Gość Anonymous Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Głupoty piszesz. W przytoczonych przez Ciebie fragmentach wszędzie jest mowa o winie abonenta. Natomiast wypowiedzenie umowy przez abonenta w związku ze zmianą oferty programowej jest winą Cyfrowego Polsatu. W przypadku zmian w ofercie programowej stosuje się poniższy fragment regulaminu. 5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia. Edycja: Ja też się spóźniłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Pierwszy raz tak bardzo cieszy mnie publiczny lincz kolegów. Osobiście byłbym bardzo zadowolony z Waszej interpretacji Podstawowy niepokój wywołał u mnie brak przecinka w: W przypadku jednostronnego rozwiązania Umowy Abonenckiej przez Abonenta lub przez Cyfrowy Polsat z winy Abonenta przed upływem Okresu Podstawowego (...). Myślałem, że przy takiej składni chodzi o dwie sytuacje:1. Jednostronne rozwiązanie Umowy Abonenckiej przez Abonenta, lub 2. Jednostronne rozwiązanie Umowy Abonenckiej przez Cyfrowy Polsat z winy Abonenta. Ale skoro mówicie, że kary nie ma to jak najbardziej OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 A niby jak to ma się odbywać w sposób dwustronny, CP ma razem z abonentem wnosić o rozwiązanie umowy z własnej winy z automatu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shocco Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Czy mógłby ktoś stworzyć instrukcję na temat tego jak powinno wyglądać takie wypowiedzenie? Jakiś wzór? Do końca umowy pozostało mi jeszcze około 30 (sic!) miesięcy (z trwającej umowy przeszedłem na nową pakietyzację i dowalili dodatkowe miesiące). Nigdy nie wypowiadałem umowy i prawdę mówiąc nie wiem co i jak Coś takiego można by przykleić, by ci, którzy mają prawo wypowiedzieć umowę wiedzieli jak to zrobić. Pomoże ktoś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 jeśli pozostało tobie 30 miesięcy to na 100% nie masz gwarantowanej zr bo ona była gwarantowana do końca tamtego roku, a najdłuższa umowa, juz dawno nie stosowana w cp to 36 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 (Dane osobowe-lewy górny róg) Data(prawy górny rog) Tel.: PESEL: Nr karty dekodera: Nr seryjny dekodera: Cyfrowy Polsat SA ul. Łubinowa 4a 03-878 Warszawa WYPOWIEDZENIE UMOWY ABONENCKIEJ W związku z wyłączeniem Zone Romantica, który miałem zagwarantowany w pakiecie ...... , wypowiadam umowę wraz z najbliższym okresem rozliczeniowym. Z poważaniem To fakt, byś musiał sprawdzić swoje PWU. Kiedy ostatnio przedłużałeś umowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retronim Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 icok na moje zapytanie o kare za wypowiedzenie umowy odpowiedział tylko tak: Informujemy, że Umowa dotycząca dekodera HD 5000 o numerze d4ab-11xxxxxxxx zostanie rozwiązana z dniem 31 sierpnia 2013 r. Dodajemy, iż zgodnie z Regulaminem świadczenia usług (§ 6 pkt. 11) w terminie 30 dni od daty rozwiązania Umowy jest Pani zobowiązana do zwrotu udostępnionego dekodera wraz z akcesoriami (karta, kable, pilot). Sprzęt można zwrócić wysyłając na adres Cyfrowego Polsatu - ul. Łubinowa 4 A, 03-878 Warszawa - lub w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Czy dekoder po zakończeniu umowy mozna oddac do dowolnego APS?? Czy to musi być konkretny APS?? No i czy w każdym przyjmą?? No i czy sprzedawca może odmówić przyjęcia dekodera?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Można oddać do dowolnego, czasem sprzedawca kręci nosem. Ale powinien wziąć dekoder od ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 nie ma prawa odmówić Tobie przyjęcia dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GoldSat Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Nie ma prawa, lecz sprzedawca nie chce to inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 A skąd ty już tak szybko wiesz, że sprzedawca nie chce? Masz jakieś paranormalne wiadomości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DjTomy Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Umowa rozwiązana z dniem dzisiejszym i CP się pośpieszył i już zablokował mi dostęp do kanałów, wyświetla się komunikat "karta nieaktywna". Jutro jadę zdać do APS dekoder i mam ich z głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 skoro umowa rozwiązana z dniem dzisiejszym to jak cp miał się pośpieszyc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzima Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Po jakim, mniej więcej czasie, DOK reaguje na wysłane wypowiedzenie? U mnie mija 2 tygodnie i nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 nie muszą zareagować, zdażały się sytuacje, że nigdy nie zadzwonili mimo wysłanego wypowiedzenia. mówię u o sytuacjach gdy wycofują kanały, bo albo jest tak dużo wypowiedzeń, że się nie wyrobią, albo nie ma dla ciebie promocji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 U mnie trwało to 2 dni i już dzwonili z działu utrzymania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik49 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 ja wysłałem 18 lipca wypowiedzenie i przysłali list nie dzownili choć podałem nowy nr mieli stary w bazie. I przysłali że umowa zostanie rozwiązana i jakaś tam oferta jeszcze była Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzima Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Czyli jakaś odpowiedź powinna być (telefon,list lub e-mail) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Zadzwoń do nich sam-powiedz,że ktoś dzwonił do ciebie,ale nie miałeś jak odebrać-ja tak zrobiłem i ugrałem to co chciałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artilodz Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Witam ja już pożegnałem się z kochanym CP Umowa wygasła dokładnie 22 sierpnia moje wypowiedzenie zostało wysłane 5 sierpnia. Po 5 sierpnia dzwonili do mnie 2 razy oferując różne oferty raz z umową na 15 miesięcy pełny pakiet za 89,90 i 5 miechów za free a raz umowa na 12 miechów taka sama cena i ten sam pakiet i też 5 miesięcy za darmoszkę. Niestety rozczarowałem i podziękowałem serdecznie ponieważ nie chciałem już dłużej być w tej telewizji. Dekoder odniosłem do pierwszego lepszego aps Pani bez skrzywienia przyjęła mi sprzęt dałem jej nawet 2 nowe kabelki hdmi gdyż nie chciało mi się rozpinać u mnie w domu wszystkiego. Dała mi potwierdzenie i po ptokach poszedłem od razy do nc+ i w końcu jestem zadowolony z ramówki Dziękuję wszystkim za pomoc jakiej udzielali w tym temacie kilka odp było naprawdę pomocnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 No i dzisiaj rano straciłem dostep do kanałów Troche dziwnie się czuje teraz bo bym coś pooglądał ale nie mam co Jutro jade oddać dekoder i papa CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
retronim Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Czy dekoder w APS musi osobiscie zdac osoba na którą była umowa, czy moze zrobic to ktos inny? Sprawdzają to z dowodem czy nie ma to znaczenia kto oddaje sprzęt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DjTomy Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Sprawdzają z dowodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SummerCruisin Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 @retronim nie ma znaczenia kto oddaje dekoder. Dopisywania jest wówczas adnotacja "w imieniu klienta". Gdyby ktoś szukał informacji to ZR nie jest gwarantowana od 22 listopada 2012. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.