Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, markar napisał:

Pytanie, jaki jest odsetek wypowiadających umowy przy tego typu "okazjach"?

Myślę że góra do kilku tysięcy co przy 3 mln. z hakiem abonentów jest zaledwie ułamkiem promila, zresztą nie tylko to jest mało popularne- nawet to że można wypowiedzieć umowę na pół roku w przód jest mało znane(sam taki tępy tez jakiś czas temu byłem) a to jeden ze świeżych przykładów:

W dniu 15.12.2018 o 19:45, porto07 napisał:

Twierdzisz, że mogłem już pół roku temu dostać kolejny bezpłatny okres - nie wywiązując się z warunków poprzedniej umowy? Bardzo wątpię, że już wtedy dostałbym 6 miesięcy gratis...

Kilka dni temu jak zaniosłem wypowiedzenie to pracownik APS w trakcie rozmowy powiedział że jestem jedynym, który przynosi wypowiedzenie pół roku przed końcem umowy, cóż to tylko świadczy że warto odnaleźć to forum bo można rzekłby trafić do elity abonentów ;):brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo APS-y urabiają klientów pod siebie. Opowiadają dyrdymały, że wszelkie zmiany umowy, wyłączenia i włączenia kanałów i opcji to tylko przez nich i niech ręka boska broni klienta, żeby załatwiał coś pokątnie bez nich, bo się obrażą i wtedy dopiero będzie problem.  ? 

Edytowane przez Barti
Nie KRZYCZYMY na forum. Proszę nie używać Caps Lock podczas pisania postów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@killerów dwóch

W moim przypadku w APS kiedyś nie chcieli przyjąć wypowiedzenia i późniejszego zwrotu dekoderów. Złożyłem reklamację. Jeśli ktoś będzie miał takie kłopoty to walczcie z APSem, ja niestety nie miałem na to czasu i wypowiedzenie i zwrot dekoderów zrobiłem za pomocą Poczty Polskiej. Efekt reklamacji to zwrot na konto bankowe kwoty za wysyłkę wypowiedzenia i kwoty za wysyłkę paczki z dekoderami.

 

A co do tematu Polsatu News 2 to wychodzi na to, że KRRiT uznała, że nie może być mowy o rebrandingu i myślę, że jak kiedyś w przyszłości CP usunie ten kanał, to będziemy mogli bezkarnie rozwiązać umowę i powalczyć o lepsze warunki w aneksie, lub całkowicie zrezygnować z CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko czy to jest rentowne? Sskoro w to miejsce wprowadzić można kanał np. o wędkowaniu, który cieszył się będzie większą oglądalnością, a kosztować będzie niewiele?

Rózie z tym w przeszłości bywało... Pamiętacie kanał Romantica, który utrzymywany był "sztucznie" w ofercie CP przez kilka miesięcy? Nawet dystrybutor poinformował o zakończeniu nadawania, kanał zniknął z oferty  w kablu i nc+, a w CP w pętli puszczali latynoskie tasiemce, czekając na uśpienie czujności zaradnych abonentów w sezonie wakacyjnym.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko: Jeżeli CP usunie ten kanał z oferty, a ja mam go gwarantowany w umowie, czy prześle listownie informację o zakończeniu nadawania? Jest to jednak zmiana warunków umowy.

Edytowane przez Barti
Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musi, mogą poinformować np. na kanale Dla Abonentów (już zresztą tak to bywało) o zakończeniu nadawania tego kanału i ewentualnej możliwości bezkarnego rozwiązania umowy w przypadku, gdy ktoś miał ten kanał zagwarantowany w swojej umowie. Zresztą nie ma co się łudzić, CP nie wyłączy póki co tego kanału, będą go sztucznie utrzymywać.

W dniu ‎17‎.‎12‎.‎2018 o 18:59, Sławomir Pawłowski napisał:

A co do tematu Polsatu News 2 to wychodzi na to, że KRRiT uznała, że nie może być mowy o rebrandingu i myślę, że jak kiedyś w przyszłości CP usunie ten kanał, to będziemy mogli bezkarnie rozwiązać umowę i powalczyć o lepsze warunki w aneksie, lub całkowicie zrezygnować z CP.

 Jak CP zdecyduje się na wyłączenie tego kanału, to myślę, że większość już może nie mieć takiej możliwości, bo wcześniej może kończyć im się umowa i ją przedłużą, a wtedy ten kanał nie będzie już gwarantowany (pewnie już nawet od jakiegoś czasu nie jest).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W dniu dzisiejszym otrzymałem pismo w sprawie zmian w Prawie Telekomunikacyjnym. Wiem, że jak zmiany wynikają z legislacji to nie można bezkarnie zerwać umowy, aczkolwiek co zrobić w sytuacji gdy:

1. Zmiany weszły w życie 12.12.2018.

2. Pismo z informacją otrzymałem w dniu dzisiejszym tj. 02.01.2019.

3. Pismo ma datę wystawienia i wysłania 22.12.2018, czyli po dacie wejścia w życie ustawy.

3. Mogę złożyć wypowiedzenie, ale muszę je złożyć do dnia wejścia w życie ustawy tzn. do 12.12.2018.

Lekka paranoja.

Czy ktoś z Was też otrzymał taki mętlik i zwrócił na to uwagę? To chyba dobra sprawa do Praw Konsumenta. CP z góry założył, że nie będę chciał wypowiadać umowy toteż wysłali pismo po terminie. Czy dobrze to rozumiem?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Max2 napisał:

Dzisiaj dostałem,wysłane 22 grudnia.Pisze,że w terminie nie krótszym niż 12.12.2018,i w ciągu 30 dni od otrzymania listu...

Dokładnie w ciągu 30dni od otrzymania ale do 12.12.2018. Czyli tzw. pełen profesjonalizm prawniczego "bełkotu" :/

Edytowane przez TomPure
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TomPure ja też otrzymałem takie pismo, ale po mojemu to jest w nim napisane, że wypowiedzenie mogę złożyć w ciągu 30 dni o otrzymania korespondencji ale w terminie nie krótszym niż do 12.12.2018r. Zapis ten nie oznacza, że maksymalnie do 12.12 możesz złożyć a raczej na odwrót, że jesli takie pismo przykładowo byś otrzymał 7.12.2018r to i tak wypowiedzenie z powodu zmiany regulaminu będziesz mógł złożyć dopiero po 12.12.2018r choć nie wiem jakie to ma znaczenie bo niżej jest zapis, że rozwiązanie może być tylko z kara umowną. No i jak już coś piszemy to może warto pisać skrupulatnie bo nigdzie nie ma tam informacji, że maksymalnie do 12.12.18r można złożyć rezygnację

Edytowane przez Nowy 123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Nowy 123 będąc dokładnym:

"Oświadczenie o wypowiedzeniu powinno zostać złożone w terminie 30 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia, ale nie krótszym niż do 12 grudnia 2018."

 

Znaczenie ma to takie, że czytam pisma, które mi przedstawiają wszelkie podmioty, zanim się na coś zgodzę. Druga sprawa: mając np. miesiąc do zakończenia umowy, mogę ją zerwać ponosząc karę umowną, w moim przypadku 62 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@TomPure, ale masz zapis, że w terminie nie krótszym, niż do 12.12.2018r. Gdyby był zapis, że w terminie nie dłuższym, niż do 12.12.2018r. to wtedy faktycznie zgodzę się z Tobą, że do 12.12.2018r. musiałbyś złożyć pismo z rezygnacją. No, chyba że te dwa zapisy oznaczają dla Ciebie to samo. A co do kary to przecież nie ma znaczenia, kiedy byś rezygnację złożył, bo zmiana była wymuszona przez prawo, a nie wymysł CP, więc i tak bez kary byś nie rozwiązał.

Edytowane przez Barti
Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś życzy sobie rozwiązać umowę na skutek zmian prawnych jakie weszły w umowach Plusa i CP we wrześniu i grudniu 2018 to operator oczywiście przyjmie wasze wypowiedzenie bez najmniejszego problemu :D Waro :p 

 

Trzeba wspomnieć w tym miejscu  również, że ze względu na fakt, iż zmiany w regulaminie są podyktowane zmianami ustawy o RODO z 25 maja 2018 CP moze rościć sobie prawo zwrotu przyznanej ulgi w momencie zawieranej umowy - pomniejszonej proporcjonalnie do ilości okresów rozliczeniowych pozostałych do zakończenia cyrografu. O czym informuje również przesłana laurka od Zygmunta w ostatnim akapicie :)

 

Edytowane przez wojtek509
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Cytat

Na ten moment nie zapowiada się, żeby mieli jakiś kanał wyłączyć z oferty, to i w temacie cisza. 

Szkoda, jak ja bym się pozbył tego CP. Odliczam tylko miesiące do lutego 2019 roku. Niby płacę mało, całe 29,99 zł/m-ie, ale te reklamy już mnie zniechęciły do oglądania telewizji w takim wydaniu. Wolę dopłacić 13 zł wykupić Netflix i nie mieć abonamentu na smyczy. Niedługo lato, aby ciepłe i słoneczne to i tak brak czasu na TV. Są lepsze sposoby spędzania czasu po pracy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...