wonsik Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Blonka, bez upoważnienia notarialnego nie przedłużysz w imieniu właściciela umowy. Było takie? Poza tym nie ma 10 dni na odstąpienie. To nie nowa umowa, a zmiana warunków promocyjnych istniejącej umowy. (byli tacy co twierdzili inaczej i nagle ucichli). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blonka Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Ale za mną rozmawiają bez notariusza dzwoniąc na mój tel., e-mail, a mama podpisze to co ja jej podpowiem. Nawet bankowców, doradców finansowych przekierowuje na mój tel. bo mama nie życzy sobie telefonów, nagabywania, denerwują ją i do tej pory ta argumentacja wystarczała by dzwoniący wiedział że nie będzie rozmawiał z właścicielem, tylko z osobą reprezentującą go. Mama (prawie 80 lat) chce mieć na siebie swe umowy, konta, lokaty itp., więc nie widzę na razie potrzeby zmiany tego. O umowie z Cyfra+ i 10 dni masz 100% racji. Z Cyfra+ umowę się podpisuje wyłącznie w punkcie sprzedaży, nie telefonicznie. Telefonicznie jest tylko przygotowywana. Tak było w grudniu i chyba się to nie zmieniło. Podpisana umowa nie ma terminu zakończenia, tylko minimalny czas i okres obowiązywania rabatów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hardcaster Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 W piątek pierwszy telefon (umowa do końca kwietnia): Superpremium+Multiroom+Dekoder Sagemcom = 129 zł(umowa na 15 miesięcy). Wypowiedzenie wysyłam w dniu dzisiejszym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
selko Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Ale za mną rozmawiają bez notariusza dzwoniąc na mój tel., e-mail, a mama podpisze to co ja jej podpowiem.Nawet bankowców, doradców finansowych przekierowuje na mój tel. bo mama nie życzy sobie telefonów, nagabywania, denerwują ją i do tej pory ta argumentacja wystarczała by dzwoniący wiedział że nie będzie rozmawiał z właścicielem, tylko z osobą reprezentującą go. Mama (prawie 80 lat) chce mieć na siebie swe umowy, konta, lokaty itp., więc nie widzę na razie potrzeby zmiany tego. O umowie z Cyfra+ i 10 dni masz 100% racji. Z Cyfra+ umowę się podpisuje wyłącznie w punkcie sprzedaży, nie telefonicznie. Telefonicznie jest tylko przygotowywana. Tak było w grudniu i chyba się to nie zmieniło. Podpisana umowa nie ma terminu zakończenia, tylko minimalny czas i okres obowiązywania rabatów. Jesli zgadzasz sie na cokolwiek przez telefon zawsze przychodzi pisemne potwierdzenie podpis musi byc wlasciciela. To czy komus cos popdowiadasz to Wasza sprawa nikogo to nie interesuje, odpowidzialnosc ponosi ten kto sie podpisuje. Co do aneksu nie ma mozliwosci odstapienia koniec tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Mi dzisiaj zaproponowali: Canal+ Optimum HD wraz z Optimum Promo HD za 71 zł Multiroom - 10 zł Dekoder Pace PVR HD - 0 zł Przedłużenie na 13 miesięcy Aktualna umowa do końca kwietnia - wypowiedzenie wysłane a nie zarejestrowane. Powiedziałem że poczekamy zobaczymy co będzie dalej jak bliżej końca kwietnia. Jak nie dostanę tego za 62 zł miesięcznie i Pace PVR HD oraz multiroom za 0 zł to i tak zrezygnuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blonka Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 ..., odpowidzialnosc ponosi ten kto sie podpisuje.Co do aneksu nie ma mozliwosci odstapienia koniec tematu. Przeczytaj trochę wstecz, zrozumiesz skąd się wziął ten tekst. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosiak Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Przedłużyłam umowę pomogło wypowiedzenie canal+prestige za 144 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Laska666 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 @tweed77 Nikt Cie nie trzyma i w tym miesiacu raczej tego nie otrzymasz a dlaczego akurat taka cena? Nie bierz pod uwage poprzednich uzytkownikow forum, moze sa abonentami 10 lat. Nie wiemy tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Taka cena bo za taką cenę można dostać to co chce @tweed77 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin80 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Przedłużyłam umowę pomogło wypowiedzenie canal+prestige za 144 zł Szału nima za tyle nowi dostają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Laska666 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 @czarek007 czytaj ze zrozumieniem . Niech uzasadni akurat taka cene nie patrzac na innych uzytkownikow forum. @Marcin80 ale Gosiak jest zadowolony/na szkoda czasu na klotnie o 5 zl miesiecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin80 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Nic mi do tego, chodzi mi tylko o to w czym pomogło to wypowiedzenie?? No i chyba nie o 5 a co najmniej 20zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Laska666 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 @marcin80 dokladnie 22 zl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 @tweed77 Nikt Cie nie trzyma i w tym miesiacu raczej tego nie otrzymasz a dlaczego akurat taka cena? Nie bierz pod uwage poprzednich uzytkownikow forum, moze sa abonentami 10 lat. Nie wiemy tego. Zdecydowanie nikt mnie nie trzyma - nie chcą moich pieniędzy za to co ja chcę to do widzenia. W sumie DVB-T do tego N na kartę na Nbox z E2 i kanały z Astry ( niemiecki i angielski w stopniu komunikatywnym znam ) w zupełności wystarczą. Piłki nożnej nie oglądam - reszta sportu dostępna w dobrej ofercie na FTA. Cyfra jeśli chodzi o ofertę filmową sporo się popsuła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek2121 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 a dlaczego akurat taka cena? Nie bierz pod uwage poprzednich uzytkownikow forum, moze sa abonentami 10 lat. Nie wiemy tego. Staż w Cyfrze+ nijak się nie przekłada na otrzymywane oferty przedłużeniowe. Ja jestem już 10 lat i muszę się tygodniami targować o najlepszą możliwą cenę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kadafi Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Moje spostrzeżenia na temat cyfry . Jestem abonentem od 2001 roku wizja TV się kłania jeszcze . Płacę w zasadzie 12 lat za telewizje w czym umowa na żonę jest od 2005 roku . Przez przypadek znalazłem to forum i nie ukrywam że ostatnie półtorej godziny nic nie robiłem tylko czytałem kto kiedy co i za ile ! Tragedia . Do mnie dotarło jak cyfra ma w d....e swoich lojalnych abonentów którzy regularnie na czas płacą w terminie abonament którzy są z nimi ponad 10 lat . Ktoś tam u góry uważa że abonent to głupi stwór do którego może zadzwonić jakiś marny akwizytor i zaproponować warunki gorsze niż mają nowi abonenci . Rzekłbym więcej może zadzwonić i liczyć na to że ktoś w ślepo podpisze umowę bo nie ma dziś dostępu do mediów jakim jest internet reklama w tv czy chociażby to forum . Nie wiem może i cyfra łapie jakiś głupków na teksty w stylu "oferta specjalnie dla Pana" "ostatni dzień promocji " "od jutra będzie drożej" itd itp . Czy my abonenci to jesteśmy małpy w klatce ? Mnie takie coś obraża płacę 12 lat a za każdym razem kiedy kończy się umowa mam dość tych głupich rozmów ! A na dodatek płacę za swoją ofertę jak za zboże dlatego ciesze się że znalazłem to forum dziś czuję się oszukany i wkurzony ! Wysyłam umowę z wypowiedzeniem . Zero lojalności wobec kogoś kto jej nie ma wobec mnie i traktuje mnie jak przygłupa i chce mi wcisnąć jak najdroższy abonament !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoJo Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Wysyłam umowę z wypowiedzeniem . Samo wypowiedzenie umowy wyślij, umowę zostaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliveyra Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Nie wiem jak to wyglada teraz z odstąpieniem (może były jakieś zmiany w prawie telekomunikacyjnym) ale 2 lata temu miałem podobny przypadek u kolegi. Jego tato zakceptował nieciekawą ofertę. Po konsultacji z Biurem Rzecznika Praw Konsumenta poszło pismo do C+ i odstąpienie było skuteczne. Aby było ciekawiej podpisał drugi aneks na warunkach mu odpowiadających. A tutaj najważniejsze zapisy z odpowiedzi z Biura RPK (trzymam na wszelki wypadek). Proszę zwrócić uwagę na ust. 6, 7 i 8 powyższego przepisu. Dostawca usług może umożliwić abonentowi zmianę warunków umowy w zakresie wskazanym powyżej w postaci telefonicznej. Abonentowi na warunkach wskazanych powyżej przysługuje praw odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy. Tylko w warunkach ustępu 7 dojdzie do wyłączenia prawa odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy. 6. Dostawca usług może umożliwić abonentowi zmianę warunków umowy, o których mowa w ust. 3 pkt 2, 4-7 i 9 za pomocą środków porozumiewania się na odległość, w szczególności telefonicznie. W takim przypadku dostawca usług obowiązany jest utrwalić oświadczenie abonenta złożone w powyższy sposób i przechowywać je przez okres 12 miesięcy. Jednocześnie dostawca usług obowiązany jest do potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian, w formie pisemnej, w terminie 14 dni od dnia jego złożenia. Abonentowi przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, bez podania przyczyn, poprzez złożenie stosownego oświadczenia w formie pisemnej w terminie 10 dni od dnia otrzymania pisemnego potwierdzenia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 7. Abonentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od dokonanej zmiany warunków umowy, o którym mowa w ust. 6, jeżeli dostawca usług, za zgodą abonenta, rozpoczął świadczenie usług zgodnie ze zmienionymi warunkami umowy. 8. W razie braku potwierdzenia abonentowi faktu złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy oraz jego zakresu i terminu wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 6, termin, w którym abonent może odstąpić od dokonanej zmiany warunków umowy, wynosi trzy miesiące i liczy się od dnia złożenia oświadczenia o zmianie warunków umowy. Jeżeli jednak abonent po rozpoczęciu biegu tego terminu otrzyma potwierdzenie, termin ulega skróceniu do 10 dni od dnia otrzymania tego potwierdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Infinity007 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 umowę mam do końca lutego, wypowiedzenie wysłane i zarejestrowane. Zadzwonili tylko 1 raz na początku miesiąca, z jakąś śmieszną ofertą. Wysłałem im maila z oczekiwaniami. Nadal cisza. Czy aż tak nie zależy im na przedłużeniu umowy przed marcem (nc+)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamart Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Umowa do końca marca, wypowiedzenie zarejestrowane. Kilka propozycji, dzisiejsza przeze mnie zaakceptowana: - Umowa: 12 m-cy (do końca lutego 2014), - C+ Optimum HD: 67 zł/m-c (nie udało się uzyskać 65 zł/m-c, ale podarowałem sobie te 2 zł), - HD Optimum Promo: 0 zł/m-c, - Dekoder HD PRV Sagemcom: 0 zł/m-c, - Filmbox HD: 5 m-cy gratis. Dodam, że na 18 m-cy propozycja była 65 zł/m-c za ww. zestaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pvr hd Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Umowa do końca marca, wypowiedzenie zarejestrowane. Dzisiejsza propozycja: - C+ Optimum HD: 65 zł/m-c , - HD Optimum Promo: 0 zł/m-c, - Dekoder HD PVR: 0 zł/m-c, - Multiroom 10zł m-c Tylko nie wiem na ile miesięcy umowa i nic nie wspominał o HBO, Filmboxie i Cinemaxie ale odmówiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario290 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 wypowiedzenie dziś wysłane teraz czekać za tel. oby oferty były godne a nie jakieś z kosmosu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek1985 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 A ile ci policzyli za Multiroom?? Umowa do końca marca, wypowiedzenie zarejestrowane.Kilka propozycji, dzisiejsza przeze mnie zaakceptowana: - Umowa: 12 m-cy (do końca lutego 2014), - C+ Optimum HD: 67 zł/m-c (nie udało się uzyskać 65 zł/m-c, ale podarowałem sobie te 2 zł), - HD Optimum Promo: 0 zł/m-c, - Dekoder HD PRV Sagemcom: 0 zł/m-c, - Filmbox HD: 5 m-cy gratis. Dodam, że na 18 m-cy propozycja była 65 zł/m-c za ww. zestaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamart Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Nie chciałem - nie pytałem. Pytałem o Cinemaxy/HBO gratis - powiedział, że przy 12 m-cach nie może dać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Witam, kiedy mozna starac sie o przedłuzenie umowy? 3 miesiace przed koncem czy wczesniej? pozzdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi