Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, OlafS napisał:

Spokojnie- ceny o ile podniosą to będą dotyczyć nowych umów(zapewne mojej też bo wypowiadam po 28.01), gdyby podnieśli wszystkim to mogło by ich kosztować dużo więcej niż przyniosło by zysku, jak usuwają kanał to ruch w umowach pewnie nawet 2-3% nie sięga,ale ruchy cenowe mogłyby uruchomić znacznie szersze zainteresowanie wypowiedzeniami.


Mi kilka lat temu Pan Zygmunt podniósł cenę abonamentu w trakcie umowy więc wcale bym się nie zdziwił........ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, _Artek_ napisał:

Lepiej szybko negocjujcie bo może być tak że przy podniesieniu ceny też będzie podstawa do wypowiedzenia i tym sposobem będziecie mieli rok telewizji za free :D bo ja już jestem po drugiej stronie mocy :P

Pomijając inną sprawę,wiesz o czym mówię :rofl:.Skąd wziąłeś rok tv za free. Jeżeli przedłużysz umowę teraz ,to masz odpowiednio 6, 1 lub 3 miesiące gratis. Jeżeli podwyżki pojawią się na początku roku ,to wyjdzie ok 1 miesiąc gratis i przy nowej 24 miesięcznej umowie ,6 miesięcy ,czyli łącznie 7. W niższych umowach jeszcze mniej. Ponadto nie wydaje mi się aby podwyżki objęły stałych abonentów w trakcie umowy.Logistyka by się zatkała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekstraklasę masz obecnie tylko od pakietu Familijny Max,także tutaj też nie ma żadnej logiki. Odnośnie PSP ,dostaję teraz smsy aby przedłużyć umowę z tym pakietem "tylko" na 36 miesięcy,gdzie prawa się nie długo kończą i nie wiadomo kto wygra kolejne.Także tutaj też logiki w tym nie ma.

Poza tym pisałem o logistyce a nie o logice :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, _Artek_ napisał:


Mi kilka lat temu Pan Zygmunt podniósł cenę abonamentu w trakcie umowy więc wcale bym się nie zdziwił........ 

W sumie to i taka możliwość zdarzyć się może(choć wątpię),ty będziesz wiedział jak zadziałać a tępaki :?: ..no cóż- ci zapłacą więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj złożyłem wypowiedzenie z uwagi na wycofanie gwarantowanego CBS Action. Miałem potocznie nazywając pakiet Premium MAX HD + Polsat Sport Premium za 100 zł w umowie 24/6. Dzisiaj telefon z DUK dostałem ofertę pakiet Premium. Wszystko za 90 zł i kolejne 6 miesięcy w gratisie w umowie na 24 miesiące. Dodatkowo "chwilówka" w postaci PSP, Eleven, VOD, RozrywkaHD. Pozdrawiam jednego kolegę z forum, który w tak spokojny i rzeczowy sposób pomógł to załatwić ?

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, niedowiarek napisał:

Dzieki. Film hd mam. Umowe aneksowalem w styczniu. A na odpowiedź icok jeszcze sie nie doczekslem

To zadzwoń i zapytaj na infolini. Ja tak zrobiłem.

Wczoraj umowa wypowiedziana przez ICOK oczywiście z powodu wycofania "ulubionego" kanału, a dzisiaj dzwoniłem do DUK i klepnięte 12/3 Familijny Max HD+ pakiet film, cinemax i sport, a dodatkowo do 6 lutego HBO, Eleveny, Liga mistrzów i Relax no i 3 miechy VOD.
Ledwo co 6 stycznia kończy mi się darmowy okres z poprzedniej umowy, a już polecą 3 nowe miechy.
Konsul konkretny od razu po sprawdzeniu historii umów wiedział co mi zaproponować i czego potrzebuję?

Edytowane przez rafcio082
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie pytanko

Mój okres rozliczeniowy jest do 10go każdego miesiąca, w piątek złożyłem wypowiedzenie ze skutkiem na koniec kolejnego okresu rozliczeniowego.

Abonament miałem opłacony już za grudzień.

Czy to normalne że już dzisiaj wszytko zostało wyłączone jeśli tak to czy kasa za grudzień będzie zwrócona ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro złożyłeś wypowiedzenie w ub. piątek 6 grudnia,to był to poprzedni okres rozliczeniowy jak widzisz.Natomiast dzisiaj jest już 10 grudnia,czyli twój kolejny okres rozliczeniowy.Pieniądze powinny być tobie zwrócone.No chyba że planujesz przedłużenie swojej umowy na nowych warunkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich! Mam pytanie. Ile trwa rejestracja wypowiedzenia wysłanego przez ICOK. Wysłałem je wczoraj i widnieje, że do końca umowy pozostało 9 miesięcy. Gdyby wypowiedzenie zostało zarejestrowane, byłoby, że do końca został 1 miesiąc. Z góry dziękuję za odpowiedzi!

Edytowane przez raafmix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też wczoraj wieczorem złożone wypowiedzenie przez ICOK i jeszcze żadnego potwierdzenia przyjęcia  nie mam

mam nadzieję że dobrze  poszło  bo według instrukcji z forum. Dzięki stan69 za uspokojenie emocji

 

 

 

 

Edytowane przez konra
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.12.2019 o 14:20, Jacor napisał:

Witam, to do kiedy można składać maksymalnie wypowiedzenie w związku z usunięciem kanału CBS action. Pytam bo u mnie okres darmowy(6 miesięcy) kończy się 8 lutego i zastanawiam się czy można wypowiedzieć umowe w styczniu po 8 2020r.?? Dodam że kanał mam w umowie gwarantowany. W icoku napisali że tylko do 31.12.2019 można i zgłupiałem?? Proszę o pomoc :) :) 

 

W dniu 1.12.2019 o 14:27, OlafS napisał:

Ja złożę dopiero 28 stycznia, termin graniczny to 30-ty, jak mogą pisać takie bzdury skoro kanał znika 01.01 :?: i prawidłowo od tego dnia włącznie mamy 30dni na wypowiedzenie.

Ja też jadę na darmowych.

W związku z sygnałami dotyczącymi wątpliwości związanych z okresem wypowiedzenia, potwierdzam, że  zgodnie z regulaminem świadczenia usług, wszyscy abonenci, którzy mieli kanał CBS Action gwarantowany w ofercie i nie akceptują  jego utraty, mogą z tego powodu złożyć oświadczenie o rozwiązaniu umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednak nie później niż 30 dni od dokonania zmiany, czyli w praktyce od dnia zawiadomienia do dnia 30 stycznia 2020 r.  

 

O tej zmianie Spółka zawiadomiła klientów zgodnie z treścią przepisów ustawy prawo telekomunikacyjne tj. z miesięcznym wyprzedzeniem przed wprowadzeniem zmiany, informując o prawie wypowiedzenia umowy bez konieczności zwrotu ulgi w przypadku braku akceptacji tej zmiany, w terminie nie krótszym niż do dnia wejścia zmiany w życie, czyli do 31 grudnia 2019 r.  Dzięki temu przez ponad miesiąc abonenci mogą swobodnie podjąć stosowne działania, pozwalające uniknąć im obowiązku korzystania z usług po wyłączeniu CBS Action, jeśli nie akceptują jego utraty. 

 

Zwracam jednak uwagę na bogactwo innych kanałów filmowych o podobnym profilu w naszej ofercie i zachęcam do zapoznania się z propozycjami takich stacji jak: 13 Ulica, AMC, AXN SPIN, FOX COMEDY, Filmbox Action, TNT HD czy SCI FI.

56 minut temu, konra napisał:

Też wczoraj wieczorem złożone wypowiedzenie przez ICOK i jeszcze żadnego potwierdzenia przyjęcia  nie mam

mam nadzieję że dobrze  poszło  bo według instrukcji z forum. Dzięki stan69 za uspokojenie emocji

 

 

 

 

Proszę, podaj mi numer karty w wiadomości prywatnej. Postaram się przyspieszyć realizację zgłoszenia.

W dniu 2.12.2019 o 09:02, flot napisał:

Też tak  myślę, ale to jest kopia z mojego ICOK:

" Jeżeli kanał CBS ACTION jest gwarantowany w Państwa Umowie lub Aneksie i nie akceptują Państwo powyższych zmian, przysługuje Państwu prawo do rozwiązania Umowy Abonenckiej, bez obowiązku zwrotu ulgi (kary), w przypadku, gdy była ona przyznana w umowie, a rozwiązanie nastąpi w Okresie Podstawowym. Pisemne oświadczenie o wypowiedzeniu można przekazać do dnia 31.12.2019 r. w Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa lub przesłać pocztą na adres: Cyfrowy Polsat SA"

Zastanawia mnie data 31.12.2019r.

Potwierdzam słowa OlafS wypowiedzenie można złożyć maksymalnie do 30 stycznia 2020 r. (zgodnie z regulaminem świadczenia usług). Data widoczna w ICOK-u, czyli 31.12.2019 r. wynika z treści przepisów ustawy prawo telekomunikacyjne dot. obowiązku poinformowania klientów z miesięcznym wyprzedzeniem przed wprowadzeniem takiej zmiany.  Jeśli podejmiesz decyzję o złożeniu takiego oświadczenia, będzie ono skutkowało rozwiązaniem umowy datowanym na koniec obowiązującego w umowie okresu rozliczeniowego, w którym przyjęto pisemne wypowiedzenie umowy w związku z wyłączeniem kanału. Pamiętaj o tym, że w naszej ofercie są także inne stacje o podobnym profilu. Zachęcam do zapoznania się z przygotowanymi propozycjami. Wystarczy, że wyślesz do mnie wiadomość prywatną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

W związku z sygnałami dotyczącymi wątpliwości związanych z okresem wypowiedzenia, potwierdzam, że  zgodnie z regulaminem świadczenia usług, wszyscy abonenci, którzy mieli kanał CBS Action gwarantowany w ofercie i nie akceptują  jego utraty, mogą z tego powodu złożyć oświadczenie o rozwiązaniu umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia, jednak nie później niż 30 dni od dokonania zmiany, czyli w praktyce od dnia zawiadomienia do dnia 30 stycznia 2020 r. 

Cieszę się że w sposób niepozostawiający żadnych wątpliwości potwierdziłeś moją wersję w tym temacie.

Może to rozwieje wątpliwości niektórych kolegów z forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...