Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam 3 umowę z cyfra+ i właśnie się kończy.

Obecnie mam canal+ HD i kompakt za 92zł bo skończyły sie okresy promocyjne.

Widzę ze przepłacam i mam pytanie za ile mogę wyrwać canal+hd i optimum hd promo albo hd.

Jakich argumentów można użyć przy negocjacji ?

z góry dzięki za odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Po 9 meilach do Cyfry o obnizenie ceny za MR( placilem 20 zl bo dobralem w trakcie umowy) dziasiaj taka odp.

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że biorąc pod uwagę naszą dotychczasową współpracę, postanowiłam się przychylić do Pana prośby.

 

W związku z powyższym, przyznałam zniżkę na usługę Multiroom w wysokości 15 zł (standardowa cena - 20 zł). Promocja obowiązuje do końca Okresu Minimalnego (30 kwietnia 2013 roku).

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Łączę wyrazy szacunku,

A juz mialem odpuscic a tu taka niespodzianka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powalcz o 120zl. 2xpace nie dadzą.

 

Witam,

 

A moglbys te 120 zl jakos rozlozyc na czesci (co ile kosztuje), tak zebym mogl jakos to przedstawic konsultatowi, a nie ze chca placic 120 i koniec :) z groy dzieki

Skoro oni ci proponują 134zl. to ty im 120zl . ,może stanie na 127zl. to za full by była przyzwoita cena, dla nowych jest za 146zl. rabat byś miał 202-127=75zl. do tego pvr pace 0zl. MR 0zl. pvr phil.5zl. bo darmo raczej nie dadzą , sumując maksymalnie 132zl. ,ale walcz o 120zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tomek198609

 

C+ PRESTIGE HD bierze stosunkowo niewiele osób, a jeszcze mniej się chwali ofertą.

 

W tej chwili chyba najlepiej opłaca się zbudować podobny pakiet na bazie C+ OPTIMUM HD, czyli:

C+ OPTIMUM HD - 62 PLN

HD OPTIMUM PROMO - 0 PLN

PVR - 0 PLN

 

Opcjonalnie:

Multiroom - 0 PLN

drugi PVR - 5 PLN

 

Teraz wchodzisz na stronę Cyfry i wybierasz sobie opcje dodatkowe, na większość z nich nie ma zniżek. Jeśli interesował Cię Prestige, to na pewno musisz dobrać opcję MULTI za 40 PLN, a dalej według uznania: co musisz koniecznie mieć, a z czego możesz zrezygnować, żeby zejść kilka złotych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka

Wypowiedzenia jeszcze nie wysłałem, ponieważ mam umowę do końca listopada. Na chwilę obecną proponują Canal+Optimum HD + HD Optimum Promo za 71zł a do tego multiroom za 10zł. Umowa na 18 miesięcy...

Kiedy według Was najlepiej wysłać wypowiedzenie? Pewnie do końca października, żeby z końcem listopada było ewentualne rozwiązanie umowy. A no właśnie: okres wypowiedzenia jest miesiąc czy trzy miesiące?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalna crena to bez promocji 27zł a więc konsultant pisze głupoty bo masz taniej nie o 7zł a 7zł i 10gr

tańsza była by opcja wyłącz i włącz 13,5złmc

Głupoty z powodu 10 gr ? Może zacznij czytać ze zrozumieniem .

Gdzie tam pisze konsultant według Ciebie ?

Witam. Dziś dołączyłam do już trwającej 4 miesiące umowy pakiet HBO, za 19,90 zł. Na 9 miesięcy. Niby promocja o 7 zł taniej. Czy to rzeczywiście taka okazja? Czy tylko gadanie konsultanta?

Nie widzisz powyżej ceny 19,9 ? A 7 zł napisała PWojciechowska nie konsultant, zresztą dołączyć opcję a póżniej po fakcie pytać się na forum czy to okazja, też jest zastanawiające.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dziś dołączyłam do już trwającej 4 miesiące umowy pakiet HBO, za 19,90 zł. Na 9 miesięcy. Niby promocja o 7 zł taniej. Czy to rzeczywiście taka okazja? Czy tylko gadanie konsultanta?

Nie widzisz powyżej ceny 19,9 ? A 7 zł napisała PWojciechowska nie konsultant, zresztą dołączyć opcję a póżniej po fakcie pytać się na forum czy to okazja, też jest zastanawiające.

Co w tym dziwnego. Są osoby, które po dokonaniu jakiejkolwiek transakcji szukają potwierdzenia, czy oby dobrze zrobiły.

Przecież to takie oczywiste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, z końcem listopada kończy mi się umowa za C+ Kompakt za 47zł (i tylko to ma bez dodatków w stylu HBO czy PVR lub Multirum). Obecna umowa wynegocjowana przez telefon na 15 mies.

 

Na jakich warunkach można teraz ten pakiety wynegocjować? Dla nowych widzę na stronie jest po 82zł. Ile można zejść z tej ceny? I na jaki okres umowa?

P.S. 20.09 dostałem od C+ pismo, że od 1.12 będzie obowiązywała mnie nowa umowa i tam jest właśnie te 82zł za C+ Kompakt HD, to jaka to promocyjna cena dla stałych klientów jak można dostać to samo z ulicy wchodząc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam czas do końca grudnia br. z wypowiedzeniem umowy. Umowa z Cyfrą mi się kończy po 22 m-cach 31 01.2013r. Miałem w Cyfrze fulla. Wysłałem przez formularz kontaktowy moją propozycję na przedłużenie na kolejne 18 m-cy. Złożyłem propozycję na PrestigeHD+ multiroom+2xpeace+kolejny abonament na C+Optimum HD i podałem swoją maksymalną cenę, którą mogę za to płacić, a nie zamierzam płacić więcej niż 180 złotych. Oni swoje zarobią ja nie zbiednieję.

Dostałem szybką odpowiedź, że ofertę zaproponują mi najwcześniej w połowie listopada. Poczekam cierpliwie, gdyż nie mam parcia na odnowienie umowy za wszelką cenę. Gramy z rodziną w mieszkaniu na 4 tv, mamy sieć kablową więc w każdej chwili operator kablówki może mi włączyć sygnał, korzystam z n-ki na kartę, czasem z cyfrowego posatu (też mam umowę i kartę), a mecze ligi hiszpańskiej i angielskiej mogę oglądać w necie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Telefonicznie następuje przedłużenie zawartej na piśmie umowy. Zerknij w aneks-....zgadzam się na wycofanie pisemnie złożonego wypowiedzenia skutkującego rozwiązaniem umowy....i przedłużenie umowy na rozpoczynający się dziś okres minimalny....

Możesz i C+ nazywać to sobie jak chcesz (np. przedłużeniem umowy), ale dla mnie to jest nowa umowa wraz ze wszelkimi tego skutkami.

Oczywiście wiadomo, dlaczego C+ i wszyscy jej przedstawiciele na forum zawsze piszą, że to przedłużenie - ile kłopotów z tym związanych odpada - m.in. niemożność odstąpienia od tak zawartej umowy w 10 dni jako zawieranej na odległość itp. itd.

Napiszę tylko tyle, że i tym stanowiskiem C+ prędzej czy później zajmie się UOKiK i "wyprostuje" to jak już wielokrotnie w przeszłości bywało. :jupi:

Na teraz oczywiście C+ swoje a konsument swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam czego zazdrościć bo korzystam z ich najlepszej oferty promocyjnej, więc nie przepłacam. Tyle, że to oni mnie prosili abym z propozycji skorzystał. Jeśli takie jęczenie mailowe sprawia, że dłużej patrzysz w lustro z rana to podziwiam.

 

@FFan to nie jest zawarcie nowej Umowy. Zresztą z tym UOKIKIEM też bym tak nie wyskakiwał. Zapoznaj się ze sprawami dotyczącymi przedłużenia, którymi się zajmowali to będziesz wiedział jacy są skuteczni.

 

@Wiesiek, o ile ja dobrze rozumiem, to misiekPB stanął po Twojej stronie, więc chyba nie powinieneś go objeżdzać:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za Wasze usilne uświadamianie :)

Co do umowy ma numer abonenta?

Nie mozna nowej umowy z tym samym numerem - kto zabroni? SN KC czy kto jeszcze?

To samo karta itp. itd.

Dla mnie EOT , a UOKiK w swoim czasie...

Zresztą może Panowie z C+ wypowiedzieli by się i walnęli w swoje piersi co do klauzul zakazanych stosowanych uprzednio przez C+ i wycofanych po karach nałożonych przez UOKiK właśnie?

Ale to już inny temat, więc EOT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...