Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie masz możliwości odstąpienia od przedłużenia, 10 dni obowiązuje tylko dla nowych umów zawartych poza siedzibą dystrybutora.

Nie wiem czy masz rację. Trzeba by sprawdzić czy ustawa precyzuje czy wypowiedziec można tylko nową umowę, czy również zawarty na odległość aneks do tej umowy. Marioking, zadzwoń po prostu do UOKiK-u, tak Ci udziela odpowiedzi.

 

Niestety taka prawda. Nie ma możliwości odstąpienia od przedłużenia umowy, ponieważ nie jest to zawarcie umowy, więc przepis na który się powołujecie nie obowiązuje.

 

Tylko czemu? Przecierz przedluzenie jeszcze nie weszlo w zycie, dopiero z nastepnym miesiacem. Zadnej korzysci jeszcze nie otrzymalem. Zalozmy co bylo gdybm zadzwonil ze chce podtrzymac wypowiedzenie ktore bylo zlozone i wraz z tym przedluzeniem zostalo niejako anulowane? Nic praktycznie nie dali, jakis upust od pryszlego miesiaca i pod jakimi sankcjami mnie trzymaja na muszcze gdybym powiedzial ze ja rezygnuje z ich uslug?

 

Tak czy siak z urzedem konsumenta trzeba pogadac bo jakos wierzyc mi sie nie chce zeby jak sie podpiusuje umowa byla furtka odwrotu a przy przedluzaniu juz nie. Istny raj dla cyfry, jeszcze nawet papieru nie ma w reku by sie z regulaminem zapoznac, bo telefoniczna umowa.

 

Komus moze przyszly papier przy okazji przedluzania i jakimi konsekwencjami strasza w przypadku zerwania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie masz możliwości odstąpienia od przedłużenia, 10 dni obowiązuje tylko dla nowych umów zawartych poza siedzibą dystrybutora.

 

 

Niestety taka prawda. Nie ma możliwości odstąpienia od przedłużenia umowy, ponieważ nie jest to zawarcie umowy, więc przepis na który się powołujecie nie obowiązuje.

 

Tylko czemu? Przecierz przedluzenie jeszcze nie weszlo w zycie, dopiero z nastepnym miesiacem. Zadnej korzysci jeszcze nie otrzymalem. Zalozmy co bylo gdybm zadzwonil ze chce podtrzymac wypowiedzenie ktore bylo zlozone i wraz z tym przedluzeniem zostalo niejako anulowane? Nic praktycznie nie dali, jakis upust od pryszlego miesiaca i pod jakimi sankcjami mnie trzymaja na muszcze gdybym powiedzial ze ja rezygnuje z ich uslug?

 

Tak czy siak z urzedem konsumenta trzeba pogadac bo jakos wierzyc mi sie nie chce zeby jak sie podpiusuje umowa byla furtka odwrotu a przy przedluzaniu juz nie. Istny raj dla cyfry, jeszcze nawet papieru nie ma w reku by sie z regulaminem zapoznac, bo telefoniczna umowa.

 

Komus moze przyszly papier przy okazji przedluzania i jakimi konsekwencjami strasza w przypadku zerwania?

 

Aneks został Ci odczytany podczas rozmowy i powinno być tam zdanie "przedłużenie umowy będące sumą dni do końca miesiąca i 18 pełnych miesięcy" - co oznacza, że aneks wszedł w życie z dniem przedłużenia. Pisemnie otrzymujesz regulamin identyczny z tym, który został Ci odczytany. W 1 punkcie regulaminu, który otrzymasz jest informacja, że okres minimalny rozpoczyna się z dniem złożenia oświadczenia. Możliwość rozwiązania umowy jest tylko w przypadku zawarcia nowej umowy, takie jest prawo i urząd konsumenta Ci nie pomoże, chyba że warunki przedłużenia odbiegają od tego co zostało ustalone w trakcie umowy, ale rzadko się to zdarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Aktualnie posiadam dosyć popularną chyba opcję Komfortowy+ wraz z pakietem CANAL+ za 42PLN z darmową dzierżawą dekodera SD na 18m-cy jakoś do maja 2011. Chciałbym za jakąś proporcjonalnie niewielką dopłatą wynegocjować dorzucenie kanałów HD. Najlepiej tych, które mam dostępne w wersji SD. Oczywiście wymagać to będzie wymiany dekodera (najlepiej też jakaś dzierżawa).

 

Czy ktoś zabierał się za coś takiego? Nie wiem jak to ugryźć. Szczególnie, że to w zasadzie dopiero początek umowy i pozycja do negocjacji kiepska. Jakieś rady ?

 

Wszystko co chcesz możesz dostać, ale niestety po standardowych cenach.

 

OK. Załóżmy, że chciałbym CANAL+HD i (6zł) i HD MIX (24,90zł) - wg oferty z cennika. No i dekoder np. PACE PVR HD za 20zł dzierżawa. Razem 50,90.

Czy jest szansa coś urwać z tej kwoty ?

Czy ceny, które podałem są "standardowe" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sqnek

No coz moze i bylo, nie ja osobiscie wpakowalem sie w ten kicz, inaczej bym poslal ta oferte do diabla zanim doszlo do tego bezsensu. Czyzbys byl konsultantem ze tak zarliwie bronisz cyfry. Twoje podejscie sugeruje raczej zajadlosc godna tego konsultanta z ktorym rozmawiala moja rodzicelka. Napewno umowa jest taka by jak juz zlapali [beep]a nie dalo mu sie latwo wyrwac. Cyfra wkoncu od lat praktykuje naciaganie i wie jak sie zabezpieczyc.

 

Tylko napewno tez jest punkt od odstapieniu od umowy, wiec moze ktos kto juz dostal papier odnosnie swojego aneksu moglby przytoczyc ile kosztowalaby przyjemnosc zrezygnowania z tej super atrakcyjnej oferty. Urzadz konsumenta powinien jak najbardziej wkroczyc na to poletko cyfry, bo w sumie nic sie nie dostalo tylko zgodzilo werbalnie na umowe i zapewne rezygnacja z tej cudownej oferty bedzie nieprzyjemna finansowo. Rozumiem te sankcje gdy inwesuja szczegolnie w nowego abonenta, ale w tym wypadku daja rabat od przyszlego miesiaca, nie poniesli zadnego relatywnego kosztu, ot minimalny rabat na usluge ktorej jeszcze nie ma. W tym wypadku to po prostu gnidostwo ktore chroni cyfre gdy trafila na latwowiernego rozmowce na drugim koncu lini. To jawne naruszenie praw konsumenta gdy nie ma w tym wypadku prawa do odstapienia od umowy.

 

W tym wypadku uczciwe podejscie jest takie, ze w przypadku tych przedluzen zerwanie umowy wiazalo sie ze zwrotem otrzymanych rabatow. Tak mam w aster i to jest wmiare uczciwe podejscie. Cooprawda oni tez sa nie w ciemnie bici i cenikowo ta usluga za ktora place 78 stoi 166, wiec po 1/3 umowy i tak nie warto jej zrywac :P Ale przynajmniej na poczatku zerwanie umowy, gdy sie przemyslalo oferte nie jest zlodziejstwem wobec abonenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) od 4 lat jestem abonentem cyfry. Mam pakiet komfortowy+ a do tego canal+ i płacę za to 93,80. Umowa jest na czas nieokreślony :) Chciałem podpisać z cyfrą umowę na 18 miesięcy gdyż zależało mi na dostępie do hd i dekoderze PACE PVR 500 GB. Konsultant zaproponował mi komfortowy+ i canal+ za bodajże 63,90. Do tego 6 miesięcy Pace PRV gratis a potem 20 zł no i oczywiście za canal+ hd musiałbym płacić 6zł miesięcznie. Postanowiłem więc wysłać pismo o rozwiązanie umowy gdyż ta oferta nie jest dla mnie satysfakcjonująca. Myślicie że mogę coś lepszego wynegocjować? Z góry dzięki za odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marioking

Byłem konsultantem C+, z różnych powodów zrezygnowałem z tej pracy. Nie bronie Cyfry i nie jestem zajadły, mam raczej 'szorstki' styl pisania i staram się pisać rzeczowo.

Co do odstąpienia to nie masz możliwości zrezygnowania z umowy, wszelkie pisma z prośbą o naliczenie kary i wcześniejsze rozwiązanie umowy zostaną potraktowane jako rezygnacja z końcem okresu podstawowego, chyba że nie będziesz płacił, wtedy zostanie naliczona kara 299zł + zaległości.

Wiele osób pytało się Urzędu Konsumenta czy takie działanie (brak możliwości rezygnacji z telefonicznego przedłużenia umowy) jest zgodne z prawem i uwierz mi, wszyscy otrzymali informację, że nie mogą od tego odstąpić. Takie jest prawo, nic z tym nie zrobisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po telefonie od Cyfry zdecydowałem się przedłużyć umowę: Komfortowy+44,90,canal+19,90,canal+hd gratis umowa na 18-m-cy, dekoder sagem sd 1 gr... więcej nie dali, a od jutra mówiła mi konsultantka, że gorsze warunki, znizka niby tylko na 4-5 mcy wiec się zdecydowałem dzis...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam. Jestem świeżo po przedłużenie umowy. Mam Podstawowy+ i do tego pakiet Canal+, HBO, i 5 kanałów HD. Czy będę mógł wykupić osobno TVP HD, gdy się pojawi ? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) a ja rodzicom ustawilem promocje na 18 miesiecy

hd mix 0zl

canal + 0zl

hbo 0zl

 

komfortowy za 49.90 przez 18 miesiecy

pvr HD 0zl przez 18 miesiecy

 

fakt przedluzali umowe , i koles ktory zadzwonil mial przygotowana juz oferte tylko zapytal czy to mi- nam wystarczy :)

 

szok :jupi:

 

To żart ?

:smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja kilka dni temu przedłużyłem umowę na 18 miesięcy i dostałem 30% zniżki na komfort, canal+, canal+ hd oraz 5 x hd. Teraz chciałbym jednak przejść na hd mix zamiast 5 x HD. Myślicie że da się coś zrobić w tej kwestii? Np. HD mix z 30% zniżką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:) a ja rodzicom ustawilem promocje na 18 miesiecy

hd mix 0zl

canal + 0zl

hbo 0zl

 

komfortowy za 49.90 przez 18 miesiecy

pvr HD 0zl przez 18 miesiecy

 

fakt przedluzali umowe , i koles ktory zadzwonil mial przygotowana juz oferte tylko zapytal czy to mi- nam wystarczy :)

 

szok :jupi:

 

To żart ?

:smile:

To nierealne. W tym wariancie nie ma Canal+ za darmo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś przedłużyłem rodzicom na 18 miesięcy i dostałem:

komfortowy 49,90

hd mix 0zl

pace pvr hd 0zl

 

myslalem jeszcze o c+, ale dostalem propozycje:

albo 29,90 (wg cennika)

albo 19,90 (ale wtedy pace tylko na 6m za 0zl)

wiec odrzucilem dodanie c+

 

jestem zadowolony, choc oczywiscie mail youandi ma lepiej

 

qlex

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko czemu? Przecierz przedluzenie jeszcze nie weszlo w zycie, dopiero z nastepnym miesiacem.

 

Jak będę w pracy to skopiuję podstawę prawną, a później umieszczę w tym wątku.

 

... jakimi konsekwencjami strasza w przypadku zerwania?

 

Umowę możesz zerwać jedynie poprzez niepłacenie rachunków, jest naliczana kara 299zł. Jak się dobrze uprzesz i będziesz miał dobre argumenty, najlepiej poparte załącznikami, to masz szansę zerwania umowy, ale to bardzo sporadyczne przypadki. Poczytaj regulamin.

 

konczy mi sie umowa miedzy wrzesien/pazdziernik

[...]

ile wg was moze to kosztowac ?

 

Poczekaj do października, najlepiej końcówki, albo jeszcze lepiej złóż wypowiedzenie w październiku, wtedy umowa będzie kończyć się w styczniu a w grudniu dostaniesz jeszcze lepszą ofertę.

 

zawsze miałem przekonanie, że C+ hołubi nowych abonentów.

Wczoraj przedłużyłem abo i do dziś nie wierzę bardzo dobrym warunkom. Trzeba zatem korzystać z mądrości TEGO tematu i tego forum!

 

Nie mów, że dostałeś gorszą ofertę niż obecna dla nowych abonentów :shock:

 

Witam :) od 4 lat jestem abonentem cyfry. Mam pakiet komfortowy+ a do tego canal+ i płacę za to 93,80. Umowa jest na czas nieokreślony :) Chciałem podpisać z cyfrą umowę na 18 miesięcy gdyż zależało mi na dostępie do hd i dekoderze PACE PVR 500 GB. Konsultant zaproponował mi komfortowy+ i canal+ za bodajże 63,90. Do tego 6 miesięcy Pace PRV gratis a potem 20 zł no i oczywiście za canal+ hd musiałbym płacić 6zł miesięcznie. Postanowiłem więc wysłać pismo o rozwiązanie umowy gdyż ta oferta nie jest dla mnie satysfakcjonująca. Myślicie że mogę coś lepszego wynegocjować? Z góry dzięki za odpowiedź :)

 

Jak już wcześniej pisałem, najlepszą ofertę dostaniesz w ostatnim miesiącu umowy, jeżeli miałeś na czas nieokreślony, a wypowiedzenie wysłałeś teraz, to umowa będzie się kończyć we wrześniu. Myślę że może będzie coś ciekawszego wtedy, ale gwarancji nie dam. Póki co od jutra może już nie być oferty jaką Ci przedstawiono.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...