Reksio Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Mam pytanie do osób, które ugrały: Umowa na 12 miesięcy. C+ Optimum HD - 62 zł Optimum HD Promo - 0 zł PVR Pace 500 - 0 zł MR - 0 zł HBO - 6 miesięcy 0zł / później 19.90 z możliwością rezygnacji po tych 6 miesiącach Czy mieliście HBO do końca swojej umowy przed przedłużeniem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mm4738 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Z tego co dostałem: Umowa na 12 miesięcy. C+ Optimum HD - 62 zł - razem z kanałami hd teraz za 112 zł !! Optimum HD Promo - 0 zł PVR Pace 500 - 0 zł - teraz 10 zł MR - 0 zł - nie miałem HBO - 6 miesięcy 0zł / później 19.90 z możliwością rezygnacji po tych 6 miesiącach - miałem w dotychczasowej umowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D.... Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Mam pytanie do osób, które ugrały: Umowa na 12 miesięcy. C+ Optimum HD - 62 zł Optimum HD Promo - 0 zł PVR Pace 500 - 0 zł MR - 0 zł HBO - 6 miesięcy 0zł / później 19.90 z możliwością rezygnacji po tych 6 miesiącach Czy mieliście HBO do końca swojej umowy przed przedłużeniem ? Ja jeszcze nie podpisałem nowej umowy. Ale HBO proponują za 0 zł na 6 miesiecy a wczesniej HBO nie miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
katarski inwestor Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 To nie ma znaczenia co kto miał, jaki ma staż itp. Ważne na jakiego konsultanta się trafi. W różny sposób stopniują oni oferty, jeden jest twardy, drugi miękki, jak to ludzie... A oferty dają takie jakie mają, sami sobie ich nie wymyślają, jest kilka wariantów, każdy na określony czas umowy, do każdego można "coś" dorzucić lub nie, to wszystko jest ujęte gdzieś tam w systemie i oni mają to przed oczami podczas "negocjacji" A wiadomo, im wyższy pakiet wcisną lub po droższej cenie - większa marża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thom100 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Wypowiedzenie zarejestrowane (umowa do końca roku) propozycja Cyfry: C+Optimum HD, Hd promo plus dodatkowo Hbo oraz Cinemax w konfiguracjach już opisanych - cena jedyne 78zł (umowa na 13 miesięcy) moja odpowiedź - to można mieć za 62zł (na 12m dodatkowo hbo,cinemax na okres promocyjny) - propozycja konsultantki (po mojej reakcji): to niech pan później się z nami skontaktuje- moja odpowiedź to jakiś żart wy się ze mną skontaktujecie (jak wam zależy) Dotychczas korzystam z canal+ optimum za 57zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartc1 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 To był pierwszy kontakt telefoniczny z ich strony do Ciebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thom100 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 To nie był kontakt z ich strony, tylko ja zadzwoniłem aby upewnić się, że wypowiedzenie jest zarejstrowane - przełączyli mnie do działu utrzymania i taką słabą ofertę próbowali mi "sprzedać" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 ja miałem to samo.też dzwoniłem zapytać się, czy wypowiedzenie wpłynęło, i jak się okazało,że tak, to przełączyli mnie do działu utrzymania klienta, gdzie gość zaoferował mi pakiet za 81 zł, który idzie ugrać za 62.Powiedziałem mu,że znajomy dostał ten pakiet ostatnio za 62 zl, a on mi mówi ,że nie ma takiej oferty.Odpowiedziałem mu,że skoro nie ma, to ja nie przedłużam umowy.Co teraz robić panowie- wysyłać swoją propozycję na maila,czy czekać na ruch z ich strony? Umowa do 31.01.2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 gdzie Ci się spieszy z przedłużeniem umowy? masz masę czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mm4738 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Spokojnie czekać, żadnych gwałtownych ruchów. Masz dużo czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik_fil Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Mam jedno pytanie. Podajecie, że dzwonicie do Cyfry zapytać czy zostało zarejestrowanie już wasze wypowiedzenie o rezygnację. Ale po co? Co to za różnica czy zostało zarejestrowanie? Jak zostanie to sami się odezwą. Ja wysyłałem rezygnację listem poleconym, a więc rejestrowanym. Jak by zaginą mam potwierdzenie nadania i nic bym nie musiał płacić wyższego abonamentu po zakończeniu promocji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogest Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 gdzie Ci się spieszy z przedłużeniem umowy? masz masę czasu Ja jestem w podobnej sytuacji (też umowa do 31.01.2013), i też bym wolał jak najwcześniej podpisać umowę na warunkach C+Optimum+PACE+MC za około 62 zł 1. Bo boję się że po świętach mogą być gosze oferty 2. Bo jest to dla mnie spory Upgrade usług Nic na siłę za 70-80 zł teraz nie wezmę, ale byłoby miło zamknąć temat w przeciągu miesiąca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Colsman123 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Z tego co pamiętam to promocje świąteczne są jeszcze kawałek od nowego roku, także nie masz się co martwić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C+Start Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 W tamtym tyg.przedłużyłem umowę na pakiet C+start, w styczniu 2013 kończyła mi się umowa , przez maila skontaktowałem się z cyfrą w sprawie podania mi adresu na który mam wysłać wypowiedzenie , na drugi dzień telefon z cyfry!no i uległem , Przedtem miałem C+start 43zł,teraz 37zł na 18 miesięcy, nie targowałem się bo mnie zadowoliła oferta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac_latawiec Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Mam jedno pytanie. Podajecie, że dzwonicie do Cyfry zapytać czy zostało zarejestrowanie już wasze wypowiedzenie o rezygnację. Ale po co? Co to za różnica czy zostało zarejestrowanie? Jak zostanie to sami się odezwą. Ja wysyłałem rezygnację listem poleconym, a więc rejestrowanym. Jak by zaginą mam potwierdzenie nadania i nic bym nie musiał płacić wyższego abonamentu po zakończeniu promocji. Na potwierdzeniu nadania też masz napisane że pismo dotyczyło wypowiedzenia ? Że doszło w terminie i zostało zarejestrowane w systemie ? Także ja nie rozumiem sensu tego Twojego jednego pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Zaczynam tracić cierpliwość do konsultantów Cyfry. Wczoraj dzwoniłem w imieniu teściowej w sprawie przedłużenia umowy i znów zonk. Konsultant twierdził że oferty Canal+Optimum HD za 62 już nie ma. Dziwne bo tutaj ludzie piszą że dostają taką ofertę. Rozwalił mnie tekstem, żebym podał mu nr abonenta który to otrzymał taką ofertę to wtedy może coś by wskórał. Najgorsze jest to że teściowa ma umowę do końca listopada i chyba nic z tego już nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Jak Ty dzwonisz do nich pierwszy to się nie dziwie że "oferty nie ma".A wypowiedzenie wysłane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 @wally79 ja ci mogę podać swój nr.abonenta bo dostałem ofertę za 62zł za dwa PVR-y.multiroom i hd promo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 wypowiedzenie wysłane już dawno. to w takim razie czekam na ich telefon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwus Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Ja bym jeszcze poczekał - bądź co bądź jeszcze 2 tygodnie - powinni zmięknąć. Gorzej że nie robisz tego dla siebie, więc później cała złość za nie przedłużenie umowy może się na tobie skupić. Ale ja mimo wszystko bym poczekał powiedzmy do 28.11 i jakby wtedy nie było telefonu to sam bym zadzwonił. Może pod koniec listopada będą już świąteczne promocje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawo24 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 wally,a ile razy ty do nichdzwoniłeś sam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 @serwus myślę że nie skupi się na mnie złość za przedłużenie bo teściowa jest przygotowana na taką ewentualność. Chce płacić za TV max 70 zł. mam kilka wariantów już przygotowanych pod moją teściową więc nie zostanie bez telewizji jak coś myślę że się domyślasz o co mi chodzi Generalnie dzwoniliśmy do Cyfry w sumie dwa razy. Raz teściowa a wczoraj drugi raz ja. Wcześniej wciskali jej oferty przygotowane z poziomu ICA. Podziękowała grzecznie za te oferty. Jestem w stałym kontakcie z cyfrą poprzez maila ale tam tylko słyszę że moją propozycję przesłano do odpowiedniego działu a później to już mówiłem jak to się kończy... na koniec dodam że częściej dzwoni do teściowej Cyfra ale niestety zdarza się że teściowa nie odbiera telefonu bo jest w pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwus Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 to nie ma się co spieszyć na pewno jeszcze się odezwą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IDTH Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Toporni konsultanci wciskający kit i straszą, że dają właśnie najlepsze warunki. Lepiej uzbroić się w cierpliwość. Mi umowa się kończy z końcem grudnia i póki co oferują badziewne warunki, więc twardo mówię, że mi nie odpowiadają takie warunki i czekam dalej. Mam nadzieję, że się to poprawi. Jakoś nie potrafią podejść do stałego abonenta, a jestem z nimi od 2000 roku. Widać staż jest mało ważnym argumentem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADUSIEK XPS 5 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Witam Płaciłem do tej pory 128zł (C+Superpremium HD,Multiroom) napisałem dwa razy do Cyfry+ o rabat na Multiroom 100% i udało się od 12/12r. będą wpłacał 108zł do końca aneksu czerwiec 2013r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi