Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tez sie podziele informacja chociaz nie pisze w temacie ale wyslalem im zapytanie tyle tylko ze odnosnie wlaczenia bezplatnie opcji HD optimum promo do konca umowy(maj 2013) i po kilku korespondencjach otrzymalem to co chcialem a nawet wiecej bo wlaczyli mi opcje HD optimum, wiec warto probowac

Napisz kolego co i jak napisales, co odpisali itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale idąc Twoim tokiem myślenia, co umowę musiałbyś zmieniać operatora TV, tel i internetu, zmieniać co rusz banki itp, bo różni abonenci będą mieli różne warunki.

Mój tok myślenia jest taki, że jeśli jest wola obu stron, to umowę zawsze można renegocjować. Tu niestety CANAL+ Cyfrowy SA strzela sobie w stopę. Bo, owszem, kontrakt jest ważny jeszcze przez kilka miesięcy i chcąc czy nie, muszę płacić tyle na ile się zgodziłem. Ale mając świadomość tego, że obecnie nowym klientom oferuje się więcej kanałów za niższą opłatę, nie ma żadnego argumentu za tym żeby przedłużać umowę. Bo jestem pewien, że jak ta wygaśnie, to jako nowy klient będę w lepszej sytuacji niż klient, któremu proponuje się jej przedłużenie. Tylko pytanie, czy wtedy np. jakaś kablówka nie przyciągnie mnie do siebie ciekawszą ofertą.

 

W obecnej ofercie nowy klient w umowie na 12 miesięcy otrzymuje C+ KOMPAKT HD z PROMO HD OPTIMUM zdaje się za średnio miesięcznie 61 zł. Ode mnie za pakiet PROMO HD OPTIMUM chcą dodatkowo 11 zł, pomimo że płacę 68 zł, a wystarczyłoby wykazać odrobinę dobrej woli, zrobić promocję dla stałych klientów i dorzucić tę paczkę HD bez dodatkowej opłaty. Ich upór jest dla mnie niezrozumiały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki emc ale piszesz głupoty, zawsze oferta na przedłużenie jest lepsza niż dla nowych (dla wiedzących, że można negocjować). Czy dostałeś na przedłużenie ofertę gorszą niż obowiązywała wtedy nowych??? Teraz nowi dostają 6 miesięcy 50% ceny, na przedłużenie 9/10 + PVR i Multiroom gratis... więc jeśli wolisz warunki dla nowych... Twój wybór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@emc to co pisze @tomek.cis ma sens.Nie możesz porównywać oferty jaką dostałeś pół roku temu do obecnej.Ja też dostałem na wiosnę troszkę lepszą ofertę niż dla nowych, która dzisiaj jest troszkę gorsza niż obecnie dla nowych, ale sie nie obrażam i czekam na kolejną wiosnę. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dam Ci inny przykład. Kupiłeś samochód za 100.000pln, a miesiąc później producent samochodu rozpocznie sprzedaż tych samochodów za 95.000 i w dodatku w tej cenie dołoży opcję, której Ty nie miałeś w wersji za "stówe" to też będziesz strzelał fochy na producenta?

Oferta C+ zmienia się dynamicznie, logiczne jest, że jest poszerzana i kiedy Ty przedłużałeś umowę za kanały HD trzeba było dopłacić, a teraz już nie. Ale jak Ty za kilka miesięcy będziesz przedłużał umowę, to zapewne dostaniesz więcej niż Ci, którzy przedłużają umowę obecnie. Twój pech, że trafiłeś na moment, kiedy Cyfra miała wyższe ceny niż obecnie i tyle. Jest cała masa ludzi, którzy twierdzą odwrotnie niż Ty, że teraz jest drożej niż kiedyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie dostałem mailem info, że dają mi 10 zł rabatu na MR. O dekoderze nic nie wspomnieli. Jeszcze zapytam.

Co Wy na to? Brać czy nie? W sumie splitter z 4 kartami, który posiadam prawie mi wystarcza. Piszę prawie bo planowałem instalację w kolejnym pokoju i myślałem o zakupie kolejnej karty do splittera. Ale wiadomo, że nawet najlepszy splitter to nie to samo co oryginalna karta.

Koszty porównywalne - karta splittera kosztuje ca. 130-150 zł a przy płatności za MR 10 zł/m-c wychodzi po roku 120 zł.

Sam już nie wiem. Gdyby dali za free to nie byłoby sie co zastanawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pisałem w sprawie multiroomu, ale dostałem za darmo do końca umowy opcję HD Optimum.

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że biorąc pod uwagę naszą dotychczasową współpracę, dołączyłam opcję HD Optimum bezpłatnie do 30 listopada 2012 roku. W związku z tym, proszę o włączenie dekodera na kanał TVP1, aby reaktywacja mogła zadziałać i pojawił się poprawny odbiór.

 

W razie braku odbioru programów ww. opcji po upływie godziny, proszę o wyłączenie terminalu z zasilania (gniazda sieciowego) na około 10 min, i ponowne wyszukanie programów w opcjach dekodera.

 

W celu odłączenia opcji HD Optimum, proszę o kontakt w wiadomości zwrotnej w listopadzie 2012 roku.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Łączę wyrazy szacunku,

 

xxx

Dział Relacji z Abonentami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie porównywanie nie ma najmniejszego sensu, bo można by wymienić inne sytuacje, gdzie w miarę upływu czasu renegocjuje się warunki umowy.

 

Twierdzisz, że skoro podpisałem umowę , która okazała się dla mnie mało korzystna, to nie mam prawa jej renegocjować, a przynajmniej próbować? Prawo tego nie zabrania. Tym bardziej, że innym osobom w podobnej sytuacji to się udało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niee, zapytałem czy w związku z tym iż nigdy nie miałem zaległości z opłatami, terminowo wpłacam i jestem z nimi nieprzerwanie kilka lat, mogliby mi zrobić jakiś mały prezencik ( np.wynajem dekodera PVR HD,Multiroom lub HD Optimum za darmo ) do końca trwania umowy, a umowę mam do 30listopada 2012roku, powiedziałem że rodzina byłaby ucieszona i wtedy zapewne przedłużyłbym umowę na korzystnych warunkach o kilka kolejnych miesięcy. Dostałem pierwszy raz odpowiedź że mogą mi zaproponować Multiroom za 20zł i PVR HD za 20zł napisałem jeszcze raz stosownie prosto w oczy i dostałem taką jak wyżej odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też wysłałem mejla w sprawie MR i mi odpowiedzieli tak :

 

''Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, iż Okres Minimalny Pana Umowy upływa 30 czerwca 2013 roku. Negocjowanie warunków Umowy możliwe będzie na trzy miesiące przed końcem Okresu Minimalnego.

 

W tym celu, proszę o ponowny kontakt w kwietniu 2013 roku.

 

W przypadku pojawienia się pytań, chętnie udzielę informacji.

 

Łączę wyrazy szacunku, ''.

 

 

Cały czas oczekują 20zł za MR jakbym się zdecydował.Buhahahah :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro podpisałem umowę , która okazała się dla mnie mało korzystna, to nie mam prawa jej renegocjować, a przynajmniej próbować?

jesli podpisales umowe tzn. ze ja zaakceptowales i nie mozesz teraz nagle zmieniac warunkow umowy bo okazaly sie dla ciebie nie korzystne,pozostalo ci czekac do konca umowy i dopiero wtedy negocjowac nowe moze lepsze warunki, natomiast jest jeszcze jedna mozliwosc jesli nie jestes z niej zadowolony to mozesz ja zerwac ale musisz sie liczyc z konsekwecja zaplaty kary co chyba nie jest oplacalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@grzejnik

może dlatego, że mi okres umowy mija na koniec kwietnia 2013 dali 10 zł za MR. W Twoim przypadku straciliby całe 20 zł (masz umowę dłuższą o 2 m-ce) - ha, ha, ha.

:lol2::lol2::lol2:

Swoją drogą dziwnie podchodzą do negocjacji. Każdy abonent traktowany jest inaczej. A może zależy od konsultanta stukającego w klawiaturę, piszącego maila?

Odpisałem "im" ponownie, że jeśli w cenie 10 zł za MR bedzie również dekoder (HD, PVR ?) to rozważę propozycję.

 

@slayer

może @grzejnik chciał negocjować warunki aby dostać MR za free. Lub faktycznie nie zrozumieli o co chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...