Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Aha, drodzy Państwo dekoderków nie trzeba już odsyłać, a można oddać w najbliższym APS (jest takie udogodnienie w CP).

Po drugie : mocno popieram dyskusję w tym watku. Klient też ma swe prawa. Rok temu starsza kobieta po śmierci syna (ogladacza CP) prosiła CP o wczesniejsze rozwiazanie bo tego "cudu" techniki M100 nikt nie chciał (miliardowa korporacja: nic z tego , 300 zł kary albo oglądać).... przebukowaliśmy umowę 22.02.2013 na Rodzinny HD (wyżej płatny) z dekiem HD tylko po to by ratować kobiecie 3 setki, a z oferty ktoś korzystał. W APS nie wydrukowali abonentce spisu kanałów gwarantowanych, nie przesłali ich z CP (mimo obietnicy) później... więc jak oni tak do klienta?. TO DLACZEGO nie my?

Panie , Panowie czy ktoś ma dane o składzie Rodzinnego HD na wyżej podaną datę? Mimo, że mamy potężną nadpłatę w CP (rok z góry) , największą radochą byłoby zakończenie współpracy już teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://tvpolsat.info/news.php?readmore=5701

Wygląda na to że kanał nie wróci czyli sprawa załatwiona.

czyli co teraz? jak to rozumiec? beda sie bronili i zwlekali z przyjeciem wypowiedzen, czy Ci co zdazyli poslac wypowiedzenie i oni go zatwierdza a zastepczego kanalu dalej nie bedzie to bedzie nasza wygrana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to co teraz? To tylko potwierdza, że można słać wypowiedzenia, ponieważ kanał nie wróci do oferty a został wycofany. Nawet gdyby został w przyszłości zastąpiony innym o podobnej tematyce to nie jest to ten kanał który był gwarantowany w momencie podpisania umowy ani rebranding. Raczej się z tego nie wybroni CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, ja tam widzę to co jest na dzisiejszy dzień. Miałem kanał gwarantowany, nie mogę go odbierać, a reszta spraw z jakiej przyczyny i czy będzie coś za niego mało mnie interesuje. Wysłałem w dniu dzisiejszym wypowiedzenie. Jeśli przyjmą to dobrze, jak nie to trudno, ale tak czy siak będzie to moja ostatnia umowa z CP, szczególnie jeśli w takiej oczywistej sytuacji nie uznają wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtórzmy jeszcze raz:

5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez

inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych.

W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu

przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności.

O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie

odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego

dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla

Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże

nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta

o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia.

http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/i ... -05-29.pdf

 

Operator może zastępować kanał innym ale mimo tego abonent może rozwiązać umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich. Jestem tu nowy i szczerze powiem że mam już dość cp. Posiadam promocje "Nowy Cyfrowy Polsat Czerwiec 2011" podpisałem ją w grudniu 2011 na 29 miesięcy. Pakietem podstawowym jest u mnie Pakiet Family HD w którego skład wchodzi Wedding TV,czy w obecnej sytuacji zniknięcia kanału LOVE mi również przysługuje prawo wypowiedzenia umowy?pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkowicie się zgadzam z jednym z przedmówców. Pragnę ponadto zwrócić uwagę, iż CP nie realizuje obowiązku informowania abonentów o zaistniałych zmianach. Złożyłem wypowiedzenie i czekam na krok operatora. Jednocześnie sugeruję, aby wszyscy ci którzy spotkają się ze strony CP z przejawami zastraszania ( np.nałożeniem kar) lub błędnymi informacjami ( np. braku podstaw do złożenia wypowiedzenia) składali skargi do UOKiK. Pamiętajcie abonenci nc+ pokazali jak wiele można osiągnąć konsekwencją i stanowczością.

W końcu dla CP i dla Nas to tylko biznes.To ostatnie zdanie dedykuję tym którzy wyrażają święte oburzenie, iż inny chce coś osiągnąć ( choćby zmniejszenie opłat abonamentowych).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pawel1710

 

ja też wysłałem za potwierdzeniem odbioru w dniu dzisiejszym. Inna sprawa do którego dnia miesiąca masz okres rozliczeniowy. Ja np. mam do 26 każdego miesiąca, więc pomimo tego że zapewne pismo zdąży dojść do tego dnia, to nie wiem czy zdążą je wprowadzić do systemu do 26 listopada, a jesli nie to jak będzie się to liczyć. Niby pismo dostarczone będzie przed upływem bieżącego okresu rozliczeniowego ale jeśli wciągną je do systemu po 26 listopada liczę się z tym, że będę musiał zapłacić jeszcze za grudzień a umowa rozwiąże się dopiero 26 grudnia.

Ja mam okres rozliczeniowy do 1 każdego miesiąca, więc akurat dobrze się składa. Do 1 grudnia mam termin zapłaty za listopad, więc zapłacę im jeszcze za ten listopad i koniec. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to poniżej informacja ze źródełka - wczoraj wysłałem mail przez ICOK i przed chwilą otrzymałem odpowiedź.

 

Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że z przyczyn niezależnych od Cyfrowego Polsatu od dnia 20 listopada 2013 r. kanał LOVE nie jest dostępny w naszej ofercie.

 

Niemniej miłośnikom romantycznych filmów i seriali przypominamy, że od 18 listopada 2013 r. do naszego portfolio dołączył nowy kanał o podobnej tematyce w jakości HD - Romance TV HD.

Usunięcie kanału LOVE powoduje, że Abonenci, którzy mieli kanał zagwarantowany w Umowie Abonenckiej mogą rozwiązać Umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia – zgodnie z punktem 5 § 7 Regulaminu świadczenia usług. Termin na złożenie wypowiedzenia to 30 dni od dokonania zmiany w ofercie. Pismo z rozwiązaniem Umowy, opatrzone podpisem Abonenta należy wysłać na adres:

Cyfrowy Polsat S.A.

ul. Łubinowa 4A

03-878 Warszawa

 

Mamy jednak nadzieję, że oferta Cyfrowego Polsatu okaże się na tyle atrakcyjna, że zdecyduje się Pan z nami pozostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W CP płaci się z góry więc za listopad powinieneś już mieć zapłacone chyba że jest to zaległa opłata.

A wiesz, że nawet o tym nie wiedziałem. Jeszcze zerknę na konto w iCOK i się upewnię, ale jak tak jest, to nawet lepiej. Dzięki za info. ;)

 

Sprawdziłem i rzeczywiście tak jest. ;)

 

A powiedzcie mi jeszcze, czy dekoder można potem oddać do jakiegoś punktu CP, czy dalej, tak jak kiedyś trzeba odsyłać na własny koszt do Warszawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...