Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy może mi ktoś podać maila do cyfry, bo miałem ale gdzieś zapodziałem a kolejna umowa mi się chyba kończy, a negocjacje trza zacząć :)

Witaj ,aby negocjować trzeba wysłac rezygnacje z kontynuacji umowy, po okresie minimalnym (miesiąc wcześniej )i czekać do ostatniego dnia aż zaproponują warunki takie,

które według twojej oceny będą najlepsze .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Od jutra powinna umowa obowiązywać nie jestem pewien w moim przypadku tak było jak dostałem aneks. Dekoder możesz po Świętach odebrać bo wątpię że jutro dostaniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie jesli np. jutro przedłużam umowe to od kiedy ona obowiązuje i kiedy moge odebrac dekoder ?

 

Umowa obowiazuje od pelnego miesiaca w twoim przypadku bedzie to styczen, dekoder mozesz odebrac w kazdej chwili w dowolnym punkcie cyfry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dobrze trafię z tym tematem na forum, ale czy dzwonili do Was z Cyfry ostatnio z numeru 616252333? Albo podobnego? Miałem natrętne i denerwujące telefony z tego nr. Akurat żona odebrała, bo nie miałem telefonu kilka dni ale z nią gadać nie chcieli. Czego mogą chcieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na jaki najkrótszy czas można przedłuzyć umowe z cyfrą na promocyjnych warunkach ? mam ciekawą oferte tylko nie chcą dać na 12 miesięcy i gosciu ma popołudniu zadzwonić jak się namyslę,aha i jeżeli umowe mam do końca stycznia i teraz płacę 57 zł to czy jeżeli przedłuże umowe dzisiaj na warunkach 65 zł to od stycznia płacę 65zł czy da się zrobić aby umowa obowiązywała mnie od lutego ? tak abym zapłacił za styczneń 57 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja mam taką sprawę: w grudniu jak negocjowałem warunki przedłużenia to chciałem C+Optimum + HBO na 3 mies + HD Optimum promo + Pace 500 + multiroom w cenie łącznie za wszystko 62zł i teraz się zdziwiłem jak przyszedł aneks, że nie ma tam opcji multiroom za 0 zł ;/ wiem, że jak rozmawiałem z konsultantem to bardzo wyraźnie podkreślałem że multiroom będzie darmowy a konsultant potwierdzał. Teraz moje pytanie: Czy oni rozpatrzą moją reklamację pozytywnie czy mogą sobie polecieć w kulki i nie dać mi multi za darmo?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak: oczywiście wszystko z autopsji jako długoletni pracownik wielu infolinii i nie mówię tu akurat o Twoim przypadku: klienci słyszą to co chcą słyszeć przeważnie. Napisz do C+ że prosisz o odsłuchanie rozmowy, bo w Twojej kwestii miałeś dostać multiroom za 0zł. Jeśli rzeczywiście tak było oni to zmienią i będzie tak jak miało być. Natomiast jeśli Ty źle zrozumiałes konsultanta podczas gdy on tłumaczył ofertę to zostanie ona taka jaką masz teraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę razy powtórzyłem mu, że czy będę płacił za pakiet C+Optimum + pace 500 + MR + Hd optimum promo 62 zł i potem dodałem, że opcja multiroom będzie 0 zł, hd optimum promo 100% rabatu, C+Optimum rabat 45 zł. Chciali mi dać multiroom za 10 zł ale powiedziałem, że jak nie dadzą za 0 zł to nie przedłużam. Wtedy powiedział, że czy jak da mi multi za darmo to wycofam rezygnacje. Zgodziłem się, a tu teraz takie jaja :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku konsultant kiedys zaproponowal mi przedluzenie umowy z TV za 1 zl mimo iz do skorzystania z tej promocji nie bylem uprawniony. Jednak podczas rozmowy telefonicznej kilkakrotnie pytalem sie czy moge z tej promocji z korzystac. Konsultant potwierdzil aneks przyszedl telewizor przyszedl i nagle dzwoni Pani ze nastapila pomylka bo ja nie moglem na tym etapie umowy skorzystac z takiej pormocji. Poinformowalem ze juz dostalem TV za 1zl i wcale nie musze miec go w posiadaniu(moglem juz sprzeda albo oddac w prezencie) pozatym rozmowa byla nagrywana i przebiegala tak jak opisalem wyzej. Po kilkunastu dniach zadzwoniono ponownie i poniformowano mnie ze odsluchano rozmowe, mimo bledu konsultanta umowa jest kontynuowana z TV na takich warunkach jak uzgodnilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz napisać. Głowy Ci za to nie urwą. Tak jak mówię, są dwie możliwości albo źle zrozumiałeś, albo konsultant się walnął/tudzież wprowadził Cię w błąd, choć to ostatnie wykluczam, bo z tego co piszesz dzwonił DUK, a tam przestrzegają ostro zasad, więc możliwe, że jakiś błąd się wkradł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą telefon z Cyfry. Pakiet Optimum HD + dekoder Philipsa + HD Promo + Multi za 66 zł na 18 miesięcy do tego HBO gratis do 6 miesięcy później za 19.90. Konsultantka nie do końca chciała powiedzieć na co ile zniżki bo ponoć liczy od całości.. udało mi się tylko dowiedzieć że na optimum HD zniżka -26 zł czyli za 51 zł będzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...