Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

obecnie mam pakiet prestizowy HD+ umowa wygasa we wrzesniu. Jak na razie dwa telefony do cyfry wczoraj i dzisiaj i za kazdym razem identyczna oferta na przedluzenie tj. 134,90 bez dekodora, mam wlasny i na 18 miesiecy. Podobno nie ma juz oferty za 119 zlotych. Chyba przyjdzie wymowic i poczekac do promocji swiatecznej ( o ile bedzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisalem wczesniej wynegocjowalem przedluzenie za 64zl. jakiez bylo moje zdziwienie, po zalogowaniu do ica, gdy zobaczylem moje zobowiazanie na kwote prawie 72zl. zadzwonilem do cta i zglosilem reklamacje. pani powiedziala, ze w ciagu 30 dni zostanie odsluchana rozmowa i rozpatrzona reklamacja. powiedzialem, ze chce zrezygnowac z tej umowy, gdyz przysluguje mi takie prawo w ciagu 10 dni. pani powiedziala, ze nie moge tego zrobic. nie chcialem sie spierac. zadzwonilem do miejskiego rzecznika konsumentow, opowiedzialem co i jak. otrzymalem info, ze moge jak najbardziej wypowiedziec ta umowe. tak tez zrobilem, wyslalem oswiadczenie o rezygnacji do c+ i do rzecznika (do wiadomosci). czekam na dalszy rozwoj sytuacji.

 

oto tresc listu:

 

W dniu 2 lipca ok. godz. 18:00 zadzwonił do mnie Państwa konsultant z propozycją przedłużenia umowy. Podczas rozmowy uzgodniliśmy następujące warunki: umowa 13 miesięcy, pakiet Komfortowy+, Canal+ z opcja HD, opcja 5xHD, wynajem dekodera Philips PVR całość w stałej cenie 64zł. W dniu wczorajszym po zalogowaniu na swoje konto w ICA (internetowe centrum abonenta) zauważyłem, że moja płatność na miesiąc sierpień, czyli wg nowych zasad, wynosi ok.72zł. Dzwoniąc na Państwa infolinię otrzymałem informację, że opcja Canal+HD jest dodatkowo płatna 6zł. Oprócz tego nawet bez tej opcji nie wychodzi ustalona kwota 64zł (72-6=66). Nie jest to zgodne z ustaleniami pomiędzy mną i Państwa konsultantem.

W związku z powyższym zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271) odstępuję od umowy świadczenia usługi telewizji cyfrowej zawartej telefonicznie dnia 2 lipca 2010 roku.

Jednocześnie podtrzymuję rozwiązanie obecnej umowy (do końca lipca 2010r.), które do Państwa wysłałem w czerwcu i wycofałem je w związku z powyższymi ustaleniami.

 

 

co sadzicie, ze z tego bedzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aquarius7x >>> z tego co się orientuję Cyfra+ stoi na stanowisku że przedłużenie umowy to nie jest nowa umowa i w związku z tym nie można rozwiązać umowy przedłużonej telefonicznie w ciągu 10 dni.

Widzę że na tej infolini pracuje sporo oszustów, którzy wciskają ludziom ściemę licząc na to że dany abonent nie będzie robił problemów i podaruje sobie walkę o warunki które zostały ustalone podczas przedłużenia umowy. Ja też składałem reklamację o otrzymanie Multiroomu do pakietu komfortowego+ i poprosiłem o stenogram w formie nagrania z rozmowy przedłużeniowej, o czym pisałem już na stronie 70, oczywiście moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie dla mnie.

Więc myślę że powinieneś raczej poczekać na rozpatrzenie reklamacji i poprosić o stenogram (zgodznie z regulaminem abonent może żądać otrzymania stenogramu) z rozmowy w której przedłużałeś umowę, abyś miał dowód że racja leży po Twojej stronie w razie skierowania sprawy na drogę sądową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam to moj pierwszy post mam pytanie dzis dzwonili do mnie z c+ umowa konczy mi sie we wrzesniu proponowali mi prestiz hd+ za 119,9 na 18msc dodam ze interesuje mnie dekoder pvr 500 ale pan powiedzial ze obecnie nie ma takiej promocji zeby dekoder przez cala umowe byl za wynajem za 0zl tylko 20zl wynajmu przez caly okres umowy. Czy to prawda? bo widze ze maciek82 jednak dostal taka oferte jaka mnie interesuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sierpniu kończy mi się abo, wysłałem im wypowiedzenie. Mam Podstawowy+. Sympatyczny konsultant zaproponował mi najpierw Powitalny z Canal+ najpierw za 34,9, za chwilkę zmienił na 35,9, a następnie po rozmowie z"kimś" za 38,9zł. Odpowiedziałem,że się zastanowię.

Mam ochotę na Podstawowy + z canal+ bez HD i dekodera. Może ktos wie za ile, po rozmowach, udało Wam się dostać taki pakiet?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonienie samemu - bez wypowiedzenia umowy, nie ma chyba sensu - proponowano mi komfortowy+, canal+, c+ HD, HD MIX i dekoder PVR za około 82 zł miesięcznie przez 6 miesięcy, potem +20 zł za dekoder (umowa 18 miesięcy) - dotąd płaciłem 62,80 bez HD MIX-a. Dadzą zarobić poczcie, wyślę wypowiedzenie ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po malych negocjacjach(przelozony tez byl) dostalem oferte:

-Podstawowy+

-Canal+

-MixHD

-PACE PVR HD

oraz 2 miesiace HBO gratis

za ok 58 zl

chcialem jeszcze C+HD to wyszloby ok 64 zl.

Umowa na 13 miesiecy.

No niestety ale Pan z Cyfry dal mi troche czasu do zastanowienia. Niestety byla 20.55 zastanowilem sie to bylo za pozno gdyz w biurach pracuja tam do 21.00

Oferta fajna. No mam do konca lipca czas wiec mysle ze trafie conajmniej taka sama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki postom na tym forum dowiedziałem się co można wynegocjować i chcę się podzielić co mi z tego wyszło

 

po wysłaniu wypowiedzenia zadzwonili do mnie z cyfry+

i oto propozycja

Komfortowy + 44zł

mixHD 8 zł

Philips PVR HD 6 miesięcy gratis a reszta 20 zł

umowa na 18 miesięcy o 13 miesiącach nie było mowy

po niezaakceptowaniu tej oferty za 3 dni następny telefon z nową ofertą która mi pasowała

Komfortowy + 44zł

5xHD gratis

Philips PVR HD gratis

i umowa na 13 miesięcy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aquarius7x

Wiem, że cokolwiek bym nie napisał i tak uznasz, że tylko Ty masz rację, ale mimo to nie mogę się powstrzymać. Zamiast się pieklić, uruchamiać instytucje rzeczników, sądy, powoływać się na kodeksy, to sugerowałbym się po prostu uzbroić w cierpliwość. Ten miesiąc i tak opcje, które zostały podłączone masz gratis. To raz. Dwa, że Canal+ HD, który kosztuje 6zł/mies. nie ma konsultant w ofercie, a wprowadza go przełożony ze swojego systemu, bo nie jest on w standardzie, więc po wprowadzeniu tego rabatu (a niekoniecznie Twój musi być pierwszy w kolejce) wszystko będzie wychodziło ok. 65zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisalem wczesniej wynegocjowalem przedluzenie za 64zl. jakiez bylo moje zdziwienie, po zalogowaniu do ica, gdy zobaczylem moje zobowiazanie na kwote prawie 72zl. zadzwonilem do cta i zglosilem reklamacje. pani powiedziala, ze w ciagu 30 dni zostanie odsluchana rozmowa i rozpatrzona reklamacja. powiedzialem, ze chce zrezygnowac z tej umowy, gdyz przysluguje mi takie prawo w ciagu 10 dni. pani powiedziala, ze nie moge tego zrobic. nie chcialem sie spierac. zadzwonilem do miejskiego rzecznika konsumentow, opowiedzialem co i jak. otrzymalem info, ze moge jak najbardziej wypowiedziec ta umowe. tak tez zrobilem, wyslalem oswiadczenie o rezygnacji do c+ i do rzecznika (do wiadomosci). czekam na dalszy rozwoj sytuacji

 

Mam świadomość, że czasami podejmuje się określone działania pod wpływem impulsu, ale nie rozumiem dlaczego zareagowałeś w ten sposób, że od razu wypowiedziałeś umowę. Jeżeli wynegocjowałeś określone warunki przez telefon to na pewno Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie i niekonieczne jej rozpatrywanie będzie trwało aż 30 dni (w moim przypadku w ciągu 12 godzin od wysłania reklamacji drogą e-mailową dokonana została korekta w harmonogramie spłat - pisałem zresztą o tym kilka postów wyżej). Jeśli zechciałbyś przyjąć moją radę to chciałbym nadmienić, że z doświadczenia wiem, że o wiele więcej można załatwić uprzejmą i spokojną rozmową.

 

Widzę że na tej infolini pracuje sporo oszustów, którzy wciskają ludziom ściemę licząc na to że dany abonent nie będzie robił problemów i podaruje sobie walkę o warunki które zostały ustalone podczas przedłużenia umowy.

 

Niestety tak to już jest, że swoich spraw trzeba cały czas pilnować. Ja sobie zawsze w takich sytuacjach tłumaczę, że jest to cena za to, że mam możliwość skorzystania z naprawdę fajnych promocji. Z drugiej strony jeśli zgadzam się na określone warunki, które mnie satysfakcjonują i je akceptuję, a następnie sobie odpuszczam w przypadku gdy dokonane ustalenia nie pokrywają się z tym co się wyświetla w ICA, sam jestem sobie winien. Wydaje mi się, że twierdzenie, że na infolinii pracuje sporo oszustów jest krzywdzące i nieuprawnione. Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i czasami się mylimy. Ponadto tak naprawdę to my nie wiemy jak to wszystko wygląda "od kuchni" - chociażby od strony "doskonałości" systemu informatycznego itp.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpisuję się pod słowami poprzednika. Zamiast stwierdzić, że ktoś popełnił błąd, to lepiej nawyzywać go na forum od oszustów, a najlepiej całą infolinię! Wtedy oskarżający czyli 123xyz jest bezpieczny, bo nie wskazał konkretnej osoby, tylko przerzucił odpowiedzialność zbiorową na całą Cyfrę+. "Widzę że na tej infolini pracuje sporo oszustów, którzy wciskają ludziom ściemę licząc na to że dany abonent nie będzie robił problemów i podaruje sobie walkę o warunki które zostały ustalone podczas przedłużenia umowy." Rozmowy są nagrywane i jak się zdaje, dostałeś JESZCZE LEPSZE warunki na skutek błędu konsultanta, niż miałeś, więc jeszcze masz tupet obrażać innych? Stary, nie pojmuję tego. Poza tym każdy jest kiedyś nowy i się uczy. Szkolenie to co innego, a często dla wielu konsultantów praca w call center to nowość, więc także stres. Może trochę wyrozumiałości? Wy też jak po raz pierwszy przychodziliście do nowej pracy, to wszystko umieliście i łapaliście w mig?

Tak BTW, ciekawe czy wielu z was, którzy są takimi kozakami na forum, miałoby odwagę wszystko powiedzieć w twarz konsultantom, którzy też pracują, tak jak Wy, tylko że w innym zawodzie.

Poza tym, jak widać po postach niektórych użytkowników, można z wieloma konsultantami się dogadać i wynegocjować naprawdę fajne warunki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym, jak widać po postach niektórych użytkowników, można z wieloma konsultantami się dogadać i wynegocjować naprawdę fajne warunki.

 

Zgadza się, to że można wynegocjować dobre warunki, tylko później ciężko jest wyegzekwować te otrzymane warunki i trzeba składać reklamację.

deadprince - Ty sam kiedyś napisałeś że reklamacji jest bardzo dużo, więc gdyby Cyfra+ pozbyła się tych niekompetentnych pracowników którzy obiecują cuda podczas przedłużenia umów to dział reklamacji miałby o wiele mniej roboty.

 

deadprince - Zgadza się to że po rozpatrzeniu reklamacji otrzymałem lepsze warunki niż podczas przedłużenia, ale gdybym nie złożył reklamacji to nie dostałbym obiecanych warunków. Myślę że część konsultantów (nie twierdzę że wszyscy) liczy właśnie na to że abonent nie będzie składał reklamacji, i da sobie spokój z walką o otrzymanie ustalonych warunków.

 

Pisząc o oszustach mam na myśli pracowników którzy świadomie proponują takie warunki umowy, które mogą być zrealizowane dopiero po złożeniu reklamacji (czyli celowo wprowadzają w błąd), więc nie twierdzę że wszyscy pracownicy są tacy sami, bo napewno są i tacy którzy uczciwie wykonują swoją pracę. Poza tym w Cyfrze+ można też trafić na pracowników którzy swoją pracę wykonują profesjonalnie, i mam tu na myśli konsultanta który zajmował się rozpatrzeniem mojej reklamacji.

 

Poza tym nie rozumiem jednego: dzwoniąc na infolinię kilka razy pytając o to samo kilku konsultantów za każdym razem można uzyskać inną odpowiedź w tej samej sprawie, o czym wielokrotnie była mowa na tym forum, gdy ludzie dzwonią np. w sprawie przedłużenia umowy. Gdyby Cyfra+ miała jednakową ofertę dla wszystkich osób przedłużających umowę, byłoby o wiele mniej problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym nie rozumiem jednego: dzwoniąc na infolinię kilka razy pytając o to samo kilku konsultantów za każdym razem można uzyskać inną odpowiedź w tej samej sprawie, o czym wielokrotnie była mowa na tym forum, gdy ludzie dzwonią np. w sprawie przedłużenia umowy. Gdyby Cyfra+ miała jednakową ofertę dla wszystkich osób przedłużających umowę, byłoby o wiele mniej problemów.

 

No i to wlasnie jest dobre w cyfrze, ze zawsze mozesz miec taniej niz u konkurencji jesli umiesz ponegocjowac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z 123xyz. Część konsultantów świadomie wprowadza w błąd. Ja zgodziłem się na przedłużenie umowy pod warunkiem że w aneksie będzie mowa o dekoderze pvr500,a jako przedłużający miałem odebrać go w pierwszej kolejności kiedy tylko będą dostępne.Oczywiście w aneksie jaki otrzymałem nie było podanego typu pvr,a kiedy pace pojawił się u dystrybutorów okazało się że to rarytas dostępny tylko dla nowych abonentów,a ja mogę odebrać conajwyżej philipsa250. W końcu zaczekałem parę dni aż 250 zabraknie i dostałem pace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konczy mi sie okres minimalny po poprzednim wypowiedzeniu. Pierwsza propozycja Komfortowy ze zniżka 30% przez caly okres, PVR HD tylko na 6 miesięcy gratis reszta płatne. Nie da sie na caly okres bo nie ma takiej promocji. Dziekuje uprzejmie za taka promocje.

 

Kolejny telefon Zniżka 50% na komfortowy 50 % na mix hd i 100 % na tuner ... przez 4 miesiące :-) Powiedziałem ze interesuje mnie znizka wyłącznie caly okres umowy. Po 5 minutach rozmowy z kierownikiem konsultantka ma zgodę na zniżkę na komfortowy na 18 miesięcy 30% tyle ze mixhd pełnopłatne i to samo z tunerem. Podliczyła mnie na 94 PLN :-). Dobrze ze wypowiedzenie w drodze bo niedługo będę miał telefon z oferta 200 pln za podstawowy ... Do tego już 2 razy dzwonią z absolutnie wyjątkową oferta na Canal za 29.90 :-)

 

Także nie jest tak różowo z uzyskaniem rabatów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...