Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na infolinii mówią że (...) jeśli ktos wyśle wypowiedzenie to będzie naliczony 3 miesięczny okres wypowiedzenia i zostanie naliczona kara finansowa nie wiem co o tym myśleć ? :smile:

Tak, mogą tak zrobić, ja wysyłałem dwa razy (do jednej umowy) wypowiedzenie w związku ze zmianą cennika, gdzie jest wyraźnie określone kiedy się kończy umowa, ale oni są jak automaty i mają tylko wklepaną w mózgi regułkę "wypowiedzenie trwa trzy miesiące" i tego automatu nie przekonasz. Jak będą chcieli naliczyć to naliczą.

 

Świetne podejście. Podaj swoje namiary, ja też naliczę ci co nieco :>

 

Naliczać to sobie mogą, pytanie, czy te naliczenia mają jakieś podstawy. Jeśli nie mają, to zwykle już drugie pismo trafia do kogoś ogarniętego - o ile samo pismo napisane jest też przez kogoś ogarniętego, a z tym bywa bardzo różnie. Jak dotąd nie miałem problemu z reklamacjami bądź przedterminowym rozwiązaniem umowy zarówno w CP, jak i w Plusie, gdy była okazja - pisma przyjmowano, wyjaśniano i załatwiano po mojej myśli. Tylko moje pisma były sensowne i odwoływały się do konkretnych punktów regulaminu bądź paragrafów prawnych.

 

Jeśli uważasz, że sobie nie poradzisz - w porządku, nikt ci nie każe wysyłać wypowiedzenia. Niektórzy sugerują, żeby poczekać na wyklarowanie się sytuacji - też w porządku, ale części osób na dniach kończy się okres rozliczeniowy, więc nie ma co się dziwić, że chcą wysłać papiórek już teraz, w międzyczasie obserwując sytuację. Ja mam trochę czasu, więc na początek poszukam starego routera, żeby go odkurzyć i spiąć pięć dekoderów od nc+ :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podac adres stalego zameldowania, czy tego gdzie jest usluga dosylana i gdzie wlasnie umowa na ta usluge byla podpisywana? pod umowa abonencka mam id przedstawiciela a obok miejscowosc. a zeby nie mieszac to konkret wypowiedzenie i podany adres ma byc stalego zameldowania jak w danych osobowych? zgodnie z DO. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy tak może być ?

W związku z wycofaniem kanału Love (dawny Wedding TV), który był integralną częścią usług gwarantowanych przez Cyfrowy Polsat w umowie Nr...

Zaistniały fakt łamię tę umowę i tym samym wypełnia warunki Regulaminu Świadczenia Usług – Rozdział 5 §7.

W związku z tym rozwiązuje w/w umowę z winy Cyfrowego Polsatu z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego.

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podac adres stalego zameldowania, czy tego gdzie jest usluga dosylana i gdzie wlasnie umowa na ta usluge byla podpisywana? pod umowa abonencka mam id przedstawiciela a obok miejscowosc. a zeby nie mieszac to konkret wypowiedzenie i podany adres ma byc stalego zameldowania jak w danych osobowych? zgodnie z DO. ?

 

Ja piszę dwa adresy zameldowania i korespondencyjny. Przecież nie podpisywałeś usługi na konkretny lokal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jaro25 Rzecznik Cyfrowego Polsatu już wydała informacje że można rozwiązać umowę bez ponoszenia kar finansowych , ale to było przed wydaniem oświadczenia nadawcy LOVE , który napisał m.in. , że o wyłączeniu kanału LOVE dowiedział się z SATkuriera - teraz przydałaby się odpowiedź p. Olgi Zomer na te oświadczenia LOVE oraz czy ten kanał TV wróci do CP .

A co Nas-abonentów interesują ich przepychanki między sobą???

Masz zagwarantowane w pakiecie to piszesz wypowiedzenie.

A kiedy je wyślesz to już każdej osoby indywidualna rzecz-byle do 30 dni od wczoraj znalazło się na Łubinowej.

Ja osobiście do grudnia mam jeszcze gratisowe miesiące to sobie jeszcze poczekam z wysłaniem.

List polecony za potwierdzeniem idzie do nich ok.2-3 dni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się to paranoją, że większość użytkowników tego forum nic innego nie chce tylko rozwiązać umowę z CP. Po to żeście sie wpisywali na to forum?

Mam jakieś wrażenie, że te słowa uderzają we mnie, owszem chce rozwiązać umowę z cp bo jestem nie zadowolony (mam do tego prawo), forum czytam regularnie nie tylko dlatego, że szukam możliwości rozwiązania umowy. A z tego co wiem to właśnie po to są fora żeby się pytać czy szukać informacji związanych ze wszystkimi aspektami telewizji satelitarnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się to paranoją, że większość użytkowników tego forum nic innego nie chce tylko rozwiązać umowę z CP. Po to żeście sie wpisywali na to forum?

 

A co cie to obchodzi? Co ty jesteś piesek Solorza i obrońca wielkich korporacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się to paranoją, że większość użytkowników tego forum nic innego nie chce tylko rozwiązać umowę z CP. Po to żeście sie wpisywali na to forum?

 

Wydaje mi się paranoją, że jakiś łebek jest zdziwiony faktem, iż w wątku o tytule "Zmiany w ofercie (kanałach CP)-czy można wypowiedzieć umowę?" ludzie dyskutują o możliwości wypowiedzenia umowy na podstawie zmian w ofercie operatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy tak może być ?

W związku z wycofaniem kanału Love (dawny Wedding TV), który był integralną częścią usług gwarantowanych przez Cyfrowy Polsat w umowie Nr...

Zaistniały fakt łamię tę umowę i tym samym wypełnia warunki Regulaminu Świadczenia Usług – Rozdział 5 §7.

W związku z tym rozwiązuje w/w umowę z winy Cyfrowego Polsatu z końcem najbliższego okresu rozliczeniowego.

:)

 

Tak może być - dobrze napisałeś ;)

 

@aRczi6622 Możesz spokojnie wypowiedzieć - chociaż ja bym poczekał kilka dni z wypowiedzeniem umowy . :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się to paranoją, że większość użytkowników tego forum nic innego nie chce tylko rozwiązać umowę z CP. Po to żeście sie wpisywali na to forum?

 

Wydaje mi się paranoją, że jakiś łebek jest zdziwiony faktem, iż w wątku o tytule "Zmiany w ofercie (kanałach CP)-czy można wypowiedzieć umowę?" ludzie dyskutują o możliwości wypowiedzenia umowy na podstawie zmian w ofercie operatora.

Po pierwsze nie obrażaj innych :censored:

Po drugie pisz po polsku :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze nie obrażaj innych :censored:

Po drugie pisz po polsku :read:

 

O, adwokacina? Do obrażania moim słowom daleko, a lekceważące nastawienie jest tu zrozumiałe - trudno traktować poważnie łebka, który przychodzi do grupy dyskutującej na ściśle określony temat i nawołuje "ej, ale wam nie wolno o tym rozmawiać, nie idźcie tą drogą!". Sugerowałbym raczej, byś ty i tobie podobni poszli sobie z tego wątku.

 

Jeśli nie jesteś moderatorem, jesteś za krótki, by mi cokolwiek nakazywać, więc spadaj.

 

Co do pisania po polsku, to najwyraźniej przerasta cię zrozumienie zdań złożonych, bo moja polszczyzna jest bardzo dobra, w przeciwieństwie do twojej interpunkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w związku z tym usunięciem kanału Love, który był gwarantowany w umowie chciałbym przed ewentualnym wysłaniem wypowiedzenia (nie wiadomo jak ta sprawa się zakończy) porozmawiać z jakimś konsultantem. Może ich trochę postraszę i coś zaproponuja. Poza tym lepiej zadzwonić na infolinię, czy do DUK. Jaki jest numer do DUK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na infolinii specjalnie wciskają ciemnotę, że kanał za miesiąc powróci, bo od wyłączenia kanału jest miesiąc na bezkarne rozwiązanie umowy. Biorą ludzi na przeczekanie. Po miesiącu czy kanał powróci, czy nie, to i tak już nie będzie można rozwiązać umowy bez płacenia kar. Cwaniaki i tyle. :P

 

Ja już wypowiedzenie wysłałem poleconym za potwierdzeniem odbioru, więc jutro, najpóźniej pojutrze do nich dojdzie. Zapłacę jeszcze za listopad i odsyłam im ten ich śmieszny dekoderek. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w związku z tym usunięciem kanału Love, który był gwarantowany w umowie chciałbym przed ewentualnym wysłaniem wypowiedzenia (nie wiadomo jak ta sprawa się zakończy) porozmawiać z jakimś konsultantem. Może ich trochę postraszę i coś zaproponuja. Poza tym lepiej zadzwonić na infolinię, czy do DUK. Jaki jest numer do DUK?

 

222 127 128.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pawel1710

 

ja też wysłałem za potwierdzeniem odbioru w dniu dzisiejszym. Inna sprawa do którego dnia miesiąca masz okres rozliczeniowy. Ja np. mam do 26 każdego miesiąca, więc pomimo tego że zapewne pismo zdąży dojść do tego dnia, to nie wiem czy zdążą je wprowadzić do systemu do 26 listopada, a jesli nie to jak będzie się to liczyć. Niby pismo dostarczone będzie przed upływem bieżącego okresu rozliczeniowego ale jeśli wciągną je do systemu po 26 listopada liczę się z tym, że będę musiał zapłacić jeszcze za grudzień a umowa rozwiąże się dopiero 26 grudnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...