Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Aj, no to widzisz, szkoda że nie zająłeś się tym wcześniej. Teraz po wysłaniu jest 3 miesięczny okres wypowiedzenia, także mogą zwlekać z ofertami.

 

@pawlinho, nie ma numeru do działu utrzymania. Po prostu po zarejestrowaniu wypowiedzenia sami do Ciebie dzwonią. Możesz im ewentualnie wysłać maila, lub zadzwonić na CTA.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi czy przedłużając umowę u dystrybutora Cyfry+ mogę liczyć na podobne oferty jakie oferują mi konsultanci??? Byłem dzisiaj u dystrybutora i kobieta stwierdziła że jak dla mnie to może mi tylko zaproponować jakąś ofertę z tych pod tytułem: "CENOWA REWOLUCJA", które teraz cyfra+ proponuje nowym abonentom. Osobiście chciałbym ugrać coś lepszego jak nowi abonenci. Czy ktoś z Was utargował coś lepszego przedłużając umowę u dystrybutora??? I co jest lepsze czekać na telefon od cyfry czy męczyć dystrybutora???? ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą dzwoniłem do działu utrzymania abonenta i przedstawiłem swoją propozycję Canal+Optimum za 62 zł do tego HD Optimum Promo za 0 zł do tego multiroom za 0 zł, do multiroomu dekoder PACE HD PVR za 0 zł oraz dekoder Philips HD PVR za 5 zł co dało łączną kwotę 67 zł z umową na 12 miesięcy. Konsultant powiedział tylko tyle że na dzień dzisiejszy nie może mi zaproponować takiej propozycji. Będzie do mnie dzwonił w innym terminie. Zasłaniał się że nie ma osoby (chodzi o jego przełożonego) z którym mógłby skonsultować i ewentualnie zaproponować mi te same warunki jakie ja mógłbym zaakceptować. Czy moje oczekiwania są wygórowane???? Mam umowę do końca listopada z zarejestrowanym wypowiedzeniem. Dotychczas korzystam z pakietu OPTIMUM z opcją Multiroom na 55 zł z dekoderami Pace SD do multiroomu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie masz wygorowanych oczekiwan bo takie oferty przeciez dostaja abonenci przedluzajacy umowe tyle tylko ze do jej konca masz jeszcze 2 miesiace wiec konsultant nie zgodzil sie na twoja propozycje, czekaj cierpliwie bo najlepsze oferty daja dopiero pod koniec umowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam umowę do końca listopada i zarejestrowane wypowiedzenie. W piątek dzwoniła kobitka z propozycją C+Optimum z hd Optimum za 75 i Pace 500 za dyche,grzecznie podziękowałem i cierpliwie czekam na taką ofertę jaką przedstawiłeś powyżej,mamy jeszcze sporo czasu.Może później będą lepsze propozycje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze propozycje z reguły są nieciekawe. A w punktach (salonach), jak zwał tak zwał, zawsze dają szajs. Tam to najlepiej chodzić po nowy dekoder tylko. Też czekam. Umowa do końca października. Zaczyna się decydujący czas. 62/12 C+Optimum Hd, + HD Optimum Promo, + HBO 19,90 (ewentualnie). Bez multiruma. Ale PACE 500 na pewno. Inaczej dziękuję. Pa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilka było po ostatniej rozmowie myślałem że się dogadamy z c + opt za 67 zł i pvr za 0 zł lub opt + hba za 73,90 i pvr za 0 zł- powiedział że musi się skontaktować w sprawie pvr z przełożonym :brawo: i ... mówił że robił wszystko co było w jego mocy ale nie ma zgody na 0 zł a na 10 zł / mc

dodał że na dzień dzisiejszy nie ma możliwości ale będzie miał mnie na uwadze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa mi się kończy 31.10.2012r.

We wtorek 25 września złożyłem wypowiedzenie.

Dziś były od rana pierwsze telefony z Cyfry, których nie odbierałem. Odebrałem dopiero ok. 17.

Pan mi zaproonował Canal + Optimum HD (taki pakiet mam obecnie i płacę 57 zł), zestaw kanałów HD i dekoder PVR Philipsa za 67 zł m-cznie.

Powiedziałem że chcę powyższy zestaw ale zamiast Philipsa - Pace'a 500 GB i w cenie 62 zł m-cznie (dotychczas nie wynajmowałem dekodera od Cyfry).

Po kosultacji z przełożonym zgoda na powyższe warunki przy umowie na 12 m-cy.

Pierwszy raz przy przedłużaniu, udało mi się załatwić sprawę za pierwszą rozmową z Cyfrą.

 

Ps. może wynegocjowałbym jeszcze multiroom i drugi dekoder w tej cenie, ale akurat nie potrzebuję tego, a to co dostałem mnie zadowala i co najważniejsze nie muszę się dalej stresować kolejnymi rozmowami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy kontakt to zawsze badanie sił...

Ja też dziś miałem telefon. Rozmowa wyglądała tak, jakbym rozmawiał z człowiekiem, który ma przyłożony pistolet do głowy i mówi, co mu każą. W sumie się nie dziwię, bo pewnie mają odgórnie ustalone zasady i procedury odnośnie wielu przypadków. Co nie zmienia faktu, że jednak rozmawia się ciężko.

Ja mimo, że nie mam złożonego wypowiedzenia dostałem lepsze warunki od tych wyjściowych. Ale się na to nie zgodziłem. Pan powiedział, że się zastanowi & zapyta przełożonego. Za 2 dni ma oddzwonić.

 

P.S. Z dekoderów, który polecacie Philips czy PACE? Zaznaczam, że akurat pojemność dysku jest mi zupełnie obojętna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

P.S. Z dekoderów, który polecacie Philips czy PACE? Zaznaczam, że akurat pojemność dysku jest mi zupełnie obojętna.

 

po aktualizacji philips działa jak nowy za to pace zaczął się wieszać :lol2:

 

@ PanKazio

 

Zadzwoń do nich jeszcze dzisiaj i zapytaj, gdzie masz odnieść dekoder, ile czasu masz na zwrot sprzętu itp. Pewnie nie będą chcieli wypuścić klienta i satysfakcjonująca oferta szybko się znajdzie.

 

nasmarowałem maila :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...