Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

33 minuty temu, kobi666 napisał:

Witam. Czy jak znajomy teraz wyśle przez ICOK wypowiedzenie o CBS a jutro już tego kanału nie będzie to jak może wyglądać sytuacja ? Zamierza dalej być z CP z innymi warunkami. Płatność ma chyba do 3.

Na złożenie wypowiedzenia z powodu usunięcia w/w  kanału ma czas do 30 stycznia włącznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wiem, że jest to bardzo dziwne, pytałem dwa razy konsultanta na infolinii do kiedy należy złożyć wypowiedzenie i otrzymałem informację, że do 31.12.2019 r. Nawet zacytowałem Regulamin i stwierdził, że liczy się od daty oficjalnego komunikatu a nie od wyłączenia CBS Action, więc w styczniu wypowiedzenie nie będą akceptowane. Tyle wiem od konsultantów.

3 godziny temu, kobi666 napisał:

Witam. Czy jak znajomy teraz wyśle przez ICOK wypowiedzenie o CBS a jutro już tego kanału nie będzie to jak może wyglądać sytuacja ? Zamierza dalej być z CP z innymi warunkami. Płatność ma chyba do 3.

Ja chcąc mieć 100% pewności napisał bym wypowiedzenie w ICOK jeszcze dziś. Liczy się data wysłania wypowiedzenie, a po Nowym Roku zapewne zostanie zarejestrowane o czym zostaniesz poinformowany drogą mailową, następnie telefon do DUK i negocjowanie warunków aneksu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sebap napisał:

Kilkanaście stron wstecz ktoś wstawiał komunikat z ICOKU i było w nimm jak byk, że do 31 stycznia.

Nie przypominam sobie takiego powiadomienia w ICOK, jak możesz mi odświeżyć pamięć i podać linka do tej wiadomości to będę wdzięczny. Oczywiście chodzi mi o oficjalną wiadomość od Cyfrowego Polsatu, która widnieje tu jak byk https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/zmiana-programowa-w-cyfrowym-polsacie-25-11-2019.cp dziękuję. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku o czym ty piszesz, ja sieje ferment? Pisze o faktach, które zostały mi przekazane za pośrednictwem oficjalnej infolinii Cyfrowego Polsatu. Wiem, że dla ciebie jak i dla mnie te komunikaty nie są do końca zrozumiałe, ale dlaczego piszesz, że ktoś ma rację lub nie? Ja jestem na tym forum bo staram się pomagać na ile mogę bazując na oficjalnych informacjach, które uzyskałem oraz na Regulaminie. Pytanie czy twoja intencja jest podobna ponieważ mam wrażenie, że nic nie wiesz a tylko czekasz na gotowa odpowiedź? Oczywiście masz rację mogę się mylić, ale pomagam jak potrafię natomiast Ty twierdzisz, że wszystko wiesz i życzę Tobie obyś miał rację bo chyba wszyscy tu dążymy do jednego aby sobie wspólnie pomagać. Ja też dzięki forum oraz pomocnym ludziom, którym bardzo dziękuję za pomoc dziś przedłużyłem umowę na dobrych warunkach.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam, i nie tylko ja. Przypomnij sobie. Nie zamierzam do tego wracać ponieważ każdy może zapoznać się z tymi informacjami cofając się o kilka stron wstecz. Jak przytaczałem zapisy Regulaminu to może nie miałem racji? A może zarzucasz mi, że to ja pisałem Regulamin pod siebie? Absurd goni absurd. Poczytaj kilka postów wstecz rozbieżność informacji jest ogromna nie ma jednolitej, a na koniec będzie tak, że każdy z nas miał rację i napisał w swoich postach część prawdy która składa się w jedna całość. Proste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, sebap napisał:

Pamiętam Twoje wypowiedzi w sprawie rzekomych kar za zerwanie umowy. Też kilka razy chciałeś pokazać, że masz rację a tak nie było. Teraz też wyszło jak wyszło, prawda?

Nie ma o co kruszyć kopii.

 

Pozdrawiam.

Szkoda czasu na takiego osobnika.Najpierw twierdził że umowy można wypowiadać po wycofaniu kanału następnie że umowy będą wypowiadane po tych zmianach.Następnie straszył tych co wypowiedzieli umowę i podpisali wcześniej kolejną że nie będa mieli możliwość nabyć dekodera 4K który pojawi się 2020 roku.Teraz zmienia daty które były podaane w wątku.I jeszcze twierdzi że chce tu pomagać innym.Ma poczucie  humoru.Ale mamy dzień jaki mamy i to go tłumaczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, czerstwy napisał:

Szkoda czasu na takiego osobnika.Najpierw twierdził że umowy można wypowiadać po wycofaniu kanału następnie że umowy będą wypowiadane po tych zmianach.Następnie straszył tych co wypowiedzieli umowę i podpisali wcześniej kolejną że nie będa mieli możliwość nabyć dekodera 4K który pojawi się 2020 roku.Teraz zmienia daty które były podaane w wątku.I jeszcze twierdzi że chce tu pomagać innym.Ma poczucie  humoru.Ale mamy dzień jaki mamy i to go tłumaczy

Szkoda czasu? Pochwal się nam szanowny Panie jaką uczelnie skończyłeś? Jest to przynajmniej Wydziału Prawa i Administracji. A skąd ty masz wiedzieć, że dekoder 4K nie pojawi się  2020 r. Jaką masz tego pewność? Podziel się z nami twoimi informacjami ja z chęcią rozwiąże twoje wątpliwości odnośnie dekodera 4K jak mi jakieś przedstawisz. Ja tylko domyślam się terminu pojawienia dekodera 4K, wiesz co to znaczy się domyślać? Pamiętaj głowa pracować musi!

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przynajmniej nie sieję fermentu o karach terminach i dekoderach mieszajac w głowach innym.Gdy w tym czasie abonenci wypowiadali umowy i podpisywali następne.I nie trzeba kończyć nie wiadomo czego i mieć 10 fakultetów by sprawdzić wyszukiwarkę forum i  jak poprzednie takie przypadki rozwiązywał operator.Zresztą nie tylko ten operator.A bajdurzenie zostawię tobie ja bardziej się opieram na potwierdzonych informacjach.A ofertę CP już dawno odbieram na sprzęcie 4K a nie snuje opowieści i wypisuje bajki nie poparte niczym więcej jak tylko swoją wybujałą fantazją.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, a jak się pojawi dekoder 4K w 2020 r. to co nam napiszesz? Pewnie twoje bajki i fantazję? Tak zgadzam się z tobą nie trzeba mieć 10 fakultetów aby sprawdzić Regulamin więc raz jeszcze cytuję: W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Jak osoba która to podpisała umowę tego nie rozumie, to proszę o upomnienie lub zbanowanie takiego człowieka który zarzuca mi kłamstwo. Przecież to jest oczywiste niech zainteresowane osoby przeczytają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie napiszę bo nie zajmuję się opowiadaniem bajek i informacji niczym nie popartych.A rozumiesz że operator przy takich usunieciach programów stosuje inne praktyki?Za bardzo to dla ciebie skomplikowane?By to sprawdzić wystarczy  użyć wyszukiwark.Ale to dla ciebie też za bardzo skomplikowane.Jak twoje bzdury tu wypisywane mają się do rzeczywistości opisywanej w tym i w wątku o przedłużeniach?Nie odpisuje bo  każdy zainteresowany już wie.Ale jak widać lubisz się dalej ośmieszać zmieniają teraz terminy które juz tu oficjalnie były podane.Większość tu na forum jest by sobie pomagać a nie szkodzić i wprowadzać w błąd jak ty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A rozumiesz że operator przy takich usunieciach programów stosuje inne praktyki? jakie praktyki się pytam kolejny raz te: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/zmiana-programowa-w-cyfrowym-polsacie-25-11-2019.cp a może te § 9 4.... W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Powiedz która zmiana jest dla ciebie prawdziwa oraz pod która się podpisałeś? A może obaj mam racje i obie informacje są prawdziwe? Co zgodnie z prawem nie jest możliwe? Tak więc oczekuję od ciebie ostatecznej odpowiedzi dla wszystkich Abonentów, lub zwracam się z prośbą do administracji o zawieszenie lub zbanowanie użytkownika czerstwy.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie klepię punktów reglaminu tylko pisze jaka jest rzeczywistość.A jaka jest i kto pisze prawdę to jest w wątkach.Ile osob zapłaciło karę którą tak straszyłeś?A może niedoczytałeś ile osó rozwiązało umowę przed wycofaniem kanału?A twierdziłęś że to nie mozliwe bo zowiazywnie umow będzie po 1 stycznia.I kto pisał nieprawdę i działał na szkodę tu obecnych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie krótkie, skoro operator stosuje inne praktyki, przypominam, że to są twoje słowa. To w którym przypadku wypowiedzenie będzie prawnie skuteczne, z punktu widzenia prawnika: to pierwsze czy to drugie? Jeżeli nie znasz odpowiedzi to zamilcz i nie udzielaj rad bo szkodzisz sobie. Oczywiście oczekuję od Ciebie podstawy prawnej. Dziękuję.

A jaki Regulamin podpisywałeś podczas zawierania umowy? Ten z rzeczywistości jak to nazwałeś czy zgodny z prawem? Kolego motasz się i to bardzo, to że CP poszedł nam na rękę to nie znaczy że masz rację. Powiem krótko czym dalej brniesz tym bardziej się pogrążasz .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

deejay_18 Człowieku, jak ty lubisz komplikować sobie życie i przy okazji innym. Na forum jest parę osób które pracują w dziale utrzymania klienta. Pisali już kilkukrotnie w tym wątku że wypowiedzenia można składać do 31.01. i umowy będą bez problemu rozwiązane, a ty dalej się upierasz i wprowadzasz zamęt wklejając wycinki z regulaminu próbując udowodnić że koło jest kwadratem.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, deejay_18 napisał:

A rozumiesz że operator przy takich usunieciach programów stosuje inne praktyki? jakie praktyki się pytam kolejny raz te: https://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/aktualnosci/zmiana-programowa-w-cyfrowym-polsacie-25-11-2019.cp a może te § 9 4.... W takim przypadku Abonentowi przysługuje prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednakże nie później niż 30 dni od dokonania takiej zmiany, ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne oświadczenie Abonenta o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej. Powiedz która zmiana jest dla ciebie prawdziwa oraz pod która się podpisałeś? A może obaj mam racje i obie informacje są prawdziwe? Co zgodnie z prawem nie jest możliwe? Tak więc oczekuję od ciebie ostatecznej odpowiedzi dla wszystkich Abonentów, lub zwracam się z prośbą do administracji o zawieszenie lub zbanowanie użytkownika czerstwy.

@arczi0044 Nie chcę obrażać twojej inteligencji, ale racz przyswoić wyżej podany fragment regulaminu usług CP ze szczególnym naciskiem na wytłuszczenie i podkreślony fragment, kolego ja też podpisałem identyczny regulamin a stanowi on integralną część umowy jaką CP zawarł ze mną i vice versa- ja z Cyfrowym Polsatem, wycofanie kanału uruchamia działanie w/w punktu  z tej racji już wielu skorzystało z wcześniejszych wypowiedzeń, które umożliwił nadawca, ale faktycznym i prawnym dniem od kiedy takie składać można jest dzień dzisiejszy gdyż dziś już kanał nie istnieje i każdy kto ma prawo do wypowiedzenia może to zrobić do dnia 30 stycznia br. włącznie.

Ja zrobię to na pewno po 28.

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...