Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ale za mną rozmawiają bez notariusza dzwoniąc na mój tel., e-mail, a mama podpisze to co ja jej podpowiem.

Nawet bankowców, doradców finansowych przekierowuje na mój tel. bo mama nie życzy sobie telefonów, nagabywania, denerwują ją i do tej pory ta argumentacja wystarczała by dzwoniący wiedział że nie będzie rozmawiał z właścicielem, tylko z osobą reprezentującą go. Mama (prawie 80 lat) chce mieć na siebie swe umowy, konta, lokaty itp., więc nie widzę na razie potrzeby zmiany tego.

 

O umowie z Cyfra+ i 10 dni masz 100% racji.

Z Cyfra+ umowę się podpisuje wyłącznie w punkcie sprzedaży, nie telefonicznie. Telefonicznie jest tylko przygotowywana. Tak było w grudniu i chyba się to nie zmieniło.

Podpisana umowa nie ma terminu zakończenia, tylko minimalny czas i okres obowiązywania rabatów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale za mną rozmawiają bez notariusza dzwoniąc na mój tel., e-mail, a mama podpisze to co ja jej podpowiem.

Nawet bankowców, doradców finansowych przekierowuje na mój tel. bo mama nie życzy sobie telefonów, nagabywania, denerwują ją i do tej pory ta argumentacja wystarczała by dzwoniący wiedział że nie będzie rozmawiał z właścicielem, tylko z osobą reprezentującą go. Mama (prawie 80 lat) chce mieć na siebie swe umowy, konta, lokaty itp., więc nie widzę na razie potrzeby zmiany tego.

 

O umowie z Cyfra+ i 10 dni masz 100% racji.

Z Cyfra+ umowę się podpisuje wyłącznie w punkcie sprzedaży, nie telefonicznie. Telefonicznie jest tylko przygotowywana. Tak było w grudniu i chyba się to nie zmieniło.

Podpisana umowa nie ma terminu zakończenia, tylko minimalny czas i okres obowiązywania rabatów.

 

 

Jesli zgadzasz sie na cokolwiek przez telefon zawsze przychodzi pisemne potwierdzenie podpis musi byc wlasciciela. To czy komus cos popdowiadasz to Wasza sprawa nikogo to nie interesuje, odpowidzialnosc ponosi ten kto sie podpisuje.

 

Co do aneksu nie ma mozliwosci odstapienia koniec tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi dzisiaj zaproponowali:

Canal+ Optimum HD wraz z Optimum Promo HD za 71 zł

Multiroom - 10 zł

Dekoder Pace PVR HD - 0 zł

Przedłużenie na 13 miesięcy

Aktualna umowa do końca kwietnia - wypowiedzenie wysłane a nie zarejestrowane.

 

Powiedziałem że poczekamy zobaczymy co będzie dalej jak bliżej końca kwietnia. Jak nie dostanę tego za 62 zł miesięcznie i Pace PVR HD oraz multiroom za 0 zł to i tak zrezygnuję ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tweed77

Nikt Cie nie trzyma ;-) i w tym miesiacu raczej tego nie otrzymasz :-P a dlaczego akurat taka cena? Nie bierz pod uwage poprzednich uzytkownikow forum, moze sa abonentami 10 lat. Nie wiemy tego.

 

Zdecydowanie nikt mnie nie trzyma - nie chcą moich pieniędzy za to co ja chcę to do widzenia. W sumie DVB-T do tego N na kartę na Nbox z E2 i kanały z Astry ( niemiecki i angielski w stopniu komunikatywnym znam ) w zupełności wystarczą. Piłki nożnej nie oglądam - reszta sportu dostępna w dobrej ofercie na FTA. Cyfra jeśli chodzi o ofertę filmową sporo się popsuła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dlaczego akurat taka cena? Nie bierz pod uwage poprzednich uzytkownikow forum, moze sa abonentami 10 lat. Nie wiemy tego.

Staż w Cyfrze+ nijak się nie przekłada na otrzymywane oferty przedłużeniowe. Ja jestem już 10 lat i muszę się tygodniami targować o najlepszą możliwą cenę :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje spostrzeżenia na temat cyfry . Jestem abonentem od 2001 roku wizja TV się kłania jeszcze . Płacę w zasadzie 12 lat za telewizje w czym umowa na żonę jest od 2005 roku . Przez przypadek znalazłem to forum i nie ukrywam że ostatnie półtorej godziny nic nie robiłem tylko czytałem kto kiedy co i za ile ! Tragedia . Do mnie dotarło jak cyfra ma w d....e swoich lojalnych abonentów którzy regularnie na czas płacą w terminie abonament którzy są z nimi ponad 10 lat . Ktoś tam u góry uważa że abonent to głupi stwór do którego może zadzwonić jakiś marny akwizytor i zaproponować warunki gorsze niż mają nowi abonenci . Rzekłbym więcej może zadzwonić i liczyć na to że ktoś w ślepo podpisze umowę bo nie ma dziś dostępu do mediów jakim jest internet reklama w tv czy chociażby to forum . Nie wiem może i cyfra łapie jakiś głupków na teksty w stylu "oferta specjalnie dla Pana" "ostatni dzień promocji " "od jutra będzie drożej" itd itp . Czy my abonenci to jesteśmy małpy w klatce ? Mnie takie coś obraża płacę 12 lat a za każdym razem kiedy kończy się umowa mam dość tych głupich rozmów ! A na dodatek płacę za swoją ofertę jak za zboże dlatego ciesze się że znalazłem to forum dziś czuję się oszukany i wkurzony ! Wysyłam umowę z wypowiedzeniem . Zero lojalności wobec kogoś kto jej nie ma wobec mnie i traktuje mnie jak przygłupa i chce mi wcisnąć jak najdroższy abonament !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak to wyglada teraz z odstąpieniem (może były jakieś zmiany w prawie telekomunikacyjnym) ale 2 lata temu miałem podobny przypadek u kolegi. Jego tato zakceptował nieciekawą ofertę. Po konsultacji z Biurem Rzecznika Praw Konsumenta poszło pismo do C+ i odstąpienie było skuteczne. Aby było ciekawiej podpisał drugi aneks na warunkach mu odpowiadających. A tutaj najważniejsze zapisy z odpowiedzi z Biura RPK (trzymam na wszelki wypadek).

Proszę zwrócić uwagę na ust. 6, 7 i 8 powyższego przepisu. Dostawca usług może umożliwić abonentowi zmianę warunków umowy w zakresie wskazanym powyżej w postaci telefonicznej. Abonentowi na warunkach wskazanych powyżej przysługuje praw odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy. Tylko w warunkach ustępu 7 dojdzie do wyłączenia prawa odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy.

 

6. Dostawca usług może umożliwić abonentowi zmianę warunków umowy, o których mowa w ust. 3 pkt 2, 4-7 i 9 za pomocą środków porozumiewania się na odległość, w szczególności telefonicznie. W takim przypadku dostawca usług obowiązany jest utrwalić oświadczenie abonenta złożone w powyższy sposób i przechowywać je przez okres 12 miesięcy. Jednocześnie dostawca usług obowiązany jest do potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian, w formie pisemnej, w terminie 14 dni od dnia jego złożenia. Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, bez podania przyczyn, poprzez złożenie stosownego oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 dni od dnia otrzymania pisemnego potwierdzenia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

7. Abonentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, o którym mowa w ust. 6, jeżeli dostawca usług, za zgodą abonenta, rozpoczął świadczenie usług zgodnie ze zmienionymi warunkami umowy.

8. W razie braku potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian, o

których mowa w ust. 6, termin, w którym abonent może odstąpić od dokonanej zmiany warunków umowy, wynosi trzy miesiące i liczy się od dnia złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy. Jeżeli jednak abonent po rozpoczęciu biegu tego terminu otrzyma potwierdzenie, termin ulega skróceniu do 10 dni od dnia otrzymania tego potwierdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca marca, wypowiedzenie zarejestrowane.

 

Kilka propozycji, dzisiejsza przeze mnie zaakceptowana:

- Umowa: 12 m-cy (do końca lutego 2014),

- C+ Optimum HD: 67 zł/m-c (nie udało się uzyskać 65 zł/m-c, ale podarowałem sobie te 2 zł),

- HD Optimum Promo: 0 zł/m-c,

- Dekoder HD PRV Sagemcom: 0 zł/m-c,

- Filmbox HD: 5 m-cy gratis.

 

Dodam, że na 18 m-cy propozycja była 65 zł/m-c za ww. zestaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca marca, wypowiedzenie zarejestrowane.

 

Dzisiejsza propozycja:

 

- C+ Optimum HD: 65 zł/m-c ,

- HD Optimum Promo: 0 zł/m-c,

- Dekoder HD PVR: 0 zł/m-c,

- Multiroom 10zł m-c

 

Tylko nie wiem na ile miesięcy umowa i nic nie wspominał o HBO, Filmboxie i Cinemaxie ale odmówiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ile ci policzyli za Multiroom??

Umowa do końca marca, wypowiedzenie zarejestrowane.

Kilka propozycji, dzisiejsza przeze mnie zaakceptowana:

- Umowa: 12 m-cy (do końca lutego 2014),

- C+ Optimum HD: 67 zł/m-c (nie udało się uzyskać 65 zł/m-c, ale podarowałem sobie te 2 zł),

- HD Optimum Promo: 0 zł/m-c,

- Dekoder HD PRV Sagemcom: 0 zł/m-c,

- Filmbox HD: 5 m-cy gratis.

 

Dodam, że na 18 m-cy propozycja była 65 zł/m-c za ww. zestaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...