Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Głupoty piszesz. W przytoczonych przez Ciebie fragmentach wszędzie jest mowa o winie abonenta. Natomiast wypowiedzenie umowy przez abonenta w związku ze zmianą oferty programowej jest winą Cyfrowego Polsatu.

W przypadku zmian w ofercie programowej stosuje się poniższy fragment regulaminu. :)

5. Cyfrowy Polsat zastrzega sobie prawo zastępowania programów telewizyjnych i/lub radiowych w ramach Pakietu Programów przez inne programy lub zmniejszenie ich liczby, jeżeli wynika to z ważnych przyczyn prawnych, technicznych, organizacyjnych lub ekonomicznych. W szczególności zalicza się do nich: utratę przez Cyfrowy Polsat uprawnień do rozprowadzania programów, zaprzestanie nadawania programu przez nadawcę, zmianę satelity lub systemu nadawania, zakończenie rozprowadzania z powodu zbyt niskiego poziomu oglądalności. O zmianach takich Abonenci/Użytkownicy będą uprzednio informowani, w szczególności poprzez emisję stosownego komunikatu tekstowego na ekranie odbiornika telewizyjnego Abonenta/Użytkownika, poprzez emisję w trakcie odbioru programów przez Abonenta scrolla (przewijanego tekstu) informacyjnego dotyczącego zmiany lub poprzez zamieszczenie informacji o takiej zmianie na stronie internetowej Cyfrowego Polsatu i w programie dla Abonentów. W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania terminu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia.

 

Edycja: Ja też się spóźniłem. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz tak bardzo cieszy mnie publiczny lincz kolegów. Osobiście byłbym bardzo zadowolony z Waszej interpretacji :)

 

Podstawowy niepokój wywołał u mnie brak przecinka w:

W przypadku jednostronnego rozwiązania Umowy Abonenckiej przez Abonenta lub przez Cyfrowy Polsat z winy Abonenta przed upływem Okresu Podstawowego (...)
. Myślałem, że przy takiej składni chodzi o dwie sytuacje:

1. Jednostronne rozwiązanie Umowy Abonenckiej przez Abonenta, lub

2. Jednostronne rozwiązanie Umowy Abonenckiej przez Cyfrowy Polsat z winy Abonenta.

 

Ale skoro mówicie, że kary nie ma to jak najbardziej OK :beer:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłby ktoś stworzyć instrukcję na temat tego jak powinno wyglądać takie wypowiedzenie? Jakiś wzór?

Do końca umowy pozostało mi jeszcze około 30 (sic!) miesięcy (z trwającej umowy przeszedłem na nową pakietyzację i dowalili dodatkowe miesiące). Nigdy nie wypowiadałem umowy i prawdę mówiąc nie wiem co i jak :P

 

Coś takiego można by przykleić, by ci, którzy mają prawo wypowiedzieć umowę wiedzieli jak to zrobić. Pomoże ktoś :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(Dane osobowe-lewy górny róg) Data(prawy górny rog)

Tel.:

PESEL:

Nr karty dekodera:

Nr seryjny dekodera:

 

Cyfrowy Polsat SA

ul. Łubinowa 4a

03-878 Warszawa

 

WYPOWIEDZENIE UMOWY ABONENCKIEJ

W związku z wyłączeniem Zone Romantica, który miałem zagwarantowany w pakiecie ...... ,

wypowiadam umowę wraz z najbliższym okresem rozliczeniowym.

 

Z poważaniem

 

 

To fakt, byś musiał sprawdzić swoje PWU.

Kiedy ostatnio przedłużałeś umowe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

icok na moje zapytanie o kare za wypowiedzenie umowy odpowiedział tylko tak:

 

Informujemy, że Umowa dotycząca dekodera HD 5000 o numerze

d4ab-11xxxxxxxx zostanie rozwiązana z dniem 31 sierpnia 2013 r.

 

Dodajemy, iż zgodnie z Regulaminem świadczenia usług (§ 6 pkt. 11) w

terminie 30 dni od daty rozwiązania Umowy jest Pani zobowiązana do zwrotu

udostępnionego dekodera wraz z akcesoriami (karta, kable, pilot). Sprzęt

można zwrócić wysyłając na adres Cyfrowego Polsatu - ul. Łubinowa 4

A, 03-878 Warszawa - lub w najbliższym Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

ja już pożegnałem się z kochanym CP

Umowa wygasła dokładnie 22 sierpnia moje wypowiedzenie zostało wysłane 5 sierpnia.

Po 5 sierpnia dzwonili do mnie 2 razy oferując różne oferty raz z umową na 15 miesięcy pełny pakiet za 89,90 i 5 miechów za free

a raz umowa na 12 miechów taka sama cena i ten sam pakiet i też 5 miesięcy za darmoszkę.

 

Niestety rozczarowałem i podziękowałem serdecznie ponieważ nie chciałem już dłużej być w tej telewizji.:)

Dekoder odniosłem do pierwszego lepszego aps Pani bez skrzywienia przyjęła mi sprzęt dałem jej nawet 2 nowe kabelki hdmi gdyż nie chciało mi się rozpinać u mnie w domu wszystkiego.

Dała mi potwierdzenie i po ptokach poszedłem od razy do nc+ i w końcu jestem zadowolony z ramówki

 

Dziękuję wszystkim za pomoc jakiej udzielali w tym temacie kilka odp było naprawdę pomocnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...