kobi666 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Witam. Czy jak znajomy teraz wyśle przez ICOK wypowiedzenie o CBS a jutro już tego kanału nie będzie to jak może wyglądać sytuacja ? Zamierza dalej być z CP z innymi warunkami. Płatność ma chyba do 3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Według mnie za krótki i przede wszystkim świąteczny okres. Można by spróbować wysłać ,a gdyby nie przeszło wycofać wypowiedzenie. Ale to już ryzyko znajomego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 33 minuty temu, kobi666 napisał: Witam. Czy jak znajomy teraz wyśle przez ICOK wypowiedzenie o CBS a jutro już tego kanału nie będzie to jak może wyglądać sytuacja ? Zamierza dalej być z CP z innymi warunkami. Płatność ma chyba do 3. Na złożenie wypowiedzenia z powodu usunięcia w/w kanału ma czas do 30 stycznia włącznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać na zasadach określonych w regulaminie świadczenie usług, w terminie nie krótszym niż do dnia wejścia tych zmian w życie tj. 31.12.2019 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Nie masz racji, można do 31 stycznia 2020. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Panowie wiem, że jest to bardzo dziwne, pytałem dwa razy konsultanta na infolinii do kiedy należy złożyć wypowiedzenie i otrzymałem informację, że do 31.12.2019 r. Nawet zacytowałem Regulamin i stwierdził, że liczy się od daty oficjalnego komunikatu a nie od wyłączenia CBS Action, więc w styczniu wypowiedzenie nie będą akceptowane. Tyle wiem od konsultantów. 3 godziny temu, kobi666 napisał: Witam. Czy jak znajomy teraz wyśle przez ICOK wypowiedzenie o CBS a jutro już tego kanału nie będzie to jak może wyglądać sytuacja ? Zamierza dalej być z CP z innymi warunkami. Płatność ma chyba do 3. Ja chcąc mieć 100% pewności napisał bym wypowiedzenie w ICOK jeszcze dziś. Liczy się data wysłania wypowiedzenie, a po Nowym Roku zapewne zostanie zarejestrowane o czym zostaniesz poinformowany drogą mailową, następnie telefon do DUK i negocjowanie warunków aneksu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Kilkanaście stron wstecz ktoś wstawiał komunikat z ICOKU i było w nimm jak byk, że do 31 stycznia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 2 godziny temu, sebap napisał: Kilkanaście stron wstecz ktoś wstawiał komunikat z ICOKU i było w nimm jak byk, że do 31 stycznia. Nie przypominam sobie takiego powiadomienia w ICOK, jak możesz mi odświeżyć pamięć i podać linka do tej wiadomości to będę wdzięczny. Oczywiście chodzi mi o oficjalną wiadomość od Cyfrowego Polsatu, która widnieje tu jak byk https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/zmiana-programowa-w-cyfrowym-polsacie-25-11-2019.cp dziękuję. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Nie siej znowu fermentu (znowu bo to Ty pisałeś o karach za zerwanie umowy) bo nie masz racji. Wystarczy post z konta oficjalnego CP? https://forum.satkurier.pl/topic/5940-zmiany-w-ofercie-kanałach-cp-czy-można-wypowiedzieć-umowę/page/302/?tab=comments#comment-1512872 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Człowieku o czym ty piszesz, ja sieje ferment? Pisze o faktach, które zostały mi przekazane za pośrednictwem oficjalnej infolinii Cyfrowego Polsatu. Wiem, że dla ciebie jak i dla mnie te komunikaty nie są do końca zrozumiałe, ale dlaczego piszesz, że ktoś ma rację lub nie? Ja jestem na tym forum bo staram się pomagać na ile mogę bazując na oficjalnych informacjach, które uzyskałem oraz na Regulaminie. Pytanie czy twoja intencja jest podobna ponieważ mam wrażenie, że nic nie wiesz a tylko czekasz na gotowa odpowiedź? Oczywiście masz rację mogę się mylić, ale pomagam jak potrafię natomiast Ty twierdzisz, że wszystko wiesz i życzę Tobie obyś miał rację bo chyba wszyscy tu dążymy do jednego aby sobie wspólnie pomagać. Ja też dzięki forum oraz pomocnym ludziom, którym bardzo dziękuję za pomoc dziś przedłużyłem umowę na dobrych warunkach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Pamiętam Twoje wypowiedzi w sprawie rzekomych kar za zerwanie umowy. Też kilka razy chciałeś pokazać, że masz rację a tak nie było. Teraz też wyszło jak wyszło, prawda? Nie ma o co kruszyć kopii. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Pamiętam, i nie tylko ja. Przypomnij sobie. Nie zamierzam do tego wracać ponieważ każdy może zapoznać się z tymi informacjami cofając się o kilka stron wstecz. Jak przytaczałem zapisy Regulaminu to może nie miałem racji? A może zarzucasz mi, że to ja pisałem Regulamin pod siebie? Absurd goni absurd. Poczytaj kilka postów wstecz rozbieżność informacji jest ogromna nie ma jednolitej, a na koniec będzie tak, że każdy z nas miał rację i napisał w swoich postach część prawdy która składa się w jedna całość. Proste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 25 minut temu, sebap napisał: Pamiętam Twoje wypowiedzi w sprawie rzekomych kar za zerwanie umowy. Też kilka razy chciałeś pokazać, że masz rację a tak nie było. Teraz też wyszło jak wyszło, prawda? Nie ma o co kruszyć kopii. Pozdrawiam. Szkoda czasu na takiego osobnika.Najpierw twierdził że umowy można wypowiadać po wycofaniu kanału następnie że umowy będą wypowiadane po tych zmianach.Następnie straszył tych co wypowiedzieli umowę i podpisali wcześniej kolejną że nie będa mieli możliwość nabyć dekodera 4K który pojawi się 2020 roku.Teraz zmienia daty które były podaane w wątku.I jeszcze twierdzi że chce tu pomagać innym.Ma poczucie humoru.Ale mamy dzień jaki mamy i to go tłumaczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyzag123 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 A ja mam takie czysto teoretyczne pytanie : jak ktoś wypowiedział umowę z tego powodu to wywalczył jakieś lepsze warunki umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Oferty masz w innym wątku.A powód wypowiedzenia jest jakis nadzwyczany że chcesz lepsze warunki umowy?Jedynie co można chyba extra wyrwać to kolejną umowę na 12 miesiecy.Bo normalnie nie dostaniesz dwóch jednej po drugiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 2 godziny temu, czerstwy napisał: Szkoda czasu na takiego osobnika.Najpierw twierdził że umowy można wypowiadać po wycofaniu kanału następnie że umowy będą wypowiadane po tych zmianach.Następnie straszył tych co wypowiedzieli umowę i podpisali wcześniej kolejną że nie będa mieli możliwość nabyć dekodera 4K który pojawi się 2020 roku.Teraz zmienia daty które były podaane w wątku.I jeszcze twierdzi że chce tu pomagać innym.Ma poczucie humoru.Ale mamy dzień jaki mamy i to go tłumaczy Szkoda czasu? Pochwal się nam szanowny Panie jaką uczelnie skończyłeś? Jest to przynajmniej Wydziału Prawa i Administracji. A skąd ty masz wiedzieć, że dekoder 4K nie pojawi się 2020 r. Jaką masz tego pewność? Podziel się z nami twoimi informacjami ja z chęcią rozwiąże twoje wątpliwości odnośnie dekodera 4K jak mi jakieś przedstawisz. Ja tylko domyślam się terminu pojawienia dekodera 4K, wiesz co to znaczy się domyślać? Pamiętaj głowa pracować musi! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Ja przynajmniej nie sieję fermentu o karach terminach i dekoderach mieszajac w głowach innym.Gdy w tym czasie abonenci wypowiadali umowy i podpisywali następne.I nie trzeba kończyć nie wiadomo czego i mieć 10 fakultetów by sprawdzić wyszukiwarkę forum i jak poprzednie takie przypadki rozwiązywał operator.Zresztą nie tylko ten operator.A bajdurzenie zostawię tobie ja bardziej się opieram na potwierdzonych informacjach.A ofertę CP już dawno odbieram na sprzęcie 4K a nie snuje opowieści i wypisuje bajki nie poparte niczym więcej jak tylko swoją wybujałą fantazją. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Ok, a jak się pojawi dekoder 4K w 2020 r. to co nam napiszesz? Pewnie twoje bajki i fantazję? Tak zgadzam się z tobą nie trzeba mieć 10 fakultetów aby sprawdzić Regulamin więc raz jeszcze cytuję: W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Jak osoba która to podpisała umowę tego nie rozumie, to proszę o upomnienie lub zbanowanie takiego człowieka który zarzuca mi kłamstwo. Przecież to jest oczywiste niech zainteresowane osoby przeczytają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Nic nie napiszę bo nie zajmuję się opowiadaniem bajek i informacji niczym nie popartych.A rozumiesz że operator przy takich usunieciach programów stosuje inne praktyki?Za bardzo to dla ciebie skomplikowane?By to sprawdzić wystarczy użyć wyszukiwark.Ale to dla ciebie też za bardzo skomplikowane.Jak twoje bzdury tu wypisywane mają się do rzeczywistości opisywanej w tym i w wątku o przedłużeniach?Nie odpisuje bo każdy zainteresowany już wie.Ale jak widać lubisz się dalej ośmieszać zmieniają teraz terminy które juz tu oficjalnie były podane.Większość tu na forum jest by sobie pomagać a nie szkodzić i wprowadzać w błąd jak ty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 A rozumiesz że operator przy takich usunieciach programów stosuje inne praktyki? jakie praktyki się pytam kolejny raz te: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/zmiana-programowa-w-cyfrowym-polsacie-25-11-2019.cp a może te § 9 4.... W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Powiedz która zmiana jest dla ciebie prawdziwa oraz pod która się podpisałeś? A może obaj mam racje i obie informacje są prawdziwe? Co zgodnie z prawem nie jest możliwe? Tak więc oczekuję od ciebie ostatecznej odpowiedzi dla wszystkich Abonentów, lub zwracam się z prośbą do administracji o zawieszenie lub zbanowanie użytkownika czerstwy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Ja nie klepię punktów reglaminu tylko pisze jaka jest rzeczywistość.A jaka jest i kto pisze prawdę to jest w wątkach.Ile osob zapłaciło karę którą tak straszyłeś?A może niedoczytałeś ile osó rozwiązało umowę przed wycofaniem kanału?A twierdziłęś że to nie mozliwe bo zowiazywnie umow będzie po 1 stycznia.I kto pisał nieprawdę i działał na szkodę tu obecnych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejay_18 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Pytanie krótkie, skoro operator stosuje inne praktyki, przypominam, że to są twoje słowa. To w którym przypadku wypowiedzenie będzie prawnie skuteczne, z punktu widzenia prawnika: to pierwsze czy to drugie? Jeżeli nie znasz odpowiedzi to zamilcz i nie udzielaj rad bo szkodzisz sobie. Oczywiście oczekuję od Ciebie podstawy prawnej. Dziękuję. A jaki Regulamin podpisywałeś podczas zawierania umowy? Ten z rzeczywistości jak to nazwałeś czy zgodny z prawem? Kolego motasz się i to bardzo, to że CP poszedł nam na rękę to nie znaczy że masz rację. Powiem krótko czym dalej brniesz tym bardziej się pogrążasz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arczi0044 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 deejay_18 Człowieku, jak ty lubisz komplikować sobie życie i przy okazji innym. Na forum jest parę osób które pracują w dziale utrzymania klienta. Pisali już kilkukrotnie w tym wątku że wypowiedzenia można składać do 31.01. i umowy będą bez problemu rozwiązane, a ty dalej się upierasz i wprowadzasz zamęt wklejając wycinki z regulaminu próbując udowodnić że koło jest kwadratem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 10 godzin temu, deejay_18 napisał: A rozumiesz że operator przy takich usunieciach programów stosuje inne praktyki? jakie praktyki się pytam kolejny raz te: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/zmiana-programowa-w-cyfrowym-polsacie-25-11-2019.cp a może te § 9 4.... W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Powiedz która zmiana jest dla ciebie prawdziwa oraz pod która się podpisałeś? A może obaj mam racje i obie informacje są prawdziwe? Co zgodnie z prawem nie jest możliwe? Tak więc oczekuję od ciebie ostatecznej odpowiedzi dla wszystkich Abonentów, lub zwracam się z prośbą do administracji o zawieszenie lub zbanowanie użytkownika czerstwy. @arczi0044 Nie chcę obrażać twojej inteligencji, ale racz przyswoić wyżej podany fragment regulaminu usług CP ze szczególnym naciskiem na wytłuszczenie i podkreślony fragment, kolego ja też podpisałem identyczny regulamin a stanowi on integralną część umowy jaką CP zawarł ze mną i vice versa- ja z Cyfrowym Polsatem, wycofanie kanału uruchamia działanie w/w punktu z tej racji już wielu skorzystało z wcześniejszych wypowiedzeń, które umożliwił nadawca, ale faktycznym i prawnym dniem od kiedy takie składać można jest dzień dzisiejszy gdyż dziś już kanał nie istnieje i każdy kto ma prawo do wypowiedzenia może to zrobić do dnia 30 stycznia br. włącznie. Ja zrobię to na pewno po 28. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 @OlafS nie lepiej dzień ,dwa wcześniej czyli 26-27 ? Tak na ostatnią chwilę to może być nerwowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.