Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie do osób, które ugrały:

 

Umowa na 12 miesięcy.
C+ Optimum HD - 62 zł
Optimum HD Promo - 0 zł
PVR Pace 500 - 0 zł
MR - 0 zł
HBO - 6 miesięcy 0zł / później 19.90 z możliwością rezygnacji po tych 6 miesiącach

 

Czy mieliście HBO do końca swojej umowy przed przedłużeniem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co dostałem:

Umowa na 12 miesięcy.

C+ Optimum HD - 62 zł - razem z kanałami hd teraz za 112 zł !!

Optimum HD Promo - 0 zł

PVR Pace 500 - 0 zł - teraz 10 zł

MR - 0 zł - nie miałem

HBO - 6 miesięcy 0zł / później 19.90 z możliwością rezygnacji po tych 6 miesiącach - miałem w dotychczasowej umowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do osób, które ugrały:

 

Umowa na 12 miesięcy.
C+ Optimum HD - 62 zł
Optimum HD Promo - 0 zł
PVR Pace 500 - 0 zł
MR - 0 zł
HBO - 6 miesięcy 0zł / później 19.90 z możliwością rezygnacji po tych 6 miesiącach

 

Czy mieliście HBO do końca swojej umowy przed przedłużeniem ?

 

Ja jeszcze nie podpisałem nowej umowy. Ale HBO proponują za 0 zł na 6 miesiecy a wczesniej HBO nie miałem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie ma znaczenia co kto miał, jaki ma staż itp. Ważne na jakiego konsultanta się trafi. W różny sposób stopniują oni oferty, jeden jest twardy, drugi miękki, jak to ludzie...

A oferty dają takie jakie mają, sami sobie ich nie wymyślają, jest kilka wariantów, każdy na określony czas umowy, do każdego można "coś" dorzucić lub nie, to wszystko jest ujęte gdzieś tam w systemie i oni mają to przed oczami podczas "negocjacji" A wiadomo, im wyższy pakiet wcisną lub po droższej cenie - większa marża.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie zarejestrowane (umowa do końca roku) propozycja Cyfry: C+Optimum HD, Hd promo plus dodatkowo Hbo oraz Cinemax w konfiguracjach już opisanych - cena jedyne 78zł (umowa na 13 miesięcy) moja odpowiedź - to można mieć za 62zł (na 12m dodatkowo hbo,cinemax na okres promocyjny) - propozycja konsultantki (po mojej reakcji): to niech pan później się z nami skontaktuje- moja odpowiedź to jakiś żart wy się ze mną skontaktujecie (jak wam zależy)

 

Dotychczas korzystam z canal+ optimum za 57zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem to samo.też dzwoniłem zapytać się, czy wypowiedzenie wpłynęło, i jak się okazało,że tak, to przełączyli mnie do działu utrzymania klienta, gdzie gość zaoferował mi pakiet za 81 zł, który idzie ugrać za 62.Powiedziałem mu,że znajomy dostał ten pakiet ostatnio za 62 zl, a on mi mówi ,że nie ma takiej oferty.Odpowiedziałem mu,że skoro nie ma, to ja nie przedłużam umowy.Co teraz robić panowie- wysyłać swoją propozycję na maila,czy czekać na ruch z ich strony? Umowa do 31.01.2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jedno pytanie. Podajecie, że dzwonicie do Cyfry zapytać czy zostało zarejestrowanie już wasze wypowiedzenie o rezygnację. Ale po co? Co to za różnica czy zostało zarejestrowanie? Jak zostanie to sami się odezwą. Ja wysyłałem rezygnację listem poleconym, a więc rejestrowanym. Jak by zaginą mam potwierdzenie nadania i nic bym nie musiał płacić wyższego abonamentu po zakończeniu promocji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie Ci się spieszy z przedłużeniem umowy? masz masę czasu

Ja jestem w podobnej sytuacji (też umowa do 31.01.2013), i też bym wolał jak najwcześniej podpisać umowę na warunkach C+Optimum+PACE+MC za około 62 zł

1. Bo boję się że po świętach mogą być gosze oferty

2. Bo jest to dla mnie spory Upgrade usług

 

Nic na siłę za 70-80 zł teraz nie wezmę, ale byłoby miło zamknąć temat w przeciągu miesiąca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tamtym tyg.przedłużyłem umowę na pakiet C+start, w styczniu 2013 kończyła mi się umowa , przez maila skontaktowałem się z cyfrą w sprawie podania mi adresu na który mam wysłać wypowiedzenie , na drugi dzień telefon z cyfry!no i uległem :oops: ,

 

Przedtem miałem C+start 43zł,teraz 37zł na 18 miesięcy, nie targowałem się bo mnie zadowoliła oferta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jedno pytanie. Podajecie, że dzwonicie do Cyfry zapytać czy zostało zarejestrowanie już wasze wypowiedzenie o rezygnację. Ale po co? Co to za różnica czy zostało zarejestrowanie? Jak zostanie to sami się odezwą. Ja wysyłałem rezygnację listem poleconym, a więc rejestrowanym. Jak by zaginą mam potwierdzenie nadania i nic bym nie musiał płacić wyższego abonamentu po zakończeniu promocji.

 

Na potwierdzeniu nadania też masz napisane że pismo dotyczyło wypowiedzenia ?

Że doszło w terminie i zostało zarejestrowane w systemie ?

 

Także ja nie rozumiem sensu tego Twojego jednego pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynam tracić cierpliwość do konsultantów Cyfry. Wczoraj dzwoniłem w imieniu teściowej w sprawie przedłużenia umowy i znów zonk. Konsultant twierdził że oferty Canal+Optimum HD za 62 już nie ma. Dziwne bo tutaj ludzie piszą że dostają taką ofertę. Rozwalił mnie tekstem, żebym podał mu nr abonenta który to otrzymał taką ofertę to wtedy może coś by wskórał. Najgorsze jest to że teściowa ma umowę do końca listopada i chyba nic z tego już nie będzie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jeszcze poczekał - bądź co bądź jeszcze 2 tygodnie - powinni zmięknąć. Gorzej że nie robisz tego dla siebie, więc później cała złość za nie przedłużenie umowy może się na tobie skupić. Ale ja mimo wszystko bym poczekał powiedzmy do 28.11 i jakby wtedy nie było telefonu to sam bym zadzwonił. Może pod koniec listopada będą już świąteczne promocje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@serwus myślę że nie skupi się na mnie złość za przedłużenie bo teściowa jest przygotowana na taką ewentualność. Chce płacić za TV max 70 zł. mam kilka wariantów już przygotowanych pod moją teściową więc nie zostanie bez telewizji jak coś ;) myślę że się domyślasz o co mi chodzi ;)

 

Generalnie dzwoniliśmy do Cyfry w sumie dwa razy. Raz teściowa a wczoraj drugi raz ja. Wcześniej wciskali jej oferty przygotowane z poziomu ICA. Podziękowała grzecznie za te oferty. Jestem w stałym kontakcie z cyfrą poprzez maila ale tam tylko słyszę że moją propozycję przesłano do odpowiedniego działu a później to już mówiłem jak to się kończy... :/ na koniec dodam że częściej dzwoni do teściowej Cyfra ale niestety zdarza się że teściowa nie odbiera telefonu bo jest w pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toporni konsultanci wciskający kit i straszą, że dają właśnie najlepsze warunki. Lepiej uzbroić się w cierpliwość. Mi umowa się kończy z końcem grudnia i póki co oferują badziewne warunki, więc twardo mówię, że mi nie odpowiadają takie warunki i czekam dalej. Mam nadzieję, że się to poprawi. Jakoś nie potrafią podejść do stałego abonenta, a jestem z nimi od 2000 roku. Widać staż jest mało ważnym argumentem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...