Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W formularzu wybrałem opcję płatności, ale to chyba nie ma znaczenia bo co wybierzesz i tak dojdzie. Umowę miałem od października ubiegłego roku do końca grudnia 2013, w tym miesiącu skończył mi się rabat 50% i od grudnia miałem płacić blisko 120zł za Optimum, C+ i multiroom, więc wysłałem wypowiedzenie. Jak na razie wybitnego zysku ze mnie nie mieli a i tak udało się wynegocjować co chciałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja napiszę jak to przedłużyłem umowę, która kończyła mi się 30.11.2011r. Wypowiedzenie wysłane na początku października, pierwsze 2 telefony z ich strony jeszcze w październiku ale wówczas oferowali C+ Optimum za 64 zł do tego 15 zł za PVR, więc podziękowałem. Czekałem cierpliwie, wczoraj wysłałem zapytanie z formularza kontaktowego w którym zwróciłem się grzecznie ale stanowczo, że przedłużę umowę tylko w przypadku oferowania jednej z tych dwóch opcji :

C+ Optimum 57 zł

PVR 10 zł

Multiroom 5 zł

 

lub

 

Canal+ HBO Superpremium 99 zł

PVR 0 zł

Multiroom 5 zł

 

Dziś rano telefon, miła pani informuje że obecnie jeszcze nie ma multiroomu za 5 zł dla przedłużających ale za to może mi zaoferować Pace PVR za 0 zł (za który obecnie place 20 zł) i że możliwe są 2 opcje przedłużenia umowy:

 

C+Optimum 57 zł

PVR 0 zł

Multiroom 15 zł

 

i

 

C+HBO Superpremium 99 zł

PVR 0 zł

Multiroom 15 zł

 

Oczywiście zdecydowałem się przedłużyć umowę, bo C+Optimum za 57 zł to jest to czego oczekiwałem. Zdziwiło mnie natomiast, że zaoferowali mi darmowe użytkowanie Pace PVR, za który płace obecnie 20 zł. Być może dostałem to dlatego, że za kilka dni będzie pewnie można przedłużyć multiroom za 5 zł ale to już mi trudno stwierdzić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dostałem propozycję przedłużenia full pakietu na 19 miesięcy za 109zł lub z TV za 169 i ewentualnie MR do tego za 15zł lub superpremium z TV za 137. Czy te 109zł to nie ściema (obecnie tyle płacę za prestiż HD+ z TV)? Czy wybierając opcję z TV 27" nie da się nic ugrać? Konsultant sam zadzwonił w związku z wysłanym wypowiedzeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ddarrekk

zadzwoniłem do nich zapytać czy mają moje wypowiedzenie /wcześniej oparłem się na symulacji w ica/ potwierdzili że jest ale jak zapytałem o ofertę na rezygnację to konsultant powiedział że nic nie może mi zaproponować bo rezygnuję z braku akceptacji regulaminu ,jedynie mogę podpisać nową

i co dalej na jaki numer dzwonić 310 4545

 

Mi powiedziano dokładnie to samo, jak nie akceptuję aneksu to nic mi nie dadzą. Jednak to co było niemożliwe na infolinii okazało się możliwe po wysłaniu maila. Napisz zwyczajnie czego oczekujesz i że jeśli się zgadzają to prosisz o kontakt, u mnie zadziałało. Wczoraj wieczorem wysłałem wiadomość przez formularz kontaktu, zadzwonili dziś po 16 i mam teraz nowa umowę na 15 miesięcy, 57zł za Canal+ Optimum.

jaką wybrałeś opcję w formularzu kontaktu

zadzwoniłem na 3104565 i tam się dało załatwić dostałem tak jak dla nowych canal+superpremium ,wiem nic nie ugrałem ale zależało mi żeby nie płacić od 1.12 178zł do 01.2013

teraz 99 zł do 06.2013

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszę po raz kolejny mimo że dwa moje posty krytykujące podejście c+ do klienta poszły do kosza i

 

Wypowiedzenie wysłanie jakieś 2 tyg temu do tej pory miałem bodajże Opitimum SD za 70zł +MR za 0zł,

zero odzewu z ich strony, aż w końcu sam zadzwoniłem i co zaproponowała mi miła pani

 

C+Optimum za 78 zł + MR za 15zł+HD za 11zł ale nie jest żle zgodzili się że nie zapłacę opłaty aktywacyjnej 49zł

nie wiem śmiać się czy płakać naprawdę chciałem zostać z Cyfrą w sumie liczyłem na wymianę dekodera plus kanały HD,bo to mi styknie ale to co zaproponowali.....brak słów

 

Tak czytam co wam proponują i kopara mi opada ja mogę płacić i 99zł aby dali mi to co oczekuję MR+C+ i HD

ale nie oni mi w ramach promocji darują 45zł aktywacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Rigidigi - mam pytanie? Przejrzałem swój aneks do umowy zawartej 3.11.2011 i nie znalazłem w żadnym podpunkcie zapisu o obowiązku posiadania multiroomu w cenie 15 zl miesiecznie. Wszystkie pozostale opcje sa wymienione. Czy w takim razie jesli cyfra wprowadziłaby multiroom w cenie 5zl miesiecznie bedzie jakas mozliwosc skorzystania z takiej opcji? Pytanie byc moze banalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...