Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Brat w ubiegłym tygodniu dostał Canal + kompakt HD do tego dekoder HD w bezpłatne użytkowanie za 51 zł z gwarancją stałej ceny przez okres 12 miesięcy.

To nie możliwe, należy dokładniej poczytać umowę, jak kojarzę to ok 3 lat nie ma stałej ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Canal+Start nie ma 10mc. Max to 9mc.

Do 10mc 50% PVR i MR gratis da Ci tylko konsultant-desperat. To albo to OK, ale i to i to będzie bardzo ciężko, jeśli nie nierealnie.

Do niskich pakietów tak samo, do Kompakt czy Canal+Start PVR i MR za free to naprawdę rzadkość, są jednak jakieś granice.

Dzisiaj po raz kolejny negocjowałem przedłużenie umowy ojca. Canal+Start HD ostatnio proponowali za średnio 35 zł i Pace PVR za 0 zł. Dzisiaj po konsultacji z przełożonym średnio 32,60 zł (pierwszy miesiąc gratis, potem 8 miesięcy z 50 % zniżką i 3 miesiące pełnopłatne) i Pace PVR za 0 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Negocjacje przedłużenia umowy zakończone. Dotychczas CANAL+KOMPAKT 13*43 zł. Z negocjacji wyszło -CANAL+KOMPAKT HD + HD KOMPAKT + PACE PVR- 1 miesiąc gratis, 8 z 50% zniżką i 3 ostatnie pełnopłatne. Na wersje 10*50% plus 2*100% (w sumie ta sama kasa) nie chciał się zgodzić mówiąc, że ta wersja jest dla CANAL+OPTIMUM HD. Ile w tym prawdy nie wiem, ale to już informacja do wykorzystania dla tych co dalej negocjują. PACE PVR - bezpłatne użytkowanie, konsultant sugerował, aby brać (mocno upominać się o) 500-tke, nie polecał 250tki. Konsultant rzeczowy nie ściemniał, dał "czas na zastanowienie" zadzwonił o umówionej godzinie. Jego wcześniejsza propozycja była 9*50% plus 3*100%, ale wersję -1 miesiąc gratis, 8 z 50% zniżką i 3 ostatnie pełnopłatne- od razu przyklepał. Pozdrowienia dla całego forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużyłem dzisiaj umowę na następujących warunkach:

 

Canal+ Optimum HD - 62 zł / 12 m-cy (stała cena)

Multiroom - 0 zł/ 12 m-cy

Pace PVR - 0 zł/ 12 m-cy

Philips PVR - 5 zł/12 m-cy (to jest opcja - mogę wziąć jak będę chciał, ale nie później niż do końca października)

 

Cały lipiec dawali mi śmieszne warunki. Wysłałem rezygnacje. I dzisiaj rozmowa była krótka i konkretna.

Konsultant sam mi to wszystko zaproponował. Potem przeczytał regułkę i po zabawie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Canal+ Optimum HD - 62 zł / 12 m-cy (stała cena)
Do pierwszej podwyżki.. :mrgreen:

 

oj tam, oj tam, po co sie martwic na zapas ? :)

 

Teraz za to samo płaciłem 77 zł (57 zł + 20 zł multiroom) i nie miałem PVR'a.

Więc mam zapas na podwyżkę 15 zł i na dodatek dekoder PVR. Może nie jest to szczyt szczytów, no ale ja tam jestem zadowolony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Canal+ Optimum HD - 62 zł / 12 m-cy (stała cena)
Do pierwszej podwyżki.. :mrgreen:

Rigidigi nie podpuszczaj ludzi, bo jeżeli zmieni się cena to każdy ma możliwość wypowiedzenia umowy. Więc kto będzie bardziej stratny jeżeli najpierw będę miał upust, a gdy podniosą cenę za pakiet to złożę wypowiedzenie i nawet ostatnich pełnopłatnych miesięcy nie zapłacę. Przy każdej zmianie cennika (i oferty pakietu gdy wypada jakiś program w porównaniu do dnia podpisania umowy) zawsze jest możliwość rezygnacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brat w ubiegłym tygodniu dostał Canal + kompakt HD do tego dekoder HD w bezpłatne użytkowanie za 51 zł z gwarancją stałej ceny przez okres 12 miesięcy.

To nie możliwe, należy dokładniej poczytać umowę, jak kojarzę to ok 3 lat nie ma stałej ceny.

 

No bez przesady :-) Jeszcze rok temu dawali stałą cenę. Np. 57 zł za Canal+Optimum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Gwarancję stałej ceny mówisz? A to ciekawe. Możesz wrzucić fragment (skan) aneksu, gdzie jest napisane, że będzie 51zł płacił?"

Umowa została przedłużona telefonicznie więc niestety skanu aneksu nie mogę wkleić, przy rozmowie telefonicznej tez nie byłem, a to o gwarancji stałej ceny przekazał mi brat twierdząc, że jeszcze przy odczytaniu aneksu ponowił pytanie o gwarancje stałej ceny i konsultant mu to potwierdził.

Nawiasem mówiąc jeżeli nawet nie ma gwarancji stałej ceny, to i tak ona jest, bo po podwyżce przysługuje prawo rozwiązania umowy i z praktyki wiemy, że w takiej sytuacji Cyfra wycofuje się z podwyżki do końca podstawowego okresu umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@AALDI nikogo nie podpuszczam, po prostu w C+ nie ma stałej ceny i tyle. Inaczej, nie ma gwarancji ceny.

 

Pisząc (stała cena) bardziej miałem na myśli, że oferta dla mnie została przedstawiona jako "stała wartość kwoty abonamentu" przez okres 12 m-cy, a nie jak wiele innych osób dostało w podziale, że 9 m-cy bedą płacić 50% a przez kolejne 3 m-ce 100% lub w innej konfiguracji (6 na 6 lub 7 na 5, itd.)

Przez ostatnie lata zawsze miałem gwarancje ceny i to co ustaliłem przy przedłużaniu było ważne przez cały okres umowy.

Być może teraz nie gwarantują stałej ceny tylko stały rabat, więc jak podniosą cenę abonamentu, to należy liczyć się z podwyżką tego co się wynegocjowało.

Ale tak jak inni piszą w tym wątku, jest chyba wtedy możliwość zerwania umowy.

W moim konkretnym przypadku, na tą chwilę za to samo, z dodatkowym dekoderem, będę płacił 15 zł miesięcznie mniej. Więc nawet jeśli będą podwyżki, które będą skutkować zwiększeniem mojego abonamentu to i tak mam pewien "bufor".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !!!!!!

 

Wczoraj telefon propozycja :

 

Superpremium 99

PACE - 10 zł

Multi - 10 zł

 

Nie wiem czy jeszcze jest aktualna oferta na ten pakiet za 89 zł próbowałem ale nie dało sie nic ugrać bo nawet na 0 zł pvr i multi nie chcieli zjechać . Pierwsza rozmowa nie ma sie co dziwić

 

Pytanko czy da sie ugrać superpremium za 89 czy max to standardowa 99

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie: w sierpniu kończy mi się umowa. Byłem naiwny i nie wysłałem wypowiedzenia na czas (sądziłem, że porozumiemy się bez tej żenującej zabawy), w efekcie sześcio- czy siedmiokrotnie otrzymywałem oferty niesatysfakcjonujące – Superpremium za 99 zł + ew. (różnie, w zależności od konsultanta) PVR za 0 zł.

Nie zgodziłem się. Wypowiedzenie wysłałem w poniedziałek w zeszłym tygodniu. Napisałem, że zgodziłbym się na CANAL+ Optimum HD 50% przez 10 mies., HBO HD przez 9 mies. za 19,90 zł oraz darmowy PVR.

Rozumiem, że przez swoją naiwność umowa obowiązuje mnie do zapłacenia pełnej kwoty również za wrzesień – 148,80 zł. Bo przecież nie zadzwonią do mnie teraz z ofertą przedłużeniową (telefon milczy od tygodnia, dostaję tylko maile i SMS-y, że w ica czeka na mnie oferta przedłużeniowa tylko do końca sierpnia - oczywiście rzeczone Superpremium). I teraz pytanie: dzwonić do nich do działu utrzymania klienta (czy jak on się tam nazywa - na jaki numer?) i pytać, czy rozważyli moją propozycję i czy są skłonni przedstawić mi, jako wieloletniemu klientowi, lepsze warunki? Czy czekać? I pogodzić się z opłatą 148,80 zł za wrzesień :(.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piechur

Mam pytanie: w sierpniu kończy mi się umowa. Byłem naiwny i nie wysłałem wypowiedzenia na czas (sądziłem, że porozumiemy się bez tej żenującej zabawy), w efekcie sześcio- czy siedmiokrotnie otrzymywałem oferty niesatysfakcjonujące – Superpremium za 99 zł + ew. (różnie, w zależności od konsultanta) PVR za 0 zł.

Nie zgodziłem się. Wypowiedzenie wysłałem w poniedziałek w zeszłym tygodniu. Napisałem, że zgodziłbym się na CANAL+ Optimum HD 50% przez 10 mies., HBO HD przez 9 mies. za 19,90 zł oraz darmowy PVR.

Rozumiem, że przez swoją naiwność umowa obowiązuje mnie do zapłacenia pełnej kwoty również za wrzesień – 148,80 zł. Bo przecież nie zadzwonią do mnie teraz z ofertą przedłużeniową (telefon milczy od tygodnia, dostaję tylko maile i SMS-y, że w ica czeka na mnie oferta przedłużeniowa tylko do końca sierpnia - oczywiście rzeczone Superpremium). I teraz pytanie: dzwonić do nich do działu utrzymania klienta (czy jak on się tam nazywa - na jaki numer?) i pytać, czy rozważyli moją propozycję i czy są skłonni przedstawić mi, jako wieloletniemu klientowi, lepsze warunki? Czy czekać? I pogodzić się z opłatą 148,80 zł za wrzesień.

 

Na twoim miejscu najpierw zmieniłbym abonament na najniższy i to bardzo szybko (zawsze możesz to potem odwrócić, jezeli nic nie ugrasz), to podstawa do rozpoczęcia negocjacji dla ciebie. Następnie zaczął bym negocjacje z działem utrzymania. Wysłałbym maila ze swoimi propozycjami oraz informacją, że swoje propozycje opierasz na tym co wyczytałeś na forum SAT KURIERA. Dodałbym też, że jeżeli inni abonenci mogą otrzymać takie promocje to dlaczego masz być gorszy. A jeżeli masz być gorszy to dodaj, że na pewno nie wycofasz wypowiedzenia. Tak ja bym podszedł do tej sprawy. Masz jeszcze 8 dni, a to naprawdę sporo czasu. No ale żeby żałować na znaczek :D i nie wysłać wypowiedzenia, to bardzo nieroztropne. Taka jest moja propozycja, próbuj , do dzieła. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...