Zibi03 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Jeśli przedłużysz teraz to nowa cena obowiązywać będzie od grudnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andyg Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Nowa cena od miesiąca następującego po miesiącu w którym zawarłeś aneks. Nowe wynegocjowane pakiety - natychmiast po odłożeniu słuchawki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil_M Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Wziąłem C+Optimum za 64 zł na 15 m-cy. Myślę, że dałoby radę zejść na 57 zł, ale już mi się nie chciało pisać maili ani wydzwaniać. Po telefonie i 3 mailach z propozycją z ich strony 78 zł, dziś ja zadzwoniłem i bez większych problemów 64 zł. Pan konsultant twierdził, że 57 zł można było brać do 11 listopada a teraz już nie. Poza tym bardzo kompetentny, nie wciskał mi na siłę żadnych pakietów dodatkowych, dekoderów, itp. Bo ostatnio nie dość że nasłuchałem się od Pani konsultantki przez 10 minut o kanałach, które rzekomo mi dojdą, a tak na prawdę już je miałem, to musiałem się oganiać od pytań o dekoder, itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVO Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Witam Mam umowę do 18 grudnia (pełna oferta) tego roku jak zdecyduję się przedłużyć na 26 miesięcy na również pełną ofertę za 168,90 zł to też dostanę ten TV/monitor LG z HD i 3D w cenie 1 zł (model 27 cali) - czy ta oferta jest tylko dla nowych klientów ? mam szansę coś takiego wynegocjować ? wypowiedzenie umowy musi być jeden miesiąc przed czasem tak ? bo w tym przypadku przechodzi na czas nieokreślony i muszę dodatkowo 3 miesiące pozostać ? z góry dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek.cis Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Mam umowę do 18 grudnia Masz do 31 grudnia... Masz czas do końca listopada na wysłanie wypowiedzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVO Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 OK a czy ta oferta z TV też mnie obowiązuje ? jak przedłużę na 26 miesięcy na full pakiet to mam szanse na ten TV czy tylko dla nowych klientów ? Cyfre+ mam 5 lat i od początku zawsze był najwyższy pakiet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rigidigi Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Ale mój post WYRAŹNIE mówi, że dobierałem wyższe pakiety po aneksie (aneks C+Kompakt i HD), po C+Optimum z HD dobrałem HBO za 23, tym samym mając identyczny pakiet jak C+HBO Superpremium, więc nikogo nie wprowadzam w błąd. Można mieć C+HBO SUperpremium za 91zł. (zresztą nie do końca dokładnie czytasz posty, nigdzie nie pisałem, że wynegocjowałem C+Optimum na aneksie) Koniec tematu... Rozumiesz co to znaczy mieć Superpremium za 91pln, a mieć coś identycznego w tej samej cenie? Nadal nie. Wprowadzasz ludzi w błąd sugerując możliwość otrzymania C+HBO Superpremium za 91pln co jest niemożliwe. Superpremium to pakiet zintegrowany bez możliwości rozbicia na poszczególne części. Ty masz możliwość manipulacji swoją ofertą w trakcie umowy, w małym, ale jednak w jakimś zakresie masz. Tyle mogę pokazać http://imageshack.us/photo/my-images/214/32525106.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/5/50700562.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/266/41471150.jpg/ Widzisz gdzieś tu nazwę Superpremium?? Więc nie używaj zwrotu Superpremium za 91pln, bo nie ma takiej oferty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Podobnie zachowują się użytkownicy, piszący że mają podłączony C+kompakt czy C+Optimum, a tak na prawdę mają pakiet optimum z podłączonym canal+, często nawet bez HD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VKO Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Widzisz gdzieś tu nazwę Superpremium?? Więc nie używaj zwrotu Superpremium za 91pln, bo nie ma takiej oferty. Czyli np. za C+Optimum można wynegocjować niższą cenę, ale za C+HBO Superpremium już nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elkanguro Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Wszyscy tutaj jakieś duże pakiety posiadacie. Ja mam obecnie START z CANAL+ za 43,80zł. Obecnie widzę, że jest pakiet CANAL+START za 43zł. Czy przy przedłużaniu proponują niższą cenę czy jednak przy takim pakiecie nie ma szans? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitero77 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Witam. Mam pytanko bo mama przedłużyła umowę wczoraj Optimum Canal+HD za 78 zł .Kilka dniwcześniej była oferta za 69 zł ,ale babka powiedziała że tej oferty już nie ma. Mam pytanie czy mogę cofnąć to przedłużenie umowy ?? Oferta przedłużona telefonicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vibor Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 masz 10 dni na rezygnację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scream Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Nowa cena od miesiąca następującego po miesiącu w którym zawarłeś aneks. Nowe wynegocjowane pakiety - natychmiast po odłożeniu słuchawki. taaak ? bo mnie powiedziano, że nowe pakiety dopiero od 1 grudnia, jak aneks wejdzie w życie - i tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Americano Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 scream wszystko zalezy od kosnultanta, z reguly jezeli zmieniasz pakiet na wyzszy przy przedluzeniu umowy to wprowadzamy te pakiety "od teraz" aczkolwiek nie jest to obowiazkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scream Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 w tym roku to wogóle trafiali mi się jacyś "źli" udało mi się wynegocjować jako takie warunki dopiero po 6 mailach i 4 telefonach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidop Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Czy jest jeszcze opłata aktywacyjna (chyba 100zł) dla nowych klientów podpisujących umowę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ddarrekk Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Chciałem napisać mail do cyfry i negocjować nowe warunki. Jaki mam dać temat wiadomości w formularzu? Żaden z dostępnych nie pasuje do treści maila jaki chcę wysłać. Czy to jaki dam tytuł ma jakieś znaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidop Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Ja wybrałem "oferta programowa" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Kurcze c+ chyba gra nie fair. Umowę mam do końca roku. A muszę zrobić cesję żeby zacząć negocjacje a przed tym wysłać wypowiedzenie:/ trochę krucho z czasem. Jeszcze na dodatek przez ostatnie dwa miechy płacę pełen abonament.Prośbę o cesję zgłosiłem tydzień temu równo i jeszcze nie doszło. Zastanawiam się czy nie wysłac aktu zgonu do centrali który skutkuje automatycznym zakończeniem umowy. Pewnie jak znam życie to nikt mi nie doradzi jak mam przyśpieszyc ten proces:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
godunow Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 A nie rozsądniej wziąć nową umowę a tę starą zakończyć..?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Kurcze c+ chyba gra nie fair. Umowę mam do końca roku. A muszę zrobić cesję żeby zacząć negocjacje a przed tym wysłać wypowiedzenie:/ trochę krucho z czasem. Jeszcze na dodatek przez ostatnie dwa miechy płacę pełen abonament.Prośbę o cesję zgłosiłem tydzień temu równo i jeszcze nie doszło. Zastanawiam się czy nie wysłac aktu zgonu do centrali który skutkuje automatycznym zakończeniem umowy. Pewnie jak znam życie to nikt mi nie doradzi jak mam przyśpieszyc ten proces:/ Trzeba było się nie bawić z cesją. Wysłac wypowiedzenie, negocjować i ewentualnie później zrobić cesje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Dla nowych c+optimum i pvr jest w sumie za 88 zł . Dla przedłużających może byc c+optimum 57 zł i pvr 15 zł czyli 72 zł. Przedłużenie może byc korzystniejsze. Konsultant stwierdził że najpierw musi byc załatwiona sprawa z abonentem a potem negocjacje:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregoryk Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Witam. Mam pytanie- ile kosztuje teraz hbo dodane do pakietu optimum w symulacji ICA lub propozycja tel. dla abon, Wie ktoś czy opłaca się brać od razu CANAL+ HBO SUPERPREMIUM bo bede moze negocjował wypowiedzenie za aneks do umowy jeśli się da. Teraz mam za 109,9 multiroom ten co 6hr (juz nawala mi w globo) z HBO a chce wymienić na nowy multiroom i dekoder pvr. Czekam na odp. bo przy przedłużaniu -06.06.11 podali mi ze te karty wymienić można, wprowadzili mnie w błąd ciekawe co z reklamacja jaka bedzie. Zastanawiam sie bo moze wezmę od stycznia nowa umowę, Co polecacie? Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wonsik Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Pewnie koledze domin107 chodzi o to, że umowa nie na niego i z nim infolinia rozmawiać nie chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Dokładnie tak. A jak wypowiedzenie dotrze do nich później niż 30 dni przed końcem umowy to jest nieważne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi