OlafS Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 11 godzin temu, markar napisał: Pytanie, jaki jest odsetek wypowiadających umowy przy tego typu "okazjach"? Myślę że góra do kilku tysięcy co przy 3 mln. z hakiem abonentów jest zaledwie ułamkiem promila, zresztą nie tylko to jest mało popularne- nawet to że można wypowiedzieć umowę na pół roku w przód jest mało znane(sam taki tępy tez jakiś czas temu byłem) a to jeden ze świeżych przykładów: W dniu 15.12.2018 o 19:45, porto07 napisał: Twierdzisz, że mogłem już pół roku temu dostać kolejny bezpłatny okres - nie wywiązując się z warunków poprzedniej umowy? Bardzo wątpię, że już wtedy dostałbym 6 miesięcy gratis... Kilka dni temu jak zaniosłem wypowiedzenie to pracownik APS w trakcie rozmowy powiedział że jestem jedynym, który przynosi wypowiedzenie pół roku przed końcem umowy, cóż to tylko świadczy że warto odnaleźć to forum bo można rzekłby trafić do elity abonentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 (edytowane) Bo APS-y urabiają klientów pod siebie. Opowiadają dyrdymały, że wszelkie zmiany umowy, wyłączenia i włączenia kanałów i opcji to tylko przez nich i niech ręka boska broni klienta, żeby załatwiał coś pokątnie bez nich, bo się obrażą i wtedy dopiero będzie problem. Edytowane 17 Grudnia 2018 przez Barti Nie KRZYCZYMY na forum. Proszę nie używać Caps Lock podczas pisania postów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 @killerów dwóch W moim przypadku w APS kiedyś nie chcieli przyjąć wypowiedzenia i późniejszego zwrotu dekoderów. Złożyłem reklamację. Jeśli ktoś będzie miał takie kłopoty to walczcie z APSem, ja niestety nie miałem na to czasu i wypowiedzenie i zwrot dekoderów zrobiłem za pomocą Poczty Polskiej. Efekt reklamacji to zwrot na konto bankowe kwoty za wysyłkę wypowiedzenia i kwoty za wysyłkę paczki z dekoderami. A co do tematu Polsatu News 2 to wychodzi na to, że KRRiT uznała, że nie może być mowy o rebrandingu i myślę, że jak kiedyś w przyszłości CP usunie ten kanał, to będziemy mogli bezkarnie rozwiązać umowę i powalczyć o lepsze warunki w aneksie, lub całkowicie zrezygnować z CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 17 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2018 Albo sztucznie podtrzyma ten kanał przez 2-3 lata i usunie z gwarantowanych w międzyczasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 Tylko czy to jest rentowne? Sskoro w to miejsce wprowadzić można kanał np. o wędkowaniu, który cieszył się będzie większą oglądalnością, a kosztować będzie niewiele? Rózie z tym w przeszłości bywało... Pamiętacie kanał Romantica, który utrzymywany był "sztucznie" w ofercie CP przez kilka miesięcy? Nawet dystrybutor poinformował o zakończeniu nadawania, kanał zniknął z oferty w kablu i nc+, a w CP w pętli puszczali latynoskie tasiemce, czekając na uśpienie czujności zaradnych abonentów w sezonie wakacyjnym. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmonet Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 (edytowane) Mam takie pytanko: Jeżeli CP usunie ten kanał z oferty, a ja mam go gwarantowany w umowie, czy prześle listownie informację o zakończeniu nadawania? Jest to jednak zmiana warunków umowy. Edytowane 22 Grudnia 2018 przez Barti Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Nie musi, mogą poinformować np. na kanale Dla Abonentów (już zresztą tak to bywało) o zakończeniu nadawania tego kanału i ewentualnej możliwości bezkarnego rozwiązania umowy w przypadku, gdy ktoś miał ten kanał zagwarantowany w swojej umowie. Zresztą nie ma co się łudzić, CP nie wyłączy póki co tego kanału, będą go sztucznie utrzymywać. W dniu 17.12.2018 o 18:59, Sławomir Pawłowski napisał: A co do tematu Polsatu News 2 to wychodzi na to, że KRRiT uznała, że nie może być mowy o rebrandingu i myślę, że jak kiedyś w przyszłości CP usunie ten kanał, to będziemy mogli bezkarnie rozwiązać umowę i powalczyć o lepsze warunki w aneksie, lub całkowicie zrezygnować z CP. Jak CP zdecyduje się na wyłączenie tego kanału, to myślę, że większość już może nie mieć takiej możliwości, bo wcześniej może kończyć im się umowa i ją przedłużą, a wtedy ten kanał nie będzie już gwarantowany (pewnie już nawet od jakiegoś czasu nie jest). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Umowa z września 2018 - Polsat News 2 gwarantowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stef63 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Umowa z 3.12.2018 r. Polsat News 2 - kanał gwarantowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 2 godziny temu, Bloo411 napisał: Nie musi, mogą poinformować np. na kanale Dla Abonentów (już zresztą tak to bywało) Fajnie, że ten kanał u mnie działa... Familijny Max HD brak uprawnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomPure Opublikowano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 W dniu dzisiejszym otrzymałem pismo w sprawie zmian w Prawie Telekomunikacyjnym. Wiem, że jak zmiany wynikają z legislacji to nie można bezkarnie zerwać umowy, aczkolwiek co zrobić w sytuacji gdy: 1. Zmiany weszły w życie 12.12.2018. 2. Pismo z informacją otrzymałem w dniu dzisiejszym tj. 02.01.2019. 3. Pismo ma datę wystawienia i wysłania 22.12.2018, czyli po dacie wejścia w życie ustawy. 3. Mogę złożyć wypowiedzenie, ale muszę je złożyć do dnia wejścia w życie ustawy tzn. do 12.12.2018. Lekka paranoja. Czy ktoś z Was też otrzymał taki mętlik i zwrócił na to uwagę? To chyba dobra sprawa do Praw Konsumenta. CP z góry założył, że nie będę chciał wypowiadać umowy toteż wysłali pismo po terminie. Czy dobrze to rozumiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Ja otrzymałem 13.12. Śliska sprawa i nic z tym nie robiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Odnawiam umowę z dniem 08.01.2019 r. Kanał Polsat News 2 jest dalej gwarantowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 (edytowane) Dzisiaj dostałem,wysłane 22 grudnia.Pisze,że w terminie nie krótszym niż 12.12.2018,i w ciągu 30 dni od otrzymania listu... Edytowane 2 Stycznia 2019 przez Max2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 Też dostałem i ta sama sytuacja. Nadano 22.12... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomPure Opublikowano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 (edytowane) 3 godziny temu, Max2 napisał: Dzisiaj dostałem,wysłane 22 grudnia.Pisze,że w terminie nie krótszym niż 12.12.2018,i w ciągu 30 dni od otrzymania listu... Dokładnie w ciągu 30dni od otrzymania ale do 12.12.2018. Czyli tzw. pełen profesjonalizm prawniczego "bełkotu" Edytowane 2 Stycznia 2019 przez TomPure Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2019 (edytowane) @TomPure ja też otrzymałem takie pismo, ale po mojemu to jest w nim napisane, że wypowiedzenie mogę złożyć w ciągu 30 dni o otrzymania korespondencji ale w terminie nie krótszym niż do 12.12.2018r. Zapis ten nie oznacza, że maksymalnie do 12.12 możesz złożyć a raczej na odwrót, że jesli takie pismo przykładowo byś otrzymał 7.12.2018r to i tak wypowiedzenie z powodu zmiany regulaminu będziesz mógł złożyć dopiero po 12.12.2018r choć nie wiem jakie to ma znaczenie bo niżej jest zapis, że rozwiązanie może być tylko z kara umowną. No i jak już coś piszemy to może warto pisać skrupulatnie bo nigdzie nie ma tam informacji, że maksymalnie do 12.12.18r można złożyć rezygnację Edytowane 2 Stycznia 2019 przez Nowy 123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomPure Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 @Nowy 123 będąc dokładnym: "Oświadczenie o wypowiedzeniu powinno zostać złożone w terminie 30 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia, ale nie krótszym niż do 12 grudnia 2018." Znaczenie ma to takie, że czytam pisma, które mi przedstawiają wszelkie podmioty, zanim się na coś zgodzę. Druga sprawa: mając np. miesiąc do zakończenia umowy, mogę ją zerwać ponosząc karę umowną, w moim przypadku 62 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 (edytowane) @TomPure, ale masz zapis, że w terminie nie krótszym, niż do 12.12.2018r. Gdyby był zapis, że w terminie nie dłuższym, niż do 12.12.2018r. to wtedy faktycznie zgodzę się z Tobą, że do 12.12.2018r. musiałbyś złożyć pismo z rezygnacją. No, chyba że te dwa zapisy oznaczają dla Ciebie to samo. A co do kary to przecież nie ma znaczenia, kiedy byś rezygnację złożył, bo zmiana była wymuszona przez prawo, a nie wymysł CP, więc i tak bez kary byś nie rozwiązał. Edytowane 3 Stycznia 2019 przez Barti Brak znaków interpunkcyjnych w poście, przez co jego czytelność jest utrudniona. Pisząc posty należy poprawnie stosować znaki interpunkcyjne. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomPure Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 @Nowy 123 Teraz już zaskoczyłem z tym zapisem. Dzięki za odpowiedź. Nie upieram się przy wypowiedzeniu, analizuję tylko korespondencję. W temacie Polsat News 2: też mam go jako gwarantowany. Jakoś z tego wybrną na swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek509 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 (edytowane) Jeśli ktoś życzy sobie rozwiązać umowę na skutek zmian prawnych jakie weszły w umowach Plusa i CP we wrześniu i grudniu 2018 to operator oczywiście przyjmie wasze wypowiedzenie bez najmniejszego problemu Waro :p Trzeba wspomnieć w tym miejscu również, że ze względu na fakt, iż zmiany w regulaminie są podyktowane zmianami ustawy o RODO z 25 maja 2018 CP moze rościć sobie prawo zwrotu przyznanej ulgi w momencie zawieranej umowy - pomniejszonej proporcjonalnie do ilości okresów rozliczeniowych pozostałych do zakończenia cyrografu. O czym informuje również przesłana laurka od Zygmunta w ostatnim akapicie Edytowane 3 Stycznia 2019 przez wojtek509 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_bthd Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Temat umarł czy już nic w tej kwestii się nie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Na ten moment nie zapowiada się, żeby mieli jakiś kanał wyłączyć z oferty, to i w temacie cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cosmonet Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Cytat Na ten moment nie zapowiada się, żeby mieli jakiś kanał wyłączyć z oferty, to i w temacie cisza. Szkoda, jak ja bym się pozbył tego CP. Odliczam tylko miesiące do lutego 2019 roku. Niby płacę mało, całe 29,99 zł/m-ie, ale te reklamy już mnie zniechęciły do oglądania telewizji w takim wydaniu. Wolę dopłacić 13 zł wykupić Netflix i nie mieć abonamentu na smyczy. Niedługo lato, aby ciepłe i słoneczne to i tak brak czasu na TV. Są lepsze sposoby spędzania czasu po pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 24 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Coś nie bardzo z tym odliczaniem bo mamy maj 2019 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.