Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Podaje info tak dla pelnej wiedzy o przedłużeniach w C+.Przedlużenie na 18 m-cy/nowa umowa/Powitalny + i Canal + za 34,90,to mi wystarcza bo mam uzupelnienie/stare TNK,kablowa Tv z mnogością programową CP/.Proponowali też Podst.+ i Canal + za 49 PLN/uznałem że za drogo/.Powiem otwarcie tak: na dobre oferty należy czekać do gruniowych ofert,obecnie nic nie mają nic ciekawgo,żadne HD, nic w promocji , oprócz C+ i HBO za 29.90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aquarius7x

Wiem, że cokolwiek bym nie napisał i tak uznasz, że tylko Ty masz rację, ale mimo to nie mogę się powstrzymać. Zamiast się pieklić, uruchamiać instytucje rzeczników, sądy, powoływać się na kodeksy, to sugerowałbym się po prostu uzbroić w cierpliwość. Ten miesiąc i tak opcje, które zostały podłączone masz gratis. To raz. Dwa, że Canal+ HD, który kosztuje 6zł/mies. nie ma konsultant w ofercie, a wprowadza go przełożony ze swojego systemu, bo nie jest on w standardzie, więc po wprowadzeniu tego rabatu (a niekoniecznie Twój musi być pierwszy w kolejce) wszystko będzie wychodziło ok. 65zł.

 

nie wiem na jakiej podstawie twierdzisz, ze ja uznam tylko swoja racje. moze ty cos wiecej wiesz o mnie czego ja o sobie nie wiem.

 

biorac pod uwage, ze 10 dni od telefonu konsultanta mija dzisiaj (niedziela) wyslalem oswiadczenie, zeby pozniej nie bylo mowy, ze juz za pozno. na moje pytanie wyslane mailem otrzymalem odpowiedz ze opcja C+hd jest platna dodatkowo 6zl. na pytanie jak moge zrezygnowac z umowy w ciagu 10 dni nie otrzymalem juz zadnej odpowiedzi. totalny ignor.

u konsultantki otrzymalem podobne informacje nt. platnosci i info, ze nie moge zrezygnowac z umowy. wiec nadal twierdzisz, ze sie piekle? nie bylo we mnie ani grama zlosci, tylko zwykla troska o wlasne interesy.

 

Mam świadomość, że czasami podejmuje się określone działania pod wpływem impulsu, ale nie rozumiem dlaczego zareagowałeś w ten sposób, że od razu wypowiedziałeś umowę. Jeżeli wynegocjowałeś określone warunki przez telefon to na pewno Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie i niekonieczne jej rozpatrywanie będzie trwało aż 30 dni (w moim przypadku w ciągu 12 godzin od wysłania reklamacji drogą e-mailową dokonana została korekta w harmonogramie spłat - pisałem zresztą o tym kilka postów wyżej). Jeśli zechciałbyś przyjąć moją radę to chciałbym nadmienić, że z doświadczenia wiem, że o wiele więcej można załatwić uprzejmą i spokojną rozmową.

 

a czy ja bylem nieuprzejmy? nie rozumiem tych insynuacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie twierdzę, że byłeś nieuprzejmy. Moja sugestia, poparta własnymi doświadczeniami była skierowana do ogółu abonentów, którzy w jakiś sposób poczuli się skrzywdzeni działaniami Cyfry+. Moją intencją było jedynie wykazanie, że bez sensu jest podejmowanie chaotycznych działań (np. mieszanie w sprawę miejskiego rzecznika konsumentów). Nie obraź się, ale na podstawie Twojego postu odniosłem wrażenie, że z jakiś powodów rozmyśliłeś się i teraz za wszelką cenę chcesz zrezygnować

z dalszej współpracy z operatorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli, postanowił zrezygnować z cyfry. To czy nie ma do tego prawa. A jak wiadomo, ciężko rozwiązać trwającą już umowę.

Inna sprawa, to zwykłe olewanie ze strony cyfry.

Ja nie narzekam na cyfrę, mam ją od prawie dwóch lat i jest ok, ale nie każdy może mieć tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy odłączaniu HD MIX-a dostałem ofertę przedłużenia: 18 miesięcy komfortowy+, C+, C+ HD, HD Mix, dekoder HD PVR - 6miesięcy 86,43, potem 106,43. Podziękowałem, teraz sie waham czy już wysłać wypowiedzenie, czy czekać by wyszło na Xi-XII

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W piątek przedłużyłem umowę na

Komfortowy +

Canal+

Canal+ HD

hd mix

Pace500 PVR HD

Cena za za ofertę na 13 miesięcy 73.66 zł.

Konsultant zadzwonił sam i gdy powiedziałem co chcę mieć od razu podał cenę. Czyli jest to jakiś standard promocyjny. Wcześniej gdy ja dzwoniłem na infolinię nie dostałem tej oferty - twierdzono że jej nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drodzy forumowicze czy to prawda ze do opcji multiroom daja tylko jeden dekoder . W punkcie dystrybucyjnym sprzedawca mowil ze mozna 2 wynajac. Czy ktos przedłuzył umowe pakiet prestizowy HD+ + multi room

 

 

Możesz wynająć tylko jeden dekoder, drugi możesz kupić na własność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dostałem takiego maila:

Szanowni Państwo,

 

 

Jest nam niezmiernie miło, że są Państwo w gronie naszych Abonentów.

Doceniając zaufanie, którym zostaliśmy obdarzeni, przygotowaliśmy wyjątkową ofertę cenową!

 

Rozważając Państwa korzyści finansowe i zadowolenie z oferty programowej proponujemy

pakiet CYFRY+ z opcją CANAL+ lub HBO już od 39,80 zł przez cały rok

 

 

Wystarczy w ciągu 7 dni skontaktować się z nami pod numerem telefonu: (22) 22 00 191 w godzinach: 10.00 - 21.00 (od poniedziałku do soboty).

 

Wierzymy, że nasza propozycja spotka się z Państwa uznaniem i pozwoli w pełni korzystać

z bogatej oferty programowej CYFRY+.

 

Czego mogę oczekiwać ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już o tym pisałem przed kilkoma dniami, a mianowicie,że i ja dostałem takie pismo przed 8-ma dniami / identyczna treść- tj.to samo marketingowe podejście/, tez sugerowano ,że Powit. plus C+ już od 39 PLN,49 PLN Podst.+ plus Canal + / tel.rozmowa moja do C+/.

Rozmawiałem jak zawsze , negocjowałem grzecznie i stanowczo, ale dostałem tylko za 34,80 PLN Powit.+ C+ / i podpisałem umowę z C+ Cyfroway na 18 m-cy/ mam jeszcze na drugim dek. starą TNK i progr.CP z kablowej/ i to mnie zadawala.Oczywiści mogłem czekać do grudnia b.r.ale kosztowalo by za dużo ,prawie 43 PLN za goły Podst+.A tak za 18 m-cy / w grudniu 2011 / wezmę coś EXtra od C+, w ramach świąt.Promocji na 2011/2012. Takie są też możliwości negocjacji w połowie roku z C+ , czyli bardzo małe,niestety.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak wrześniowe/październikowe oferty mają się do tych z lipca/sierpnia? Dużo więcej jesienią daje się wytargować? Wypowiedzenie poszło, a okres minimalny kończy się 31 października. Obecnie mam Komfortowy+ na 15 miesięcy, z czego 11 jest 30% taniej oraz dzierżawa Pace DSR2221 gratis przez cały okres.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą zadzwonił do mnie przemiły Pan z C+ ponieważ zauważył, że kończy mi się umowa. Oczywiście zapytał czy mogę rozmawiać i takie inne. Grzecznie czekam co Pan mi zaproponuje, przecież nie dzwoniłby jakby nie chciał mi nic zaproponować ( tak pomyślałem ) i czekam na rozwój wypadków. Przemiły Pan do mnie " widzę, że wysłał Pan już wypowiedzenie, także przepraszam i dziękuję za rozmowę." No to tyle wynegocjowałem. Eh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie sie nauczyli ze jak kończy im sie umowa to wysyłają wypowiedzenie a później Cyfra dzwoni i proponuje m niebotyczne oferty za poł darmo. Widać teraz jest wprowadzana inna polityka -wysyłasz wypowiedzenie to dziękujemy albo bierze pan co zaproponujemy.

Jakos dział przedłużania umów na forum dot. Polsatu czy n-ki jest ubogi bo jednak tamte platformy nie rozpuściły tak abonentów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...