ddarrekk Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 W formularzu wybrałem opcję płatności, ale to chyba nie ma znaczenia bo co wybierzesz i tak dojdzie. Umowę miałem od października ubiegłego roku do końca grudnia 2013, w tym miesiącu skończył mi się rabat 50% i od grudnia miałem płacić blisko 120zł za Optimum, C+ i multiroom, więc wysłałem wypowiedzenie. Jak na razie wybitnego zysku ze mnie nie mieli a i tak udało się wynegocjować co chciałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy14 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 to co dostałeś to im też tak zaproponowałeś,głównie chodzi o długość umowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cardinale Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 I o to samo mi sie rozchodzi. Ja tez teraz mam 120 PLN a po renegocjacji by bylo 57 + 8 ( paczka HD ) = 65 PLN na caly okres trwania umowy. A te 15 miesiecy zaproponowales sam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco78 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 To Canal+ optimum za 57 zl które tyle osób sobie zalatwiło to jest SD czy HD??? Mam na myśli dekoder i Canal plus bo wiem że reszta kanałów SD bez dobrania opcji HD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biw Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Canal+ HD i reszta kanałów tematycznych Cyfry też HD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cardinale Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Tak jak na stronie. Produkcje C+ sa w HD jak i TVN. Pozostale sa dodatkowo platne tak jak na stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco78 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Dzięki za wyjaśnienie, nie rozumiem tylko dlaczego w opcji canal+kompakt ani canal+ optimum nie ma National Geographic (nawet w SD) podczas gdy teraz w kompakcie normalnie mam ten kanał? To jakiś błąd, czy to jakaś nowość po zmianie regulaminu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HansuHansu Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Jest w pakiecie, tylko w wersji SD na kanale powyżej 250 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaco78 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 hmm to dziwne, ciekawe czemu w internetowej ofercie jest nie podświetlony , jakby go w ogóle nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shon19 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 No to ja napiszę jak to przedłużyłem umowę, która kończyła mi się 30.11.2011r. Wypowiedzenie wysłane na początku października, pierwsze 2 telefony z ich strony jeszcze w październiku ale wówczas oferowali C+ Optimum za 64 zł do tego 15 zł za PVR, więc podziękowałem. Czekałem cierpliwie, wczoraj wysłałem zapytanie z formularza kontaktowego w którym zwróciłem się grzecznie ale stanowczo, że przedłużę umowę tylko w przypadku oferowania jednej z tych dwóch opcji : C+ Optimum 57 zł PVR 10 zł Multiroom 5 zł lub Canal+ HBO Superpremium 99 zł PVR 0 zł Multiroom 5 zł Dziś rano telefon, miła pani informuje że obecnie jeszcze nie ma multiroomu za 5 zł dla przedłużających ale za to może mi zaoferować Pace PVR za 0 zł (za który obecnie place 20 zł) i że możliwe są 2 opcje przedłużenia umowy: C+Optimum 57 zł PVR 0 zł Multiroom 15 zł i C+HBO Superpremium 99 zł PVR 0 zł Multiroom 15 zł Oczywiście zdecydowałem się przedłużyć umowę, bo C+Optimum za 57 zł to jest to czego oczekiwałem. Zdziwiło mnie natomiast, że zaoferowali mi darmowe użytkowanie Pace PVR, za który płace obecnie 20 zł. Być może dostałem to dlatego, że za kilka dni będzie pewnie można przedłużyć multiroom za 5 zł ale to już mi trudno stwierdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
newenergy Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Dziś dostałem propozycję przedłużenia full pakietu na 19 miesięcy za 109zł lub z TV za 169 i ewentualnie MR do tego za 15zł lub superpremium z TV za 137. Czy te 109zł to nie ściema (obecnie tyle płacę za prestiż HD+ z TV)? Czy wybierając opcję z TV 27" nie da się nic ugrać? Konsultant sam zadzwonił w związku z wysłanym wypowiedzeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyg Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 shon19, C+optimum za 57, PVR za 0 i MR za 5 to byłby szczyt marzeń Pani użyła słowa "jeszcze" więc jest nadzieja na grudzień. I tak na dziś masz farta z tym PVRem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Ja na taki szczyt liczę (poza PVR, jego już mam gratis na całą umowę). Dziś wysłałem wypowiedzenie (zmiana regulaminu) skuszony MR za 5 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scyzoryk Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Ze mną dzisiaj nie chcą nawet gadać. Jakaś konsultantka ma "rezerwacje" na mnie Tylko że ona proponowała najgorsze warunki. Wysłałem maila jeszcze. Zobaczymy co będzie. Jutro koniec umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyg Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Mnie z kolei najbardziej zależy na darmowym PVRze. Co do reszty to zapewne szybko dojdę do porozumienia z Cyferką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scyzoryk Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Ja 2 miesiące walczę i nic lepszego niż dla nowego nie dają. Czasami nawet gorsze od nowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinw88 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Witam Czy mozna negocjować nowa umowę, obecnie mam do sierpnia. Bez wysłania wypowiedzenia ze wzgledu na aneks tylko telefonicznie lub mejlowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy14 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 ddarrekkzadzwoniłem do nich zapytać czy mają moje wypowiedzenie /wcześniej oparłem się na symulacji w ica/ potwierdzili że jest ale jak zapytałem o ofertę na rezygnację to konsultant powiedział że nic nie może mi zaproponować bo rezygnuję z braku akceptacji regulaminu ,jedynie mogę podpisać nową i co dalej na jaki numer dzwonić 310 4545 Mi powiedziano dokładnie to samo, jak nie akceptuję aneksu to nic mi nie dadzą. Jednak to co było niemożliwe na infolinii okazało się możliwe po wysłaniu maila. Napisz zwyczajnie czego oczekujesz i że jeśli się zgadzają to prosisz o kontakt, u mnie zadziałało. Wczoraj wieczorem wysłałem wiadomość przez formularz kontaktu, zadzwonili dziś po 16 i mam teraz nowa umowę na 15 miesięcy, 57zł za Canal+ Optimum. jaką wybrałeś opcję w formularzu kontaktu zadzwoniłem na 3104565 i tam się dało załatwić dostałem tak jak dla nowych canal+superpremium ,wiem nic nie ugrałem ale zależało mi żeby nie płacić od 1.12 178zł do 01.2013 teraz 99 zł do 06.2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Ja 2 miesiące walczę i nic lepszego niż dla nowego nie dają. Czasami nawet gorsze od nowego. W zasadzie jakbym dostał warunki takie jak dla nowych klientów to i tak nie będzie tragedii - prawie 15 zł taniej na C+ Kompakt z MR. Ciekawe tylko czy będą chcieli negocjować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eranet Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 propozycje wyslalem w niedziele, do teraz brak odpowiedzi, spokojnie poczekam na mr za 5 pln... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Czekajcie, a będzie Wam dane.. Gwarancji nie dam, ale chodzą słuchy, że i przy przedłużeniu będzie można dostać MR za 5pln. Ale na dzień dzisiejszy 15pln.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konoo Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Napiszę po raz kolejny mimo że dwa moje posty krytykujące podejście c+ do klienta poszły do kosza i Wypowiedzenie wysłanie jakieś 2 tyg temu do tej pory miałem bodajże Opitimum SD za 70zł +MR za 0zł, zero odzewu z ich strony, aż w końcu sam zadzwoniłem i co zaproponowała mi miła pani C+Optimum za 78 zł + MR za 15zł+HD za 11zł ale nie jest żle zgodzili się że nie zapłacę opłaty aktywacyjnej 49zł nie wiem śmiać się czy płakać naprawdę chciałem zostać z Cyfrą w sumie liczyłem na wymianę dekodera plus kanały HD,bo to mi styknie ale to co zaproponowali.....brak słów Tak czytam co wam proponują i kopara mi opada ja mogę płacić i 99zł aby dali mi to co oczekuję MR+C+ i HD ale nie oni mi w ramach promocji darują 45zł aktywacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtl7fan Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Panie Rigidigi czyżby Cyfra miękła? Niemożliwe To już czekamy tylko na C+optimum za 57 z darmowym PVR i MR za 5 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blueman Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 A u mnie ciągle gadka ze C+ Optimum 69zł + 15 PVR + 15 MR + 11zł HD Optimum. Wysłałem ze 2 maile, dwa razy dzwoniłem na utrzymanie klienta i lipa... Nie chcę zejść do 57zł... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 @Rigidigi - mam pytanie? Przejrzałem swój aneks do umowy zawartej 3.11.2011 i nie znalazłem w żadnym podpunkcie zapisu o obowiązku posiadania multiroomu w cenie 15 zl miesiecznie. Wszystkie pozostale opcje sa wymienione. Czy w takim razie jesli cyfra wprowadziłaby multiroom w cenie 5zl miesiecznie bedzie jakas mozliwosc skorzystania z takiej opcji? Pytanie byc moze banalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi