Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Rzeczywiście, przepraszam.

Zatem o zniesienie opłaty lub jeśli można to zrezygnować z opcji i po paru dniach wystąpić z prośbą o bezpłatne włączenie.

Ja miałem wrzesień płatny i na początku września napisałem maila o odłączenie od października opcji a następnie o bezpłatne włączenie od października.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przedłużyłem umowę która kończyła się 30 listopada na następujących warunkach:

Canal+ Optimum HD - 62zł

Multi - 40zł

HD Optimum Promo - 0zł

HBO GO - 2msc - 0zł

Multiroom - 0zł

PVR - 0zł

Podsumowując: Oferta bardzo bliska temu co mam czyli staremu Prestiż HD+(brakuje jedynie Animal Planet HD). Natomiast znacznie taniej bo za 102zł .

Teraz czekam na rozwój wydarzeń związanych z fuzją :jupi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodnie z waszymi wypowiedziami, dotyczącymi różnych promocji, udało mi się na razie uzyskać na trzy miesiące gratis pakiet HD optimum. Do tego do końca miesiąca HBO też gratis. Do końca miesiąca mam się zadzwonić i poinformować o tym czy chce zostawić te kanały, czy zrezygnować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzez maila. Ale co do HBO to konsultant wprowadził mnie w błąd. Zrezygnować będę mogła dopiero między 1 a 31 października. I zmiana weszłaby dopiero w listopadzie. Czyli tu tkwił błąd konsultanta. Napisałam o tym też maila, że zostałam wprowadzona w błąd. Ciekawe czy coś odpisza. Co ciekawe, podniosłam pakiet do c + optimum w czwartek. Wtedy płatność za HD OPTIMUM wynosiła 11 zł. Zapytałam w czasie rozmowy o jakąś promocję, to dodali to HBO. Dziś napisałam czy da radę dostać upust na pakiet HD OPTIMUM, to przynali gratis na 3 miesiące. Dostałam odpowiedź, że sprawdzą nagranie i dadzą znać. Przyjęli moja reklamacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś pierwszy tel z cyfry. Umowa do końca października. Wypowiedzenie wysłane. Oto co proponują:

 

C+Optimum HD 67 zł

Pace pvr 10zł

HBO 27 zł

 

Obecnie płace C+Optimum 57 zł, Pace pvr 10zł, HBO 19.90 zł

 

Konsultant powiedział ze nie ma takiej promocji ze pakiet C+Optimum HD kosztuje 62zł.

 

Oczywiście nie zgodziłem sie na takie warunki i czekam dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha xd no co Ty xD Informatycy jakoś doszli bo się raz zalogowałem na to konto w pracy. Szkoda.. Ale może to i lepiej;) to będzie mobilizacja to znalezienia innej pracy;)

 

no to badz teraz kolega i sprzedaj pare tematow co i jak , zeby najlepiej ich teraz wykorzystac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam obecnie pakiet Optimum HD wraz z opcją "HD Optimum" (tą z Animal Planet HD). Za całość płacę aktualnie 73 zł miesięcznie (62 zł sam pakiet Optimum + 11 zł za "HD Optimum"), nie licząc Multiroom'u. Umowę mam, o ile dobrze pamiętam, do końca kwietnia 2013r. Czy miałbym jakieś szanse na zniesienie tej opłaty 11 zł za opcję "HD Optimum" do końca okresu mojej aktualnej umowy? :? Rachunki za CYFRĘ+ od samego początku opłacam regularnie, nawet na tydzień przed terminem. Abonentem CYFRY+ jestem już kilka lat.

Pisałem do nich wczoraj w takiej właśnie sprawie niestety nie dali się ruszyć,więc kazałem wyłączyć tą opcje.Teraz do końca umowy będę co drugi miesiąc aktywował zawsze to taniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za darmo masz sagemcom, a za kasę pace. Ja miałem sagem'a ale nie działał jak należy napisałem reklamację i dostałem za darmo pace'a, ale trochę starań z tym jest, ale pace o wiele lepszy od tego pierwszego - przede wszystkim można nagrywać jedno a drugie oglądać - to najważniejsza zaleta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj udało się dorzucić HD Optimum Promo do końca umowy.

Mam Multiroom.

Potrzebuję Dekodera HD.

Co wybrać (PHILIPS czy PACE) i na jakiej cenie poprzestać? Oczywiście chciałoby się za free, bo żadnego dekodera nie posiadam od C+ i za Multi płacę 10 zł/m-c.

Napisz proszę jak udało Ci się dorzucić te kanały do pakietu. Napisałem 3 maile w tej sprawie i najlepsza oferta jaką zaproponowali to 3 m-ce gratis później 11 zł. Do końca umowy zostało 5 m-cy, pakiet Optimum HD z Canal+ i multiroom.

Na tą ofertę nie przystałem i dostałem następującą odpowiedź:

 

(...) W związku z brakiem akceptacji przedstawionej propozycji, zapraszam do kontaktu w terminie późniejszym.

W razie pojawienia się pytań, pozostaję do dyspozycji.

 

Dodam, że na każdego maila odpisywała inna osoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczególnie, że Pace PVR to jednak niezły złom, tragicznie działający. Oni powinni dopłacać do tego dekodera za jego testowanie, a nie żądać za niego opłaty.

Wypuścili mnóstwo wersji oprogramowania tego dekodera, a dalej nie działa on jak powinien i żądają 20 PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do darmowcyh opcji "HD Promo" lub "HD Optimum" to tak jak już wyżej wspomniałem, wczoraj wieczorem napisałem też do CYFRY+ maila w tej sprawie, jednak do tej pory nikt z CYFRY+ nawet mi nie odpisał, ani też w żaden inny sposób się ze mną nie skontaktował... :roll: Tak więc, nadal czekam.

 

Edycja - godz. 14:00:

No i dostałem maila z odpowiedzią od CYFRY+. :)

Niestety, otrzymałem odmowę. Napisano mi, że promocje się zmieniają, że są ograniczone czasowo i że brak jest w tej chwili możliwości skorzystania z tej promocji. Napisano mi również, że (cyt.) "wszystkie sugestie Abonentów są wnikliwie analizowane i wykorzystywane zarówno przy planowaniu oferty programowej, jak również we wszystkich działaniach związanych z obsługą Abonentów." I że moje sugestie zostały przekazane do odpowiedniego działu.

A z tymi sugestiami chodzi o to, że jak do nich wczoraj napisałem w sprawie tej opcji "HD Optimum" to im w tym mailu troszkę też "nasmarowałem" odnośnie polityki CYFRY+ wględem kanałów HD, zwłaszcza kanału Animal Planet HD. :)

Tak więc, co teraz robić? Co proponujecie? Pisać do nich ponownie w sprawie tej opcji "HD Optimum"? Jeśli tak to zrobić to jako odpowiedź na tego maila, którego od nich dostałem, czy wysłać go ponownie za pomocą formularza kontaktowego na stronie CYFRY+, tak, żeby mail trafił teraz do innej osoby?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...