slayer Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 niewiem moze cos zle rozumiem ale kolega @barti kilka postow wyzej pisze za ma juz wlaczana opcje HD optimum za ktora placi teraz 11 zl i chce ja miec bezplatnie wiec musi pisac nie o wlaczenie a zniesienie oplaty za w/w opcje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Rzeczywiście, przepraszam. Zatem o zniesienie opłaty lub jeśli można to zrezygnować z opcji i po paru dniach wystąpić z prośbą o bezpłatne włączenie. Ja miałem wrzesień płatny i na początku września napisałem maila o odłączenie od października opcji a następnie o bezpłatne włączenie od października. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Właśnie przedłużyłem umowę która kończyła się 30 listopada na następujących warunkach: Canal+ Optimum HD - 62zł Multi - 40zł HD Optimum Promo - 0zł HBO GO - 2msc - 0zł Multiroom - 0zł PVR - 0zł Podsumowując: Oferta bardzo bliska temu co mam czyli staremu Prestiż HD+(brakuje jedynie Animal Planet HD). Natomiast znacznie taniej bo za 102zł . Teraz czekam na rozwój wydarzeń związanych z fuzją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Zastanawiam się czy nie lepiej Ci było brać superpremium + do tego wytargować MR i PVR za 0zł do tego przez cały okr. minimalny HBO GO. No chyba że zależy Ci na Cinemax i Filmbox. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1982 Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Na Filmbox mi nie zależy ale na Cinemax już tak. Szczerze mówiąc wole Cinemax niż HBO GO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Zgodnie z waszymi wypowiedziami, dotyczącymi różnych promocji, udało mi się na razie uzyskać na trzy miesiące gratis pakiet HD optimum. Do tego do końca miesiąca HBO też gratis. Do końca miesiąca mam się zadzwonić i poinformować o tym czy chce zostawić te kanały, czy zrezygnować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiesiekcycon Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Jak to zrobiłes? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Poprzez maila. Ale co do HBO to konsultant wprowadził mnie w błąd. Zrezygnować będę mogła dopiero między 1 a 31 października. I zmiana weszłaby dopiero w listopadzie. Czyli tu tkwił błąd konsultanta. Napisałam o tym też maila, że zostałam wprowadzona w błąd. Ciekawe czy coś odpisza. Co ciekawe, podniosłam pakiet do c + optimum w czwartek. Wtedy płatność za HD OPTIMUM wynosiła 11 zł. Zapytałam w czasie rozmowy o jakąś promocję, to dodali to HBO. Dziś napisałam czy da radę dostać upust na pakiet HD OPTIMUM, to przynali gratis na 3 miesiące. Dostałam odpowiedź, że sprawdzą nagranie i dadzą znać. Przyjęli moja reklamacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niemiec1 Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Dziś pierwszy tel z cyfry. Umowa do końca października. Wypowiedzenie wysłane. Oto co proponują: C+Optimum HD 67 zł Pace pvr 10zł HBO 27 zł Obecnie płace C+Optimum 57 zł, Pace pvr 10zł, HBO 19.90 zł Konsultant powiedział ze nie ma takiej promocji ze pakiet C+Optimum HD kosztuje 62zł. Oczywiście nie zgodziłem sie na takie warunki i czekam dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaacek Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 haha xd no co Ty xD Informatycy jakoś doszli bo się raz zalogowałem na to konto w pracy. Szkoda.. Ale może to i lepiej;) to będzie mobilizacja to znalezienia innej pracy;) no to badz teraz kolega i sprzedaj pare tematow co i jak , zeby najlepiej ich teraz wykorzystac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Kolega konsultant lepiej niech sie modli zeby nikt z "góry" tego nie zobaczyl.. Tez jestem konsultantem i nie wiem czy warto ryzykowac utrate pracy paroma groszami prowizji.. Ale powodzenia anonimowy Kolego z utrzymania ;] I miał racje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tacim Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Oj tam oj tam znam 3 przykłady w których konsultant celowo wprowadzał w błąd . Działa to na zasadzie, że 10 machnie ręką a 11 zrobi aferę ot cała filozofia. Ale warto reklamować wsio . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi03 Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Ja mam obecnie pakiet Optimum HD wraz z opcją "HD Optimum" (tą z Animal Planet HD). Za całość płacę aktualnie 73 zł miesięcznie (62 zł sam pakiet Optimum + 11 zł za "HD Optimum"), nie licząc Multiroom'u. Umowę mam, o ile dobrze pamiętam, do końca kwietnia 2013r. Czy miałbym jakieś szanse na zniesienie tej opłaty 11 zł za opcję "HD Optimum" do końca okresu mojej aktualnej umowy? Rachunki za CYFRĘ+ od samego początku opłacam regularnie, nawet na tydzień przed terminem. Abonentem CYFRY+ jestem już kilka lat. Pisałem do nich wczoraj w takiej właśnie sprawie niestety nie dali się ruszyć,więc kazałem wyłączyć tą opcje.Teraz do końca umowy będę co drugi miesiąc aktywował zawsze to taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Cóż, zobaczymy. Napisałem do CYFRY+ w tej sprawie dzisiaj ok. godz. 20:00. Do tej pory nie dostałem od nich żadnej odpowiedzi, więc pewnie odpiszą mi jutro. Dam znać, jak mi odpowiedzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hardcaster Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Wczoraj udało się dorzucić HD Optimum Promo do końca umowy. Mam Multiroom. Potrzebuję Dekodera HD. Co wybrać (PHILIPS czy PACE) i na jakiej cenie poprzestać? Oczywiście chciałoby się za free, bo żadnego dekodera nie posiadam od C+ i za Multi płacę 10 zł/m-c. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serwus Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 za darmo masz sagemcom, a za kasę pace. Ja miałem sagem'a ale nie działał jak należy napisałem reklamację i dostałem za darmo pace'a, ale trochę starań z tym jest, ale pace o wiele lepszy od tego pierwszego - przede wszystkim można nagrywać jedno a drugie oglądać - to najważniejsza zaleta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
start18 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Wczoraj udało się dorzucić HD Optimum Promo do końca umowy.Mam Multiroom. Potrzebuję Dekodera HD. Co wybrać (PHILIPS czy PACE) i na jakiej cenie poprzestać? Oczywiście chciałoby się za free, bo żadnego dekodera nie posiadam od C+ i za Multi płacę 10 zł/m-c. Napisz proszę jak udało Ci się dorzucić te kanały do pakietu. Napisałem 3 maile w tej sprawie i najlepsza oferta jaką zaproponowali to 3 m-ce gratis później 11 zł. Do końca umowy zostało 5 m-cy, pakiet Optimum HD z Canal+ i multiroom. Na tą ofertę nie przystałem i dostałem następującą odpowiedź: (...) W związku z brakiem akceptacji przedstawionej propozycji, zapraszam do kontaktu w terminie późniejszym. W razie pojawienia się pytań, pozostaję do dyspozycji. Dodam, że na każdego maila odpisywała inna osoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hardcaster Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Do mnie równiez pisały różne osoby.Zasypałem ich 8 mailami tej samej treści.Najpierw było 3 miesiące gratis a potem 8 złotych do końca umowy. Ponowiłem więc prośbę.No i się udało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz102 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Opcja HD Promo do pakietu Kompakt włączona !!!! 3 emaile, czyli kto chce nie zasypuje Cyfrę emailami a może uda się właczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 @ serwus ,,przede wszystkim można nagrywać jedno a drugie oglądać - to najważniejsza zaleta''. Pod warunkiem że posiadasz drugi konwerter!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hardcaster Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 No niestety PVR-ki to ja chyba nie dostanę.20 zł/m-c to delikatnie mówiąc za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
codaco Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Szczególnie, że Pace PVR to jednak niezły złom, tragicznie działający. Oni powinni dopłacać do tego dekodera za jego testowanie, a nie żądać za niego opłaty. Wypuścili mnóstwo wersji oprogramowania tego dekodera, a dalej nie działa on jak powinien i żądają 20 PLN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hardcaster Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Dlatego też walczę o Philipsa albo o Pace'a za 5 zł do końca trwania umowy albo bezpłatne używanie do końca trwania umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Co do darmowcyh opcji "HD Promo" lub "HD Optimum" to tak jak już wyżej wspomniałem, wczoraj wieczorem napisałem też do CYFRY+ maila w tej sprawie, jednak do tej pory nikt z CYFRY+ nawet mi nie odpisał, ani też w żaden inny sposób się ze mną nie skontaktował... Tak więc, nadal czekam. Edycja - godz. 14:00: No i dostałem maila z odpowiedzią od CYFRY+. Niestety, otrzymałem odmowę. Napisano mi, że promocje się zmieniają, że są ograniczone czasowo i że brak jest w tej chwili możliwości skorzystania z tej promocji. Napisano mi również, że (cyt.) "wszystkie sugestie Abonentów są wnikliwie analizowane i wykorzystywane zarówno przy planowaniu oferty programowej, jak również we wszystkich działaniach związanych z obsługą Abonentów." I że moje sugestie zostały przekazane do odpowiedniego działu. A z tymi sugestiami chodzi o to, że jak do nich wczoraj napisałem w sprawie tej opcji "HD Optimum" to im w tym mailu troszkę też "nasmarowałem" odnośnie polityki CYFRY+ wględem kanałów HD, zwłaszcza kanału Animal Planet HD. Tak więc, co teraz robić? Co proponujecie? Pisać do nich ponownie w sprawie tej opcji "HD Optimum"? Jeśli tak to zrobić to jako odpowiedź na tego maila, którego od nich dostałem, czy wysłać go ponownie za pomocą formularza kontaktowego na stronie CYFRY+, tak, żeby mail trafił teraz do innej osoby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FoX12345 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 oni zapewne mają wgląd w Twoje poprzednie wiadomości- przecież podajesz nr klienta w tym formularzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi