Skocz do zawartości

Zmiany w ofercie (kanałach Polsat Box) - czy można wypowiedzieć umowę?


Duro Hombre
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@the cable guyDokładnie tak jak piszą koledzy od 14.11. 19r jest 15/1 i 29/3. Nie ważne czy wymieniasz dekoder czy nie, jest ten sam okres promocji. Jest pakiet Premium HD oraz Premium Max HD - ten pierwszy nie zawiera w sobie kanałów Eleven Sport i jest o 10 zł tańszy od Premium Max-a. 

Edytowane przez Nowy 123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy kanał CBS ACTION był gwarantowany na dzień 2018-07-27? Podpisywałem umowę w APS Cyfrowego Polsatu i oczywiście nie wydano mi do umowy załącznika z gwarantowanymi kanałami na ten okres czasu. Nie chcę pisać do CP bo znając życie prawdy mi nie powiedzą...

Edytowane przez wally79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przedłużałem umowę 26.08.2019 z pakietem Familijny max+Sport+Cinemax+Film i mam kanał CBS Action gwarantowany, a kolega kupił 30.08.2019 nowy pakiet Premium HD+Film+Cinemax+Sport+HBO i poinformowali go w ICOK, że nie ma gwarantowanego kanału. Tak wiec chyba w tym czasie była zmiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale mnie ktoś zrobił w ...

Wysłałem wypowiedzenie, że umowa ma się kończyć z kolejnym okresem rozliczeniowym a rozwiązali z obecnym.

Miałem jeszcze darmowe miesiąca, więc chciałem przedłużyć dopiero od 4 stycznia 2020 a tu wałek, dziś mi sygnał wyłączyli.

Próbuje to jakoś odkręcić, dzwoniłem do ICOK ale kobieta mi powiedziała, że muszę to pisemnie załatwiać.

Porażka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, masbach napisał:

30.08.2019 nowy pakiet Premium HD+Film+Cinemax+Sport+HBO i poinformowali go w ICOK, że nie ma gwarantowanego kanału. Tak wiec chyba w tym czasie była zmiana.

Ciekawe- ja mam umowę z tego samego dnia i kanał CBS Action mam gwarantowany, ktoś chyba twojego kumpla wprowadził w błąd, a swoją drogą to po co kumpel angażuje ICOK :?: przecież chyba dostał na maila czy wersję papierową umowy i tam ma wymienione kanały.

 

 

@jacekgothic

Tak w sumie to takim poparzonym należą się takie niespodzianki- gdzie ci się spieszyło z tym wypowiedzeniem:?:, szczególnie że i tak za free oglądałeś
 

Edytowane przez OlafS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, jacekgothic napisał:

Ale mnie ktoś zrobił w ...

Wysłałem wypowiedzenie, że umowa ma się kończyć z kolejnym okresem rozliczeniowym a rozwiązali z obecnym.

Miałem jeszcze darmowe miesiąca, więc chciałem przedłużyć dopiero od 4 stycznia 2020 a tu wałek, dziś mi sygnał wyłączyli.

Próbuje to jakoś odkręcić, dzwoniłem do ICOK ale kobieta mi powiedziała, że muszę to pisemnie załatwiać.

Porażka

Umowa podlega rozwiązaniu na koniec bieżącego okresu rozliczeniowego jak ktoś wypowiada umowę ze względu usunięcia kanału tak mi powiedzieli w DUK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaznaczyłem jak wypowiadałem że rozwiązuję umowę ze względu na .......... po wyłączeniu tego kanału a nie tylko samo że rozwiązuję. Wczoraj miła Pani zadzwoniła i od razu sama zaproponowała 12/3.

Edytowane przez kobi666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, OlafS napisał:

...przecież chyba dostał na maila czy wersję papierową umowy i tam ma wymienione kanały.

Sęk w tym, że w wersji papierowej nie dostał takiego wykazu. :--( 

Właśnie złożył prośbę do ICOK o wersję elektroniczną umowy wraz z regulaminem. Ciekawe co przyślą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam okres rozliczeniowy do 30 kazdego miesiąca, wypowiedzenie poszło 1 grudnia, 2 grudnia aneks 24/6 i została skasowana oplata za okres grudniowy, kanały w gratisie (hbo) w sumie będą działać 2 miesiące (cały grudzień i styczeń) bo nowa umowa wchodzi w życie z dniem 31.12.2019r. więc wychodzi 7 miesięcy za darmo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, masbach napisał:

Sęk w tym, że w wersji papierowej nie dostał takiego wykazu

Nic nie szkodzi- ja też zgodziłem się na wersję elektroniczną, która przyszła po chwili jak się dogadaliśmy

 

21 minut temu, ramzi84 napisał:

nowa umowa wchodzi w życie z dniem 31.12.2019r. więc wychodzi 7 miesięcy za darmo


I tak się to robi:brawo:

Edytowane przez OlafS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ramzi84 jak może Ci wyjść 7 miesięcy za darmo skoro w umowie masz 6? ?Opłata grudniowa jest skasowana bo od 31 grudnia wchodzi umowa a płatność jest z góry więc za okres rozliczeniowy 30.11 do 31.12 zapłaciłes w listopadzie. Co do HBO dobre rozegranie. ?

Edytowane przez Nowy 123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.12.2019 o 07:49, Kristiano Rinaldo napisał:
Umowa podlega rozwiązaniu na koniec bieżącego okresu rozliczeniowego jak ktoś wypowiada umowę ze względu usunięcia kanału tak mi powiedzieli w DUK.

Do mnie po wypowiedzeniu ze względu na usunięcie kanału zadzwonili z DUK i poinformowali, że umowa zakończy się 27 stycznia a nie 27 grudnia więc chyba zależy kto rozpatruje wypowiedzenie. Ale bardziej zdziwiło mnie jak zapytałem o wymiane dekoderów na te z multiroomem po wifi i usłyszałem, że jak najbardziej nie ma z tym problemu ale do prawidłowego działania tego multiroomu muszę mieć internet min. 8MB...Coś się zmieniło? bo myślałem, że internet nie ma znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, sapcio7 napisał:

Do mnie po wypowiedzeniu ze względu na usunięcie kanału zadzwonili z DUK i poinformowali, że umowa zakończy się 27 stycznia a nie 27 grudnia

Mnie dzisiaj konsultant z DUK także poinformował, ze moja umowa zostanie rozwiązana 23 stycznia, a nie w grudniu jak niektórym forumowiczom już się udało. Ponadto na pytanie o wymianę dekodera 7000 PVR na Evobox PVR, stwierdził , że wymiana dekodera przy pakiecie Familijny Max + Sport + Film + Cinemax (60 zł/mc), jest możliwa jedynie z doliczaniem 5 zł czynszu miesięcznie. Jak to możliwe, że jedni mogą rozwiązać umowę w grudniu a innych się przymusza czekać do końca stycznia, oraz czynsz za Evobox PVR też jest doliczany, lub nie, według widzimisię konsultanta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sapcio7 napisał:

Evobox pvr + evobox lite, mowa była o tv satelitarnej.

Dla telewizji satelitarnej przepustowość Internetu nie ma znaczenia. Dekodery muszą zostać podłączone do jednej sieć Wi-Fi, aby usługa Multiroom działała prawidłowo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...