Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja zbieram się z wysłaniem wypowiedzenia i jakoś nie mogę się wybrać... :-/ Przypomniał mi o tym dzisiejszy telefon od Cyfry+. Zainteresowany jestem tą opcją, w której na pakiet podstawowy+ i Canal+ jest 30% zniżki, a C+HD, 5xHD oraz PVR są gratis, długość umowy nie gra dla mnie roli.

W dzisiejszym telefonie dostałem propozycję 30% zniżki na pakiet i Canal+, ale również 30% na te opcje, które wyżej i 6 miesięcy gratis PVR, później 20 zł... Odmówiłem, bo po 6 miesiącach musiałbym płacić za to jakieś 86 złotych... A jak wspomniałem o zniżkach 100% to usłyszałem, że musiało to być kilka miesięcy temu? :shock:

 

Czy z wypowiedzeniem ugram to o czym piszę wyżej czy rzeczywiście 100% zniżki zniknęły od początku lipca?

Umowę mam do 31.08, jutro pójdę z wypowiedzeniem i może wtedy się uda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sirmani, dostałem przy twojej ofercie pace 500gb. Osobiście uważam , że jest dużo lepszy (fajne menu lepszy pilot ) i ładniejszy.

Dla mnie BBC HD jest wielce O.K. niezłe dokumenty, rozrywka i prawdziwe hd. TVP HD tez raczej warto, teraz mundial i nowe polskie filmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa kończy mi sie we wrześniu !!

 

Chciałbym pakiet na 24 miesiace prestige +hd + pvr 500gb dla nowych klientow kosztuje to 128 zl +20 za wynajem pvr od 6 miesiaca

 

Ja bym jeszcze chciał opcje multi room i drugi pvr albo zwykly dekoder hd calosc bez znizek prawie 200 zl

 

Jest szansa ze multi room dadza gratis i wynajem pvr bedzie gratis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem taką ofertę, obecnie mam komfortowy z Canal+, Hbo. Na razie odmówiłem, umowę mam do końca miesiąca. Mam szansę na coś lepszego ?

 

 

Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że została dla Pana

przygotowana oferta promocyjna:

- pakiet Prestiżowy+ w cenie 99 zł 90 gr przez okres 18 miesięcy,

- 30% zniżki na opcję premium CANAL+ przez okres 18 miesięcy,

- 30% zniżki na opcję dodatkową HD MIX przez okres 18 miesięcy,

- 100% zniżki na wynajem dekodera HD PVR przez okres 6 miesięcy,

- Okres Minimalny Umowy 18 miesięcy kalendarzowych.

 

W celu skorzystania z oferty, proszę o informację zwrotną bądź

kontakt z infolinią pod numer 22 310 45 60

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dostalem w emailu cos takiego...wiec lepiej nie zawracac sobie glowy meilami tylko dzwonic..zreszta sami zadzwonia.

 

 

- pakiet Podstawowy+ w cenie 30 zł 90 gr przez okres 18 miesięcy,

- 30% zniżki na opcję premium CANAL+ przez okres 18 miesięcy,

- 30% zniżki na opcję dodatkową HD MIX przez okres 18 miesięcy,

- 100% zniżki na wynajem dekodera HD PVR przez okres 6 miesięcy,

- Okres Minimalny Umowy 18 miesięcy kalendarzowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam do końca stycznia 2011 r. pakiet powitalny+ (umowa na 13 miesięcy z czego przez 11 miesięcy 50% rabatu na ten pakiet). Tak jak pisałem kilka postów wcześniej do mnie wczoraj wieczorem dzwoniła konsultantka z następującą propozycją: opcja Canal+ lub HBO przez okres 6 miesięcy z 30% zniżką. Podczas rozmowy z konsultantką zasygnalizowałem, że ww. opcje chyba nie są dostępne w moim pakiecie, na co Pani stwierdziła, że są i system wytypował zaproponowanie m.in. mojej osobie jedną z tych opcji na promocyjnych warunkach. Trochę byłem zaskoczony i poprosiłem o kontakt w terminie późniejszym. Pani obiecała oddzwonić do 2 godzin jeszcze w tym samym dniu, ale tego nie uczyniła. Dzisiaj nieopatrznie zapomniałem telefonu komórkowego do pracy, a gdy wróciłem do domu na telefonie widniały 3 nieodebrane nowe połączenia z numeru zastrzeżonego (wczoraj konsultantka też dzwoniła z takiego numeru). W związku z powyższym stwierdziłem, że sam zadzwonię do nich i zapytam czy istnieje możliwość skorzystania z opcji HBO z 50% rabatem. Tak też zrobiłem i Pani mnie poinformowała, że istotnie można skorzystać z takiej promocji z 50% rabatem na HBO, ale nie przez okres 6 miesięcy tylko 4. W zasadzie to planowałem skorzystać z tej opcji dopiero od 2 lipca ale stwierdziłem, co tam, jak już się dodzwoniłem to nie będę kombinował i przyjmę propozycję. Pani konsultantka przystąpiła więc do dokonywania zmian na moim koncie abonenckim, jednak po dłuższej chwili oczekiwania poinformowała mnie, że to dziwne, że ktoś do mnie dzwonił z Cyfry+ w sprawie ww. promocji bo system nie pozwala na przyznanie mi żadnego rabatu na opcję HBO lub Canal+, albowiem aktualnie korzystam z 50% rabatu na pakiet. Jednakże jeśli jestem nadal zainteresowany to może mi aktywować jedną z ww. opcji w standardowej cenie 29,90 zł (co też mi się wydaje dziwne bo w pakiecie powitalnym+ żadna z tych opcji nie jest de facto dostępna). Pani tłumaczyła się, że pierwotnie zaproponowała mi rabat na opcję HBO, albowiem nie sprawdziła dokładnie w systemie, że korzystam z pakietu powitalnego+.

Reasumując zastanawiam się skąd to całe zamieszanie i czy jeszcze będą do mnie dzwonić w tej sprawie.

 

Wczoraj wieczorem kolejny telefon od konsultanta Cyfry+ w sprawie promocji na opcję Premium. Podczas rozmowy udało mi się wynegocjować do pakietu Powitalnego+ (na który mam 50% zniźkę do końca listopada) opcję Premium HBO z 50% zniżką przez okres 4 miesięcy (bez możliwości zrezygnowania z tej opcji przez okres trwania promocji). Wprawdzie wczoraj wieczorem, gdy sprawdziłem harmonogram spłat powyższa okoliczność nie znajdowała

odzwierciedlenia w ICA, gdzie opłata abonamentowa wykazywała pełną kwotę za opcję Premium HBO tj. 29,90 zł, ale od razu napisałem e-maila z prośbą o korektę harmonogramu spłat na najbliższe 4 miesiące. Dzisiaj rano otrzymałem zwrotnego e-maila z informacją, że wprowadzono zmiany w systemie. Jestem pełen uznania za błyskawiczną reakcję.

 

Na zakończenie taka luźna dygresja nie na temat: w ubiegłym tygodniu wysłałem e-maila do Cyfrowego Polsatu z prostym (w mojej ocenie) zapytaniem proceduralnym. Upłynął już tydzień czasu, a ja do dzisiaj nie mam od nich żadnej odpowiedzi. Nie chcę wyciągać zbyt pochopnych wniosków, ale wydaje mi się, że podejście do klienta (bądź potencjalnego klienta) w Cyfrze+ i Cyfrowym Polsacie znacznie się różni.....

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy wziął: dekoder Philips HD (bez PVR) z pakietem Komfortowy+, pakietem C+ HD, HBO HD i HD Mix za 111zł/m-c... Poprzednio za 114zł miał ten sam dekoder i tylko Komfortowy z C+ HD, więc postęp jest zdecydowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dzwonili do brata zaproponowali Komfortowy, C+ za ... jedyne 65 zł :) i nie ma znaczenia czy na 13 czy 18 m-cy.

Zaproponował 49 zł ale go ...... więc czeka dalej. Umowa do końca września, wypowiedzenie wysłane trzy tygodnie temu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BOK C+i CP to niebo , a ziemia też to potwierdzę...

ciekawe co sądzicie o przyrzeczeniu konsultanta C+ (przy przedłużeniu), że Canal+ będę mógł kupować okresowo. Przedstawiłem dość jasno moje oczekiwania tj. dołączenie tej opcji, potem rezygnacji i kolejnego powrotu...a dotyczy to Powitalnego+. Wiem, że Canal+ można mieć z tym pakietem, ale zdaje się ,że w ogólnych zasadach promocji po rezygnacji nie można już powrócić do tej opcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem dzisiaj i konsultant przedstawił mi taką oto ofertę:

 

Komfortowy +

Canal+

Canal+ HD

5xHD

Philips PVR HD

Cena za za ofertę na 13 miesięcy 65,66 zł.

Jeśli chciałbym dołączyć pozostałe kanały HD tj. TVP HD, NGW HD, BBC HD to wtedy dodatkowa opłata wynosi 8,00 zł czyli w sumie 73,66 przez cały okres obowiązywania umowy. Czy opłaca się brać TVP HD i BBC HD?

 

 

ja to dostalem za 64 plus ewentualnie upgrade do hdmix za 8zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc zadzwoniłem na tą całą infolinię utrzymania abonenta, zaproponowano mi pakiet komfortowy z hbo i canal + za 87 złotych do tego po pół roku dojdzie opłata za pvr hd 20 zł więc razem 107 zł. W tej chwili za to samo płace 92,70 więc to raczej śmieszna oferta. Dodatkowo na moją odpowiedź że ta oferta nie jest atrakcyjna i że nie przekonuje mnie to do zostania wśród abonentów cyferki, uprzejmy pan odpowiedział że "trudno to pana decyzja". :shock: Gdy zapytałem się o pakiet prestiżowy miły pan zaczoł mi go odradzać gdyż w sumie dojdzie mi tylko cinemax i filmbox. No cóż czekam na dalszy rozwój sytuacji, jeżeli tak mają wyglądać negocjacje to 31 lipca żegnaj cyfro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc zadzwoniłem na tą całą infolinię utrzymania abonenta, zaproponowano mi pakiet komfortowy z hbo i canal + za 87 złotych do tego po pół roku dojdzie opłata za pvr hd 20 zł więc razem 107 zł. W tej chwili za to samo płace 92,70 więc to raczej śmieszna oferta. Dodatkowo na moją odpowiedź że ta oferta nie jest atrakcyjna i że nie przekonuje mnie to do zostania wśród abonentów cyferki, uprzejmy pan odpowiedział że "trudno to pana decyzja". :shock: Gdy zapytałem się o pakiet prestiżowy miły pan zaczoł mi go odradzać gdyż w sumie dojdzie mi tylko cinemax i filmbox. No cóż czekam na dalszy rozwój sytuacji, jeżeli tak mają wyglądać negocjacje to 31 lipca żegnaj cyfro.

 

Mi dzisiaj zaproponowali podobnie tylko bez hbo ( cena 64,80). Miła Pani dodała, że oferty które są na forum tzn. Komfort, c+, C+hd, mix hd oraz prv w cenie około 75 zł już się skończyła dwa dni temu i nie może mi jej zaproponować , dlatego czekam dalej. umowa mi się kończy na koniec sierpnia, mam jeszcze czas, nie wiem tylko dlaczego jedni dostają a drudzy nie, taka ich polityka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli kolejny raz zadzwonią z Cyfry+ by mnie skusić, to mam dla nich nieodpartą ofertę:

TVP HD, BBC HD, Fox Life HD, Nat Geo Wild HD za pięć zeta + gratis dekoder PRV Pace 500Gb do końca umowy - grudzień 2011 rok! Choć już jeden dekoder HD od nich mam.

Powyższe kanały w ogóle mnie nie interesują a przy posiadanym pakiecie nie mają już nic do zaoferowania, co by mnie szczerze zainteresowało.

Jak sądzicie? Przejdzie to?

Poszła propozycja na „salę” konsultancką. Oddzwonią? Bez najmniejszego żalu, jeśli to nie znajdzie „echa” :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co lepiej zrobić? Mam umowę do końca sierpnia - wysyłać wypowiedzenie teraz czy czekać aż przejdzie na czas nieokreślony i wypowiedzieć we wrześniu - wtedy koniec na zakończenie roku - będę musiał kilka miesięcy więcej popłacić - ale za to nowa umowa w okresie jesienno -zimowym :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...