzeba ZAAKCEPTOWAC dana info wtedy zniknie z ekranu - akceptacja odbijana jest do CP i wiadomo ze mesydz jest odczytany a abonent wie o co kaman Edytowane 16 Października 2019 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.