PanJacenty Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Czy może mi ktoś podać maila do cyfry, bo miałem ale gdzieś zapodziałem a kolejna umowa mi się chyba kończy, a negocjacje trza zacząć Witaj ,aby negocjować trzeba wysłac rezygnacje z kontynuacji umowy, po okresie minimalnym (miesiąc wcześniej )i czekać do ostatniego dnia aż zaproponują warunki takie, które według twojej oceny będą najlepsze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D.... Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Mam takie pytanie jesli np. jutro przedłużam umowe to od kiedy ona obowiązuje i kiedy moge odebrac dekoder ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Od jutra powinna umowa obowiązywać nie jestem pewien w moim przypadku tak było jak dostałem aneks. Dekoder możesz po Świętach odebrać bo wątpię że jutro dostaniesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Mam takie pytanie jesli np. jutro przedłużam umowe to od kiedy ona obowiązuje i kiedy moge odebrac dekoder ? Umowa obowiazuje od pelnego miesiaca w twoim przypadku bedzie to styczen, dekoder mozesz odebrac w kazdej chwili w dowolnym punkcie cyfry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikoz11 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Nie wiem czy dobrze trafię z tym tematem na forum, ale czy dzwonili do Was z Cyfry ostatnio z numeru 616252333? Albo podobnego? Miałem natrętne i denerwujące telefony z tego nr. Akurat żona odebrała, bo nie miałem telefonu kilka dni ale z nią gadać nie chcieli. Czego mogą chcieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 No nie wiem, może na kawę chcą przyjść? Na serio, albo podłączyć jakąś opcję, podpisać nową umowę na pakiet za 9,90, albo przedłużyć umowę. Innej opcji nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliveyra Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Zabrałem się za pisanie wypowiedzenie i zauważyłem, że teraz to spółka akcyjna. Czy ten adres jest prawidłowy? CANAL+ Cyfrowy S.A. skr. pocztowa 8 02-100 Warszawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.sta Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rufi01 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 witam mam do Was pytanie za ile najtaniej można teraz dostać: -Optimum HD + HD promo + multiroom + jakiś tuner HD ? jakoś nikt nie bierze ostatnio w opcji bez c+ pozdrawiam rufi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Ten zestaw za 51 PLN. Taniej chyba nie dają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maci0s Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Na jaki najkrótszy czas można przedłuzyć umowe z cyfrą na promocyjnych warunkach ? mam ciekawą oferte tylko nie chcą dać na 12 miesięcy i gosciu ma popołudniu zadzwonić jak się namyslę,aha i jeżeli umowe mam do końca stycznia i teraz płacę 57 zł to czy jeżeli przedłuże umowe dzisiaj na warunkach 65 zł to od stycznia płacę 65zł czy da się zrobić aby umowa obowiązywała mnie od lutego ? tak abym zapłacił za styczneń 57 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m.sta Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Nie da się, zaczekaj do stycznia i przedłuż w styczniu. Wtedy nowa umowa będzie obowiązywać od lutego. I jak chcesz na krótszy czas to walcz o 62 zł na 12 mc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlacha Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Przed chwilką miałem telefon z cyfry. Zaproponowali mi przedłużenie umowy: C+Optimum Mam dekoder Pace HD i Sagemcom DS 187 Multiroom HBO na 6 miesięcy Umowa na 13 miesięcy. 93 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Big Show Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Witam, ja mam taką sprawę: w grudniu jak negocjowałem warunki przedłużenia to chciałem C+Optimum + HBO na 3 mies + HD Optimum promo + Pace 500 + multiroom w cenie łącznie za wszystko 62zł i teraz się zdziwiłem jak przyszedł aneks, że nie ma tam opcji multiroom za 0 zł ;/ wiem, że jak rozmawiałem z konsultantem to bardzo wyraźnie podkreślałem że multiroom będzie darmowy a konsultant potwierdzał. Teraz moje pytanie: Czy oni rozpatrzą moją reklamację pozytywnie czy mogą sobie polecieć w kulki i nie dać mi multi za darmo? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Powiem tak: oczywiście wszystko z autopsji jako długoletni pracownik wielu infolinii i nie mówię tu akurat o Twoim przypadku: klienci słyszą to co chcą słyszeć przeważnie. Napisz do C+ że prosisz o odsłuchanie rozmowy, bo w Twojej kwestii miałeś dostać multiroom za 0zł. Jeśli rzeczywiście tak było oni to zmienią i będzie tak jak miało być. Natomiast jeśli Ty źle zrozumiałes konsultanta podczas gdy on tłumaczył ofertę to zostanie ona taka jaką masz teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Big Show Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Parę razy powtórzyłem mu, że czy będę płacił za pakiet C+Optimum + pace 500 + MR + Hd optimum promo 62 zł i potem dodałem, że opcja multiroom będzie 0 zł, hd optimum promo 100% rabatu, C+Optimum rabat 45 zł. Chciali mi dać multiroom za 10 zł ale powiedziałem, że jak nie dadzą za 0 zł to nie przedłużam. Wtedy powiedział, że czy jak da mi multi za darmo to wycofam rezygnacje. Zgodziłem się, a tu teraz takie jaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Jeśli tak było to napisz prośbę o odsłuchanie rozmowy i po kłopocie. Możliwe, że źle przetworzyło albo coś i wróci do umowy, która dostałeś przez tel. Daj też znać co z tego wyszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Big Show Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Dzwoniłem do nich już i poinformowałem, powiedziała mi babka, że mam czekać i reklamacja wynosi do 30 dni. Napisać jeszcze im emaila z moim problemem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 W moim przypadku konsultant kiedys zaproponowal mi przedluzenie umowy z TV za 1 zl mimo iz do skorzystania z tej promocji nie bylem uprawniony. Jednak podczas rozmowy telefonicznej kilkakrotnie pytalem sie czy moge z tej promocji z korzystac. Konsultant potwierdzil aneks przyszedl telewizor przyszedl i nagle dzwoni Pani ze nastapila pomylka bo ja nie moglem na tym etapie umowy skorzystac z takiej pormocji. Poinformowalem ze juz dostalem TV za 1zl i wcale nie musze miec go w posiadaniu(moglem juz sprzeda albo oddac w prezencie) pozatym rozmowa byla nagrywana i przebiegala tak jak opisalem wyzej. Po kilkunastu dniach zadzwoniono ponownie i poniformowano mnie ze odsluchano rozmowe, mimo bledu konsultanta umowa jest kontynuowana z TV na takich warunkach jak uzgodnilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bober1 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Możesz napisać. Głowy Ci za to nie urwą. Tak jak mówię, są dwie możliwości albo źle zrozumiałeś, albo konsultant się walnął/tudzież wprowadził Cię w błąd, choć to ostatnie wykluczam, bo z tego co piszesz dzwonił DUK, a tam przestrzegają ostro zasad, więc możliwe, że jakiś błąd się wkradł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Big Show Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 A czy ta reklamacja może trwać aż 30 dni? Chciałem multi za 0 zł i powiedziałem wtedy, że jak nie będzie za 0 zł to nie przedłużam umowy, wtedy konsultant dał mi go za 0 zł. Czekam jak to się rozwiąże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 U mnie w aneksie też nie ma mowy o multiroomie,a opłata jest pobierana tak jak się umawialiśmy przez telefon czyli 0zł.Na razie czekaj na rachunek,dopiero wtedy będziesz miał pewność czy polecieli sobie w kulki czy nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Big Show Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Narazie nie odbierałem zestawu multiroom, mówisz, żeby iść i odebrać drugą kartę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edka Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Przed chwilą telefon z Cyfry. Pakiet Optimum HD + dekoder Philipsa + HD Promo + Multi za 66 zł na 18 miesięcy do tego HBO gratis do 6 miesięcy później za 19.90. Konsultantka nie do końca chciała powiedzieć na co ile zniżki bo ponoć liczy od całości.. udało mi się tylko dowiedzieć że na optimum HD zniżka -26 zł czyli za 51 zł będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 No jasne że trzeba odebrać drugą kartę,jak zobaczą że wziąłeś multi to ręcznie wprowadzą ci rabat do systemu.Tak to działa jak dostaniesz zawyżony rachunek to będziesz pisał reklamacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi