andyg Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 A ja coś policzyłem... Mianowici teraz pakiet C+OPT dla nowego to 78 + Multiroom 5 + dek hd free = 83zł a natomiast dla nas C+OPT 57 + Multiroom 15 + dek hd 10 = 82 zł Gdzie tu utrzymanie klinta?? Dla nowych za free jest tylko Sagemcom, PVR za 10. Przy przedłuzaniu PVRa można mieć za 0/10/15. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz7 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Czy wysyłał ktoś wypowiedzenie ze względu na nowy aneks 3 grudnia albo później ? Otrzymałem dzisiaj odpowiedź , że honorowali tylko wysłane do 2 grudnia i nie wiem co robić . Pismo dostałem około 22 listopada , więc zmieściłem się w tych 14 dniach . Co robić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Powołuj się na informację, że Ty masz 14 dni i Ciebie nie interesuje co oni ustalili, nie poinformowali Cię, że przyjmują tylko do 2'giego grudnia nigdzie więc walcz żeby uznali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo007 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Dzisiejsza propozycja: superpremium 99+ MR- 5,pvr -10 zł w sumie 114 zł umowa na 19 miesięcy ... dostał ktoś lepiej, wstrzymałem się do jutra bo ... sam nie wiem na ile to dobra oferta. Praktycznie to samo co dla nowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyg Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Bo na Superpremium to cały czas jest oferta prawie taka sama jak dla nowych. Wywalczysz darmowego PVRa - to Ci skasują 15 za MR i tak w kółko, a efekt ten sam. Jeszcze chyba nikt nie wywalczył 0 za PVR i 5 za MR. Nie mówiąc o Exxtra za 6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jch-root Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Mi dzisiaj powiedzieli, że nie ma najmu Pace PVR HD za 0 zł Podziękowałem, pobawię się "enką" Dodam, że byłem wieloletnim abonentem, płacącym niemałe pieniądze za Ich usługi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 To standardowy ich tekst,walcz dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
liczba+ Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Oferta dla nowego użytkownika w stacjonarnym pkt. Cyfra+: HBO Canal+ Superpremium + MR + PVR: pierwszy niepelny m-c za darmo drugi m-c za darmo 18m-cy 114zł Dodam jeszcze, że jeśli ktoś ma stare karty do MR (ładowane co 6h) i PVR Philipsa to biorąc nową umowę może otrzymać nowe karty MR oraz PVR Pace, a biorąc aneks zostaje wszystko po staremu.... żenada a nie oferta dla przedłużających. Ponawiam pytanie zadane wyżej - gdzie jest tu utrzymanie klienta!? Niech się ten dział obudzi i zacznie czytać chociaż ofertę z własnej macierzystej strony, jak już im się nie chce zadzwonić do pkt. stacjonarnej obsługi klienta! Kto jest taki dobry i otrzymał 99zł HBO C+ Supepremium + 5zł MR + 0zł PVR ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlex Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Witajcie szybkie pytanie. Konczy sie umowa pod koniec grudnia. Dostalem taka propozycje jak dla nowych klientow (Canal+HBO Superpremium + PVR 109zl / miesiac, umowa 19miesiecy). Czy w obliczu zmian (sprawa dotyczaca kupna akcji n'ki) warto przedluzac umowe teraz, czy czekac na rozwoj wydarzen i czekac na propozycje w nowym roku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Możesz czekać na efekty fuzji, ale to może dopiero ukazać się np. w czerwcu, czy dopiero w 2013r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maestro Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 http://media2.pl/media/86866-3-miesiace ... eplus.html Miałem przedłużać, ale teraz to już zdecydowanie nie warto. Wypowiedzenie wysłane i chyba nowa oferta jest nie do przebicia. 3 miesiące za darmo - niezła promocja Cyfry. Pakiet full z MR wychodzi w cenie 107,20/15 m-cy, HBO Superpremium z MR - 83,2/15 m-cy Czy dobrze policzyłem ? Chyba nie jest możliwe otrzymanie takiej oferty przedłużeniowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 12 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Nowa promocja dotyczy tylko pakietów Kompakt, Optimum, Canal+ Optimum , Canal+ Kompakt. Nie ma 3 miesięcy gratis do Superpremium. Aczkolwiek dla mnie oferta trochę lepsza niż najlepsza oferta dla przedłużających Dla obecnych : Najlepsza oferta do uzyskania to pakiet Canal+ Optimum za 57zł + 15 MR + 15 PVR = 87zł Dla nowych średnia cena za pakiet Canal+ Optimum wychodzi 62,40 zł + 5MR + 10 PVR = 77,40 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Jeśli C+ nie wprowadzi modyfikacji w ofertach utrzymaniowych i to szybko, to dział utrzymania abonenta może zacząć smażyć karpie na wigilię, bo nie ma z czym dzwonić do ludzi.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anonim69 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 @maestro Czy MR pozostaje nadal na poziomie 5zł ? Zobaczymy jutro. Co do wypowiedzenia, to Cyfra wysyła dokumenty, ze kończy się umowa , jak to wygląda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaplutek Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Mam pytanie , nie dostalem listu ze zmiana listu wiec poprosilem ich o ponowne wyslanie listu , zgodzili sie , mija prawie 2 tyg a listu ciagle niema . Co zrobic jesli nie dojdzie , chce zrezygnowac z ich usulug Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anonim69 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 W zasadzie powinni Ci dostarczyć nowy regulamin , wysyłając listem zwykłym nie ma jak tego sprawdzić, o ile sie orientuje mają taki obowiązek ( tak przynajmniej usłyszałem od osoby która ma pojecie o tego typu sprawach) , a jak jest ........dzwon jutro i poproś o dostarczenie Ci poleconym . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HoLeN Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Wczoraj miałem pierwszy telefon po zarejestrowaniu wypowiedzenia. Dzwoni młoda pani i proponuje mi to co mam obecnie, czyli Prestiż HD+MR+PACE PVR za 141 zł, na co ja się nie zgadzam i mówię jej, że dam za ten zestaw max 130 zł. Pani każe chwilę poczekać, po czym - proponuje mi CANAL+HBO SUPERPREMIUM+MR+PACE za................121 zł. W tym momencie zaczynam się śmiać i mówię, że chyba raczy żartować. Później owa pani stwierdza iż "Pana pakiet (Prestiż HD) kosztuje bez rabatów 199 zł" na co reaguje ogromem śmiechu i kończę rozmowę ponieważ nie widziałem w niej dalej żadnego sensu. Pani ta stwierdziła, że kablówka nie jest żadną konkurencją dla C+, bo nie ma tylu kanałów. Była zaskoczona, gdy powiedziałem jej, że mogę mieć kablówkę i paręset kanałów FTA. Nie zależy mi na przedłużeniu umowy z C+, ale będę Was informował na bieżąco "co i jak". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opti Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Dla obecnych : Najlepsza oferta do uzyskania to pakiet Canal+ Optimum za 57zł + 15 MR + 15 PVR = 87zł Dla nowych średnia cena za pakiet Canal+ Optimum wychodzi 62,40 zł + 5MR + 10 PVR = 77,40 zł ja bym zastosowal korekte: Dla obecnych : Najlepsza oferta do uzyskania to pakiet Canal+ Optimum za 57zł + 15 MR + 0 PVR = 72zł Dla obecnych : Srednia oferta do uzyskania to pakiet Canal+ Optimum za 57zł + 15 MR + 15 PVR = 87zł Dla nowych średnia cena za pakiet Canal+ Optimum wychodzi 62,40 zł + 5MR + 10 PVR = 77,40 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyg Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Drwicie sobie, śmiejecie się z konsultantów i potem z[beep]o że nie dostajecie dobrych ofert. Ja jak usłyszałem za drogo to pokornym głosem mówię o jakich ofertach czytałem i proszę o nie, i jakoś mnie ta taktyka nie zawiodła. A jak ktoś lubi z gory na konsultanta to takie są efekty. @taiszo, to porównanie nie jest miarodajne, bo do ofert przedłużeniowych za 57 też można wynegocjować PVR za 10 (niektórym nawet za 0) a MR nie muszę brać na zapas, wezmę dopiero gdy będzie mi naprawdę potrzebny, bo i tak i tak 15 zł Za 5 zł wziąłbym na zapas i druga karta lezałaby w szufladzie, oczekując na ochotnika. PS. A propos wyliczeń, to gdy w styczniu 2013 przedłuży się tą obecną umowę dla nowych to średnio wyjdzie nawet 60 zł a nie 62,40 za C+Optimum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anonim69 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 #andyg, nie sądzę , ze ktoś się naśmiewa z konsultantów ale......... cześć konsultantów traktuje abonentów z góry, jak ktoś pisał jeden nawet niesympatycznym tonem potraktował klienta, to chyba nie jest normalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyg Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Mnie nigdy z góry nie traktowali bo jeśli sami dzwonią to znaczy że temu kto oddzwania zależy na mnie. Ja tylko wysyłam maile a oni oddzwaniają. Może faktycznie jak ktoś sam dzwoni to może trafić na niespecjalnie zainteresowanego konsultnta bo wtedy to czysty przypadek na kogo się trafi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serewencik Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Czy jest jakakolwiek szansa na polepszenie się ofert przedłużeniowych w związku z nową promocją dla nowych? Bo jeśli nie to już jutro idę podpisać nową umowę i mogą sie wypchać z tymi swoimi ofertami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszbednarczyk Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 właśnie jak ktoś spróbuje niech da znać bo chyba zrobię to samo co ty:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bombadil Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Wszystko w porządku Andyg, ale jeżeli dzwoni do mnie konsultantka, która, albo nie zna oferty Cyfry, albo mnie bezczelnie okłamuje i ma ofertę droższą niż dla nowych klientów, w dwa dni później dzwoni ta sama lub inna Pani z jeszcze bezczelniejsza ściemą, to jak je grzecznie i poważnie traktować?! To one robiły ze mnie idiotę. Po ukazaniu się nowych promocji, łatwiej wytłumaczalna jest ich nadaktywność w poprzednim tygodniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anonim69 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Widzisz serewencik, większa część klientów nie ma bladego pojęcia , ze można dostać coś taniej , wiem to po znajomych którzy płacą więcej , a mają ten sam pakiet co ja ,dlatego konsultant zaczyna od podstawowej stawki, na dzień dzisiejszy nowa oferta jest atrakcyjna i można spokojnie podpisać nową bez wielkiej łaski konsultanta. A jak wiesz nie wszyscy czytają fora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi