bat Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Aha, drodzy Państwo dekoderków nie trzeba już odsyłać, a można oddać w najbliższym APS (jest takie udogodnienie w CP). Po drugie : mocno popieram dyskusję w tym watku. Klient też ma swe prawa. Rok temu starsza kobieta po śmierci syna (ogladacza CP) prosiła CP o wczesniejsze rozwiazanie bo tego "cudu" techniki M100 nikt nie chciał (miliardowa korporacja: nic z tego , 300 zł kary albo oglądać).... przebukowaliśmy umowę 22.02.2013 na Rodzinny HD (wyżej płatny) z dekiem HD tylko po to by ratować kobiecie 3 setki, a z oferty ktoś korzystał. W APS nie wydrukowali abonentce spisu kanałów gwarantowanych, nie przesłali ich z CP (mimo obietnicy) później... więc jak oni tak do klienta?. TO DLACZEGO nie my? Panie , Panowie czy ktoś ma dane o składzie Rodzinnego HD na wyżej podaną datę? Mimo, że mamy potężną nadpłatę w CP (rok z góry) , największą radochą byłoby zakończenie współpracy już teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Decyduje data wpływu pisma a nie data zarejestrowania pisma w systemie. Będziesz miała koniec umowy 26 listopada 2013r pod warunkiem, że pismo wpłynie max 25 listopada 2013. Płatności już nie będzie. Abonament jest płatny "z góry". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek+ Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 30 dni na dostarczenie. Liczy się data odebrania przez nich wypowiedzenia. Jutro moje wypowiedzenie powinni już mieć a potwierdzenie odbioru otrzymam pewnie we wtorek lub środę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek 15 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Mam już opłacony grudzień mój okres rozliczeniowy to 30 dzień każdego miesiąca czyli w moim wypadku rozwiązanie umowy nastąpi 31 grudnia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 wypowiedzenie wyslane haha i bede czekal na zwrot nadplaty abo. ponad tysiaczek wpadnie zpowrotem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek+ Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Ja mam wykaz z 4 marca (co prawda jakiś dziwny) i w nim w pakiecie Rodzinnym widnieje ten kanał oczywiście w nazwie Wedding TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 http://tvpolsat.info/news.php?readmore=5701Wygląda na to że kanał nie wróci czyli sprawa załatwiona. czyli co teraz? jak to rozumiec? beda sie bronili i zwlekali z przyjeciem wypowiedzen, czy Ci co zdazyli poslac wypowiedzenie i oni go zatwierdza a zastepczego kanalu dalej nie bedzie to bedzie nasza wygrana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lwasikowski Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 jak to co teraz? To tylko potwierdza, że można słać wypowiedzenia, ponieważ kanał nie wróci do oferty a został wycofany. Nawet gdyby został w przyszłości zastąpiony innym o podobnej tematyce to nie jest to ten kanał który był gwarantowany w momencie podpisania umowy ani rebranding. Raczej się z tego nie wybroni CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 a jezeli jednak za 2tyg wsadza kanal o podobnej co gorsza tej samej tematyce? to nie beda sie w stanie obronic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lwasikowski Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Nie wiem, ja tam widzę to co jest na dzisiejszy dzień. Miałem kanał gwarantowany, nie mogę go odbierać, a reszta spraw z jakiej przyczyny i czy będzie coś za niego mało mnie interesuje. Wysłałem w dniu dzisiejszym wypowiedzenie. Jeśli przyjmą to dobrze, jak nie to trudno, ale tak czy siak będzie to moja ostatnia umowa z CP, szczególnie jeśli w takiej oczywistej sytuacji nie uznają wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek+ Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Powtórzmy jeszcze raz: 5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przezinne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia. http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/i ... -05-29.pdf Operator może zastępować kanał innym ale mimo tego abonent może rozwiązać umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dave871 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Witam Wszystkich. Jestem tu nowy i szczerze powiem że mam już dość cp. Posiadam promocje "Nowy Cyfrowy Polsat Czerwiec 2011" podpisałem ją w grudniu 2011 na 29 miesięcy. Pakietem podstawowym jest u mnie Pakiet Family HD w którego skład wchodzi Wedding TV,czy w obecnej sytuacji zniknięcia kanału LOVE mi również przysługuje prawo wypowiedzenia umowy?pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek212121 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Całkowicie się zgadzam z jednym z przedmówców. Pragnę ponadto zwrócić uwagę, iż CP nie realizuje obowiązku informowania abonentów o zaistniałych zmianach. Złożyłem wypowiedzenie i czekam na krok operatora. Jednocześnie sugeruję, aby wszyscy ci którzy spotkają się ze strony CP z przejawami zastraszania ( np.nałożeniem kar) lub błędnymi informacjami ( np. braku podstaw do złożenia wypowiedzenia) składali skargi do UOKiK. Pamiętajcie abonenci nc+ pokazali jak wiele można osiągnąć konsekwencją i stanowczością. W końcu dla CP i dla Nas to tylko biznes.To ostatnie zdanie dedykuję tym którzy wyrażają święte oburzenie, iż inny chce coś osiągnąć ( choćby zmniejszenie opłat abonamentowych). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 @lwasikowski i @Tadek+ ok rozwialiscie moje obawy, teraz juz wszystko jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek25 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Witam wszystkich jestem tu nowy i obserwuje watek. Czy mogłby ktos napisac jak powinno wygladać wypowiedzienie do cp z powodu wycofania LOVE. Dzoekuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Dokładniej prześledź watek a znajdziesz w nim mnóstwo przykładów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 @pawel1710 ja też wysłałem za potwierdzeniem odbioru w dniu dzisiejszym. Inna sprawa do którego dnia miesiąca masz okres rozliczeniowy. Ja np. mam do 26 każdego miesiąca, więc pomimo tego że zapewne pismo zdąży dojść do tego dnia, to nie wiem czy zdążą je wprowadzić do systemu do 26 listopada, a jesli nie to jak będzie się to liczyć. Niby pismo dostarczone będzie przed upływem bieżącego okresu rozliczeniowego ale jeśli wciągną je do systemu po 26 listopada liczę się z tym, że będę musiał zapłacić jeszcze za grudzień a umowa rozwiąże się dopiero 26 grudnia. Ja mam okres rozliczeniowy do 1 każdego miesiąca, więc akurat dobrze się składa. Do 1 grudnia mam termin zapłaty za listopad, więc zapłacę im jeszcze za ten listopad i koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadek+ Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 W CP płaci się z góry więc za listopad powinieneś już mieć zapłacone chyba że jest to zaległa opłata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpal Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 No to poniżej informacja ze źródełka - wczoraj wysłałem mail przez ICOK i przed chwilą otrzymałem odpowiedź. Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że z przyczyn niezależnych od Cyfrowego Polsatu od dnia 20 listopada 2013 r. kanał LOVE nie jest dostępny w naszej ofercie. Niemniej miłośnikom romantycznych filmów i seriali przypominamy, że od 18 listopada 2013 r. do naszego portfolio dołączył nowy kanał o podobnej tematyce w jakości HD - Romance TV HD. Usunięcie kanału LOVE powoduje, że Abonenci, którzy mieli kanał zagwarantowany w Umowie Abonenckiej mogą rozwiązać Umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia – zgodnie z punktem 5 § 7 Regulaminu świadczenia usług. Termin na złożenie wypowiedzenia to 30 dni od dokonania zmiany w ofercie. Pismo z rozwiązaniem Umowy, opatrzone podpisem Abonenta należy wysłać na adres: Cyfrowy Polsat S.A. ul. Łubinowa 4A 03-878 Warszawa Mamy jednak nadzieję, że oferta Cyfrowego Polsatu okaże się na tyle atrakcyjna, że zdecyduje się Pan z nami pozostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakmakrs1 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 @mpal fajne info, wielkie dzieki bardzo przydatne to bedzie do odpierania ewentualnych wykretow CP na wypowiedzenie umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawcio125 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Otrzymałem własnie to samo;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbic Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Czy jeżeli moja obecna umowa jest przedłużeniem poprzedniej to muszę i jedną i drugą wypowiadać czy tylko tą ostatnio podpisaną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel1710 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 W CP płaci się z góry więc za listopad powinieneś już mieć zapłacone chyba że jest to zaległa opłata. A wiesz, że nawet o tym nie wiedziałem. Jeszcze zerknę na konto w iCOK i się upewnię, ale jak tak jest, to nawet lepiej. Dzięki za info. Sprawdziłem i rzeczywiście tak jest. A powiedzcie mi jeszcze, czy dekoder można potem oddać do jakiegoś punktu CP, czy dalej, tak jak kiedyś trzeba odsyłać na własny koszt do Warszawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dartman Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 możesz zdać w najbliższym APS. Info po wejściu w zakładkę Strefa Abonenta na stronie CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.