Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja coś policzyłem... Mianowici teraz pakiet C+OPT dla nowego to 78 + Multiroom 5 + dek hd free = 83zł a natomiast dla nas C+OPT 57 + Multiroom 15 + dek hd 10 = 82 zł

 

Gdzie tu utrzymanie klinta??

Dla nowych za free jest tylko Sagemcom, PVR za 10. Przy przedłuzaniu PVRa można mieć za 0/10/15.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wysyłał ktoś wypowiedzenie ze względu na nowy aneks 3 grudnia albo później ? Otrzymałem dzisiaj odpowiedź , że honorowali tylko wysłane do 2 grudnia i nie wiem co robić . Pismo dostałem około 22 listopada , więc zmieściłem się w tych 14 dniach . Co robić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta dla nowego użytkownika w stacjonarnym pkt. Cyfra+:

HBO Canal+ Superpremium + MR + PVR:

pierwszy niepelny m-c za darmo

drugi m-c za darmo

18m-cy 114zł

 

Dodam jeszcze, że jeśli ktoś ma stare karty do MR (ładowane co 6h) i PVR Philipsa to biorąc nową umowę może otrzymać nowe karty MR oraz PVR Pace, a biorąc aneks zostaje wszystko po staremu.... żenada a nie oferta dla przedłużających.

 

Ponawiam pytanie zadane wyżej - gdzie jest tu utrzymanie klienta!? Niech się ten dział obudzi i zacznie czytać chociaż ofertę z własnej macierzystej strony, jak już im się nie chce zadzwonić do pkt. stacjonarnej obsługi klienta!

 

Kto jest taki dobry i otrzymał 99zł HBO C+ Supepremium + 5zł MR + 0zł PVR ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

szybkie pytanie.

Konczy sie umowa pod koniec grudnia. Dostalem taka propozycje jak dla nowych klientow (Canal+HBO Superpremium + PVR 109zl / miesiac, umowa 19miesiecy).

Czy w obliczu zmian (sprawa dotyczaca kupna akcji n'ki) warto przedluzac umowe teraz, czy czekac na rozwoj wydarzen i czekac na propozycje w nowym roku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://media2.pl/media/86866-3-miesiace ... eplus.html

 

Miałem przedłużać, ale teraz to już zdecydowanie nie warto. Wypowiedzenie wysłane i chyba nowa oferta jest nie do przebicia. 3 miesiące za darmo - niezła promocja Cyfry.

Pakiet full z MR wychodzi w cenie 107,20/15 m-cy,

HBO Superpremium z MR - 83,2/15 m-cy

 

Czy dobrze policzyłem ? Chyba nie jest możliwe otrzymanie takiej oferty przedłużeniowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa promocja dotyczy tylko pakietów Kompakt, Optimum, Canal+ Optimum , Canal+ Kompakt. Nie ma 3 miesięcy gratis do Superpremium.

Aczkolwiek dla mnie oferta trochę lepsza niż najlepsza oferta dla przedłużających :!:

 

Dla obecnych : Najlepsza oferta do uzyskania to pakiet Canal+ Optimum za 57zł + 15 MR + 15 PVR = 87zł

Dla nowych średnia cena za pakiet Canal+ Optimum wychodzi 62,40 zł + 5MR + 10 PVR = 77,40 zł :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie powinni Ci dostarczyć nowy regulamin , wysyłając listem zwykłym nie ma jak tego sprawdzić, o ile sie orientuje mają taki obowiązek ( tak przynajmniej usłyszałem od osoby która ma pojecie o tego typu sprawach) , a jak jest ........dzwon jutro i poproś o dostarczenie Ci poleconym .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj miałem pierwszy telefon po zarejestrowaniu wypowiedzenia.

Dzwoni młoda pani i proponuje mi to co mam obecnie, czyli Prestiż HD+MR+PACE PVR za 141 zł, na co ja się nie zgadzam i mówię jej, że dam za ten zestaw max 130 zł.

Pani każe chwilę poczekać, po czym - proponuje mi CANAL+HBO SUPERPREMIUM+MR+PACE za................121 zł.

W tym momencie zaczynam się śmiać i mówię, że chyba raczy żartować.

Później owa pani stwierdza iż "Pana pakiet (Prestiż HD) kosztuje bez rabatów 199 zł" na co reaguje ogromem śmiechu i kończę rozmowę ponieważ nie widziałem w niej dalej żadnego sensu.

Pani ta stwierdziła, że kablówka nie jest żadną konkurencją dla C+, bo nie ma tylu kanałów. Była zaskoczona, gdy powiedziałem jej, że mogę mieć kablówkę i paręset kanałów FTA.

Nie zależy mi na przedłużeniu umowy z C+, ale będę Was informował na bieżąco "co i jak". :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla obecnych : Najlepsza oferta do uzyskania to pakiet Canal+ Optimum za 57zł + 15 MR + 15 PVR = 87zł

Dla nowych średnia cena za pakiet Canal+ Optimum wychodzi 62,40 zł + 5MR + 10 PVR = 77,40 zł :!:

 

ja bym zastosowal korekte:

 

Dla obecnych : Najlepsza oferta do uzyskania to pakiet Canal+ Optimum za 57zł + 15 MR + 0 PVR = 72zł

Dla obecnych : Srednia oferta do uzyskania to pakiet Canal+ Optimum za 57zł + 15 MR + 15 PVR = 87zł

Dla nowych średnia cena za pakiet Canal+ Optimum wychodzi 62,40 zł + 5MR + 10 PVR = 77,40 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drwicie sobie, śmiejecie się z konsultantów i potem z[beep]o że nie dostajecie dobrych ofert. Ja jak usłyszałem za drogo to pokornym głosem mówię o jakich ofertach czytałem i proszę o nie, i jakoś mnie ta taktyka nie zawiodła. A jak ktoś lubi z gory na konsultanta to takie są efekty.

@taiszo, to porównanie nie jest miarodajne, bo do ofert przedłużeniowych za 57 też można wynegocjować PVR za 10 (niektórym nawet za 0) a MR nie muszę brać na zapas, wezmę dopiero gdy będzie mi naprawdę potrzebny, bo i tak i tak 15 zł ;) Za 5 zł wziąłbym na zapas i druga karta lezałaby w szufladzie, oczekując na ochotnika. ;)

PS. A propos wyliczeń, to gdy w styczniu 2013 przedłuży się tą obecną umowę dla nowych to średnio wyjdzie nawet 60 zł a nie 62,40 za C+Optimum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie nigdy z góry nie traktowali bo jeśli sami dzwonią to znaczy że temu kto oddzwania zależy na mnie. Ja tylko wysyłam maile a oni oddzwaniają. Może faktycznie jak ktoś sam dzwoni to może trafić na niespecjalnie zainteresowanego konsultnta bo wtedy to czysty przypadek na kogo się trafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko w porządku Andyg, ale jeżeli dzwoni do mnie konsultantka, która, albo nie zna oferty Cyfry, albo mnie bezczelnie okłamuje i ma ofertę droższą niż dla nowych klientów, w dwa dni później dzwoni ta sama lub inna Pani z jeszcze bezczelniejsza ściemą, to jak je grzecznie i poważnie traktować?! To one robiły ze mnie idiotę.

Po ukazaniu się nowych promocji, łatwiej wytłumaczalna jest ich nadaktywność w poprzednim tygodniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzisz serewencik, większa część klientów nie ma bladego pojęcia , ze można dostać coś taniej , wiem to po znajomych którzy płacą więcej , a mają ten sam pakiet co ja ,dlatego konsultant zaczyna od podstawowej stawki, na dzień dzisiejszy nowa oferta jest atrakcyjna i można spokojnie podpisać nową bez wielkiej łaski konsultanta.

A jak wiesz nie wszyscy czytają fora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...