Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wszyscy sledzą forum, czy są obcykani z przepisami. Ja np. dopiero od wczoraj szukałem jak rozwiązać umowe bez konsekwencji finansowych i dopiero się dowiedziałem o takiej możliwości w przypadku wycofania kanałów gwarantowanych. Niestety nie jest to powszechna wiedza i nie każdy abonament wie o takiej możliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, nie, jeśli chodzi o kanały gwarantowane. :D

 

Natomiast mój post odnosił się do tego:

Ja np. dopiero od wczoraj szukałem jak rozwiązać umowe bez konsekwencji finansowych i dopiero się dowiedziałem o takiej możliwości w przypadku wycofania kanałów gwarantowanych. Niestety nie jest to powszechna wiedza i nie każdy abonament wie o takiej możliwości

Wiedza o tym, że można rozwiązać umowę bez konsekwencji w przypadku wycofania kanałów gwarantowanych jest zawarta w regulaminie, czyli jest to wiedza powszechna, bo każdy klient przy podpisywaniu umowy deklaruje, że zapoznał się z treścią regulaminu. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za ludzie! jak były niedawno okazje na rozwiązanie umów - wyleciały ESPN i Zone Romantica to ich nie wypowiedzieli, jak teraz kanał zmienił nieco nazwę to się pyta czy można :shock::!::!:

W tym konkretnym przypadku to nawet wstyd pytać :oops::oops:

Rozumiem, że odnosisz sie do wypowiedzi "ianusa" i tu masz rację, ale ja podobnie jak kolega "kondzik88" dopiero od kilku dni mam potrzebę i chęć rozwiązania umowy z CP.

Gdybym chciał rozwiązać umowę wcześniej pewnie bym na to forum trafił we właściwym czasie i bym zdążył ją rozwiązać z powodu wycofania ESPN bądź Zone Romantica.

 

Teraz pozostaje czekać na inne zmiany w ofercie CP w zakresie kanałów gwarantowanych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... To CP powinien powiadomić listownie abonenta o zmianie umowy,czyż nie?

Teoretycznie tak, ale znajdź mi taki punkt w regulaminie, albo innych przepisach, że powinni to robić listownie (!).

 

Jeśli znajdziesz, to masz już w garści haka na CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CP ma obowiązek listownego informowania o zmianach w regulaminie. Ostatnia taka zmiana miała miejsce w maju tego roku. Jednak wydaje mi się, że mało kto dostał taki list, czy można więc powiedzieć, że wielu z nas abonentów ma haka na CP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... czy można więc powiedzieć, że wielu z nas abonentów ma haka na CP?

Z punktu widzenia logiki prawnej TAK (!).

 

Pytanie tylko, komu starczy samozaparcia, by rozpocząć postępowanie za pomocą rzecznika konsumentów w razie odrzucenia przez CP wypowiedzenia, złożonego w regulaminowym terminie z takiego powodu.

 

Załóżmy, że CP ma obowiązek zawiadomić listownie o zmianach w regulaminie, i że dopiero od momentu takiego zawiadomienia biegłby 30. dniowy termin na złożenie wypowiedzenia, a wiemy, że CP nie wywiązał się do tej pory ze skutecznym powiadomieniem swoich abonentów, co teoretycznie daje im szansę nawet teraz, by w związku z tym próbować rozwiązać umowę.

 

W teorii sprawa jest dość prosta, ale znając zaciekłość CP, łatwo by nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ianus, a wysyłałeś wypowiedzenie w związku ze zmianą AXN?

 

edit: a mnie to i tak nie dotyczy bo mam tylko Familijny Max HD:)

 

Nie wysyłałem wypowiedzenia tylko mail z informacją, że zamierzam wypowiedzieć umowę ale nie chce żegnać się z CP i oczekuję na ofertę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za ludzie! jak były niedawno okazje na rozwiązanie umów - wyleciały ESPN i Zone Romantica to ich nie wypowiedzieli, jak teraz kanał zmienił nieco nazwę to się pyta czy można :shock::!::!:

W tym konkretnym przypadku to nawet wstyd pytać :oops::oops:

Rozumiem, że odnosisz sie do wypowiedzi "ianusa" i tu masz rację, ale ja podobnie jak kolega "kondzik88" dopiero od kilku dni mam potrzebę i chęć rozwiązania umowy z CP.

Gdybym chciał rozwiązać umowę wcześniej pewnie bym na to forum trafił we właściwym czasie i bym zdążył ją rozwiązać z powodu wycofania ESPN bądź Zone Romantica.

 

Teraz pozostaje czekać na inne zmiany w ofercie CP w zakresie kanałów gwarantowanych.

 

Sorry, że tak jeden pod drugim, ale...

1. Nie tylko nazwy kanałów AXN się zmieniły ale zawartość również. Poza tym nikogo tu nie pytam czy można. Wysłałem do CP i informuję o efektach.

2. Nie powoływałem się wyłącznie na AXN-y, podałem je jako przykład z ostatnich dni.

3. Nikt nie zmuszał DUK do kontaktu ze mną, chcieli to złożyli ofertę. Skoro nie ma podstaw to mogli mnie olać.

4. @fezuj - nie wiem o co i do kogo masz żal? Chyba nie do mnie o to, że dostałem nową ofertę 20 m-cy przed końcem umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...