Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli kanał jest gwarantowany w Twojej ofercie, możesz rozwiązać umowę bez kary. Tutaj nie mam wglądu do systemu, dlatego w potwierdzenia możesz wysłać zgłoszenie poprzez ICOK i następnie podać mi numer karty do dekodera w wiadomości prywatnej w celu przyspieszenia realizacji.  
 

Edytowane przez Specjalista Cyfrowy Polsat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.12.2019 o 17:55, konra napisał:

Też wczoraj wieczorem złożone wypowiedzenie przez ICOK i jeszcze żadnego potwierdzenia przyjęcia  nie mam

mam nadzieję że dobrze  poszło  bo według instrukcji z forum. Dzięki stan69 za uspokojenie emocji

 

 

 

 

Ja złożyłem wypowiedzenie przez icok i od razu poprosiłem o mail z potwierdzeniem zmian w systemie..... jak potwierdza to wyślij wiadomość do "specjalista......."z forum z numerem karty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.12.2019 o 11:51, konra napisał:

 

No i  jest prezent gwiazdkowy  jako rekompensata  likwidacji kanału CBS Action w postaci 6 miesięcy gratis w umowie 24 miesięcznej 

plus anulowanie wielu miesięcy poprzedniej umowy, pakiet pozostał ten sam do tego HBO i PSP  w promocji na miesiąc

Wypowiedzenie wysłane  przez ICOK wczoraj  a dziś nowy aneks

Fajnie że są pomocni ludzie na tym forum 

 

 

Konfidell tak właśnie zrobiłem i powyżej efekt

 

 

 

 

Edytowane przez konra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Darek80 napisał:

Hmm, mam umowę z 2 wariantami w elastyczności:

- Familijny HD + HBO

- Familijny HD Max + HBO

a z drugiej strony mam gwarantowany w Film HD CBS Action.

Co w takiej sytuacji - można wypowiadać i kończyć umowę (bez kary) czy nie można?

Zwróć uwagę, że masz tam wymienione wszystkie pakiety oraz kanały CP. Więc nic Ci po tym, że widnieje tam kanał CBS Action w pakiecie Film HD skoro nie masz tego pakietu w swojej umowie. 

11 godzin temu, Darek80 napisał:

Hmm, mam umowę z 2 wariantami w elastyczności:

- Familijny HD + HBO

- Familijny HD Max + HBO

a z drugiej strony mam gwarantowany w Film HD CBS Action.

Co w takiej sytuacji - można wypowiadać i kończyć umowę (bez kary) czy nie można?

Zwróć uwagę, że masz tam wymienione wszystkie pakiety oraz kanały CP. Więc nic Ci po tym, że widnieje tam kanał CBS Action w pakiecie Film HD skoro nie masz tego pakietu w swojej umowie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CP ma problem bo dużo rezygnacji jest ,ja złożyłem 13.12 2019 rano około 8 a zadzwonili około 11.30.Konsultant zszedł do 80 zł za pakiet który mam Premium . Byłem od powstania platformy .Bardzo był nachalny żebym został .Na koniec powiedziałem swoje zdanie . Liga mistrzów płacenie dodatkowo ,brak dekodera 4K i kanałów . Nigdy nie dostałem dodatkowego okna otawrtego kanałów a zawsze tylko niższe pakiety dostawały . Żle traktujecie klientów z wysokimi pakietami dlatego przechodzę do canał+

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie piłki nożnej. Czy Ekstraklasa w PC+ jest dostępna bez opłat ,czy jako pakiet dodatkowo płatny ? Nie wiem dlatego pytam. Z tego co widzę nastąpiła wymiana ,Liga Mistrzów za Ekstraklasę. Chyba prawa sportowe osiągnęły granicę absurdu albo się o nią ocierają. Dekoder 4K - co miało by być tu nadawane. 1 kanał z powtórkami ? Była już sytuacja z kanałami HD ,które były traktowane jak luksus i dostępne w pakietach dodatkowo płatnych. Co do wysokich pakietów to się zgodzę ale czy u konkurencji również jest tak świetnie ? Ostatni przykład z Netfliksem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, wuzel napisał:

Odnośnie piłki nożnej. Czy Ekstraklasa w PC+ jest dostępna bez opłat ,czy jako pakiet dodatkowo płatny ? Nie wiem dlatego pytam. Z tego co widzę nastąpiła wymiana ,Liga Mistrzów za Ekstraklasę. Chyba prawa sportowe osiągnęły granicę absurdu albo się o nią ocierają. Dekoder 4K - co miało by być tu nadawane. 1 kanał z powtórkami ? Była już sytuacja z kanałami HD ,które były traktowane jak luksus i dostępne w pakietach dodatkowo płatnych. Co do wysokich pakietów to się zgodzę ale czy u konkurencji również jest tak świetnie ? Ostatni przykład z Netfliksem.

Jak masz 6C+ musisz dokupić ale treści są już w tych 6C+ więc nie ma większego sensu.Posiadajac 8C+ te kanały z Ekstraklasą dostaje się bez żadnych opłat.Wielu abonentów nawet PSP dostaje za free.Treści 4K nie koniecznie muszą być to tylko kanały z satelity mogą to być jakieś kolekcje z neta lub dysku dekodera.Ewentualnie mogą dodać jakieś kanały zagraniczne.Zresztą mogą w tym dekoderze dodać nowe funkcje i rozwiązania czy większe dyski itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcinek062

Witam. Wspomniana informacja powinna być widoczna w umowie. Możesz się również tego upewnić, wysyłając zgłoszenie przez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp w zakładce Kontakt z Cyfrowy Polsatem -> Napisz do nas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.12.2019 o 16:48, Mako napisał:

witam

Do kiedy można złożyć wypowiedzenie?

zgodnie z regulaminem prawa konsumenckiego do którego nawiązuje zawiadomienie CP na ICOK  do 31.12.2019

a zgodnie z umową jaką zawarłeś z CP od 1 do 30.01.2020 :D

Edytowane przez wojtek509
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

wypowiedzenie złożone przez ICOK w poniedziałek 16-go z powodu wyłączenia CBS Action, dzisiaj telefon z DUK i aneks do umowy - mam fula bez fikołków plus 3 x MR (teraz też tak miałem) , umowa na 24 miesiące (pasi mi) 6 miesięcy gratis 18 miesięcy po 80 zł (mam smart dom), jestem zadowolony.

Teraz płaciłem 70 zł miesięcznie a po aneksie średnia miesięczna wynosi 60 zł. ?

Edytowane przez Mako
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.12.2019 o 17:07, fallout77 napisał:

A moje pytsnie brzmi dostalem informacje na maila że mam nadplatę 115 zł.Rozwiazalem umowę 06.12,zdalem sprzet.Nie mam konta na cyfrowym polsacie i jak teraz CP zwroci mi tą kasę?

Idź do punktu CP lub Plusa i podasz numer konta do zwrotu nadpłaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...