Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@Fezuj

 

Być może niektórzy mają swoje powody by jak najszybciej się uwolnić z tego dziadostwa (dekoder szwankujący non stop, dużo gorsza jakość kanałów HD w stosunku do n-ki itp.).

Co do dekoderów CP to tu się zgodzę, ale co do gorszej jakości kanałów HD to już nie bardzo, bo większość z nich, zarówno przez platformę Cyfrowy Polsat, jak i nc+, są pobierane z tych samych parametrów.

No, ale to tak na marginesie, bo nie o tym jest niniejszy temat. :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to kogo obchodzi czy powroci czy nie. Masz go gwarantowanego w umowie, na dzien dzisiejszy nie masz go w odbiorze, wiec z dniem dzisiejszym mozesz wyslac wypowiedzenie.

 

Co do jakości HD, miałem parę lat n-kę ten sam tv obecnie CP, zdecydowanie gorsza jakość ogolnie programow wszystkich w tym HD a nawet głosu (no poza TVP HD i MTV Live HD) w stosunku do tego co było w n-ce. Być może jest to tez sprawa gorszych dekoderów CP i przetwarzania przez nie obrazu. Oczy mam jeszcze dobre:) i widze wyrazna roznice w stosunku do tego co było w n-ce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też podejrzewam, że kanał ten powróci. Cyfrowy Polsat po prostu z jakichś powodów wywalił ten kanał ze swojego transpondera, ale kanał ten może powrócić na satelitę na inny transponder i stamtąd ponownie nadawać. A czy Cyfrowy Polsat ponownie go dołączy do swojej oferty to już licho wie... :roll: Podejrzewam jednak, że tak zrobi, aby abonenci nie mogli z tego powodu rozwiązać umowy... :?:roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czemu rzecznik CP p.Olga Zomer jasno i wyraźnie określiła, że można wypowiadać umowy. Chyba, że jest to wymysł stron związanych z tematyką satelitarną.

 

@neonbloow dokładnie. A co mnie ma obchodzić gdybanie czy kanał wroci czy nie? Mam go jako gwarantowany, obecnie go nie ma w ofercie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie w sierpniu mój ojciec przedłużył umowę cyfrowym polsatem na niezbyt korzystnych warunkach(ja bym wycisnął od nich więcej :D )

Umowa jest na 29 miesięcy z 6 miesięcznym okresem promocji

Teraz moje głupie pytanie,ale wolę się upewnić tu niż na infolini cyfrowego :smile:

Czy w trakcie trwania promocji można wysłać wypowiedzenie ze względu na usuniecie kanału love tv?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wszystkich co piszą że mówią wam na infolinii że nie można wypowiedzieć umowy bo za miesiąc kanał powróci.

Jest to kanał gwarantowany i jak nie działa to jest nie wywiązanie się z umowy!! A co jakby wam wszystkie kanały gwarantowane wyłączyli?? Tak na miesiąc. To co tez nie wypowiecie umowy bo za miesiąc mają włączyć??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdura - nie naliczy żadnych kar umownych

W serwisie tvpolsat.info są WYRAŹNI napisane słowa rzeczniczki:

Olga Zomer, rzecznik prasowy Cyfrowego Polsatu:

Abonentom, u których LOVE stanowił składnik oferty przysługuje prawo do rozwiązania umowy bez ponoszenia konsekwencji.

 

ZA MIESIĄC to się SKOŃCZY CZAS na wypowiedzenie Umowy z tego tytułu. Kanał nie może ot tak sobie zniknąć na miesiąc.

 

Przestań wprowadzać w błąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Fezuj

 

Być może niektórzy mają swoje powody by jak najszybciej się uwolnić z tego dziadostwa

Mają, weszli z okresu darmowego w okres płatny :lol2:

 

teraz będzie przez 15 stron prośby o napisanie wypowiedzenia...

 

Zrób sobie wolne, widać praca konsultanta to nie był Twój wybór z powołania 8)

 

Na infolinii mówią że (...) jeśli ktos wyśle wypowiedzenie to będzie naliczony 3 miesięczny okres wypowiedzenia i zostanie naliczona kara finansowa nie wiem co o tym myśleć ? :smile:

 

Tak, mogą tak zrobić, ja wysyłałem dwa razy (do jednej umowy) wypowiedzenie w związku ze zmianą cennika, gdzie jest wyraźnie określone kiedy się kończy umowa, ale oni są jak automaty i mają tylko wklepaną w mózgi regułkę "wypowiedzenie trwa trzy miesiące" i tego automatu nie przekonasz. Jak będą chcieli naliczyć to naliczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdura - nie naliczy żadnych kar umownych

(...)

 

ZA MIESIĄC to się SKOŃCZY CZAS na wypowiedzenie Umowy z tego tytułu. Kanał nie może ot tak sobie zniknąć na miesiąc.

 

Przestań wprowadzać w błąd

 

Nie opowiadam bzdur , tylko najlepiej poczekać kilka dni z wypowiedzeniem umowy . Na dzień dzisiejszy nie ma LOVE w ofercie CP , ale nie wiadomo co będzie jutro - pozostaje czekać na odpowiedź rzecznik CP ws. zarzutów nadawcy LOVE wobec CP (mam nadzieję , że taka odp. będzie jeszcze dzisiaj) Tylko co CP zrobi z wypowiedzeniami umów , jeśli np . dziś wróci LOVE do oferty tego operatora ? Najprawdopodobniej zignoruje je i wyśle pismo o nie przyjęciu wypowiedzeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jaro25 Rzecznik Cyfrowego Polsatu już wydała informacje że można rozwiązać umowę bez ponoszenia kar finansowych , ale to było przed wydaniem oświadczenia nadawcy LOVE , który napisał m.in. , że o wyłączeniu kanału LOVE dowiedział się z SATkuriera - teraz przydałaby się odpowiedź p. Olgi Zomer na te oświadczenia LOVE oraz czy ten kanał TV wróci do CP .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...